Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 259, 260, 261 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 18.02.12
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 2639

2019-11-01 19:50  
Яременко істота ще та. Обраний на окрузі, де я живу. Червонію, коли розумію інтелектуальний рівень своїх сусідів...
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-11-01 20:18  
[Captain] написано:
Яременко істота ще та. Обраний на окрузі, де я живу. Червонію, коли розумію інтелектуальний рівень своїх сусідів...

гарна колективна, соціальна традиція, хтось робить дурниці, а сусіди червоніють за свого сусіда,
це ще пішло з тих часів, коли відповідати за безумства сусіда мали всі, тому і червоніли за нього, що нічого зробити не можна, а відповідати будуть всі...
не переживайте на не червонійте за нього, відповідати будуть всі виборці всерівно)))
laszlozp 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.07.19
Востаннє: 13.11.19
Повідомлень: 492

2019-11-01 20:56  
#рукалице

Зеленському варто краще вивчити історію велоспорту або як президент - малорос вчергове пошився в дурні

Цитата:
Президент Володимир Зеленський порівняв Україну з колишнім велогонщиком Ленсом Армстронгом.
"Зневіра або знищує остаточно, або робить сильнішим. Сьогодні Україна стоїть на цьому роздоріжжі. Ми - Apple, що починає свій шлях у гаражі. Ленс Армстронг, якому поставили страшний діагноз. Але ми знаємо, що на зміну найтемнішій ночі неодмінно прийде світанок", - заявив Зеленський. А у версії твіта англійською зазначалося, що Україна - "Ленс Армстронг, який кидає виклик долі". Ймовірно, Зеленський мав на увазі повернення спортсмена у професійний спорт після того, як йому діагностували рак яєчка у 1996 році, міркує видання.

Але у 2012 році його позбавили всіх титулів, коли Американська антидопінгова агенція (USADA) оприлюднила звіт про допінг спортсмена. Армстронг зізнався, що приймав допінгові препарати впродовж майже всієї своєї кар'єри.

"Або ж коментар Зеленського був навмисно іронічним, або ж йому варто краще вивчити історію велоспорту", зазначає Cycling Weekly.


https://www.bbc.com/ukrainian/press-review-50261672

Додано через 3 хвилини 33 секунди:

[Captain]
Як би не крутила нова влада, а вона така сама хитра та підла, як і будь яка з попередніх. Ну не хочуть обранці, які збочили зі шляху, складати мандат. Хай би якою ганебною не була історія, їм чомусь, на відміну від тих самих європейський політиків, не спадає на думку піти з Ради. Один муди чухає, цей шльондру замовляє .. жжесть .. ще й президент - наркоман ...
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 18.02.12
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 2639

2019-11-01 21:01  
кокошнік
Дурницю написали. Ми з друзями за Іллєнка голосували
laszlozp 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.07.19
Востаннє: 13.11.19
Повідомлень: 492

2019-11-02 16:08  
#такпереможемо


"Слуга народу" пропонує узаконити самогоноваріння


Цитата:
Низка депутатів парламентської фракції “Слуга народу” зареєструвала законопроєкт про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо скасування правової норми, яка передбачає відповідальність за самогоноваріння


https://espreso.tv/news/2019/11/02/quotsluga_naroduquot_proponuye_uzakonyty_samogovarinnya

кацапам влада зробила дешеву горілку, аби ті голови не піднімали, а наша дозволила ханурикам власноруч варити собі пійло .. нормально.. європейська практика ..
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-11-02 16:13  
laszlozp
Одне з небагатьох рішень чинної влади, яке я цілком підтримую.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 13304

2019-11-02 16:14  
don pedro
Маєте? Wide grin
laszlozp 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.07.19
Востаннє: 13.11.19
Повідомлень: 492

2019-11-02 16:18  
don pedro
А що Ви думаєте з приводу легалізації "травички" і, так званих, "легких наркотиків"?

btw: Судячи з того, скільки і до якого стану в нас бухають, я засуджую таку ініціативу. В нас люди банально не вміють культурно випивати ..
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-11-02 16:25  
Arsenfpu
Ні. Я не взагалі не п'ю. Але кожна людина має право робити зі своїм тілом усе, що хоче.
Також я підтримую легалізацію зброї, азартних ігор, проституції, наркотиків, ринку землі, гей-шлюбів та взагалі право людей чинити зі своєю власністю і тілом на свій розсуд. Звісно, якщо це не шкодить природі та людям.
Зрештою, доволі безглуздо переслідувати людей за самогоноваріння у країні, де запросто можна здохнути в муках від випивки, купленої у цілком законних місцях продажу. Не меншим знущанням над здоровим глуздом є саджати за грати людей за коноплю чи якісь таблетки і водночас дозволяти торгівлю спиртним.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-11-02 19:58  
laszlozp
Я навіть за легалізацію проституції. Щоб нарешті менти і банлити перестали на цьому наварюватись.....
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-11-02 20:19  
laszlozp написано:
Судячи з того, скільки і до якого стану в нас бухають, я засуджую таку ініціативу. В нас люди банально не вміють культурно випивати ..
яким це боком до легалізації самогоноваріння?
don pedro написано:
Звісно, якщо це не шкодить природі та людям.
заборона перелічених речей якраз і випливає з їхньої шкідливості. хіба що ви вважаєте, що всі ці заборони існують виключно для того, щоб ментам було легше стригти гроші за кришу.

а зі зброєю ситуація інакша. в Україні можна легально володіти і користуватися певними видами вогнепальної зброї. проблема в недосконалості законів, які регулюють це питання. але я б сказав, що це стосується не стільки законів про зброю, скільки законів про права громадян загалом. наприклад, під час нападу або пограбування можна захищатися — але не можна це робити ефективно, бо це вважається перевищенням необхідної самооборони.
don pedro написано:
Зрештою, доволі безглуздо переслідувати людей за самогоноваріння у країні, де запросто можна здохнути в муках від випивки, купленої у цілком законних місцях продажу. Не меншим знущанням над здоровим глуздом є саджати за грати людей за коноплю чи якісь таблетки і водночас дозволяти торгівлю спиртним.
хіба не логічніше буде просто підняти контроль за якістю спиртного?

Додано через 2 хвилини 9 секунд:

Robar III написано:
Я навіть за легалізацію проституції. Щоб нарешті менти і банлити перестали на цьому наварюватись.....
перестануть наварюватися менти, почне наварюватися санітарна інспекція. а на бандитів це взагалі ніяк не вплине.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-11-02 21:20  
Virake написано:
перестануть наварюватися менти, почне наварюватися санітарна інспекція

В Австралії легалізовано, в Британії та німеччині теж.
Менти перестануть наварюватись, почнуть санітарні - але буде облік та контроль нічних метеликів. Що допоможе в боротьбі плширення статевих хвороб.

Додано через 1 хвилину 41 секунду:

А від легких наркотиків шкоди не більше ніж від алкоголю. До того ж їх і так не проблема купити...

Додано через 8 хвилин 14 секунд:

Virake
Стосовно зброї згоден. У нас з 21 дозволено гладкоствол, а з 25 нарізну. Яка буде врази яскравіше, ніж ак-74 (5.45x39) в мене тут. Можна взяти pof usa p308 під .308 калібр (7.62x51), правда в останнє коли дивився, вона коштувала 104к грн, можна бюджетні AR-ки (5.56x45), нові є від 30к грн, АКМ (7.62x39) - можна взяти від 20к грн. Це карабіни, а гвинтівки, той же remington 700 в .308 калібрі можна взяти б/в, десь в районі 700$, а новий зібрати за 1500$. Хоча для дому, я б брав rem в калібрі 6.5x55 Creedmoor.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-11-02 22:28  
Robar III написано:
А від легких наркотиків шкоди не більше ніж від алкоголю.
ви не думаєте, що якби це дійсно було так, то соціальне ставлення до коноплі було б таке саме, як і до тютюну?
Robar III написано:
але буде облік та контроль нічних метеликів. Що допоможе в боротьбі плширення статевих хвороб.
в теорії. на практиці вже маємо предостатній досвід реформ, які були спаскуджені на рівні виконання. тому я вбачаю в хаотичній легалізації ризик.

Додано через 6 хвилин 33 секунди:

Портнов перейшов до нових погроз всій команді розслідувачів «Схем»
https://www.radiosvoboda.org/a/news-schemes-portnov-novi-pogrozy/30249594.html
starlost 
VIP


З нами з: 06.08.15
Востаннє: 22.03.22
Повідомлень: 1019

2019-11-02 22:32  
Robar III написано:
Менти перестануть наварюватись, почнуть санітарні - але буде облік та контроль нічних метеликів. Що допоможе в боротьбі плширення статевих хвороб.

абсолютно нерозумію такої позиції, як матимемо контроль - буде безпечніше. якась маячня! тоді, заради контролю варто розширити межі того контролю, і кримінал як такий зникне, буде контрольований "кримінал" але вже не такий як був а контрольований.
Robar III написано:
А від легких наркотиків шкоди не більше ніж від алкоголю.

про шкоду погоджуюсь. але якщо дозволяти то дозволяти усе! буквально усе, кожен сам вирішуватиме чи кайф вартий ризику.

чому все відразу?, а чому держава повина вказувати які наркоти я можу вживати а які ні, я сам вирішуватиму які прийматиму а які ні, і я відповідатиму за своє здоров'я.
як там кажуть: моє тіло - моє діло. повії схоже кажуть "моє тіло роблю що хочу", тому все логічно якщо дозволяти то дозволяти все.

-------------
для ясності, я проти першого і другого, чому? бо з такими речами ми мало чим відрізняємось від мешканців лісу які об'їлись перестиглих фруктів та гормони в голову стукають, і сліду від розумної істоти як не було.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-11-02 23:09  
starlost написано:

чому все відразу?, а чому держава повина вказувати які наркоти я можу вживати а які ні, я сам вирішуватиму які прийматиму а які ні, і я відповідатиму за своє здоров'я.
як там кажуть: моє тіло - моє діло. повії схоже кажуть "моє тіло роблю що хочу", тому все логічно якщо дозволяти то дозволяти все.

Гарне запитання))

Держава думає скоріше не про вас, хоть об'їштеся амфітамінами та запийте напоєм "крокодилом". Держава печеться, шоб це вільно не розповсюджувалося для слабодухих та схильних до експерементів над собою та іншими в сфері наркотичних речовин...

Представляєте...
Ваші діти пішли в школу, а там їх однолітки вільно купили ширку та емфітамін в продуктовому ларьку, як кока колу, і вирішили всі разом, що уроки є зайвим навантаженням для їхнього життя, де завтра будуть наркотики без обмежень. І на ваше запитання, що в них буде за завтрашній день, вони вас посилають та вільно літають в наркотичному угарі, мріючи тільки щоб вени завтра незіпсувалися, щоб ширнутися... Дозволено ж все вами їм, та собі))) мабуть ви будете раді за таку дозволеність, приймати все в необмежених кількостях всіма)))

Бо якшо дозволено вам все вживати - то і ви неможете зоборонити вашим дітям робити те саме)))

Якшо ви прирівнюєте свою мораль до моралі повії, не маємо нічого проти, у повій є ціна їхнього вільного поводження з їхнім тілом клієнтами, у вас напевно, що вона також є, ціна вільного поводження з вашим тілом наркотичними дилерами та хіміками???

Нагадаю вам, що повія тільки дає дозвіл на вільне поводження з своїм тілом, вільно поводиться з ним - клієнт повії, за ціну яку заплатив... Він може просто поговорити весь оплачений час, а може повія після надання послуги не хотіти і жити...

Напевно у вашому випадку ви би дали дозвіл на вільне поводження з вашим тілом хімікам та ділерам, які б без зайвих моральних цінностей до вас підсаджували вас на все сильніші та сильніші наркотики, експлуатуючи ваше тіло, позбавляючи свідомості та спротиву, свободи... У них же також є своя свобода тіла, яка їм диктує вашу залежність та смерть від сильних наркотиків)))

Вільно, та свободно можна скористатися своїм тілом тільки раз - дозволивши наркотику втягнути себе в залежність, далі це вже свобода продавців-ділерів та хіміків, та їх друзів в різних галузях та щаблях держави...)))

Але ваша думка цікава- вільне, свободне відавання себе в руки наркотичній залежності, чужій волі, називаючи це свобоою)))
starlost 
VIP


З нами з: 06.08.15
Востаннє: 22.03.22
Повідомлень: 1019

2019-11-02 23:39  
ви молодець що не зраджуєте собі, і ваша писанина таки відповідає підпису)
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-11-02 23:41  
starlost написано:
ви молодець що не зраджуєте собі, і ваша писанина таки відповідає підпису)

а радий, що ви читаєте все, навіть підпис)))
starlost 
VIP


З нами з: 06.08.15
Востаннє: 22.03.22
Повідомлень: 1019

2019-11-02 23:45  
кокошнік написано:
а радий, що ви читаєте все

не листіть собі перші три рядки, у вашому випадку далі не варто, одне пережовування як у кози, ковтнула вернулось і знову пережувала.
кокошнік написано:
навіть підпис)

мені якось дали пораду/звернули увагу на ваш підпис, одного разу було достатньо.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-11-02 23:50  
starlost написано:
мені якось дали пораду/звернули увагу на ваш підпис, одного разу було достатньо.

вони над вами посміялися...))

вдумайтеся, потрібно тільки зробити підпис і все змінюється, але ж його там може і небути...

я підписав, а ті хто вам давали поради непідписалися таким підписом, вони ж насправді заслуговують на нього більше ніж я))
вони вами маніпулюють)))
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-11-03 00:59  
Virake написано:
щоб ментам було легше стригти гроші за кришу.

І шантажувати. І саджати політичних противників під приводом вчинених злочинів.
Virake написано:
хіба не логічніше буде просто підняти контроль за якістю спиртного?

Це так не працює. У нашій країні абсурдів спирт взагалі державна монополія, але це ні на що не впливає.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-11-03 02:43  
Virake написано:
якби це дійсно було так, то соціальне ставлення до коноплі було б таке саме, як і до тютюну?

Ги, погуглість ставлення українців до нато. Половина все, ще думає, що то ворожий блок і проти вступу туди України.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-11-03 11:14  
Robar III написано:
Ги, погуглість ставлення українців до нато. Половина все, ще думає, що то ворожий блок і проти вступу туди України.
конопля існує набагато довше за НАТО і країну, яка привила нашим людям ворожість до нього.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-11-03 12:41  
Усі панікують через дифтерію. В Україні епідемія? Мені треба вакцинуватися? Даємо (заспокійливі) відповіді на ці та інші питання

https://thebabel.com.ua/profit/37409-usi-panikuyut-cherez-difteriyu-v-ukrajini-epidemiya-meni-treba-vakcinuvatisya-dayemo-zaspokiylivi-vidpovidi-na-ci-ta-inshi-pitannya
і що таке термоідентифікатор на вакцині:
https://moz.gov.ua/article/immunization/scho-take-termoindikator-na-flakoni-z-vakcinoju-i-pro-scho-vin-nam-govorit
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-11-03 14:50  
Virake
Так, раніше і ставлення до неї було інше. Від пісень, до куріння...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-11-04 09:39  
Останній "Суботній політклуб" з Віталієм Портникович:

Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-11-04 12:18  
Журналіст Бабченко виїхав з України
https://www.pravda.com.ua/news/2019/11/3/7230854/
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-11-04 12:25  
Virake
Це і не дивно. Чувак втік з оригінальної Росії. Для чого йому ще одна Росія?
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-11-04 15:24  
Трохи гумору.
Цитата:
У мезозої була епоха великих і довгих динозаврів. Уявіть собі такого гіганта 40 метрів завдовжки. До його хвоста підбігає дрібний хижак розміром з кішку і починає відкушувати м'ясо. Нервовими волокнами динозавра біжить сигнал в голову: щось не так. Але швидкість сигналу всього 80 метрів на секунду (це норма і для людини). За півсекунди сигнал в мізках. Ще півсекунди на вироблення рішення: подивитися що там? Багатотонна шия з головою повертається: ага! Мене їдять! На це йде ще півтори секунди. У хвіст побігла команда: розчавити цю нахабну тваринку на фарш. Ще півсекунди і хвіст починає рух. Разом три секунди. За цей час можна відгризти хороший шматок, відскочити в сторону і спостерігати за рухами хвоста великого і повільного динозавра. Ви думаєте що ці діплодоки ходили з відгризеними хвостами? Ні в якому разі! У динозаврів розвинувся другий центр прийняття рішень. Це не мозок, а потовщення спинного мозку розміром з волоський горіх. І перебувало воно як раз під хвостом - тобто біля дупи. Тепер прості рішення динозавр міг приймати рази в три швидше і так просто його було вже не вкусити. Саме так: рішення приймалися дупою, але це вимушений компроміс. Працюючи у великій компанії, не дивуйтеся, що багато питань вирішуються «через дупу». Бо рішення головою може зайняти декілька років!
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-11-05 03:51  
Поки команда Зеленського не змусить Коломойського повернути гроші, нових траншів МВФ не буде — WSJ
https://espreso.tv/news/2019/11/04/poky_komanda_zelenskogo_ne_zmusyt_kolomoyskogo_povernuty_groshi_novykh_transhiv_mvf_ne_bude_wsj

лохи, лохи, лохи.
starlost 
VIP


З нами з: 06.08.15
Востаннє: 22.03.22
Повідомлень: 1019

2019-11-05 19:25  
don pedro написано:
Останній "Суботній політклуб" з Віталієм Портникович:

чи є випуск де він торкається майбутнього гривні?
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 259, 260, 261 ... 531, 532, 533  наступна