Зимове світло / Причастя / Winter Light / Nattvardsgästerna (1963) 720p Swe | Sub Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Останній раз роздавалося ua.prophet (2020-11-27)
Автор Повідомлення
SurFutur 
VIP


З нами з: 12.03.15
Востаннє: 27.11.20
Повідомлень: 509

2020-03-22 02:05  
Зимове світло / Причастя / Winter Light / Nattvardsgästerna (1963) 720p Swe | Sub Ukr/Eng

Зимове світло / Причастя / Winter Light / Nattvardsgästerna (1963) 720p Swe | Sub Ukr/Eng


Жанр: драма
Країна: Швеція



Кінокомпанія: Svensk Filmindustri (SF)
Режисер: Інґмар Берґман / Ingmar Bergman
Актори: Ґунар Бйорнстранд / Gunnar Björnstrand, Інґрід Тулін / Ingrid Thulin, Ґунель Ліндблум / Gunnel Lindblom, Макс фон Сюдов / Max von Sydow, Алан Едваль / Allan Edwall, Улоф Тунберґ / Olof Thunberg, Ельза Ебесен / Elsa Ebbesen і Колбйорн Кнудсен / Kolbjörn Knudsen

Сюжет:
Сюжет охоплює один день із життя священика Томаса, який переживає важкий для себе час сумнівів і зневіри. Його дружина, яку він любив понад усе, помирає. Після цієї трагедії він відчуває, що Бог відвернувся від нього. Протягом багатьох років Томас залишається у тіні свого горя і починає сумніватись у власному покликанні священика.


Стаття, присвячена фільму:
Причастя (режисер Інгмар Бергман, Швеція)

Кращі фільми великого Інгмара Бергмана понадчасові – як готичні собори, ренесансні фрески, візантійські ікони чи натюрморти Ван-Гога. Режисер дивовижно вміє замінювати дію тіла на дію думки. Те, що так важко дається людині у реальному житті, досконало реалізується у фільмах Бергмана. Тому тривалість його фільмів релятивістська – часто навіть короткий хронометраж розростається у застиглість часу з неймовірною активністю розуму.

“Причастя” Інгмара Бергмана – фактурний, живий і потрібний кожному фільм. Він залишає на руках стійкий запах, але такий рідний як у новонародженої дитини, яку притуляєш до чола у молитві за її щасливу долю. А ще – у наш інтенсивний і дещо самовпевнений час – це погляд надії, звернений до невидимого Бога.

Кіно Бергмана – це також велика література. Його фільми хочеться дивитись уповільнено, так як читаєш хорошу книгу. Символізм та метафоричність кадрів у його фільмах – ненав’язлива, а проявляється з природи нашого буття, з повсякденності, яку не помічаємо. Око геніального оператора Свена Ньюквіста наділене таким же сильним даром бачити сенс існування, як і сценарії самого Бергмана.

Бергман майже ніколи не був тривіальним у виборі проблематики своїх фільмів і тим більше ніколи не був кон’юнктурним у заграваннях з масовим глядачем. Його глядач – це сучасна людина, яка живе у час кризи моралі, цінностей, релігії. Його глядач – також і сам Бергман. Тому кожен фільм режисера автобіографічний та універсальний водночас, а його кінематограф продовжує притягувати глядачів, як інтелектуалів, так і простих людей.

Сам Інгмар Бергман був одним з кращих мислителів двадцятого сторіччя, який говорив до людей не через слово – як філософи і письменники, не звуками – як композитори і не фарбами – як художники, а кінематографічною мовою, яка поєднала всі інші способи діалогу. Недаремно складно знайти сучасного серйозного режисера, який би не перейшов у своєму становленні через вплив Бергмана як митця та особистості.

Сумнів, страх, страждання, любов, смерть наповнюють простір “Причастя” – одного з кращих фільмів великого класика. Але лейтмотивом звучить ідея, що людина без віри втрачає свою природу, і, відповідно, сенс.

У «Причасті» тема віри розкрита найбільш чесно, але делікатно. Жодних компромісів, жодних спрощень. В основі кризи цивілізації завжди лежить криза віри. Усе решта – війни, деградація моралі, ослаблення культури, технологічний занепад – лише похідний наслідок результату стосунків людини зі своїм внутрішнім духовним світом, який побудований на вірі. Вірі у Бога, у людину, у кохання, дружбу, людяність. Навіть у найбільш просвітлених і духовних фільмах Бергмана головна увага звернута завжди до стосунків між чоловіком та жінкою.

Віра і любов у розумінні Бергмана – взаємопов’язані здатності. У цьому поєднанні не все так просто, як здається при поверховому розгляді, нав’язаному обивательським світоглядом чи клерикальними канонами. Тому Бергман як мудра людина уникає моралізаторства і тиску на людину. Він усвідомлює, що у своїх фільмах він такий же безсилий як і Христос перед жорстокістю світу. Саме тому обидва переконливі. Адже перемогу можуть дати тільки правда і любов.

“Причастя” – бездоганний в естетичному вирішенні та змістовному наповненні фільм. Еталон справжнього кіно. Мабуть, кращий фільм про віру людини. Добрий шанс зміцнити її для того хто вірить і повернути для того хто сумнівається.

А для нас це найкращий спосіб синхронізувати свою душу з різдвом, а ще краще – зі щоденним життям після свята…

Олег Яськів


Джерело: Простір Кіно

Ще одна стаття, присвячена фільму:
Поміж світлом і тінню

За католицькою традицією причастя – це таїнство поєднання з Богом. Людина проходить важливий етап прийняття, спокуту власних гріхів у сповіді. Цей досвід завжди є чимось дуже індивідуальним, однак часто спонукає до багатьох питань, які людина ставить у процесі промовляння тих речей, які турбують її найбільше. Фільм-притча «Причастя» або «Зимове світло» Інгмара Бергмана – другий із його «Трилогії віри» – теж виник із питань дуже персональних та глибоких, направлених всередину, а не зовні. За задумом режисера, головна ідея кінострічки мала показувати «людину, яка залишається зачинена у закинутій церкві, насамоті зі своїми думками». Ідентичну сцену ми можемо побачити у самому фільмі, проте сама інтонація всередині сюжету є теж замкненою – маємо багато тиші, мовчання, пауз, довгих сцен, в яких герої нічого не промовляють, за якими можна лише спостерігати. Від перший хвилин вловлюєш, що фільм «Причастя» – для персонального осмислення.

Сюжет охоплює один день із життя священика Томаса, який переживає важкий для себе час сумнівів і зневіри. Його дружина, яку він любив понад усе, помирає. Після цієї трагедії він відчуває, що Бог відвернувся від нього. Протягом багатьох років Томас залишається у тіні свого горя і починає сумніватись у власному покликанні священика.

У фільмі присутні три лінії: нещасної любові вчительки Марти, розчарованого в життя чоловіка Юнеса та священика Томаса, який поєднує в собі дві попередні лінії і які розкривають його два боки – розчарування у Богові, але водночас надію на божественну любов.

Ще один герой – чоловік Юнес, якого привела до священика його дружина, є відображенням цілковитого зневір’я. Він прочитав у газеті інформацію про наявність атомної бомби у Китаї та можливість чергової війни. Ця інформація дуже налякала його. Натомість дружина Юнеса вважає свого чоловіка важко хворим. Однак потім у приватній розмові з цим чоловіком священик Томас вперше неочікувано для себе усвідомлює власну зневіру:

«Кожного разу, коли я зіштовхував Бога з реальністю, він перетворювався на щось жахливе».

Хоча Юнес прийшов за допомогою до головного героя, ця розмова стає сповіддю для самого священика.

Закохана у головного героя вчителька Марта є відображення відчайдушної, сліпої любові. Вона продовжує бути з ним навіть після жорстокої відмови. Юнес і Марта є втіленням крайніх меж пошуку істини.

У своєму фільмі «Причастя» Бергман часто говорить картинкою. Іноді вона виглядає виразнішою, аніж сюжет. Друга назва кінострічки – «Зимове світло». Власне, події відбуваються взимку, що підкреслює стан тиші, мовчання та заглиблення. «Причастя» – про самотність, розчарування, але водночас і пошук світла. Цей пошук дуже вдало відображений у роботі оператора – у картинці ми можемо побачити постійне використання світлотіні, яка підкреслює внутрішні вагання головного героя – від божественного до демонічного. Пошук істини головного героя схожий із зимовим світлом, що проривається крізь важкі сірі зимові хмари. Відбиваючись від білого снігу, спочатку воно засліплює, але потім з’являється відчуття очищення, ніби після сповіді.

У своєму фільмі Бергнар рефлексує на тему кризи релігії, віри, моралі та шукає відповідь на питання: чому Бог відвертається від нас? Напевно, подібні пошуки викликані екзистенційними станами людини, яка відчуває втому, страх і своє безсилля, породжене війнами:

«Якби ми були у безпеці і змоги проявити ніжність один до одного. Якби у нас було тільки трохи істини, щоб повірити в неї. Тільки якби ми могли повірити» – промовляє Марта у кінці фільму перед початком вечірнього служіння священика Томаса, проповідь якого ніхто не прийшов слухати, окрім неї.

І хоча цей фільм має назву «Причастя», здається, ніби Інгмар Бергман постійно говорить про сповідь. Протягом усієї кінострічки ми спостерігаємо за тим, як головний герой спокутує свої гріхи. І лише в самому кінці, стоячи у порожній залі церкви, священик Томас вперше починає по-справжньому говорити з Богом. І уявляється, ніби у вікно над ним пробивається холодне зимове світло.

Анна Ютченко


Джерело: Простір Кіно


Тривалість: 01:21:35
Якість: 720p

Відео:
кодек:
розмір кадру: 992 х 720
бітрейт: 4983 кб/с

Аудіо:
мова: шведська
переклад: оригінал
кодек: 1.0
бітрейт: 562 кб/с

Субтитри # 1:
мова: українська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt
переклад: Сяник та Орися aka antusyrzhuk
редагування: Орися
Українські субтитри також можна завантажити окремо з OpenSubtitles або Subscene

Субтитри # 2:
мова: англійська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt


Info
Повна назва : Nattvardsgästerna (1963) 720p [Swe, Sub Ukr, Eng] [Hurtom].
Формат :
Версія формату : Version 4
Розмір файлу : 3.16 ГіБ
Тривалість : 1 год.
Режим загального бітрейту : Змінний (VBR)
Загальний бітрейт : 5 546 Кбіт/сек
Назва фільму : Зимове світло / Причастя / Winter Light / Nattvardsgästerna (1963)
Дата кодування : UTC 2020-03-19 02:20:59
Програма кодування : v28.2.0 ('The Awakening') 64-bit
Бібліотека кодування : libebml v1.3.6 + v1.4.9
Обкладинка : Yes
Attachments : cover.jpg

Відео
Ідентифікатор : 1
Формат : AVC
Формат/Відомості : Advanced Video Codec
Профіль формату : [email protected]
Налаштування формату : CABAC / 11 Ref Frames
Налаштування формату, CABAC : Так
Налаштування формату, RefFrames : 11 кадр(-и,-ів)
Ідентифікатор кодеку : V_MPEG4/ISO/AVC
Тривалість : 1 год.
Бітрейт : 4 983 Кбіт/сек
Ширина кадру : 992 пікс.
Висота кадру : 720 пікс.
Співвідношення сторін екрану : 1.378
Режим частоти кадрів : Постійний
Частота кадрів : 23.976 (24000/1001) кадр/сек
Простір кольору : YUV
Субдискретизація хроматичності : 4:2:0
Бітова глибина : 8 біт
Тип сканування : Прогресивний
Біт/(Пікселі*Кадри) : 0.291
Розмір потоку : 2.84 ГіБ (90%)
Бібліотека кодування : core 157 r2935 545de2f
Налаштування бібліот. кодування : cabac=1 / ref=11 / deblock=1:-3:-3 / analyse=0x3:0x133 / me=umh / subme=10 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.15 / mixed_ref=1 / me_range=32 / chroma_me=1 / trellis=2 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=0 / chroma_qp_offset=-3 / threads=22 / lookahead_threads=3 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=1 / interlaced=0 / bluray_compat=0 / constrained_intra=0 / bframes=8 / b_pyramid=2 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=3 / weightb=1 / open_gop=0 / weightp=2 / keyint=240 / keyint_min=24 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=60 / rc=2pass / mbtree=1 / bitrate=4983 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=0 / qpmax=69 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / ip_ratio=1.40 / aq=3:0.90
Мова : Swedish
Default : Так
Forced : Ні

Аудіо
Ідентифікатор : 2
Формат :
Формат/Відомості : Free Lossless Audio Codec
Ідентифікатор кодеку : A_FLAC
Тривалість : 1 год.
Режим розрахунку бітрейта : Змінний (VBR)
Бітрейт : 562 Кбіт/сек
Кількість каналів : 1 канал
Channel layout : C
Частота дискретизації : 48.0 кГц
Частота кадрів : 11.719 кадр/сек (4096 SPF)
Бітова глибина : 24 біт
Тип стиснення : Без втрат
Розмір потоку : 328 МіБ (10%)
Заголовок : Original
Бібліотека кодування : libFLAC 1.2.1 (UTC 2007-09-17)
Мова : Swedish
Default : Так
Forced : Так

Текст #1
Ідентифікатор : 3
Формат : UTF-8
Ідентифікатор кодеку : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості : UTF-8 Plain Text
Тривалість : 1 год.
Бітрейт : 66 біт/сек
ElementCount : 713
Розмір потоку : 39.4 КіБ (0%)
Заголовок : Українські (Сяник та Орися aka antusyrzhuk)
Мова : Ukrainian
Default : Так
Forced : Так

Текст #2
Ідентифікатор : 4
Формат : UTF-8
Ідентифікатор кодеку : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості : UTF-8 Plain Text
Тривалість : 1 год.
Бітрейт : 40 біт/сек
ElementCount : 711
Розмір потоку : 23.8 КіБ (0%)
Заголовок : English
Мова : English
Default : Ні
Forced : Ні

Меню
00:00:00.000 : en:00:00:00.000
00:01:36.346 : en:00:01:36.346
00:12:55.817 : en:00:12:55.817
00:16:22.398 : en:00:16:22.398
00:21:40.341 : en:00:21:40.341
00:27:25.894 : en:00:27:25.894
00:37:00.135 : en:00:37:00.135
00:43:15.843 : en:00:43:15.843
00:47:42.443 : en:00:47:42.443
00:52:30.522 : en:00:52:30.522
00:55:45.092 : en:00:55:45.092
01:06:06.838 : en:01:06:06.838
01:10:19.048 : en:01:10:19.048
01:11:09.932 : en:01:11:09.932
01:16:00.890 : en:01:16:00.890

Скріншоти





Джерело:


Золотий реліз (завантажене не впливає на рейтинг)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2020-03-22 02:05
 Розмір:   3.16 GB 
 Оцінка фільму:   10/10 (Голосів: 4)
   
SurFutur 
VIP


З нами з: 12.03.15
Востаннє: 27.11.20
Повідомлень: 509

2020-03-22 02:11  
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти