Честь і Слава 1.9

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3  наступна
Автор Повідомлення
jurka2001.ukr 
Свій


З нами з: 16.04.15
Востаннє: 18.10.21
Повідомлень: 106

2021-03-13 10:03  
Ну шож. Я теж, свого роду тестер. Тому ось невеличкий звіт.

1. Проблеми з текстами. Лорд тримав місто в облозі, а його товариш не міг пояснити, де перший знаходиться.
Яцько Білоус (див. Яцько Білоус)
2.1. В одній с фортець (я затупив і забув глянути назву) Кримського Ханства солдати застрягали на сходах.
Тилові частини
2.2. В тій же фортеці двоє ворожих солдат упали зі стіни і їх неможливо було дістати.
Ворожі тилові частини
[img]https://img.hurtom.com/image/Cd1p[/img]
На щось серйозне я ще не натрапляв. Буду шукати ;)
Dmytro Gonchar 
Свій


З нами з: 18.11.19
Востаннє: 18.10.21
Повідомлень: 62

2021-03-13 10:28  
Дякую, буду виправляти
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 01.08.21
Повідомлень: 226

2021-03-13 11:58  
Віталька 7, скоріше за все це баг локалізації. Я вже виправив його та скоро завантажу сюди нову версію. Я там ще й одруківки повиправляв.
AndriyBlack, дякую, перевірю.
Віталька 7 
Новенький


З нами з: 10.03.21
Востаннє: 12.09.21
Повідомлень: 12

2021-03-13 17:43  
Ще було б круто добавити таку фішку, що коли тебе вбивають в битві - можна було б далі продовжувати битву в тілі одного зі своїх воїнів)

Додано через 5 хвилин 27 секунд:

jurka2001.ukr
Також стикався з тим що лорд не міг пояснити де знаходиться інший лорд
AndriyBlack 
Свій


З нами з: 07.12.16
Востаннє: 19.10.21
Повідомлень: 93

2021-03-13 21:20  
Віталька 7 написано:
Також стикався з тим що лорд не міг пояснити де знаходиться інший лорд

Та сама фігня. Та і в інших діалогах іноді буває кривий текст. Пізніше пройдусь по ним, спробую заново познаходити.
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 01.08.21
Повідомлень: 226

2021-03-14 01:19  
Віталька 7, цього точно не буде, багатьом вже казав про це. Що за метемпсихоз, що за переселення душ?) З якого такого оце перепою ГГ має брати контроль над свідомістю іншої людини?) Це неправильно...
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 01.08.21
Повідомлень: 226

2021-03-14 15:58  
jurka2001.ukr, баг з текстом щодо місцезнаходження знайшов, він такий тупий, що мені аж соромно. Я просто скопіював іншу репліку туди, от і вийшло, що лорд посилається на те, що інший лорд між містом, біля якого він реально знаходиться, та місцем, де його насправді немає, а тому гра просто копіює щось незрозуміле. Виправив.
Чекайте на оновлений українізатор незабаром.
Dmytro Gonchar 
Свій


З нами з: 18.11.19
Востаннє: 18.10.21
Повідомлень: 62

2021-03-14 16:33  
Кривий Ніс коли ти наказуєш своїм військам піти в атаку, і вони усі слухняно йдуть, це теж метапсихоз
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 01.08.21
Повідомлень: 226

2021-03-14 17:47  
Dmytro Gonchar, ти можеш побачити збоку, що твій персонаж викрикує ці накази, хоч ми його і не чуємо)
Віталька 7 
Новенький


З нами з: 10.03.21
Востаннє: 12.09.21
Повідомлень: 12

2021-03-14 19:02  
Також наткнувся на ієрогліфи у командах (там де керувати військом)
Буває також таке, що коли рятуєш лорда з полону ("витягнув" його з темниці, перебив ворогів, лорд не поранений) він всеодно залишається в темниці... Ти покинув фортецю живий-здоровий а лорд всеодно там.
jurka2001.ukr 
Свій


З нами з: 16.04.15
Востаннє: 18.10.21
Повідомлень: 106

2021-03-14 22:37  
Кривий Ніс написано:
він такий тупий, що мені аж соромно

Знайомо)
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 01.08.21
Повідомлень: 226

2021-03-15 00:50  
Віталька 7, ні, цих ієрогліфів не повинно бути, якщо Ви нормально ставили наш українізатор.
А щодо пораненого лорда - біс його знає, можливо, необхідно трохи почекати? Яка вірогідність, що він все одно надто слабкий? Або що Ви якось неправильно виходите? Варіантів багато, але з цим квестом ми точно нічого не робили.
Віталька 7 
Новенький


З нами з: 10.03.21
Востаннє: 12.09.21
Повідомлень: 12

2021-03-15 20:28  
Баг. Взяв завдання "Велике креслення" а на мапі просто немає поселення Вологда... відповідно не можу завершити завдання
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 01.08.21
Повідомлень: 226

2021-03-16 01:17  
Віталька 7, потрібне Білоозеро замість Вологди.

Додано через 40 хвилин 9 секунд:

Сьогодні-завтра вийде баг-фікс та оновлений переклад. Чекайте.

Додано через 1 годину 24 хвилини 12 секунд:

Вийшов новий патч! Його необхідно розархівувати у папку з модом, замінюючи файли.
Отже, що робить цей патч?
Полагодили квести;
Немає босих німецьких лордів;
Полагодили українську локалізацію;
Збалансували зброю (кавалерійські піки, луки тощо);
Мораль війська падає не так швидко;
У панянок тепер є вік (раніше там стояв нуль).
Завантажити патч:
https://www.moddb.com/mods/honour-glory/downloads/chis-1902-patch
Siryi Wolf 
Новенький


З нами з: 14.03.21
Востаннє: 27.08.21
Повідомлень: 3

2021-03-16 02:51  
Сейв з 1.8 працює, але не дуже. Голий, босий, без коня, стати усі базові, пика огидна. До речі, от наприклад, сейв не працює, розпочав нову гру. Є можливість битися у армії лорда, супер! Найнявся, з розбійниками сокирою помахав, от нарешті великий бій, захожу. Спочатку кілька хвилин біжиш у хвості, добіг, замахнувся, отримав по голові, і наступні 20 хвилин літаєш як дух святий поки хтось переможе. На другий руанд ідеш як на мінне поле, бо здоров'я нема, а жити ще хочеш. Якимось дивом відпетляв, а на третій раз знову те саме, добіг, отримав, пішов пити чай, бо якщо ТАБ натиснеш, бойовий дух у пікє йде. Поки вештаєся янголом у стелсі, є час подумати, якого біса не зробили можливість керувати рандомним бійцем після свого поранення? Щодо реалізму і переселення душ, так або штани натягніть, або хреста зніміть, де мій елітний ятаган, здобутий у честному бою з яничарами? Мені разів 30 одного штрикати своєю колупалкой довелось, поки він ятагана не віддав. Де ж тут реалізм, якщо я не можу здобутий трофей з поля бою узяти? Насправді мод дуже сподобався, багато зробили, молодці. Мені здалося, чи змінилася мапа? Або масштаб, у старій версії трошки менше відстань від камери? Додали нові щити бачив, зброю, броню, турніри збалансували, раунди тепер тільки віч-на-віч, стало трохи легше, з другої спроби усього виграв турнір. Все сподобалося, супер, особисто в мене дві пропозиції, з можливістю залишати трофеї в речах як у "1257 AD", та з можливістю керування іншим бійцем твого загону, після твого поранення, як у "В ім'я Єрусалиму!" Замкомвзводу на випадок вибуття зі строю командира, ось і є реалістичність Happy Коли починаєш гру не лордом, то 90% часу просто чекаєш дивлячись у монітор, і на мапі і у бою, а коли робиш це довго, швидко набридає. За мод респект!
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 01.08.21
Повідомлень: 226

2021-03-16 09:34  
Siryi Wolf, сейв з 1.8 і не повинен працювати - ми надто багато чого додали в 1.9.
Я повторюю ще раз, не буде можливості керувати рандомним бійцем після смерті ГГ. Гра за солдата у війську має свої особливості й особисто я ніколи не граю за нього, це більш нудний геймплей, який залежить радше від рольового відіграшу. Просто спостерігаєш за лордом на ґлобальній мапі більшість ігрового часу, отримуєш люлів від сильніших військ, бо ти навіть не на коні... Але ж ніхто і не змушує йти у військо лорда. Оце як Ви сказали, що тут або грати за лорда, або за солдата - ні, це не правда, можна грати за звичайного шукача пригод, не йти в чужу армію, а зберегти свободу дій для себе. Геймплей за солдата передбачає зовсім інше - нудні дні слідування за командиром, які проводиш та очікуваннях, обережність на полі бою та вміння битися в строю. А щодо автолуту, то ГГ може прийняти участь у дерибані шиоток після бою. Чим він спритніший - тим більша вірогідність, що ГГ забере собі шмотку, також є ігрова механіка та саме з цим пов'язаний скіл грабування. Чим він гірший - тим гірше майно ГГ отримуватиме після бою. Автолуту дозволить привласнювати найкращу зброю з поля битви, як мінімум до чотирьох штук, навіть з воїнів, яких вбив не ГГ. Це можна використовувати, а тому я б не додавав цього у мод. Дякую за розуміння, якщо воно, звісно, буде)
Dmytro Gonchar 
Свій


З нами з: 18.11.19
Востаннє: 18.10.21
Повідомлень: 62

2021-03-16 10:18  
Кривий Ніс твій ГГ же не вмирає назавжди, коли ти продовжуєш битися за одного з своїх вояків. Переломити хід бою у такому разі все одно не можливо. Я повторю думку, що дуже нудно, коли ти приймаєш участь у великій битві, отримувати кулю в лоба, та чекати півгодини доки там закінчать битися. Це ж лише гра, камон. Там й код влаштований таким чином, що тобі не обов'язково "переселяти душу", можна продовжити спостерігати за битвою як привид
jurka2001.ukr 
Свій


З нами з: 16.04.15
Востаннє: 18.10.21
Повідомлень: 106

2021-03-16 11:24  
Кривий Ніс
Dmytro Gonchar
У вигляді альтернативи можна додати можливість завершити битву після смерті так само, як це відбувається в оригінальній версії гри (без втрати моралі і т.д.), щоб можна було пересидіти битву на глобальній карті.
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 01.08.21
Повідомлень: 226

2021-03-17 02:12  
Завтра увечері вийде патч 1.9.1

Що в ньому буде:

Пофіксені сцени;
Тепер під час рибалки на гравця можуть напасти;
Виправлені баги;
Дещо змінений баланс зброї, більш швидкі списи;
Нові шапки для московитів та козаків, новий меч;
У фрілансері тепер можна служити не тільки піхотою, але мушкетером та кавалеристом.
Віталька 7 
Новенький


З нами з: 10.03.21
Востаннє: 12.09.21
Повідомлень: 12

2021-03-17 04:21  
А коли будуть: нові компаньйони, крафт речей у містах та покращена дипломатія?)))) Просто фанат Вашої модифікації)
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 01.08.21
Повідомлень: 226

2021-03-17 09:11  
Віталька 7 в 1.9.2. Логічно, що за тиждень ми не могли цього б встигнути, тим паче, що я щодня прибираю якісь баги.
InKviZ 
Модератор ігор


З нами з: 03.10.10
Востаннє: 17.10.21
Повідомлень: 1363

2021-03-17 14:13  
Вітаю з оновленням модифікації до версії 1.9, бажаю подальшого розвитку та нових учасників до команди.
AndriyBlack 
Свій


З нами з: 07.12.16
Востаннє: 19.10.21
Повідомлень: 93

2021-03-17 16:14  
Кривий Ніс
Це нормальне явище, коли у битві у селі (коли ворог намагається розорити його), похідна скриня висить у повітрі? Декілька разів на таке натикався.
Dmytro Gonchar 
Свій


З нами з: 18.11.19
Востаннє: 18.10.21
Повідомлень: 62

2021-03-17 18:04  
Як би ти подробніше розповів, де і коли літала скриня, та ще й поділився скріншотом, можна було б щось з цим зробити
AndriyBlack 
Свій


З нами з: 07.12.16
Востаннє: 19.10.21
Повідомлень: 93

2021-03-17 23:05  
Dmytro Gonchar написано:
Як би ти подробніше розповів, де і коли літала скриня, та ще й поділився скріншотом, можна було б щось з цим зробити

Це було у Сновську точно, коли його намагались розорити. Інший раз не пам’ятаю, де. Вступивши в битву побачив, що похідна скриня моя трішки у повітрі посеред села, хоча у звичайних битвах спокійно стоїть на землі. Завтра спробую ще раз спіймати момент, щоб скріншот зробити.
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 01.08.21
Повідомлень: 226

2021-03-21 23:40  
Увага! Вихід нової версії затримується на тиждень. Поки що можете надсилати свої пропозиції та зауваження, а також прошу повідомляти про баги.
jurka2001.ukr 
Свій


З нами з: 16.04.15
Востаннє: 18.10.21
Повідомлень: 106

2021-03-22 09:07  
Кривий Ніс написано:
прошу повідомляти про баги

Сказано - зроблено.
1. В місті Кафа ворота не падають, а провертаються трохи менше, ніж на 180 градусів, при цьому крізь них можна пройти.
2. У завданні по опитуванню села, як вони ставляться до пана, опис завдання неправильний.
3. У сюжетній лінії по перехопленню човна зі заручниками, вказується що козацька схованка знаходиться поблизу міста Очаків, хоча такого міста більше немає на карті.
а нема скріншота, забув зробити ¯\_(ツ)_/¯
Dmytro Gonchar 
Свій


З нами з: 18.11.19
Востаннє: 18.10.21
Повідомлень: 62

2021-03-22 11:01  
jurka2001.ukr
1. Помічав таке не один раз, і хз від чого залежить, але спробую пофіксити.
3. Мається на увазі Ачі-Кале (це турецька назва Очакова)
Dmytro Gonchar 
Свій


З нами з: 18.11.19
Востаннє: 18.10.21
Повідомлень: 62

2021-03-22 15:29  
Замінив ці двері на інші, які нормально падають. Також пересунув спавн стрільців з зовнішньої стіни на внутрішню, бо через це атакуючі поводять себе дивно
Vynil_RED 
Свій


З нами з: 19.03.20
Востаннє: 18.10.21
Повідомлень: 132

2021-03-22 23:36  
Круто що буде ще одне оновлення
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3  наступна