Microsoft Windows 10 version 1903 (July 2019 Update) build 18362.239 від 16.07.2019 (32bit/64bit) Ukrainian (Оригінальні образи MSDN)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
YuriPet 
Поважний учасник


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 151

2019-07-18 21:14  
Microsoft Windows 10 version 1903 (July 2019 Update) build 18362.239 від 16.07.2019 (32bit/64bit) Ukrainian (Оригінальні образи MSDN)

Microsoft Windows 10 version 1903 (July 2019 Update) build 18362.239 від 16.07.2019 (32bit/64bit) Ukrainian (Оригінальні образи MSDN)


Версія: 10.0.18362.239 Version 1903
Операційна система: Windows
Офіційний сайт: Microsoft
Захист: Потрібна активація Retail-ключем, МАК-ключем або КМS-активація (на 180 днів)

Опис:
Чергова версія популярної операційної системи від компанії Microsoft
Вміст образів Consumer Editions
Windows 10 Home
Windows 10 Home Single Language
Windows 10 Education
Windows 10 Pro
Windows 10 Pro Education
Windows 10 Pro for Workstations
Вміст образів Business Editions
Windows 10 Education
Windows 10 Enterprise
Windows 10 Professional
Windows 10 Pro Education
Windows 10 Pro for Workstations
Мінімальні апаратні вимоги:
  • Процесор: тактова частота 1 гігагерц (ГГц), архітектура IA-32 або x64, підтримка PAE, NX та SSE2
  • Пам'ять (ОЗП): 1 гібібайт (ГіБ) ОЗП (для IA-32) або 2 гібібайти (ГіБ) ОЗП (для х64)
  • Жорсткий диск: 16 гігабайт (ГБ) або 20 гігабайт (ГБ) вільного місця на жорсткому диску (відповідно до розрядності)
  • Графічна карта: з підтримкою Microsoft DirectX 9, драйвер WDDM 1.0 або вище
  • Екран пристрою: 1024 x 600 пікс.
  • Пристрій введення: клавіатура та миша
Контрольні суми
Файл: uk_windows_10_business_editions_version_1903_updated_july_2019_x86_dvd_fa96ec9e.iso
SHA-1: e678d43eb3452a38b05d8ee99069e828528fff6c

Файл: uk_windows_10_business_editions_version_1903_updated_july_2019_x64_dvd_6c3cc0f7.iso
SHA-1: 55383feabfb7d2dabf33e85f42d50534418264d2

Файл: uk_windows_10_consumer_editions_version_1903_updated_july_2019_x64_dvd_42bfe4eb.iso
SHA-1: ee5f90dbd6ba16aef28c1b90eac0ca48bbc802ff

Файл: uk_windows_10_consumer_editions_version_1903_updated_july_2019_x86_dvd_5b85a0cc.iso
SHA-1: 00c6b7e7d2b6f69c3068360eb484b746028f551c
Скріншоти
Джерело: MSDN


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати програму українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2019-07-18 21:14
 Розмір:   15.43 GB 
 Оцінка програми:   9.7/10 (Голосів: 50)
   
Neon223 
Новенький


З нами з: 04.10.15
Востаннє: 20.06.20
Повідомлень: 1

2019-07-19 19:02  
Дякую
makey_s 
Новенький


З нами з: 30.11.11
Востаннє: 21.09.20
Повідомлень: 1

2019-07-25 14:39  
Колись на Єбей купив електронний ключ на Вінду 10 про, і активував. Після цього довелось переустанавлювати вінду, ввів той же ключ і все стало ОК. Тепер знову вінда тупить, та я ще ссдшку прикупив для вінди. Підскажіть будь ласка - яку версію мені треба скачати щоб мій ключ спрацював, і не було лишнього барахла в версії ПРО???
Дякую!

YuriPet 
Поважний учасник


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 151

2019-07-25 21:16  
makey_s

Щоб не було "лишнього барахла", вам потрібно користуватися не оригінальними образами, а г*внозбірками від "спеціалістів" із неповною середньою освітою, які вважають, що вони розумніші від фахівців Microsoft.

Професійна редакція міститься в усіх образах, які тут представлено.

DVD 
Новенький


З нами з: 26.08.08
Востаннє: 19.09.20
Повідомлень: 18

2019-08-02 21:20  
Ця збірка дає змогу встановити з нуля? Бо я не зміг розбити системний диск автоматично, як раніше, і тепер не можу поставити вінду. Іншими словами під час розбиття програма автоматично не створює потрібні області для кешу та відновлення системи.

п.с. Перший раз з таким стикаюсь, вінду ставлю з далекого 2010-го року.

YuriPet 
Поважний учасник


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 151

2019-08-02 21:50  
DVD
По-перше, це не "збірка" (див. назву).
По-друге, я вже не один раз ставив цю версію 10-ки саме "з нуля".
Просто потрібно на фізичному диску видалити всі розділи і потім вибрати для встановлення цей нерозмічений диск.
Отримаєш таку картину:

DVD 
Новенький


З нами з: 26.08.08
Востаннє: 19.09.20
Повідомлень: 18

2019-08-02 22:14  
Дякую за інформацію!
max48 
Новенький


З нами з: 02.01.14
Востаннє: 14.05.20
Повідомлень: 1

2019-08-16 23:36  
Дякую вам за викладені оригінальні українські версії Microsoft Windows 10 ...
DeWitt_1912 
Свій


З нами з: 13.09.16
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 129

2019-08-18 02:19  
Цитата:
(на 180 днів)

Windows у будь якому випадку буде вимагати реактивацію?

Вибачаюся за можливо "дивне" питання, досі не зліз з Windows 7, але час йде і без Dx12 вже не так цікаво Happy

YuriPet 
Поважний учасник


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 151

2019-08-18 03:02  
DeWitt_1912 написано:
Windows у будь якому випадку буде вимагати реактивацію?

Ні. Тільки у випадку, коли система за ці 180 днів не сможе "достукатися" до вказаного під час активації KMS-сервера.
Хочете подробиць? Скористайтеся Пошуком Google! Wide grin

DeWitt_1912 
Свій


З нами з: 13.09.16
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 129

2019-08-18 20:10  
YuriPet
Під "будь яким випадком" я мав на увазі окрім КМS-активації, Retail-ключ і МАК-ключ.
Гугл засраний темами про КМS-активацію. Мене цікавлять люди, які купували Retail-ключ, а не навчилися піратити.
Посилати в Гугл... Жарт вже не актуальний. Не хочете відповідати самі - просто не пишіть нічого, навіщо цей цирк?

loiknazar 
VIP


З нами з: 13.05.11
Востаннє: 17.09.20
Повідомлень: 397

2019-08-18 20:24  
А нема образу який би містив обидві версії і 64 і 86 бітні
hant 
Свій


З нами з: 27.03.08
Востаннє: 22.09.20
Повідомлень: 51

2019-08-18 23:04  
DeWitt_1912 написано:

Під "будь яким випадком" я мав на увазі окрім КМS-активації, Retail-ключ і МАК-ключ.
Гугл засраний темами про КМS-активацію. Мене цікавлять люди, які купували Retail-ключ, а не навчилися піратити.
Посилати в Гугл... Жарт вже не актуальний. Не хочете відповідати самі - просто не пишіть нічого, навіщо цей цирк?


Сьогодні активував купленим ключем - все норм, але по суті немає різниці, принцип дії однаковий - вінд щоразу перевіряє активацію, і якщо перевірка буде недоступна працюватиме 180 днів - YuriPet все правильно написав, і заздалегідь вказав у шапці

YuriPet 
Поважний учасник


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 151

2019-08-19 01:13  
DeWitt_1912 написано:
Під "будь яким випадком" я мав на увазі окрім КМS-активації, Retail-ключ і МАК-ключ.
Гугл засраний темами про КМS-активацію. Мене цікавлять люди, які купували Retail-ключ, а не навчилися піратити.
Посилати в Гугл... Жарт вже не актуальний. Не хочете відповідати самі - просто не пишіть нічого, навіщо цей цирк?
"Цирк" – це, скоріше, ваше невміння правильно прочитати написане та правильно користуватися пошуковими системами.
Варто поцікавитися не "Як безкоштовно скористатися?..", а "Як працює?.." і стане набагато легше. Wink (1)

hant написано:
по суті немає різниці, принцип дії однаковий - вінд щоразу перевіряє активацію, і якщо перевірка буде недоступна працюватиме 180 днів
Ні, не так.
Активація купленим (Retail) або корпоративним (MAK) ключем не потребує (у загальному випадку) періодичної перевірки.
Більше того, у випадку активації систем Retail-ключем відбувається "прив'язка" конкретного "заліза" до вашого облікового запису і в подальшому, при перевстановленні системи на цьому ж комп'ютері, активація відбувається автоматично (вводити ключ непотрібно).

У мене ключ, куплений (за $0.00) у межах програми MSDN-AA:

hant 
Свій


З нами з: 27.03.08
Востаннє: 22.09.20
Повідомлень: 51

2019-08-19 09:17  
YuriPet написано:

Ні, не так.
Активація купленим (Retail) або корпоративним (MAK) ключем не потребує (у загальному випадку) періодичної перевірки.
Більше того, у випадку активації систем Retail-ключем відбувається "прив'язка" конкретного "заліза" до вашого облікового запису і в подальшому, при перевстановленні системи на цьому ж комп'ютері, активація відбувається автоматично (вводити ключ непотрібно).

У мене ключ, куплений (за $0.00) у межах програми MSDN-AA:

Та так.
Інакше б підробні ключі не блокувались, а працювали вічно. При заміні заліза ключ також заново вводити не потрібно, але автоматично вона не активується а потрібно натиснути "активація через інтернет", до речі те ж саме і без заміни заліза - не автоматично а вручну. Так само офіс.

З.І. мій ключ тиждень тому куплений за 185$

jedayka 
VIP


З нами з: 05.01.15
Востаннє: 02.07.20
Повідомлень: 460

2019-08-19 11:30  
DeWitt_1912 написано:
досі не зліз з Windows 7

DeWitt_1912 написано:
я мав на увазі Retail-ключ

безкоштовне оновлення з сімки на десятку ще й досі працює, можна просто оновитися з образу, або вручну згенерувати тікет

DeWitt_1912 
Свій


З нами з: 13.09.16
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 129

2019-08-19 20:56  
jedayka
Боюся, що такий варіант для мене не підійде. Win7 Home OEM та ще й російською, куплена 10 років тому. А Win10 планую ставити на новий ПК, який вже майже готовий (лиш кількох запчастин бракує).
Я дуже ціную "автономність", всяке буває. От і думаю, чи має сенс купувати "коробку", бо якщо вона працюватиме лише кілька місяців без інтернету, то платити за таке я навряд буду, коштує вона не 10грн.

hant 
Свій


З нами з: 27.03.08
Востаннє: 22.09.20
Повідомлень: 51

2019-08-19 22:42  
DeWitt_1912 написано:
якщо вона працюватиме лише кілька місяців без інтернету

Зараз комп’ютер без інтернету це як телевізор без антени. Повідомлення про відсутність оновлень ос і програм задовбуть більше ніж ніж проблеми з активацією.
А по темі для дому купувати сенсу немає, тим більше за таких умов - різниця між піраткою і ліцензією лише у наявності чеку, функціонал весь однаковий

jedayka 
VIP


З нами з: 05.01.15
Востаннє: 02.07.20
Повідомлень: 460

2019-08-20 09:53  
DeWitt_1912 написано:
Win7 Home OEM та ще й російською, куплена 10 років тому
забув додати, десятка, починаючи з версії 1511, чудово активується ключами від 7-8, якщо, звісно, ключ дійсний, мова ніякого значення не має, то який сенс купувати те, що вже куповано.
DeWitt_1912 написано:
якщо вона працюватиме лише кілька місяців без інтернету
інтернет потрібен для зв'язку з серверами M$ на час активації, далі можете працювати автономно, retail версії не мають обмеження у часі, але, мабуть, hant правий що
hant написано:
Повідомлення про відсутність оновлень ос і програм задовбуть більше ніж проблеми з активацією

DeWitt_1912 
Свій


З нами з: 13.09.16
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 129

2019-08-20 23:59  
jedayka написано:
чудово активується ключами від 7-8, якщо, звісно, ключ дійсний, мова ніякого значення не має

Якщо так, то питання взагалі відпадає. Ключ є, навіть наліпка і брошура збереглися.

jedayka написано:
retail версії не мають обмеження у часі

Скільки відповідей, стільки і думок. Істина десь поряд.

hant написано:
Повідомлення про відсутність оновлень ос і програм задовбуть

Ви хочете сказати, що неможливо то все повимикати?

hant 
Свій


З нами з: 27.03.08
Востаннє: 22.09.20
Повідомлень: 51

2019-08-21 08:53  
DeWitt_1912 написано:
Ви хочете сказати, що неможливо то все повимикати?

Можливо все, навіть користуватись телевізором без антени.

DeWitt_1912 
Свій


З нами з: 13.09.16
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 129

2019-08-21 09:50  
hant написано:
користуватись телевізором без антени

Ви з тієї категорії людей, які вважають що розповівши жарт двічі, він стане смішнішим?
Так, телевізор без антени - найкращий варіант, особливо коли є ігрова консоль чи якийсь плеєр з вагоном дисків.

liosik2002 
Свій


З нами з: 28.11.13
Востаннє: 25.09.20
Повідомлень: 75

2019-08-28 17:52  
Windows 10 Pro Consumer Editions При встановленні з нуля видало BSOD 0xc000021a. Від травня образ встановився без проблем.
protsyk 
Новенький


З нами з: 29.09.09
Востаннє: 26.10.19
Повідомлень: 11

2019-08-28 19:59  
Привіт товариство. Можливо поставлю аматорське питання, та все ж:
Чи можна з цих Оригінальних образів MSDN зробити флешку для встановлення віндовс? А то в мене відсутній опт. привід.
Дякую.

YuriPet 
Поважний учасник


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 151

2019-08-28 20:09  
protsyk написано:
Чи можна з цих Оригінальних образів MSDN зробити флешку для встановлення віндовс?

Так, звичайно.
Скористайтеся програмою Rufus.

protsyk 
Новенький


З нами з: 29.09.09
Востаннє: 26.10.19
Повідомлень: 11

2019-08-29 09:31  
Цитата:
Скористайтеся програмою Rufus.

YuriPet - дякую за відповідь та пораду.

Підкажіть будь ласка ще, де взяти активатор для цієї ОС та чи потрібно відключити оновлення ОС на майбутнє?
Дякую.

igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 15006

2019-08-29 09:34  
protsyk написано:
де взяти активатор

https://toloka.to/t93473

liosik2002 
Свій


З нами з: 28.11.13
Востаннє: 25.09.20
Повідомлень: 75

2019-08-29 15:04  
На ноуті встановилася без проблем, пов'язано з біосом на компі скорше всього. Дивно. Такого БСОДа ше не було.

Додано через 3 хвилини 43 секунди:

protsyk написано:
чи потрібно відключити оновлення ОС на майбутнє?

На Ваш розсуд. Оновлення в більшість випадків корисні, а на рахунок телеметрії ) так що ж США таке може вкрасти ))) багато галасу з нічого як на мене. В оновленнях як правило часто фіксять проблеми - це норм коли мєлкософт фіксіт то , що перед тим фіксили )

protsyk 
Новенький


З нами з: 29.09.09
Востаннє: 26.10.19
Повідомлень: 11

2019-08-31 11:24  
Товариство, порадьте будь ласка, як діяти.
Я придбав новий ноутбук під DOS. Хочу створити завантажувальний USB-диск із завантажувального ISO-образу Windows (що в темі) через Rufus, але не знаю який "Тип завантаження", "Схему розділів", "Цільову систему" налаштувати в Rufus.
Допоможіть.
Дякую.

YuriPet 
Поважний учасник


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 26.09.20
Повідомлень: 151

2019-08-31 11:47  
protsyk
Відповісти на ваше запитання однозначно не можна.
Треба щонайменше знати розрядність системи, яку ви бажаєте інсталювати, та обсяг RAM ноутбука, а бажано - повні його параметри.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна