Честь і Слава 1.8 (стара версія)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  наступна
Автор Повідомлення
S888S 
Свій


З нами з: 21.02.20
Востаннє: 18.05.21
Повідомлень: 80

2020-04-26 07:25  
Добавити у мод щоб можна було коло річки ловити рибу, якщо у тебе нема коштів або їжі. 🐟🐠🎣. У деяких модах є така функція.
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 16.12.24
Повідомлень: 238

2020-04-27 02:31  
S888S, це ж у яких?
біс 
Новенький


З нами з: 21.01.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 18

2020-04-29 00:58  
Колись грав в цю гру,бігав бігав нічого не зрозумів.Потім взяв тупо захопив козаками всі землі! Wide grin
S888S 
Свій


З нами з: 21.02.20
Востаннє: 18.05.21
Повідомлень: 80

2020-04-29 17:36  
Кривий Ніс
Є відео в ютубі як персонаж підходить до річки по англійські знизу пишеться ловити рибу, потім показується що він спіймав 2 рибини. Бачив скріншот персонаж стоїть по коліна у воді знизу в прямокутні рамці написано ловити рибу по англійський.
S888S 
Свій


З нами з: 21.02.20
Востаннє: 18.05.21
Повідомлень: 80

2020-05-05 10:14  
Кривий Ніс
Mod DB Evlat є в www.moddb.com. Є в ютубі відео як воїн сідає в човен на водоймі і пливе припливає на в одному місці дістає спис ловить рибу. Відео можна знайти за посиланням (Google заходьте( boating, fishing Mount&Blade Warband Evlat) перше відео по списку де воїн в поселині дивитися на селянина.
Vynil_RED 
Свій


З нами з: 19.03.20
Востаннє: 09.06.24
Повідомлень: 134

2020-05-06 21:57  
Хто небудь може підкаже будь ласка як перенести штат працівників в ішше місто?
S888S 
Свій


З нами з: 21.02.20
Востаннє: 18.05.21
Повідомлень: 80

2020-05-09 11:12  
Добавити щоб загін з5 воїнів зміх бути невидимим на глобальній мапі, сховався за допомогою навика стежиння.як в моді Русь 13 вік шлях воїна.
Vynil_RED 
Свій


З нами з: 19.03.20
Востаннє: 09.06.24
Повідомлень: 134

2020-05-10 15:10  
Хто знає як вирішити проблему з не ефективним збіром податків
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 16.12.24
Повідомлень: 238

2020-05-10 19:29  
Vynil_RED, працівників ніяк не перенести - треба закрити підприємство та створити нове. Щодо неефективного збору податків - ніяк, у тебе просто забагато володінь. Їх потрібно віддавати васалам.
Vynil_RED 
Свій


З нами з: 19.03.20
Востаннє: 09.06.24
Повідомлень: 134

2020-05-11 13:37  
Як ідея створити щось подібне на парламентарий,щоб лорди збиралися у столиці голосували кого отаманом зробити,кому який наділ,с ким воювати будемо, а кого звинуватити у зраді. И звичайно останнє слово за Гетьманом але якщо він наплює на думку лордів то відносини з ними погіршується
Гончаренко Дмитро 
Поважний учасник


З нами з: 09.03.17
Востаннє: 06.12.24
Повідомлень: 185

2020-05-11 15:09  
Vynil_RED
Так і зараз таке є. Під'їжджаєш до будь-якого лорда і запитуєш "Хто на вашу думку має отримати якусь там фортецю". Можна попросити підтримати себе і т.д. Щодо зради, то у лордів часто є квести на звинуваченні у зрад іншого лорда
Vynil_RED 
Свій


З нами з: 19.03.20
Востаннє: 09.06.24
Повідомлень: 134

2020-05-12 18:48  
Цікаво,а для чого міняти культуру фракції,вона на щось впливає?
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 16.12.24
Повідомлень: 238

2020-05-22 14:41  
Vynil_RED, на рекрутів та селах та, як я розумію, бійців для лордів фракції гравця.
Vynil_RED 
Свій


З нами з: 19.03.20
Востаннє: 09.06.24
Повідомлень: 134

2020-05-22 17:49  
Кривий Ніс,коли я грав за гетьмана та йшов у своі завойовані села,які раніше належали татарам,то всеодно рекрути були татарами, звичайно культуру я поставив на козацьку
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 16.12.24
Повідомлень: 238

2020-05-24 17:52  
Vynil_RED, може й так - дуже складно змінити оце отак одразу культуру цілого населеного пункту. Це фішка з дипломатії, ми її додали для заміни юнітів, що набиралися раніше з фортець - кінноти. Наразі ця фішка нічого вкрай важливого, мабуть, не дає.
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 16.12.24
Повідомлень: 238

2020-06-01 22:30  
Анонсуємо нову версію моду 1.8.1

З виходом Банерлорду ніхто не закидає розробку моду Честь і Слава. Чому? Відповідб проста до банальності, однак має декілька складових. По-перше, є баги в моді. Їх треба виправляти, геймплей потрібно допилювати, саму гру треба робити більш історичною. Інакше нам буде просто соромно. По-друге - у більшості українських юзерів комп'ютери не тягнуть новенький Маунт енд Блейд. Звісно, можна робити новий мод на нього, але для кого?

Тому Тризна продовжує перебувати у стані теоритичної розробки, а ЧіС буде допилюватися. Ми вже підготували для вас близько сотні нових речей, нові ігрові механіки та дещо перероблені старі. Також плануємо написати для кожної фракції по невеликому, але цікавому квесту. Триматимемо всіх у курсі справ.

Ну і кілька скріншотів, кому цікаво (а цікаво, звісно ж, всім).









Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2020-06-01 22:59  
Кривий Ніс написано:
у більшості українських юзерів комп'ютери не тягнуть новенький Маунт енд Блейд.
з чого ви це взяли?
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 16.12.24
Повідомлень: 238

2020-06-01 23:14  
Virake, всього-на-всього гіпотеза, яка випливає з власного досвіду та сформованого на його основі уявленні. Якщо Ваш комп тягне Банер - вітаю, Ви не входите до цієї більшості)
Однак в нашої команди не у всіх працює Банерлорд. Я маю скоро придбати новий комп'ютер, от тоді і поговоримо.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2020-06-02 00:09  
по-моєму, це якраз одна з тих ігор, заради якої можна купувати новий комп'ютер. хоча наразі повноцінна розробка модів у Warband-ному сенсі на рушії Bannerlord неможлива, але сама гра просто шикарна, навіть в у недобудованому стані.
S888S 
Свій


З нами з: 21.02.20
Востаннє: 18.05.21
Повідомлень: 80

2020-06-10 16:33  
Розвиток села добав те більше функцій. 🏡
Dmytro Gonchar 
Свій


З нами з: 18.11.19
Востаннє: 19.12.24
Повідомлень: 68

2020-06-10 20:49  
S888S
Наприклад, які?
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 16.12.24
Повідомлень: 238

2020-06-11 01:04  
Розробка оновленої версії триває. Ми значно збільшили різноманіття для некозацьких фракцій, особливо для Кримського ханства. Також у деяких фракцій будуть свої фракційні квести. Для Криму він вже готовий, вийшло доволі непогано - всім рекомендую зіграти задля цікавості бодай один раз за татарву. Повноцінної сюжетної лінії не буде, та й не вважаю, що вона взагалі потрібна в цій грі.

Намагалися повернути формації у мод, однак це одразу позначається на балансі між фракціями - важкі пікінери банально всіх виносять і їм неможливо протистояти. Також страждає відтворювання самої гри, оскільки на мапі б'ються близько 200 вояків.
Ми плануємо додати фрілансер, зробити ще декілька квестів та викласти патч 1.8.1 вже цього літа, можливо навіть у червні, та поки що орієнтовна дата - середина липня. Дякую за увагу!

P.S. Тризна у розробці, хто має знання щодо Болгарії, Візантії, Великої Моравії та Хозарії 9-го століття - пишіть в особисті або в тему розробки Тризни.
S888S 
Свій


З нами з: 21.02.20
Востаннє: 18.05.21
Повідомлень: 80

2020-06-13 18:47  
[b]Dmytro Gonchar[/b]
Купити знаряддя у селян:продаж селянами зброї, одягу, коней, припасів.
Розвиток села:Покращення благоустрою місцевих земель 1.2.3 рівні.
Тюремна вежа :для тримання під вартою полонених зменшиння на їх утримання 50%.[img][/img]
А у татар Тюремна яма.

[color=orange][size=9]Додано через 11 хвилин 54 секунди:[/size][/color]

Зробіть щоб можна було двом особам грати.
Vynil_RED 
Свій


З нами з: 19.03.20
Востаннє: 09.06.24
Повідомлень: 134

2020-06-21 11:48  
Кривий Ніс не могли зробити в оноленой версії окремої слот для мушкетерів, а то називати їх лучниками якось не коректно.
S888S 
Свій


З нами з: 21.02.20
Востаннє: 18.05.21
Повідомлень: 80

2020-06-21 14:33  
Зробив групу закриту у вайбер Mount&Blade Честь і Слава 1.8. 1.добавляйтеся кому цікаво будем спілкуватися, більше можливостей для завантаження картинок, відео моду там краще дивитися. P. S. Звичайно я питаюся у розробників чи можна без дозволу зробити таку групу якщо ні я її видалю. Дякую.п. с. ТАКОЖ Я РОБЛЮ СВОЇ ДЛЯ МОДУ ЗАСТАВКИ, КОРОТКІ ВІДЕО ТАК ЯК Я БАЧУ МОД І ХОЧУ ЩОБ ВІН ТАКИЙ БУВ І ВИСТАВЛЯЮ У ВАЙБЕР.
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 16.12.24
Повідомлень: 238

2020-06-22 00:46  
S888S, звісно, робіть собі що Вам лише заманеться. Дякуємо за Вашу активність, ми її цінуємо, а Ваші ідеї нас надихають - навіть якщо ми їх і не можемо повністю втілити.
Щ

Додано через 1 хвилину 41 секунду:

Vynil_RED, створення окремих слотів - це доволі цікаво, треба буде підглянути у VC чи в тій же Бритенвальді, як воно у них реалізовано. Банальною альтернативою стане перейменування Лучників та Стрільців у локалізації)
S888S 
Свій


З нами з: 21.02.20
Востаннє: 18.05.21
Повідомлень: 80

2020-06-23 18:53  
Добав те в деякі цехи 3-5робітників і вони будуть виробляти більше продукції, звичайно більше коштів буде йти на їх утримання. 🏭👨‍🌾👨‍🌾👨‍🌾👨‍🌾👨‍🌾
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 16.12.24
Повідомлень: 238

2020-06-27 00:25  
S888S , ми вже зробили підвищений заробіток з цехів, чекайте на вихід оновлення)
Vynil_RED 
Свій


З нами з: 19.03.20
Востаннє: 09.06.24
Повідомлень: 134

2020-06-30 15:58  
Як иде розробка?
BoRanChiK 
Новенький


З нами з: 03.07.20
Востаннє: 30.05.22
Повідомлень: 3

2020-07-03 01:55  
Це мій улюблений мод, він набагато кращий навіть за офійіний Вогнем і Мечем. Хотілось би у Вас запитати, як йде розробка моду, що збираєтесь додати? Та чи буде 1.8.1 фінальною версією модифікації, чи Ви будете продовжувати розробку? А ще, коли приблизно вийде обновлення 1.8.1? Дякую за увагу, а також дякую за те, що створили цей прекрасний мод.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  наступна