Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
підпільник 
VIP


З нами з: 11.04.12
Востаннє: 02.09.24
Повідомлень: 340

2019-04-09 07:22  
пікантоно. а якби висунувся януковіч, він теж вийшов? мені просто цікаво наскільки саме декого навіть граблі не вчать...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-09 07:25  
підпільник написано:
а якби висунувся януковіч, він теж вийшов

Так. Народ спраглий за "міцними господарниками" та за "братньою Росією".
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 230

2019-04-09 07:36  
підпільник написано:

в фінал виходять!! битва титанів!! два мастадонта!! і тут за 3 місяці до фіналу їх льохка як стоячих обходить клоун з дебіловізора. В ПЕРШЕ В ІСТОРІЇ!!
ставим дорівнює і робим висновки. шо з цього слідує? шо наступного разу може буть в першев історії?
а наступного разу по логіці в перше в історії на останньому колі може в суху вийти в ну скажем блогер з ютуба чи факебука чи з того еміттера де трамп сидить.
(тоєсть для старту обійтись без олігархів) а трамп це тєндєнція, однако. а зробив це можливим - клоун. (похлопаєм йому)

Клоун (а разом з ним і всі інші) тут не так багато контролює і вирішує як прийнято вважати. Його просто винесло на гору. Так як наприклад у 2014 винесло ПО. І всі ці страшні політтехнології теж далеко не всесильні і частіше за все просто намагаються вловити дух часа, і частіше за все їм це невдається ніж вдається. Це все zeitgeist (Про природу якого є написана гарна метафорична книга хвантаста Стерлінга із такою ж назвою)

Такі часи настали. Тепер черга покоління пепсі дивуватись поколінню ютубу. Я іноді дивлюсь на молодь і думаю як це прийнято: "Ну шо за шльоцики?! Ми ж такими не були!", а потім згадую якими були ми на зламі 90х і 00х і думаю: "Та ну його в сраку! Хай живуть як собі знають")

Що до тих мастодонтів то вимирання це все що їм залишилось. І злами епох легенько чавили й значно грандіозніших особистостей ніж Дон Педро. А панікувати чи бздіти все одно немає ніякого сенсу, бо ситуація така що не ясно чи то ще зарано, чи вже запізно.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 13574

2019-04-09 07:36  
don pedro
Як кажуть тута прихильники зе - далась вам там мова!
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-04-09 07:38  
Ющенко був пихатий, який через свою пихатість важливі речі не добачав. Наскільки ницої, аморальної, позбавлених найменших зачатків чеснот, людини як Порошенко я не бачив.
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 230

2019-04-09 07:56  
R.V.V. написано:
Ющенко був пихатий, який через свою пихатість важливі речі не добачав. Наскільки ницої, аморальної, позбавлених найменших зачатків чеснот, людини як Порошенко я не бачив.

Оце зараз тверезомислічі патріоти вам пов'яжуть "галстуг", видадуть значок і запишуть у Зеботи)
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-04-09 08:03  
Зе#. Це прикол який вистрілив. Питання до суспільства.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 13574

2019-04-09 09:00  
R.V.V. написано:
Наскільки ницої, аморальної, позбавлених найменших зачатків чеснот, людини як Порошенко я не бачив.

І підпис: В.Зеленський Wide grin

Додано через 6 хвилин 30 секунд:

dexterboy11 написано:
Оце зараз тверезомислічі патріоти вам пов'яжуть "галстуг", видадуть значок і запишуть у Зеботи)

І не сумнівайтесь!
Чи Ви оце думали, що ми одразу ж запишемось у команду добровільних помічників? Wide grin
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 230

2019-04-09 09:04  
Arsenfpu
Та на здоров'я. Але це все або не діє, або діє навпаки на користь Зе. Людина озвучила свою думку, ви приписали її якусь хрінь) Як ви думаєте у який бік це її штовхне?

До речі, щойно я згадав про дух часу, як на іншому кінці галактики інший Зебот озвучує ось таке саме(не рекомендується до вжитку людям із важкими формами русофобій. Усім решта варто додивитись до кінця): https://www.youtube.com/watch?v=L2sV5673nrg

Квантова заплутаність Зесвідомості )))
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 13574

2019-04-09 09:06  
dexterboy11 написано:
її якусь хрінь

Якщо вона таку х..ь пише, то моя думка їй по одному місцю. Чи не так?
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 230

2019-04-09 09:13  
Arsenfpu
Як на мене то тези про аморальність і безпринциповість ПО цілком відповідають дійсності. І це не є якесь відкриття яке здійснив Зе чи його пропогандисти. Наприклад мені це було зрозуміло ще у 2014.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 13574

2019-04-09 09:14  
dexterboy11 написано:
Як на мене то тези про аморальність і безпринциповість ПО цілком відповідають дійсності

А я й не заперечую. Та теж саме можу сказати і про ЗЕ.
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 230

2019-04-09 09:19  
Arsenfpu написано:
А я й не заперечую. Та теж саме можу сказати і про ЗЕ.

Можете навести якісь приклади які доводять що він не менш аморальна людина ніж ПО?
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 13574

2019-04-09 09:21  
dexterboy11
Та просю: БРЕХНЯ щодо того, що пан КОЛОМОЙСЬКИЙ абсолютно не причетний до кампанії кандидата ЗЕ.
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 230

2019-04-09 09:24  
Arsenfpu
Серйозний факт. Прямо таки небувала річ в історії української політики. Посилення позицій Медведчука за правління Порошенка вас не лякає, чи як?

До речі як це корелюється з тим шо Коломойський свого часу вважався рятівником Дніпропетровщини від кацапської агресії?
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 13574

2019-04-09 09:27  
dexterboy11
От я з Вас, вибачте, ахрініваю! Ви мене питаєте конкретну річ, я Вам - відповідаю. Ви ж переводите це на пороха. Так я ж підтвердив Вашу попередню тезу - навіщо Ви мені оце пишете???
Тобто, Ви погоджуєтесь із тим, що ЗЕ таке ж чмо як і ПО?
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 230

2019-04-09 09:31  
Arsenfpu
З чого ви охрініваєте, не розумію. Ми порівнюємо моральні якості ПО і Зе.

І не намагайтесь втягувати мене у якісь маніпулятивні дискусії. Я швидко від цього втомлююсь) ПО - негідник. Це доконаний факт. Зе - невідомо що таке.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-09 09:31  
Президентські вибори – 2019: реакція літературної спільноти

http://litakcent.com/2019/04/08/prezidentski-vibori-2019-reaktsiya-literaturnoyi-spilnoti/
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 13574

2019-04-09 09:43  
dexterboy11
Добре, давайте конкретно.
Ви сказали: "Як на мене то тези про аморальність і безпринциповість ПО цілком відповідають дійсності"
Я погодився, але сказав, що ЗЕ такий самий.
Ви запитали підгрунтя.
Я написав: " БРЕХНЯ щодо того, що пан КОЛОМОЙСЬКИЙ абсолютно не причетний до кампанії кандидата ЗЕ."
Ви перевели стрілки на ПО і Медведчука.
То хто маніпулятор?

п.с. Від втоми є вітамінки Happy
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 230

2019-04-09 10:02  
Arsenfpu
1) Я не чув щоб Зе говорив що Коломойський АБСОЛЮТНО не причетний. Було б добре якби ви якось це довели. Те що Коломойський там є це без сумніву. Машина, охорона, 1+1, але це говорить лише про підтримку Коломойським Зе. Його вплив на Зе це здогади і маніпуляці зі спекуляціями. І це цілком в дусі Коломойського. Він вклалає гроші і сподівається на дивіденди.

2) Покладіть на стіл карту яка по ступені аморальності поб'є або хоча б зрівняється зі Свинарчуками і я подумаю над зміною своєї позиції. І всі чудово розуміють що Свинарчуки це лише невеличкий кавалок того лайна у якому живе країна.

Якщо у вас досі ціль переконати мене що Зе це не месія то я навіть не знаю що ще сказати. Вважайте тоді мене рукою кремля та й по всьому. Буде менше пустої балаканини від нас обох)
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 13574

2019-04-09 10:16  
dexterboy11 написано:
Я не чув щоб Зе говорив що Коломойський АБСОЛЮТНО не причетни

Зе взагалі рідко щось говорить, за нього все глаголить його команда. Чому так, в чому причина такої скромності - кожен робить висновки сам.
dexterboy11 написано:
Він вклалає гроші і сподівається на дивіденди.

То нах мені Президент, який буде керований олігархом? Ви заперечите і назвете Ахметова, Пінчука і т.д. Все правильно - вони міцно вмонтовані у цю систему державного управління. Сюди ж має бажання повернутися і Коломойський. То навіщо змінювати шило на мило?
dexterboy11 написано:
Покладіть на стіл карту яка по ступені аморальності поб'є або хоча б зрівняється зі Свинарчуками і я подумаю над зміною своєї позиції. І всі чудово розуміють що Свинарчуки це лише невеличкий кавалок того лайна у якому живе країна.

Звісно, що такого гімна там повно - цього ж ніхто не заперечує. Прийде Бєня, посуне Свинарчуків і поставить своїх. Чому? Бо в цьому суть їхнього існування. То сенс змінювати одних бандюків на інших?
dexterboy11 написано:
рукою кремля та й по всьому

А Ви можете вважати мене зомбованим Томосом і Бандерою та мовою!
Qualcuno 
VIP


З нами з: 10.09.10
Востаннє: 16.12.24
Повідомлень: 366

2019-04-09 10:46  
///
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 230

2019-04-09 10:48  
Arsenfpu
Ні, мене не влаштовує позиція краще чмо українське ніж чмо неукраїнське. Я хочу так щоб без чма. Або принаймі як можна менше чма. І ніякі страшилки про політтехнології і кремлі мене не лякають. Цей народ зможе зупинити і Коломойських і Зеботів якщо треба буде. Краще робити спроби ніж сидіти, гнити і заглядати у рота царю. Навіть на сході вже люди не ті що 10 років тому. Одеса і Харків вистояли у скрутніші часи ніж зараз. Чого я повинен йти і голосувати за мудака? Бо закон про мову дотягнули до виборів шоб знову почати цей срач? Чи тому що Забужко засцяла? Путін нападе через те шо не ПО, а Зе буде? Чи Зе розверне Україну на Москву? Це маячня.

Для того щоб збудувати успішну українську державу замало самого лише націоналізму. Нам освіта потрібна, наука, екрноміка, моральні цінності. То якого милого я маю голосувати за втілення аморальності та корупції? Тим більше у XXI столітті, коли кордони розмиваються і глобалізацію вже не спинити нічим крім занепаду цивілізації.

Бздіть собі на здоров'я. Але не залякуйте інших)
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 13574

2019-04-09 11:01  
dexterboy11 написано:
Я хочу так щоб без чма.

Ну, якщо Зе - це без чма, то скажу, що на колір і смак товариш не всяк.
dexterboy11 написано:
голосувати за мудака?

Ну, Ви ж зібрались голосувати за Зе - тому питання ставте собі.
dexterboy11 написано:
Забужко

Вона моя родичка, Ваша, до чого це?
dexterboy11 написано:
Чи Зе розверне Україну на Москву?

Як треба, то розверне - воно йму ближче. Чи маєте у цьому сумнів?
dexterboy11 написано:
замало самого лише націоналізму

Я вже Вам казав - бажання розвитку української мови та існування своєї церкви - це не є націоналізмом. Це абсолютно природні речі. Так про мову кажуть кацапи, бо для них всі хто за щось українське - це нацики. Після такого ще треба питання хто тут зомбі?
dexterboy11 написано:
я маю голосувати за втілення аморальності та корупції?

Тобто, Бєня - це взірець чеснот та прозорості Happy
dexterboy11 написано:
Бздіть собі на здоров'я.

Не переживайте, до Вас не дістане - Ви у міцному скафандрі.
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 230

2019-04-09 11:02  
І де взагалі ті націоналісти за яких можна проголосувати? Я за Свободу голосував у 2008 здається, чи коли там їх до парламенту потрапило більше ніж завжди... І що? Побити Донія в туалеті їм вистачає сміливості, а Махніцькому ноги переламати вже слабо було, чи як? Я не розумію логіки сучасного українського націоналізму. Мені здається що всі керівники там давно куплені. Є прошарок молодих, рішучих, але ними керують якісь мутні особистості.
demitsuru 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 13.11.16
Востаннє: 04.12.24
Повідомлень: 532

2019-04-09 11:04  
dexterboy11 написано:

З чого ви охрініваєте, не розумію. Ми порівнюємо моральні якості ПО і Зе.

І не намагайтесь втягувати мене у якісь маніпулятивні дискусії. Я швидко від цього втомлююсь) ПО - негідник. Це доконаний факт. Зе - невідомо що таке.


😁👍

https://youtu.be/cl75TYEQEPY?t=541 - російська, обережно психопатам не дивитися.

посилання по таймлайну))) Порох це негідник. В тому відео пояснюється про фальсифікації)
dexterboy11 написано:

Цей народ зможе зупинити і Коломойських і Зеботів якщо треба буде. Краще робити спроби ніж сидіти, гнити і заглядати у рота царю. Навіть на сході вже люди не ті що 10 років тому. Одеса і Харків вистояли у скрутніші часи ніж зараз. Чого я повинен йти і голосувати за мудака? Бо закон про мову дотягнули до виборів шоб знову почати цей срач? Чи тому що Забужко засцяла? Путін нападе через те шо не ПО, а Зе буде? Чи Зе розверне Україну на Москву? Це маячня.

Для того щоб збудувати успішну українську державу замало самого лише націоналізму. Нам освіта потрібна, наука, екрноміка, моральні цінності. То якого милого я маю голосувати за втілення аморальності та корупції? Тим більше у XXI столітті, коли кордони розмиваються і глобалізацію вже не спинити нічим крім занепаду цивілізації.


😊 добре написав, але їм розуму не вистачить, щоб усвідомлювати дійсність.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 13574

2019-04-09 11:08  
dexterboy11 написано:
Є прошарок молодих, рішучих, але ними керують якісь мутні особистості.

І уособленням їх є ЗЕЛЕНСЬКИЙ!
Ні, пардон, цілий 95-й квартал! Навіть, той бугай, якому іноді дають щось сказати!
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 230

2019-04-09 11:09  
Arsenfpu
Оце наквотити і з'їхати у кращих традиція інтернет срачу.

Все, піду валовий продукт піднімати. Не провокуйте)
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 13574

2019-04-09 11:11  
demitsuru написано:
російська, обережно психопатам не дивитися.

Дайош більше російського на толоці! Бо ці нацики вже дістали зі своєю мовою!

Додано через 41 секунду:

dexterboy11 написано:
Все, піду валовий продукт піднімати. Не провокуйте)

Не надірвіться, бо люди побачать його шалене зростання і проголосують за По!
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2019-04-09 11:27  
don pedro написано:

Президентські вибори – 2019: реакція літературної спільноти
http://litakcent.com/2019/04/08/prezidentski-vibori-2019-reaktsiya-literaturnoyi-spilnoti/

Хто (за винятком пари-трійки ймен (але не творчої спадщини)) всі ці письменники?
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 531, 532, 533  наступна