Автор |
Повідомлення |
Vynil_RED Свій

З нами з: 19.03.20 Востаннє: 14.02.25 Повідомлень: 134
|
2020-10-19 20:21 |
Знову ж таки ніхто не змушує обов'язково ставати бандитом, просто було б непогане доповнення до моду. |
|
|
|
 |
Кривий Ніс Поважний учасник

З нами з: 10.10.14 Востаннє: 26.04.25 Повідомлень: 249
|
2020-10-19 20:29 |
S888S, Ви розархівували мод? В папці Modules має з'явитися папка ChiS, поруч з папкою Native.
Додано через 1 хвилину 48 секунд:
Vynil_RED, це вже доступно через стартове меню - обираєте розбійника в походженні і тоді всі фракції до вас ворожі, окрім вашої релігійної групи, а також привітними стають інші розбійники. Бандитів можна набирати у лігві покидьків, пошукайте його на мапі. |
|
|
|
 |
jurka2001.ukr Свій

З нами з: 16.04.15 Востаннє: 27.04.25 Повідомлень: 114
|
2020-10-21 20:44 |
Кривий Ніс написано: | обираєте розбійника в походженні і тоді всі фракції до вас ворожі, окрім вашої релігійної групи, а також привітними стають інші розбійники |
Це було в оригіналі, було в дипломатії чи самі реалізували? Просто ні разу ще не пробував грати за грабіжника корованів. |
|
|
|
 |
Dmytro Gonchar Свій

З нами з: 18.11.19 Востаннє: 21.04.25 Повідомлень: 68
|
2020-10-22 08:04 |
Самі реалізували |
|
|
|
 |
AndriyBlack Поважний учасник

З нами з: 07.12.16 Востаннє: 18.03.25 Повідомлень: 187
|
2020-10-22 15:13 |
Кривий Ніс написано: | Бандитів можна набирати у лігві покидьків, пошукайте його на мапі. |
Було б добре, якщо б таких лігвищ було декілька. А ще б добре було мати власне лігво, як у інших розбійників. А ідеальний варіант, коли б можна було наймати окремі групи розбійників (по типу патрулів), платити їм тижневу плату, але при цьому вони будуть награбоване до лігва гравця возити. |
|
|
|
 |
S888S Свій

З нами з: 21.02.20 Востаннє: 18.05.21 Повідомлень: 80
|
2020-10-22 17:42 |
Добавити нового героя на початку пригоди,, мисливець за головами:їздити до королів князів і він буде давати вказівку зловити розбишаку чи дезертира з війська і за це отримувати винагороду. |
|
|
|
 |
Vynil_RED Свій

З нами з: 19.03.20 Востаннє: 14.02.25 Повідомлень: 134
|
2020-10-28 14:40 |
Добавте у мод можливість підкуповувати вартових щоб не розраховувати на вдачу що вони вас не впізнають |
|
|
|
 |
Vynil_RED Свій

З нами з: 19.03.20 Востаннє: 14.02.25 Повідомлень: 134
|
2020-10-29 16:34 |
До речі хто знає? Може є якась орієнтована дата виходу оновлення. Якщо затягується значить буде щось дуже цікаве |
|
|
|
 |
S888S Свій

З нами з: 21.02.20 Востаннє: 18.05.21 Повідомлень: 80
|
2020-10-31 11:22 |
Vynil_RED
Орієнтовно січень 2021 не точна дата. |
|
|
|
 |
S888S Свій

З нами з: 21.02.20 Востаннє: 18.05.21 Повідомлень: 80
|
2020-11-01 15:24 |
У версії 1.8 є лісопильня?, |
|
|
|
 |
S888S Свій

З нами з: 21.02.20 Востаннє: 18.05.21 Повідомлень: 80
|
2020-11-02 19:24 |
Добавити в мод щоб якщо заб'єш вола м' ясо,, СвіжаЯлочивичина,, не псувалась швидко була дія: готувати на вогні або в'ялосушеним робити. |
|
|
|
 |
Кривий Ніс Поважний учасник

З нами з: 10.10.14 Востаннє: 26.04.25 Повідомлень: 249
|
2020-11-09 02:02 |
Vynil_RED, додали. Дякую за ідею. Вона дуже легка для реалізації та робить геймплей кращим - саме такі ідеї нам і потрібні.
Орієнтовна дата релізу - грудень 2020. Я вчора закінчив фракційний квест для козаків.
S888S, лісопильня є, так. Готувати яловичину не дамо, оскільки в цьому і сенс - корови дають лише свіже м'ясо, яке псується. В'ялене м'ясо можна або купувати, або відбирати. Це ігровий баланс, який не хочеться рушити. |
|
|
|
 |
Vynil_RED Свій

З нами з: 19.03.20 Востаннє: 14.02.25 Повідомлень: 134
|
2020-11-09 03:08 |
Кривий Ніс, а яку саме з підкупом? |
|
|
|
 |
Кривий Ніс Поважний учасник

З нами з: 10.10.14 Востаннє: 26.04.25 Повідомлень: 249
|
2020-11-10 16:23 |
Vynil_RED, так, з підкупом. Крім того, ця ідея надихнула мене поліпшити взаємодію зі стражниками, особливо якщо ГГ проникає у місто таємно. Тому продовжуйте надсилати там подібні ідеї. Щодо бандитів, то ця ідея вже реалізована, можете хоч зараз її випробувати. В меню вибору, там де біглий кріпак, мисливець та фуражир, оберіть варіант бандитом (розбійником). |
|
|
|
 |
Vynil_RED Свій

З нами з: 19.03.20 Востаннє: 14.02.25 Повідомлень: 134
|
2020-11-15 03:30 |
Тут мені прийшла така ідея, я помітив що лорди постійно позичають друг у друга гроші так чому ГГ не позичати у інших лордів в залежності від того, до якої фракції приєднався ГГ та сума буде залежати від відносин. |
|
|
|
 |
jurka2001.ukr Свій

З нами з: 16.04.15 Востаннє: 27.04.25 Повідомлень: 114
|
2020-11-15 09:08 |
Vynil_RED написано: | лорди постійно позичають друг у друга гроші так чому ГГ не позичати у інших лордів |
Можна ще додати квест, де лорд просто позичає в ГГ гроші на деякий час (по аналогії з позичанням супутників). Не думаю, що буде важко реалізувати. |
|
|
|
 |
AndriyBlack Поважний учасник

З нами з: 07.12.16 Востаннє: 18.03.25 Повідомлень: 187
|
2020-11-15 16:43 |
jurka2001.ukr написано: | Можна ще додати квест, де лорд просто позичає в ГГ гроші на деякий час (по аналогії з позичанням супутників). Не думаю, що буде важко реалізувати. |
Тоді з варіантами розвитку:
1. Лорд повертає борг і всі задоволені (рівень відносин росте)
2. Лорд не може повернути борг і тут вже варіанти:
а) пробачити борг (відносини покращуються)
б) настояти на поверненні (результат буде залежати від прокачки героя и лорда) (відносини можуть погіршитись або не зміняться)
в) викликати на дуель, де у випадку перемоги ГГ отримує свої кошти (відносини погіршуються більше)
3. Лорд просить відстрочку і далі все за раніше описаними сценаріями. |
|
|
|
 |
Кривий Ніс Поважний учасник

З нами з: 10.10.14 Востаннє: 26.04.25 Повідомлень: 249
|
2020-11-15 18:06 |
jurka2001.ukr, AndriyBlack, чудові ідеї. Спробую реалізувати. |
|
|
|
 |
Vynil_RED Свій

З нами з: 19.03.20 Востаннє: 14.02.25 Повідомлень: 134
|
2020-11-18 13:42 |
Я от про що подумав, а чому не добавити можливість при осаді міста чи замку, не наказувати своим компаньйонам проводити диверсії. |
|
|
|
 |
ввв# Новенький

З нами з: 20.11.20 Востаннє: 05.12.20 Повідомлень: 8
|
2020-11-20 17:41 |
Привіт що якщо добавити ще одну лісопильню в районні карпатських гір добувати там дорощу тверду деревину дуб.ялинка.кедр. |
|
|
|
 |
ввв# Новенький

З нами з: 20.11.20 Востаннє: 05.12.20 Повідомлень: 8
|
2020-11-24 22:02 |
Завдання отримуєте в лісопильні після розпилювання 100дерев, керівник лісопильні пропонує вам відвезти дві колоди королівського дубу в місто Відень, винагороду отримайте після прибуття в лісопильню. |
|
|
|
 |
ввв# Новенький

З нами з: 20.11.20 Востаннє: 05.12.20 Повідомлень: 8
|
2020-11-25 08:50 |
В цій версії будуть каравани? Можливість відправляти товар для продажу з одного міста в інше. |
|
|
|
 |
Кривий Ніс Поважний учасник

З нами з: 10.10.14 Востаннє: 26.04.25 Повідомлень: 249
|
2020-11-25 13:20 |
Увага! Зміни, заплановані у версії 1.9:
Новий одяг, обладунки та зброя;
Нові військові юніти, особливо перероблені гілки у Кримського Ханства та Королівства Польського (у інших також);
Нові іконки міст;
Новий музичний супровід;
Нові звуки;
Оптимізована глобальна мапа;
Нові випадкові квести;
Нові особливі фракційні квести для Кримського Ханства, Королівства Польща, Козацької Вольниці;
Нові сцени інтер'єрів;
Додано сабмод "Фрілансер";
Ребаланс показників юнітів;
Вибір національності при старті;
Зменшаено вартість доступу до військових таборів;
Змінені бої на арені;
В арміях лордів тепер служать найманці;
В караванах випадкові загони найманців;
Збільшено прибутки з цехів;
Вартість найманців зменшена;
Система ігрових випадкових подій (івентів);
Зменшено кількість годин праці на солеварні та лісопилці. На солеварні можна продавати рабів;
При вбивстві корови дають м'ясо та шкури;
В етнічних українських селах під іншими державами буде козацька культура;
Перероблені торгові шляхи;
Перероблені міські голови та НІПи в тавернах;
Перероблені гілки прокачки селянок;
Кількість їжі збільшена вдвічі;
Герой тепер може переховуватися у селян, якщо в загоні у нього менше 5 бійців та якщо село йому довіряє;
Цікавий персонаж у таверні в Астрахані;
Гравець в якості найманця отримує більше грошей;
Можливість підкупу стражників та більше опцій у діалозі з ними, якщо продертися до міста/фортеці;
Нові претенденти - козацький, молдавський, німецький та османський.
Список може бути доповнений, якщо ми зможемо реалізувати пропозиції гравців. Орієнтовний вихід нової версії - грудень 2020. |
|
|
|
 |
Vynil_RED Свій

З нами з: 19.03.20 Востаннє: 14.02.25 Повідомлень: 134
|
2020-11-26 11:49 |
Добавте можливість скоєння заговору проти правителя для того щоб гравець міг стати королем. |
|
|
|
 |
jurka2001.ukr Свій

З нами з: 16.04.15 Востаннє: 27.04.25 Повідомлень: 114
|
2020-11-26 13:01 |
Vynil_RED
Дик ти і з наявним функціоналом можеш влаштувати власний переворот. Достатньо почати повстання, коли ти захопиш фортецю, попросиш її за нагороду, і тобі відмовлять. Також можна, граючи за жіночого персонажа, підбурити чоловіка до повстання. А інших лордів вже по одному переманювати.
По-моєму і теперішній наявний функціонал цілком правдоподібний і вичерпуючий. |
|
|
|
 |
Vynil_RED Свій

З нами з: 19.03.20 Востаннє: 14.02.25 Повідомлень: 134
|
2020-11-27 12:03 |
Мені одному так не везе з лутом у караванів? У них постійно одна шапка або пару пар черевик
Додано через 10 хвилин 33 секунди:
Давно хотів запитати, а хто малював арти для моду? |
|
|
|
 |
ввв# Новенький

З нами з: 20.11.20 Востаннє: 05.12.20 Повідомлень: 8
|
2020-11-28 00:18 |
Кривий Ніс
Готування свіжої яловичини не порушує ребаланс гри а навіть підсилює і піднімає бойовий дух у військ, в деяких модах є функція готування яловичини на вогні в меню табору. |
|
|
|
 |
Vynil_RED Свій

З нами з: 19.03.20 Востаннє: 14.02.25 Повідомлень: 134
|
2020-11-28 01:51 |
А я так дивлюсь фан база цього мода росте, значить мод того вартий. |
|
|
|
 |
Кривий Ніс Поважний учасник

З нами з: 10.10.14 Востаннє: 26.04.25 Повідомлень: 249
|
2020-11-28 01:54 |
ввв#, можемо зробиту локацію, де можна буде перетворити свіже м'ямо на в'ялене. Ніхто не їсть сире м'ясо, гравець і так готує його на вогні. Подумайте про це
Vynil_RED, а ти й не будеш отримувати більше, якщо 1) нападатимеш на караван великою ватагою бійців; 2) не прокачаєш грабування. Гравці зовсім забувають про цю навичку... Проблема в тому, що караван не перевозить лише шапки та черевики, але це те, що встигає урвати гравець. Усі нападники ділять награбоване між собою, а якщо ГГ не встигає взяти участь у розподілі - забирає всякий непотріб, а хутра та воск уходять до підопічних. Такою є механіка оригінального Варбанду.
Щодо артів, то там є якісь оригінальні, які готували старі розробники, а є малюнки з інтернету. Навіть є малюнок Тараса Шевченка - його замальовку ми поставили на бекграунд меню степових селищ.
Щодо заговорів, то jurka2001.ukr все правильно сказав. Крім того, ми додамо нових претендентів, а тому у ГГ будуть додаткові варіанти щодо можливих повстань. Ну і ГГ може зробити "переворот" ще на початку гри - просто почніть грати за лідера фракції. |
|
|
|
 |
ввв# Новенький

З нами з: 20.11.20 Востаннє: 05.12.20 Повідомлень: 8
|
2020-11-28 11:57 |
Кривий Ніс
Можна зробити локацію десь в лісі або її добавити в село , якщо відносини з селом 10 в'ялосушеним можна зробити сире м'ясо. |
|
|
|
 |