Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 276, 277, 278 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 04.05.24
Повідомлень: 4252

2019-12-10 11:10  
Arsenfpu написано:
А простими словами: про що дозволили нам балакати, про те й говорили

а якщо не простими словами а фактами?
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 04.05.24
Повідомлень: 12365

2019-12-10 11:12  
kryk-v.ya. написано:
а фактами?

ФАКТ: про Крим НІХТО І НІЧОГО НЕ ГОВОРИВ. Як кажуть расіянє: тема закрита.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 04.05.24
Повідомлень: 4252

2019-12-10 11:24  
Arsenfpu
я сто раз чув його заяви що Крим -це Україна, а те що москалі самі собі фантазують то вже їхні проблеми...
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 04.05.24
Повідомлень: 12365

2019-12-10 11:31  
kryk-v.ya. написано:
Крим -це Україна

Скажу більше: і я Вам це підтверджу. Біда в тому, що вчора про це не говорилось. Happy
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 04.05.24
Повідомлень: 4252

2019-12-10 11:37  
Arsenfpu написано:
Біда в тому, що вчора про це не говорилось.

так, але ми обговорюєм тут ось вже довший час-"зраду" президента на саміті, а тут бац і трагодія...якось так виходить що ніби нічого він не зраджує...поки що...і виявляється даремно намети розставлені і люди на асфальті сплять...мабуть комусь дуже щось кортить...як завжди.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 04.05.24
Повідомлень: 12365

2019-12-10 11:42  
kryk-v.ya.
А я з Вами зраду і не обговорював. Тут було озвучено питання Криму та газу. Я відреагував: Крим не був темою перемовин (тобто, взагалі), газ, як сказав наш гарант - тему розблокували і будуть далі домовлятися. Часу не багато - до 1-го січня.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 04.05.24
Повідомлень: 4252

2019-12-10 12:05  
Arsenfpu написано:
А я з Вами зраду і не обговорював.

справді? я щось останній тиждень тільки те і наблюдав що мова йте тільки про це, червоні лінії і т.д. і т.п., ми тут всі в дискусії...
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 04.05.24
Повідомлень: 17145

2019-12-10 13:02  
Питання Криму начебто і не мали обговорювати - "Нормандський формат", "Мінськ" - це про Донбас, формат і теми вибрано ще Порошенком, та й підписано ним було план дій, а теперішня зустріч - ніби як продовження, підтвердження руху в тому ж напрямку з боку нових учасників перемовин (Зеленський, Макрон).

Загалом погоджуюсь, що "зради зрадної" не відбулось, анонсований обмін "всіх на всіх" можливо нарешті поверне наших полонених воїнів, що сидять вже 5 років і яких не вдалося повернути досі.

Але в цілому сценарій, план дій, від початку (2014, 2015) - звичайно не на нашу користь. Який результат виборів може бути в ОРДЛО після 5 років тотального фізичного знищення всього більш-менш українського чи опозиційного кремлю? Навіть контроль над кордоном і виведення військ РФії нічого не змінить. В кращому випадку це будуть сивохи, в гіршому - гіві/мотороли. Тобто вибори легітимізують гирю на шиї України.

Сумніваюсь, що зараз Україні до снаги змінити формат переговорів або почати їх з нуля, наприклад залучивши США та Британію (що теж дуже стрьомно враховуючи мутняки Трампа чи британського брекзіт-прем'єра). Тому Зеленському треба продовжувати тактику Порошенка - затягувати час, включати гальмо, давити на виконання пунктів по виводу бойовиків та контролю за кордоном (на що кремль навряд чи піде).

Додано через 8 хвилин 43 секунди:

По ситуації з виборами показовим є резонансне вбивство проукраїнського активіста Артема Мірошниченка в підконтрольному Україні Бахмуті - поліція, прокуратура та суд не на нашому боці і зроблять все, щоб спустити справу на гальмах і перевести все в русло "битовухи" чи "хуліганки". Якщо таке відбувається з нашого боку, то що буде творитися у випадку виборів в ОРДЛО?.

Додано через 24 хвилини 29 секунд:

Вчитався в пропонований Зеленським/Аваковим "компроміс" щодо повернення Україні контролю за кордоном - за 2 (дві) доби до виборів - це дно. Ось від таких "незначних" деталей і залежатиме реальний розвиток подій.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 03.05.24
Повідомлень: 7278

2019-12-10 18:02  
підсумки героїчної роботи сеньйора-Голодомора на Нормандській зустрічі:
- Донбас має бути віпхнуто в Україну з постійним особливим статусом і змінами в конституцію.
- Росія не має повертати нам контроль над кордоном.
- На Донбасі не буде миротворчої місії.
- російських солдатів і місцевих терористів з Донбасу має бути амністовано.
- Україна має провести федералізацію.
- вибори на Донбасі мають бути проведені без припинення окупації.
- Україна (в особі президента) офіційно погодилася, що російських військ на Донбасі нема, а є тільки місцеві жителі-сепаратисти.
- Україна має видати Росії останніх свідків військових злочинів Росії на Донбасі, які добровільно здалися в руки СБУ.
- Україна має в односторонньому порядку відвести війська ще в трьох місцях.
- Україна має на законодавчому рівні імплементувати «формулу Штайнмаєра».
- ні слова про Крим.
Зеленський повністю прийняв російський сценарій. ми взяли на себе додаткові зобов'язання, а Росія не тільки нічого на себе не взяла, а ще й позбулася тієї відповідальності, яку на неї було покладено раніше. за один день сеньйор-Голодомор примудрився просрати все — з чим і вітаю його єхидних фанатів. ось тепер ви дійсно нас зробили.

Додано через 4 хвилини 4 секунди:

igor911 написано:
"зради зрадної" не відбулось
відбулася найбільша зрада за останні 6 років.
igor911 написано:
анонсований обмін "всіх на всіх" можливо нарешті поверне наших полонених воїнів, що сидять вже 5 років і яких не вдалося повернути досі.
не дайте себе ошукати.
https://enigma.club/articles/zelenskiy-i-bakanov-reshili-vydat-rossii-sdavshikhsya-po-programme-sbu-svideteley-voennogo-prisutstviya-rf-na-donbasse
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-12-10 18:07  
так зрада чи перемога?

вибудуйте якусь одну полярну позицію...
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 11.03.20
Повідомлень: 6802

2019-12-10 18:31  
Virake написано:
відбулася найбільша зрада за останні 6 років.

Ахахах

Virake написано:
- Донбас має бути віпхнуто в Україну з постійним особливим статусом і змінами в конституцію.
- Росія не має повертати нам контроль над кордоном.


Чекайте, а хіба це все не було прописано в мінських угодах і не підписано за присутності колишнього президента?
Ось, наприклад, пункт 9:

Цитата:
Відновлення повного контролю над державним кордоном з боку уряду України у всій зоні конфлікту, яке має розпочатися в перший день після місцевих виборів і завершитися після всеосяжного політичного врегулювання (місцеві вибори в окремих районах Донецької та Луганської областей на підставі Закону України та конституційна реформа)


А ось пункт 11:

Цитата:
Проведення конституційної реформи в Україні з набуттям чинності до кінця 2015 року нової Конституції, яка передбачає ключовим елементом децентралізацію (з урахуванням особливостей окремих районів Донецької та Луганської областей, узгоджених з представниками цих районів), а також прийняття постійного законодавства про особливий статус окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до заходів, зазначеними в примітці, до кінця 2015 року.


Але чого ж чому ці мінські угоди ви не вважаєте зрадою? Схоже, вас вже ошукали 4 роки тому.

Virake написано:
- Україна має провести федералізацію.
- Україна (в особі президента) офіційно погодилася, що російських військ на Донбасі нема, а є тільки місцеві жителі-сепаратисти.
- Україна має видати Росії останніх свідків військових злочинів Росії на Донбасі, які добровільно здалися в руки СБУ.

Клас, а де про це написано? Це ви все в учорашньому меморандумі вичитали чи самі якось дотумкали?

Ось, наприклад, пряма мова президента у присутності усіх лідерів:

Цитата:
"Перше – це неможливість федералізації. Україна – унітарна держава, це незмінна стаття її Конституції та непорушний принцип існування держави.

Друге – неможливість будь-кого вчиняти будь-який вплив на вектор руху та розвитку України, яка є незалежною, самостійною, демократичною державою, вектор розвитку якої обиратиме виключно її народ.

Третє – неможливість компромісів з врегулювання ситуації на сході України через поступки територіями в межах міжнародно визначених кордонів. Для кожного українця і Донбас, і Крим – це Україна."


А ще він декілька разів повторив, що Донбас окупований. Може варто читати/слухати/дивитися першоджерела, а не вестися на сайти-помийки?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 03.05.24
Повідомлень: 7278

2019-12-10 19:27  
Tarasyk написано:
Ахахах
звичайно, що для вас смерть України це привід посміятися. тому й вибрали президентом людину, яка ржала над Голодомором.
Tarasyk написано:
Чекайте, а хіба це все не було прописано в мінських угодах і не підписано за присутності колишнього президента?
авжеж, що б там не вичворяв Зеленський, винен у всьому завжди буде Порошенко.
Tarasyk написано:
Але чого ж чому ці мінські угоди ви не вважаєте зрадою?
виборів на Донбасі не було проведено, маріонетковий уряд ОРДЛО не було легітимізовано — бо Росія зі свого боку не зробила жодних кроків для врегулювання конфлікту. а Зеленський — що видно з одностороннього відведення військ — цілком готовий іти на поступки в односторонньому порядку.
Tarasyk написано:
Схоже, вас вже ошукали 4 роки тому.
чому ж? саме такого, як Мінські угоди, я від Порошенка і чекав. а ось те, що він не став їх сліпо втілювати у вигідний Кремлю спосіб — це стало приємним сюрпризом.
Tarasyk написано:
Клас, а де про це написано? Це ви все в учорашньому меморандумі вичитали чи самі якось дотумкали?
- федералізація входить до «формули Штайнмаєра» (вирвані з контексту пункти Мінських угод, складені у вигідний для Росії сценарій), на яку Зеленський погодився ще задовго до цієї зустрічі. якщо він зараз каже, що федералізації не буде, то це означає, що він відмовляється від «формули Штайнмаєра». але таких слів не прозвучало — значить федералізація буде, просто її назвуть якось інакше.
- Зеленський просив «повпливати на бойовиків», а також називав окупантів Донбасу сепаратистами. з цього випливає, що Росія до окупації безпосередньо не причетна. якщо він обмовився випадково, то мав би потім чітко сказати, що Донбас окупований саме Росією, а не шахтарями, яких вона просто підтримує. він мав сказати, що на Донбасі є російські війська, які Росія має звідти вивести.
- всіх полонених, яких можна було обміняти, ми вже давно обміняли. залишилися ті, хто здався добровільно і пішов на співпрацю зі слідством.

Додано через 9 хвилин 2 секунди:

Корчинський: блискучі переговори Зеленського і Путіна в Парижі
siromakha 
Поважний учасник


З нами з: 01.08.19
Востаннє: 10.03.20
Повідомлень: 156

2019-12-10 20:40  
Не супротивник він - "партньор"

Не знаю як вам, шановні жителі Толоки, а мені впала в око, чи то пак - у вухо, бо уривки перемовин я все ж слухав, одна неприємна і водночас малопомітна мовна особливість: наш президент зумів перетворити учорашнього ворога на сьогоднішнього партнера. Так, вам не почулося! "Вот в єтам вапросє у нас с владзіміром владзіміравічєм взгляді расходятся". Господи, так якби той чорт зелений мав хоч трошки ґонору та глузду, він би пам'ятав, що проти нього сидить людина, яка відкраяла шмат території, дала наказ на збиття літака (який виявився пасажирським Боїнгом), веде проти твоєї держави підступну замасковану війну. А воно, випещене й манірне, виводить ворога з під удару .. Масакр!
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 03.05.24
Повідомлень: 7278

2019-12-10 21:11  
поведінка сеньйора-Голодомора мене не дивує. він — на відміну від попередника — справно робить те, для чого його обрали.

бентежить мене реакція політичної опозиції, а також великої частини патріотичних сил. ці люди або вирішили піти на змову з Коломойським, або, як припускає Корчинський, просто не розібралися в тому, що насправді відбулося в Парижі. як інакше можна прийти до висновку про «не зраду»? так, могло бути й гірше, але зараз абсолютно не та ситуація, в якій нам треба цим задовольнятися і радіти. навіть після всього, що сеньйор встиг натворити за цей рік, напередодні саміту позиція в України була достатньо сильна, а над Росією висіло дуже багато незручних проблем. зараз немає наступу російської армії, тож — якщо не враховувати одностороннє відведення військ України — лінія фронту не рухається, а отже немає жодного сенсу замирювати Росію. ще раз підкреслюю: не було жодних підстав іти на ті поступки, на які пішов сеньйор.
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2639

2019-12-10 21:34  
Товариство, порадьте: де можна замовити нормальну магістерську роботу?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 03.05.24
Повідомлень: 7278

2019-12-10 21:37  
[Captain], тел. 102.
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-12-10 22:45  
А флудильня не змінилась. флуд такий і залишився як був і конфуцій думає, що ходить по золотій серединці. Він старається. Поки все правильно. Але публіка...
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2019-12-10 22:48  
Virake написано:
вибрали президентом людину, яка ржала над Голодомором.

тут попрошу. чи закинути відео де порох рже під час вшанування жертв голодомору?
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-12-10 22:51  
От мені цікаво яка вікова категорія тут активна? З якого по який період? Головою ви не світетесь. Якісь всі зазомбовані, заангажовані. Маю сумніви, що ви та й щось розумієте?
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2019-12-10 22:53  
R.V.V.
леля, ти?
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-12-10 22:56  
я сам по собі, попрошу не треба. себе я нікому віддавати не хочу.

Додано через 51 секунду:

флудильня це не трата часу, це деградація.

Додано через 33 секунди:

а це мабуть рабар?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 03.05.24
Повідомлень: 7278

2019-12-10 23:34  
LinUserUK написано:
тут попрошу. чи закинути відео де порох рже під час вшанування жертв голодомору?
Порошенко ніяких жартів про Голодомор не розповідав, комедійні сценарії про це не писав і гроші за глузливі вистави про горе у Коломойського не брав. а що робив? посміхнувся, коли треба було мати сумне обличчя. це погано, але непорівнянно менше за те, що робив Зеленський.

Tarasyk, ви мене питали про Мінські угоди і чому це не зрада. якщо моїх пояснень мало, ось один пан пояснив детальніше:

Мінські угоди. Різниця між трактуваннями Порошенка і Зеленського (рос.)
https://www.facebook.com/anton.an.shvets/posts/943800705992235

якщо коротко: Порошенко наполягав на послідовному виконанні пунктів, тому невиконання Роією своєї частини поставило логічну перешкоду виконанню нами нашої частини. відповідно, хоч легітимізації окупаційних сил через вибори не відбулося, наші західні союзники нас за це не картали. зберігався статус кво, в якому Україна могла існувати. а от Зеленський — навпаки, наполягає на тому, щоб ми виконали всі наші пункти одразу, незалежно від того, чи виконують росіяни свої. ось це друге — це і є російський сценарій, т.зв. «формула Штайнмаєра». і це справжня, безкомпромісна зрада. те, що Зеленський наплів *після* саміту, ті три заяви, які зефантики весь час цитують — звичайнісіньке окозамилювання, призначене заспокоїти мітингарів на Банковій.
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-12-10 23:50  
Да простить мене конфуцій, але порошенко - баба істерична, його ніхто не сприймав, не замічав, не рахувався, об нього всі ноги витирали, ігнорували. Тобто робили все те, з ним, що він з усіма робив. Істерик. Як такого всерйоз сприймати?!
starlost 
VIP


З нами з: 07.08.15
Востаннє: 22.03.22
Повідомлень: 1019

2019-12-10 23:57  
R.V.V. написано:
баба істерична, його ніхто не сприймав, не замічав, не рахувався, об нього всі ноги витирали, ігнорували. Тобто робили все те, з ним, що він з усіма робив. Істерик. Як такого всерйоз сприймати?

дуже нагадує одного місцевого користувача) як же ж його звали?? гм..

звісно, пороха я не захищаю щоб не подумали злі уми.

Додано через 1 хвилину 4 секунди:

starlost написано:
дуже нагадує одного місцевого користувача) як же ж його звали?? гм..

згадав patriot_85 якось так, пан користувач R.V.V. як у воду дивився))
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-12-10 23:57  
Щодо путіна, то він програв. Але ще не дойшло у що вляпався. "Герой"!!! Він просто лайно. Яке також нічого не хоче розуміти, за що і поплатився. На переговорах він обосрався. А що сказати? Фашисти?! Людожери?! Та інше...?! Він обмежений, котрий дров наламав немалих і з усіма заривався, ну просто Дебіл. І він знає, що йому нікуди подітись, а може ще ні, треба підсказати.
starlost 
VIP


З нами з: 07.08.15
Востаннє: 22.03.22
Повідомлень: 1019

2019-12-11 00:10  
R.V.V. написано:
Щодо путіна, то він програв. Але ще не дойшло у що вляпався. "Герой"!!! Він просто лайно. Яке також нічого не хоче розуміти, за що і поплатився. На переговорах він обосрався. А що сказати? Фашисти?! Людожери?! Та інше...?! Він обмежений, котрий дров наламав немалих і з усіма заривався, ну просто Дебіл. І він знає, що йому нікуди подітись, а може ще ні, треба підсказати.

великий ум, браво (оплески)
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-12-11 00:14  
Та ні. Оплески Вам! Я під вас підлаштовуюсь.
qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 04.05.24
Повідомлень: 2461

2019-12-11 00:59  
.......
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 03.05.24
Повідомлень: 7278

2019-12-11 01:17  
закреслено
Код:
[s]закреслено[/s]
qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 04.05.24
Повідомлень: 2461

2019-12-11 01:21  
Virake
Та це така стилістика)Такий собі модернізм в написанні коментарів.. Дякую за інфу.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 276, 277, 278 ... 531, 532, 533  наступна