Марлон Брандо / Marlon Brando

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
Віктор 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 09.01.10
Востаннє: 11.08.17
Повідомлень: 8686

2010-05-31 16:10  
Марлон Брандо / Marlon Brando



Ім’я: Марлон Брандо
Ім’я (при народженні): Марлон Брандо молодший (анг. Marlon Brando, Jr)
Дата народження: 3 квітня 1924
Основне з біографії...

Видатний американський актор театру і кіно.
Народився 3 квітня 1924 року в місті Омага (штат Небраска).
Його батько, шанований у їхньому містечку торговець будівельними матеріалами, утримував сім’ю в достатку і вважав, що цього досить, а мати, Доді, колись мріяла про театральну кар’єру, проводила дні в тузі. Школу Марлон так і не закінчив і незабаром перебрався до старшої сестри Френсіс в Нью-Йорк Працював водієм вантажівки, диспетчером ліфтів, продавцем лимонаду.
Навчався у військовій академії в Міннесоті, а потім у Нью-Йорку в театральному класі Школи соціальних досліджень і Акторській студії. У 1944 році дебютував на Бродвеї в п’єсі "Я люблю маму".
Поворотним пунктом у творчості Марлона Брандо стала постановка в театрі Е. П’єсa Т. Вільямса "Трамвай" Бажання ", в якому актор блискуче зіграв Стенлі Ковальського. Захоплені критики пророкували цьому красивому, чуттєвому, що володів дивовижною інтуїцією молодому хлопцю велике майбутнє, вважали надією американського мистецтва. Однак успішний виступ у цьому спектаклі позбавило театр одного з кращих майстрів. Марлон Брандо пішов у Голлівуд і не повернувся. (Він з’явився на сцені лише ще один раз, у 1953 р. у п’єсі Б. Шоу "Зброя і людина".)
У 1950 році Брандо прийняв пропозицію продюсера Стенлі Крамера зіграти у фільмі Фреда Ціннемана "Чоловіки", де зображував паралізованого інваліда другої світової війни, який пересувався лише в колясці. Всю роль актор грав сидячи, до того ж йому тут довелося відмовитися якраз від тих якостей, які робили його таким привабливим для глядачів: швидкої реакції, виразності рухів і жестів. Проте він зумів переступити бар’єр, що розділяє сцену і екран, в скупий виконавській манері передати цілу гаму мінливих настроїв свого героя.
Дійсний же успіх прийшов до Брандо лише після перенесення Еліа Казаном на екран "трамвая" Бажання "(1951). Безпосередня імпровізаційна манера, своєрідний, грубуватий гумор, рідкісні проблиски людяності на загальному похмурому тлі допомогли створенню вельми незвичайного образу. Актор з повною віддачею проявив тут не тільки природний талант і привабливість особистості, але і дивовижну злитість з зображуваним персонажем. Брандо так увійшов у роль, що й інтерв’ю давав "в образі". Звідси й пішло переконання, що він зіграв у "Трамваї" самого себе - грубого, жорстокого хама, не позбавленої садистських нахилів. Насправді ж Марлон, особливо на перших порах, був чутливим, м’яким, наскільки сором’язливим хлопцем, любив жарти та розіграші.
Рік потому все той же Казан, з яким він розділив свій перший успіх, запросив Брандо на головну роль у фільм "Хай живе Сапата!" за сценарієм Джона Стейнбека. Актор зумів показати цього селянського вождя мексиканської революції. Переконаним і неосвіченим, сильним і сумнівається, скромним і іронічно-нахабнуватого. Після цих двох таких значних акторських досягнень на Брандо обрушилося безліч вельми втішних пропозицій. Але Марлон вибрав роль, яка зробила його кумиром молодих, у фільмі Л. Бенедека "Дикун" (1953). Саме тут він став "голосом покоління" молодіжного протесту, що символізує і його зовнішній вигляд (чорна шкіряна куртка, кепка, насунута на очі, джинси, заправлені в чоботи, темні окуляри), і рід занять (скажена їзда на мотоциклах збилися у зграї молодиків) . В образі Джонні ще більше, ніж у Стенлі Ковальської, актор зумів показати, що цей хлопець зовсім не так жахливий, яким він може здатися на перший погляд.
Еволюцію ж образу "молодіжного героя" Брандо блискуче завершив у фільмі Еліа Казана "У порту" (1954), поклала перший етап його творчості. Він показав тут поступову еволюцію свого героя - колишнього боксера, в якому пробуджується не тільки людяність, але і протест проти злочинних профспілкових босів, цілком поневолили докерів. Створення як би двох різних образів, тонка нюансировка почуттів, ліричність в любовних сценах принесли акторові заслужену нагороду - премію "Оскар". Він став наймолодшим її лауреатом.
У більшості ж ролей, зіграних з 1954 по 1964 роки Брандо варіював свої колишні удачі. Він знімався у фільмах історичних і сучасних, перевтілювався не тільки в американців, але й у німців і японців. Жанри варіювалися від мелодрами до комедії і від вестерну до мюзиклу. В основному, повторювався мотив "відродження через любов", але навіть у цій невибагливої масової продукції акторові вдавалося повертатися кожен раз якоюсь оригінальною, несподіваною стороною.
Найбільш значною роботою Брандо 60-х років став шериф Колдер у фільмі Артура Пенна "Погоня" (1965).
Другий справжній зліт пережив Брандо на початку 70-х, знявшись у фільмі Френсіса Копполи "Хрещений батько" (1972), де перекинув всі звичні уявлення про образи гангстерів на екрані. Його герой - гангстерський бос Віто Корлеоне - пройшов тут довгий шлях від сивого джентльмена з тихим голосом і кішкою на колінах до згорбленої, неохайно, нестриженого старого. "Оскар", який йому присудили за цю роль, актор отримувати не приїхав - на знак протесту проти дискримінації американських індіанців. Це був лише відгомін великої боротьби за громадянські права, яку він вів у той період.
Слава Брандо, тепер уже як провідного актора 70-х, ще більше зміцнилася після успіху "Останнього танґо в Парижі" (1972) Бернардо Бертолуччі - багатогранної фрейдистської драми про чуттєвий зв’язок похилого вдівця з молоденькою дівчиною, де актор дуже тонко зумів передати духовну еволюцію свого героя.
Участь у цих двох картинах не тільки знову піднесла Брандо на вершину популярності, але і зробило багатою людиною. Тепер він міг дозволити собі зніматися рідко і вибірково.
У 1980 році Брандо оголосив про свій відхід з кіно, проте періодично продовжував зніматися в ролях другого плану.
Крім незаперечних заслуг у кіномистецтві Брандо славився своєю прихильністю гуманізму. Він виступав проти гноблення корінного індіанського населення і закидав звинувачення світу у байдужості до голокосту.

Офіційно був одружений двічі: на кіно-статистці Ганні Кашфі, з якою незабаром розлучився (залишився син) і актрисі Мовіте (Марія Луїза Кастенада) - двоє дітей, але і цей шлюб виявився неміцним.

В останні роки страждав від ожиріння та старечого недоумства. Помер 1 липня 2004 року в Лос-Анджелесі від легеневого фіброзу.
Фільмографія


Актор:



46. (відеогра) / The Godfather (2006) (озвучення / voice) (also archive footage) .... Don Vito Corleone


45. (короткометражка) / You Rock My World (2001) .... Boss


44. Ведмежатник / The Score (2001) .... Jack Teller
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

2xUkr/Eng | Sub Ukr/Eng (2.47 GB) — багатоголосий закадровий Так Треба Продакшн на замовлення телекомпанії Інтер

Про озвучення від Так Треба Продакшн на замовлення телекомпанії Інтер
Ролі озвучили: Роберт Де Ніро — Юрій Гребельник, Дмитро Терещук, Анатолій Пашнін і один жіночий

Про озвучення записане з ICTV
Ролі озвучили: Роберт Де Ніро — Олег Лепенець, Владислав Пупков, Ярослав Чорненький і Наталя Задніпровська

43. Легкі гроші / Free Money (1998) .... Warden Sven 'The Swede' Sorenson
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

Ukr/Eng (2.15 GB) — двоголосий закадровий запис з КІНО

Ролі озвучили: Ярослав Чорненький

42. / The Brave (1997) .... McCarthy


41. Острів доктора Моро / The Island of Dr. Moreau (1996) .... Dr. Moreau
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

[Unrated Director's Cut] 2xUkr/Eng | Sub Eng (2.19 GB) — багатоголосий закадровий запис з телеканалу Інтер і багатоголосий закадровий Студія «ТВ+» на замовлення каналу ICTV

Про озвучення записане з телеканалу Інтер
Ролі озвучили: Марлон Брандо — Владислав Пупков, Олег Лепенець і Людмила Ардельян

Про озвучення від Студії «ТВ+»
Ролі озвучили: Марлон Брандо — Анатолій Зіновенко, Олександр Шепель? і один жіночий

40. Дон Жуан де Марко / Don Juan DeMarco (1994) .... Dr. Jack Mickler
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

Ukr/Eng | Sub Eng () — багатоголосий закадровий Так Треба Продакшн на замовлення телекомпанії Інтер

Ролі озвучили: Дмитро Гаврилов, Юрій Гребельник, Олег Стальчук

39. / Christopher Columbus: The Discovery (1992) .... Tomas de Torquemada


38. Новачок / The Freshman (1990) .... Carmine Sabatini
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

Ukr/Eng ( GB) — багатоголосий закадровий Інтер

Ролі озвучили: той що в Pink Floyd — Стіна?, Метью Бродерік — Андрій Самінін і Лариса Руснак

37. / A Dry White Season (1989) .... Ian McKenzie


36. / The Formula (1980) .... Adam Steiffel, Chairman Titan Oil


35. Апокаліпсис наших днів / Apocalypse Now (1979) .... Colonel Walter E. Kurtz
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

[Redux version] Ukr/Eng | Sub Eng (3.48 GB) — двоголосий закадровий запис з 1+1

Ролі озвучили: Ірина Стасів? і Георгій Гавриленко

Про озвучення транс. 1+1 (найперше, втрачено)
Тест читав: Олесь Гімбаржевський

34. (міні-серіал) / Roots: The Next Generations (1979) .... George Lincoln Rockwell


33. Супермен / Superman (1978) .... Jor-El
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng (3.02 GB) — багатоголосий закадровий запис з HTH (звук дуже поганий + піаніно)

Ролі озвучили: Крістофер Рів — Дмитро Терещук?, Олег Стальчук, Марлон Брандо — Юрій Гребельник і один жіночий

32. / Apocalypse Now: The Workprint (1978) .... Colonel Walter E. Kurtz (uncredited)


31. (міні-серіал) / The Godfather: A Novel for Television (1977) .... Don Vito Corleone (4 episodes, 1977)


30. / The Missouri Breaks (1976) .... Lee Clayton


29. Останнє танґо в Парижі / Ultimo tango a Parigi (1972) .... Paul
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

Ukr/Fre-Eng | sub Ukr/Eng (2 GB) — двоголосий закадровий запис з 2+2

Ролі озвучили: Ярослав Чорненький і Тетяна Антонова

28. Хрещений батько / Маріо П’юзо. Хрещений батько / The Godfather (1972) .... Don Vito Corleone
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

720p 2xUkr/Eng | Sub Eng (26.63 GB (у складі збірки)) — двоголосий закадровий Студія «1+1» і багатоголосий закадровий Так Треба Продакшн на замовлення телекомпанії Інтер
2xUkr/Eng | Sub Eng (10.87 GB (у складі збірки)) — двоголосий закадровий Студія «1+1» і багатоголосий закадровий Так Треба Продакшн на замовлення телекомпанії Інтер

Про озвучення від Студії «1+1»
Ролі озвучили: Олександр Ігнатуша і Лариса Руснак

Про озвучення від Так Треба Продакшн на замовлення телекомпанії Інтер
Ролі озвучили: Олег Стальчук, Анатолій Пашнін, Юрій Ребрик і один жіночий

27. / The Nightcomers (1971) .... Peter Quint


26. / Queimada (1969) .... Sir William Walker


25. / The Night of the Following Day (1968) .... Bud - Chauffeur


24. / Candy (1968) .... Grindl


23. / Reflections in a Golden Eye (1967) .... Maj. Weldon Penderton


22. Графиня з Гонконґу / A Countess from Hong Kong (1967) .... Ogden Mears
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

Ukr/Eng (1.46 GB) — двоголосий закадровий ICTV

Ролі озвучили:
Андрій Твердак і Тетяна Зіновенко?

21. / The Appaloosa (1966) ....


20. / The Chase (1966) .... Sheriff Calder


19. / Morituri (1965) .... Robert Crain


18. / Bedtime Story (1964) .... Freddy Benson


17. / The Ugly American (1963) .... Ambassador Harrison Carter MacWhite


16. / Mutiny on the Bounty (1962) .... 1st Lt. Fletcher Christian


15. / One-Eyed Jacks (1961) .... Rio


14. / The Fugitive Kind (1959) .... Valentine 'Snakeskin' Xavier


13. / The Young Lions (1958) .... Lt. Christian Diestl


12. / Sayonara (1957) .... Major Gruver


11. / The Teahouse of the August Moon (1956) .... Sakini


10. / Guys and Dolls (1955) .... Sky Masterson


9. (телесеріал) / Omnibus (1952–1961) .... Stanley Kowalski


8. / Désirée (1954) .... Napoleon Bonaparte


7. У порту / В порту / On the Waterfront (1954) .... Terry Malloy
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

2xUkr/Eng | Sub Eng (2.18 GB) — двоголосий закадровий Студія «1+1» і багатоголосий закадровий Так Треба Продакшн на замовлення телекомпанії Інтер

Про озвучення від Студії «1+1» (У порту)
Ролі озвучили: Олесь Гімбаржевський і Ніна Касторф

Про озвучення від Так Треба Продакшн на замовлення телекомпанії Інтер
Ролі озвучили: Дмитро Терещук, Євген Пашин, Владислав Пупков і один жіночий

6. Дикун / The Wild One (1953) .... Johnny Strabler / Narrator
Релізи та інформація про озвучення/дублювання

Ukr/Eng (1.4 GB) — двоголосий закадровий Cтудія «1+1»

Переклад: Ольги Брежко
Літературний редактор: Олена Ковалевська
Звукорежисер: Віктор Коляда
Режисер: Володимир Коваленко
Ролі озвучили: Олена Узлюк і Володимир Терещук

5. / Julius Caesar (1953) .... Mark Antony


4. / Viva Zapata! (1952) .... Emiliano Zapata


3. / A Streetcar Named Desire (1951) .... Stanley


2. / The Men (1950) .... Ken


1. (телесеріал) / Actor's Studio (1948–1950) .... Ken

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти