Одного разу в... Голлівуді / Once Upon a Time ... in Hollywood (2019) AVC Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3, 4  наступна
Автор Повідомлення
11FrYkT 
Модератор відео


З нами з: 20.02.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 6382

2019-11-21 13:23  
Одного разу в... Голлівуді / Once Upon a Time ... in Hollywood (2019) AVC Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng


Альтернативний постер

«9-й фільм Квентіна Тарантіно»



Жанр: драма, комедія
Країна: Велика Британія, США, Китай



Кінокомпанія: Columbia Pictures, Bona Film Group, Heyday Films
Режисер: Квентін Тарантіно
Актори: Леонардо Ді Капріо, Бред Пітт, Марго Роббі, Еміль Хірш, Маргарет Куеллі, Тімоті Оліфант. Остін Роберт Батлер, Дакота Фаннінг, Брюс Дерн, Аль Пачіно, Люк Перрі, Курт Расселл, Майкл Медсен

Сюжет:
1969 рік. Колишня зірка серіального вестерна Рік Далтон і його дублер Кліфф Бут намагаються пробитися на вершину Голлівуду після одного вдалого серіалу. По сусідству з Ріком живе відома актриса Шерон Тейт, і вони з Кліффом вирішують скористатися її зв'язками.


Тривалість: 02:41:29
Якість: AVC

Відео:
кодек:
розмір кадру: 1024 x 426
бітрейт: 1722 кб/с

Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: професійний дубльований
кодек: 2.0 (стерео)
бітрейт: 192 кб/с

Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Субтитри (Forced, Full):
мова: українська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt

Субтитри (Full, SDH):
мова: англійська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt
Info
Код:

Загальна інформація
Унікальний ID                            : 168386532677823985546742666180352866339 (0x7EAE1109862ADB1848F3C7D88288F823)
Повна назва                              : D:\Once Upon a Time ... in Hollywood (2019) AVC [UKR_ENG] [Hurtom].
Формат                                   :
Версія формату                           : Version 4
Розмір файлу                             : 2.67 ГіБ
Тривалість                               : 2 год.
Загальний бітрейт                        : 2 368 Кбіт/сек
Назва фільму                             : Одного разу в... Голлівуді / Once Upon a Time ... in Hollywood (2019)
Дата кодування                           : UTC 2019-11-30 11:18:53
Програма кодування                       : v40.0.0 ('Old Town Road + Pony') 64-bit
Бібліотека кодування                     : libebml v1.3.9 + v1.5.2
Обкладинка                               : Yes
Attachments                              : cover.jpg

Відео
Ідентифікатор                            : 1
Формат                                   : AVC
Формат/Відомості                         : Advanced Video Codec
Профіль формату                          : [email protected]
Налаштування формату                     : CABAC / 11 Ref Frames
Налаштування формату, CABAC              : Так
Налаштування формату, RefFrames          : 11 кадр(-и,-ів)
Ідентифікатор кодеку                     : V_MPEG4/ISO/AVC
Тривалість                               : 2 год.
Бітрейт                                  : 1 722 Кбіт/сек
Ширина кадру                             : 1 024 пікс.
Висота кадру                             : 426 пікс.
Співвідношення сторін екрану             : 2.40:1
Режим частоти кадрів                     : Постійний
Частота кадрів                           : 23.976 (23976/1000) кадр/сек
Простір кольору                          : YUV
Субдискретизація хроматичності           : 4:2:0
Бітова глибина                           : 8 біт
Тип сканування                           : Прогресивний
Біт/(Пікселі*Кадри)                      : 0.165
Розмір потоку                            : 1.95 ГіБ (73%)
Бібліотека кодування                     : core 152 r2851 ba24899
Налаштування бібліот. кодування          : cabac=1 / ref=11 / deblock=1:-2:-2 / analyse=0x3:0x113 / me=umh / subme=10 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.03 / mixed_ref=1 / me_range=32 / chroma_me=1 / trellis=2 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=0 / chroma_qp_offset=-3 / threads=12 / lookahead_threads=3 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=0 / interlaced=0 / bluray_compat=0 / constrained_intra=0 / bframes=10 / b_pyramid=2 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=3 / weightb=1 / open_gop=0 / weightp=2 / keyint=240 / keyint_min=23 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc=2pass / mbtree=0 / bitrate=1722 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=0 / qpmax=51 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / ip_ratio=1.40 / pb_ratio=1.30 / aq=1:1.00
Мова                                     : English
Default                                  : Так
Forced                                   : Ні
colour_range                             : Limited
Основні кольори                          : BT.709
Характеристики трансферу                 : BT.709
Матричні коефіцієнти                     : BT.709

Аудіо #1
Ідентифікатор                            : 2
Формат                                   : AC-3
Формат/Відомості                         : Audio Coding 3
Комерційна назва                         : Dolby Digital
Ідентифікатор кодеку                     : A_AC3
Тривалість                               : 2 год.
Режим розрахунку бітрейта                : Постійний (CBR)
Бітрейт                                  : 192 Кбіт/сек
Кількість каналів                        : 2 канал(-и,-ів)
ChannelLayout                            : L R
Частота дискретизації                    : 48.0 кГц
Частота кадрів                           : 31.250 кадр/сек (1536 SPF)
Тип стиснення                            : Із втратами
Розмір потоку                            : 222 МіБ (8%)
Заголовок                                : 2.0 @ 192 kbps - iTunes
Мова                                     : Ukrainian
ServiceKind/String                       : Complete Main
Default                                  : Так
Forced                                   : Так

Аудіо #2
Ідентифікатор                            : 3
Формат                                   : AC-3
Формат/Відомості                         : Audio Coding 3
Комерційна назва                         : Dolby Digital
Ідентифікатор кодеку                     : A_AC3
Тривалість                               : 2 год.
Режим розрахунку бітрейта                : Постійний (CBR)
Бітрейт                                  : 448 Кбіт/сек
Кількість каналів                        : 6 канал(-и,-ів)
ChannelLayout                            : L R C LFE Ls Rs
Частота дискретизації                    : 48.0 кГц
Частота кадрів                           : 31.250 кадр/сек (1536 SPF)
Тип стиснення                            : Із втратами
Розмір потоку                            : 517 МіБ (19%)
Заголовок                                : 5.1 @ 448 kbps
Мова                                     : English
ServiceKind/String                       : Complete Main
Default                                  : Ні
Forced                                   : Ні

Текст #1
Ідентифікатор                            : 4
Формат                                   : UTF-8
Ідентифікатор кодеку                     : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості           : UTF-8 Plain Text
Тривалість                               : 2 год.
Бітрейт                                  : 0 біт/сек
ElementCount                             : 14
Розмір потоку                            : 522 Байт (0%)
Заголовок                                : Forced
Мова                                     : Ukrainian
Default                                  : Так
Forced                                   : Так

Текст #2
Ідентифікатор                            : 5
Формат                                   : UTF-8
Ідентифікатор кодеку                     : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості           : UTF-8 Plain Text
Тривалість                               : 2 год.
Бітрейт                                  : 82 біт/сек
ElementCount                             : 1817
Розмір потоку                            : 97.2 КіБ (0%)
Заголовок                                : Full
Мова                                     : Ukrainian
Default                                  : Ні
Forced                                   : Ні

Текст #3
Ідентифікатор                            : 6
Формат                                   : UTF-8
Ідентифікатор кодеку                     : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості           : UTF-8 Plain Text
Тривалість                               : 2 год.
Бітрейт                                  : 61 біт/сек
ElementCount                             : 2543
Розмір потоку                            : 72.8 КіБ (0%)
Заголовок                                : SDH
Мова                                     : English
Default                                  : Ні
Forced                                   : Ні

Меню
00:00:00.000                             : en:00:00:00.000
00:04:49.414                             : en:00:04:49.414
00:13:45.199                             : en:00:13:45.199
00:18:29.150                             : en:00:18:29.150
00:22:00.319                             : en:00:22:00.319
00:25:59.349                             : en:00:25:59.349
00:28:41.094                             : en:00:28:41.094
00:33:45.106                             : en:00:33:45.106
00:40:19.334                             : en:00:40:19.334
00:49:59.455                             : en:00:49:59.455
00:51:48.689                             : en:00:51:48.689
00:59:52.255                             : en:00:59:52.255
01:02:32.874                             : en:01:02:32.874
01:04:28.615                             : en:01:04:28.615
01:09:16.736                             : en:01:09:16.736
01:17:40.781                             : en:01:17:40.781
01:20:25.779                             : en:01:20:25.779
01:26:28.433                             : en:01:26:28.433
01:32:54.444                             : en:01:32:54.444
01:39:58.492                             : en:01:39:58.492
01:47:55.219                             : en:01:47:55.219
01:53:00.232                             : en:01:53:00.232
01:58:09.541                             : en:01:58:09.541
02:06:23.993                             : en:02:06:23.993
02:11:22.958                             : en:02:11:22.958
02:15:50.100                             : en:02:15:50.100
02:21:30.190                             : en:02:21:30.190
02:29:50.732                             : en:02:29:50.732
02:36:28.254                             : en:02:36:28.254
02:38:51.230                             : en:02:38:51.230
Скріншоти






Джерело:
Особиста оцінка: 0 - не дивився


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2019-11-30 13:40
 Розмір:   2.67 GB 
 Оцінка фільму:   9/10 (Голосів: 144)
   
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 14968

2019-11-21 13:49  
Кращий фільм Тарантіно. До того ж, я переконаний, що Оскара за нього, як виконавця кращої ролі, має отримати не Ді Капріо, а саме Бред Пітт.
qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 292

2019-11-21 13:57  
Дякую)) Дуже вчасно, бо вже думав іноземною дивитись)
zoomymba2012 
VIP


З нами з: 08.01.15
Востаннє: 06.12.19
Повідомлень: 653

2019-11-21 14:53  
don pedro написано:
Кращий фільм Тарантіно. До того ж, я переконаний, що Оскара за нього, як виконавця кращої ролі, має отримати не Ді Капріо, а саме Бред Пітт.

Згоден. Правда гадаю в обох акторів шанси однакові, бо Ді Капріо зіграв дуже емоційно і різноманітно свого персонажа, який є актором, і навіть його ролі. Актор з кар'єрними проблемами й депресією, його культові акторські ролі, його невдалі акторські ролі, його шедевральні акторські ролі — усе це справді майстерно зіграв Лео. Коли персонаж Пітта доволі таки простий, але у цьому і його суть, і Пітт її ой як харизматично та гарно покузує.

То ж, як на мене, тут обидва актори заслуговують нагороди. Гадаю, було б прикольно і справедливо номінувати обох на "кращого актора", а дати нагороду якомусь іншому, щоб так і залишити цих двох на одному рівні (так би мовити, рівно гідні номінації; однаково круті).

Judgment Day 
Свій


З нами з: 05.08.18
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 56

2019-11-21 14:57  
don pedro
Мені Кліфф Бут також більше подобається, але все таки більше заслуговує Оскара Лео. Пригадай сцену в трейлері, де Рік Далтон видав експресію потужну.

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 14968

2019-11-21 15:00  
zoomymba2012
Ді Капріо вже має статуетку, а Пітт на неї вже напрацював (і не тільки за цей фільм).

Judgment Day 
Свій


З нами з: 05.08.18
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 56

2019-11-21 15:03  
don pedro
Думаю, що Пітт 100% отримає статуетку. Як мінімум за вклад у кінематограф.

qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 292

2019-11-21 15:07  
Щоб судити про те, кому дати "Оскар", дуже важливо передивитись ще в оригіналі) Бо нерідко буває так, що посередній фільм витягує якісний дубляж) Я років у 18-20 дивувався, чому у нормальних, здається, фільмів - на imdb оцінка 5,8 з 10 чи 6,2 з 10) Доки через років 5 не передивився їх в оригіналі)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 14968

2019-11-21 15:08  
Judgment Day написано:
Рік Далтон

Не люблю істеричних чоловіків.
qwasasqw написано:
оригіналі

Американці в захопленні від цього фільму. А от у КНП його у прокат не пустили - Брюс Лі тут вийшов не такий крутий.

Judgment Day 
Свій


З нами з: 05.08.18
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 56

2019-11-21 15:11  
qwasasqw
Блін, як це знайомо. Смішно, але сам передивився ряд фільмів в оригіналі і був неприємно здивований

Додано через 1 хвилину 53 секунди:

don pedro
Цитата:
Не люблю істеричних чоловіків

Ми ж, начебто, балакали про акторську гру, а не про характер персонажа.

qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 292

2019-11-21 15:15  
don pedro
Я фільм ще не бачив, ввечері прийду - подивлюсь)Але кращими поки вважаю: 1)Чтиво, 2)Джанго, 3) Пси...Побачу чи він переплюне цю трійцю фільмів) Але біда в тому, що я великий шанувальник Брюса Лі) Як би я його не захейтив, як марвелята "Джокера")))

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 14968

2019-11-21 15:21  
Judgment Day написано:
акторську гру

Мені все одно більше припала до смаку гра Пітта.
qwasasqw написано:
1)Чтиво, 2)Джанго, 3) Пси

Найкраща робота Тарантіно в цілому - його уривок у "Чотирьох кімнатах" 1995 р., але найкращий власним фільмом є саме "Одного разу...".

Judgment Day 
Свій


З нами з: 05.08.18
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 56

2019-11-21 15:26  
qwasasqw
Я би на друге місце поставив Мерзенну Вісімку, яка більш ювелірніша, ніж Джанго, як на мене. На рахунок Лі, то не переживай, нічого критичного або супер-поганого там не буде. Справжній фанат Лі, мені здається, посміється від душі, тримаючи в голові думку про ту епоху і про те, як раніше знімали поєдинки у кіно
don pedro
Цитата:
Мені все одно більше припала до смаку гра Пітта

Пітт феноменальний. Мені його герой дуже сподобався. Шкода, що маестро вирішив залишити недоговореною історію про Кліффа, але мені цілком зрозуміло те, чому так автор зробив. В якійсь мірі це "привіт" нашим реаліям і певним трендам в суспільстві

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 14968

2019-11-21 15:33  
Judgment Day написано:
що маестро вирішив залишити недоговореною історію про Кліффа

Можливо, буде якась режисерка.

qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 292

2019-11-21 15:34  
Judgment Day
Та то суб'єктивний топ 3) У якому я орієнтувався 1) на сценарій 2) Акторську Гру(В джанго і виродках Крістоф Вальц творив чудеса) А так люблю всього Тарантіно, окрім Джекі Браун, яка була екранізацією, а не оригінальним сценарієм) Навіть "Доказ Смерті" вважаю оригінальним трешаком, який вартий уваги) Не сумніваюсь, що й цей фільм не розчарує)

Judgment Day 
Свій


З нами з: 05.08.18
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 56

2019-11-21 15:40  
don pedro
Сумнівно, що Квентін розкриє цей момент. Це, по-суті, якраз і фішка історії Кліффа. Це певний маніфест Тарантіно. Тобто, тут і розкривати нема що. Суть в тому, що ніхто і нічого не знає, але всі генерують висновки і судять людину.

Я би дуже хотів подивитись режисерську версію. Навіть по трейлерах видно, що ряд сцен вирізали із фільма.

Додано через 3 хвилини 4 секунди:

qwasasqw
Вальц неймовірний. Браво Квентіну, що відкрив світу даного актора.

qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 292

2019-11-21 15:43  
До речі, хто уважний (починаю гадити, як фан Брюса Лі) - ляпом є те, що Зачіска Брюса із скрінів - це його стиль 1973 року) Часів "Виходу Дракона") В 2-й пол 60-х - у Брюса було коротке волосся)) Тому 1 з 10)) Жартую) А дарма Квентін тут зачепив персону Лі)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 14968

2019-11-21 15:45  
Judgment Day написано:
фішка історії Кліффа.

Я вважаю, що судячи з того, як він чуйно ставився до людей і тварин, Кліфф не робив того, у чому його звинувачували. Теж звернув увагу на те, що у трейлері є те, чого не було у фільмі.

Judgment Day 
Свій


З нами з: 05.08.18
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 56

2019-11-21 16:12  
qwasasqw
Цитата:
ляпом є те, що Зачіска Брюса із скрінів - це його стиль 1973 року) Часів "Виходу Дракона") В 2-й пол 60-х - у Брюса було коротке волосся))

Це не ляп, друже, тому що це художній фільм, а не документалка або біографічний фільм. Брюс був потрібен тут як образ і ікона свого часу
Цитата:
А дарма Квентін тут зачепив персону Лі)

Чому ж? Цей коротенький епізод, де з'явився Лі, - організував скандал в суспільстві, що ще раз говорить про те, що суспільство ще не виросло і далі робить собі кумирів. Я атеїст, але погоджуюсь із біблійським "не створи собі ідола/кумира". Тарантіно грань не перейшов. От славнозвісні сцени з Марселласом Воллесом і з майором Маркусом Вореном, - ось це так, жорстокі сцени, але навіть вони такий шум не змогли підняти. Брюс Лі, як і Муххамед Алі, любив філософствувати, але переоцінювати ці дві постаті не варто. Так, це великі люди, але не варто з них робити індійських корів
don pedro
Ми з дружиною аналогічної думки. Хоча, чисто теоретично, якщо це і сталось, то по випадковості. Кліфф зберігав холоднокровність в той славнозвісний момент. Бут завжди стриманий, холоднокровний, завзятий, моментами веселий, працьовитий і не був конфліктним. В принципі, про Кліффа все сказав Рік в кінці фільму. Тут і добавити нічого.

Itachi Uchiha 
Новенький


З нами з: 02.04.13
Востаннє: 06.12.19
Повідомлень: 3

2019-11-21 16:31  
Judgment Day
Бред Піт вже має оскар за фільму "12 років рабства"

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 14968

2019-11-21 16:36  
Judgment Day написано:
холоднокровніст

Так. Спонтанні убивства - не в його стилі.

Judgment Day 
Свій


З нами з: 05.08.18
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 56

2019-11-21 16:46  
Itachi Uchiha
Має, але не як актор, а як продюсер.
don pedro
Цитата:
Так. Спонтанні убивства - не в його стилі.

Абсолютно вірно. Подібне було продемонстровано в фіналі фільму, коли він задав одне питання, щоб сфокусуватись і роздуплитись в ситуації [сміється]

porto12 
Поважний учасник


З нами з: 28.10.08
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 207

2019-11-21 17:36  
Прекрасний фільм. Був влітку у кіно на ньому. Після сеансу залишився дуже приємний післясмак.

Завжди хотів, щоб Тарантіно зняв фільм у стилі останнього сегменту Чотирьох кімнат. І він це зробив.

Формула фільму: Людина з Голлівуду (сегмент з Чотирьох кімнат) + Безславні виродки = Одного разу в... Голлівуді. 10 з 10.

Nickolassssssss 
Поважний учасник


З нами з: 31.05.14
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 184

2019-11-21 17:42  
Дуже сподобався фільм, я очікував не такого, але був приємно вражений.
"спойлер"
Я ще сказав другу в кіно "ото буде реакція людей, коли Шерон Тейт(вагітну) жорстоко вб'ють", але у Тарантіно були на це інші плани, спочатку я сильно здивувався, коли цього не відбулося, проте не засмутився, тому що фільм не претендує на історичну точність(як завжди у маестро Квентіна).

Apple 
Свій


З нами з: 13.07.08
Востаннє: 05.12.19
Повідомлень: 88

2019-11-21 19:59  
Вже був тут хтось з любителів Марвела, яким фільм не зайшов?))
Бо під час сеансу такі виходили на половині ))

shutja 
Новенький


З нами з: 21.12.10
Востаннє: 05.12.19
Повідомлень: 4

2019-11-21 20:27  
don pedro
zoomymba2012
Judgment Day
Друзі, ви це серйозно (про оскар за найкращу чоловічу роль)? Ви "Джокера" з Хоакіном Феніксом дивились?

+380954897458 
VIP


З нами з: 02.06.17
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 524

2019-11-21 21:39  
shutja
Всі дивилися. Значить у Фенікса буде серйозна конкуренція. Проти нього той факт, що за роль Джокера одному актору вже присуджували Оскара. Хоча це може нічого не значити, бо за роль дона Корлеоне теж нагородили двох акторів.

Nickolassssssss 
Поважний учасник


З нами з: 31.05.14
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 184

2019-11-21 22:00  
Apple
Я любитель фільмів MARVEL і мені дуже сподобалось.

Judgment Day 
Свій


З нами з: 05.08.18
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 56

2019-11-21 23:03  
Apple
Цитата:
Вже був тут хтось з любителів Марвела, яким фільм не зайшов?))
Бо під час сеансу такі виходили на половині ))

Я люблю фільми від Марвел і обожнюю фільми Тарантіно
shutja
Цитата:
Друзі, ви це серйозно (про оскар за найкращу чоловічу роль)? Ви "Джокера" з Хоакіном Феніксом дивились?

Так, серйозно. Робота Бреда Пітта і Леонардо Ді Капріо більш витонченіша, ніж у Хоакіна. Суть в тому, що кривлятись і реготати як недорізаний, - це набагато легше, ніж розкрити персонажа, як це робив Пітт, для прикладу, коли просто їхав в своєму авто або лагодив антену на даху у Ріка Далтона. Ми зараз, по-суті, рівняємо полярні фільми і полярні акторські роботи. Я вважаю, що робота Тарантіно складніша і потужніша, ніж робота Тодда Філліпса, яка є калькою на Таксиста Скорсезе. Грубо говорячи, для мене це сухий і комерційний проект, який виїжджає за рахунок ім'я культового героя і за рахунок сюжета і ідеї Скорсезе. Правда, визнаю, якщо б до цього тріо добавити Джокера Хіта Леджера, то я віддав би головний приз Хіту, тому що це абсолютно ювелірна і унікальна робота, де був помпезний, грамотний, пафосний і крутий текст, а не спроба натиснути на глядача, показуючи те, як головний герой стабільно корчиться від болю, де б він не був. Не дивлячись на те, що я вище написав, я все одно ставлю Хоакіну 10 балів за його роботу. Він великий молодець і той, хто 100% посяде на Олімпі кращих акторів світу. Це все суб'єктивна штучка, як ти вже зрозумів. Те, що показав Квентін, Лео і Бред - це унікальний продукт, унікальна атмосфера, унікальна подача для наших часів. Джокер мені нічого нового і свіжого не показав. Він зіграв на контрасті, виходячи в ті часи, коли гегемоном в цій індустрії є Марвел, які показують яскраві і позитивні фільми. Якщо стисло, то я думаю, що зіграти зламану і хвору людину набагато легше, тому що тут є простір для експресії, феєричних вигуків, рухів і інших яскравих емоцій, ніж зіграти абсолютно адекватну людину. Тут ти вже оцінюєш гру актора в мінімальних деталях. Надіюсь, що ти мою позицію зрозумів. Я свою позицію не нав'язую і цілком нормально ставлюсь до того, що тобі більше сподобалась робота Фенікса, тому не бачу сенсу тут дебати розвивати

porto12 
Поважний учасник


З нами з: 28.10.08
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 207

2019-11-21 23:59  
Judgment Day написано:
Так, серйозно. Робота Бреда Пітта і Леонардо Ді Капріо більш витонченіша,
Треба ще згадати роль Бреда Пітта в Ad Astra. Взагалі Бреду Пітту мають дати Оскар або за Ад Астру або за Одного разу... в Голлівуді.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3, 4  наступна