Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 252, 253, 254 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
laszlozp 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.07.19
Востаннє: 13.11.19
Повідомлень: 492

2019-10-20 13:08  
Virake написано:
що це значить?

Колишній губернатор пробував відкараскатись від того, що від нього вимагав бєня, за що його й скинули з "трону". Тепер посадять більш зговірливу людину, такого собі 100% my person, my candidate
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-10-20 13:25  
до слова про «100% my person»:
Андерс Аслунд розкритикував зустріч Зеленського з Коломойським
https://nv.ua/ukr/ukraine/politics/kolomoyskiy-i-zelenskiy-interv-yu-aslunda-novini-ukrajini-50048619.html

«Мене дуже бентежить фігура Ігоря Коломойського та його зустріч із президентом Зеленським. На мій погляд, президент взагалі не повинен зустрічатися з людиною, у якої така репутація. Але він це робить, і виникає питання: чому? Президент настільки слабкий, що не може в цій зустрічі відмовити? Чи він не розуміє наміри Коломойського? Всі знають, хто такий Коломойський!», — заявив Аслунд.

прикро, що навіть західним «експертам» невтямки такі прості речі. Зеленський безпосередньо пропрацював на Коломойського більше 10 (!) років. Коломойський довго і цілеспрямовано вів Зеленського до президентства через казки про «Слугу народу» (однойменні серіал і фільм) та створенням сприятливого інформаційного тла. Коломойський надав йому всі необхідні ресурси, а також всіх людей для команди і партії. Зеленський — це квінтесенція поняття «лобіст». він представляє інтереси Коломойського і тільки Коломойського. жодної самостійності у рішеннях Зеленський не має.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-10-20 14:29  
Virake написано:
прикро, що навіть західним «експертам» невтямки такі прості речі.

Західні експерти - люди з іншого світу, які просто не можуть переступити через своє виховання, освіту, досвід і переконання та дивитись на речі широко і неупереджено.
Virake написано:
Зеленський безпосередньо пропрацював на Коломойського більше 10 (!) років.

Голобородько був просто телевізійною обслугою Коломойського.

Юний Дубілет буде керувати ще й Державною службою статистики. Весь смак у тому, що він займатиметься і майбутнім переписом, на проведення якого виділено 3,4 мільярди гривень. Відчуваю великий потенціал для збільшення ефективності.
https://censor.net.ua/ua/news/3154836/dubilet_keruvatyme_derjavnoyu_slujboyu_statystyky
laszlozp 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.07.19
Востаннє: 13.11.19
Повідомлень: 492

2019-10-20 15:56  
*рукалице*

Кулеба наголосив на необхідності запровадження в Україні подвійного громадянства



Цитата:
"Ми втратили дуже багато людей. У нас зараз дуже простий вибір: або ми створюємо інструменти, яким чином допомагаємо цим людям залишатися українцями, маючи громадянство інших країн, принаймні бачити їх, як адвокатів своїх і репрезентантів своєї культури у цих країнах, або ми їм кажемо, що до побачення, ви нам не потрібні, поїхали і живіть там, як хочете. У нас, по суті, зараз ось ця модель реалізується. Я не розумію чому, звідки у нас береться ось це шалене бажання відкидати власних людей і відштовхувати їх від себе", – сказав Кулеба.


https://espreso.tv/news/2019/10/20/kuleba_nagolosyv_na_neobkhidnosti_zaprovadzhennya_v_ukrayini_podviynogo_gromadyanstva

Скоріше б вже в Україні путч якийсь пройшов чи якась атака на цю зелену чуму, бо мирно спостерігати за цією бриднею важко ..
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-10-20 16:08  
laszlozp
Голобородьки вже й не встидаються.
laszlozp 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.07.19
Востаннє: 13.11.19
Повідомлень: 492

2019-10-20 18:21  
Ну що, зелена погань все ще хоче розводити війська чи як?


москалі протиставляють себе міжнародному гуманітарному праву

Цитата:
Президент росії путін вніс до вержавної вуми законопрєкт про вихід росії з міжнародної угоди, яка визнає компетенції комісії із розслідування порушень гуманітарного права при збройних конфліктах. Путін фактично пропонує держдумі погодити відкликання заяви, яку зробив срср при ратифікації Додаткового протоколу до Женевських конвенцій від 12 серпня 1949 року


Цитата:
Це протокол – «Протокол I», ратифікований Верховною Радою СРСР 1989 року, стосується захисту жертв міжнародних збройних конфліктів і містить гарантії:

- дотримання прав цивільного населення в зоні бойових дій;
- дотримання гуманітарних норм поводження із військовополоненими,
- дотримання прав медиків
- збереження життєво важливої інфраструктури на окупованих територіях
- зобов'язання про безумовне співробітництво щодо кримінального переслідування і видачі військових злочинців


https://www.radiosvoboda.org/a/putin-viyna-gumanitarne-pravo/30225406.html
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-10-20 18:31  
Вчорашній "Суботній політклуб" з Віталієм Портниковим:

drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-10-20 19:33  
Постояв 20 чи 25 хвилин з сусідом (молодшим за мене) коло будинку і поговорив " про життя". Мушу визнати, що флудильні для розуміння навколишніх катастрофічно не вистачає.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-10-20 22:48  
drymbaUA, щось цікаве від нього почули?
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-10-20 23:44  
Virake написано:
щось цікаве від нього почули?

Я ще мабуть не переварив нормально, щоб коментувати.

Ок, спробую. Почалося з того, що вже декілька тижнів підряд я зустрічаю іншого сусіда-атошника п'яним, ледве тримається на ногах. Він теж молодший за мене, причому настільки що ми в дитинстві толком не перетиналися, лише знав його як умовно "малого". Ну і так як ми з ним лише "привіт-привіт", то ставати з ним до розмови і говорити про шкоду п'янства якось не випадає (пробував якось заговорити, однак він був занадто п'яним). Також бачив вищезгаданого сусіда-співрозмовника, як він після п'янки відводив цього атошника додому. Так як сьогодні бачив його за цим процесом вже вдруге, то все ж вирішив сказати два слова.

Маленька ремарка: мій сусід-співрозмовник має певну дотичність до айті, в цілому толковий хлопець, тож розраховував на певне розуміння.

Отже, я сказав щось на зразок: "Слухай, ти би його старався відвести додому, коли він ще не встиг напитися, а не вже після того, бо ж зіп'ється зовсім, шкода хлопа". Ну і почалося... Політика, фінанси, податки, айті (звісно, в поданні наче від активного глядача мейнстрімних каналів тб без спроби власного аналізу - хоча стверджує, що телевізор не дивиться)... За ці 20-25 хв на мене в концентрованому вигляді вилилося стільки інформації в найгіршому сполученні... При цьому він був за руку зі своєю дитиною, а я зі своєю, а він все одно не стидався матюкатися. Врешті після декількох зауважень він матюкатися перестав, однак робив по ходу ремарки на зразок "ось тут я би матюкнувся". Мене перебивав, перескакував з однієї теми на половині речення на іншу тему.

Висновок почутого - пити атошник має право, бо життя складне (якось так). Все ж в кінці я знову попросив те саме - старатися забрати його з п'янки поки він ще не напився. Тоді він запросив мене додому (видно ще не все мені розповів), я якось віддякувався і нарешті пішов геть. Вдома відчув, що ця розмова з мене висмоктала багато сил.

Це вже не вперше, коли мої схожі наміри не приймають від слова зовсім. Інший сусід, старший вже досить, був мною помічений як переходив дорогу не на пішохідному переході, при цьому десь на шляху став і собі попісяв. Пізніше я його побачив як він купляв горілку в продуктовому магазині, тоді я сказав невинну фразу на зразок "доброго дня, нащо вона вам, он шоколадку краще візьміть". У відповідь почув "он як молодь вміє хамити старшим".

Все ж одного разу я мав з іншим сусідом-ровесником схожу розмову і здається, мені вдалося донести думку що "бухати це тупик". Скажу що бачу зараз його п'яним вкрай рідко, не знаю чи це моя розмова допомогла, мабуть щось ще інше, однак радий що хоч якось долучився до цієї справи.

Такий в мене район, хоча в 90-х тут життя було набагато різнобарвніше в цьому плані. Мабуть варто частіше виходити поговорити з оточуючими, однак це потребує непоганої моральної підготовки.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-10-21 00:15  
drymbaUA написано:
Висновок почутого - пити атошник має право, бо життя складне (якось так).

Дурнуватий висновок у нього. Алкогольні напої це не ліки, а тому ніщо не виправдовує їх споживання. Більше того, алкоголь зазвичай робить тільки гірше, якщо його пити через "життя тяжке".
А от щодо спроб антиалкогольної пропаганди, то одразу попереджаю, що справа ця дуже невдячна. Звісно є вірогідність, що зможете до когось достукатися і не закликаю припинити це, але варто себе морально підготувати, що з дуже високою ймовірністю розмови не дадуть ніяких результатів і час буде витрачено марно.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-10-21 00:49  
drymbaUA написано:
Висновок почутого - пити атошник має право, бо життя складне (якось так).

Маразм..... просто чергове виправдання алкоголіка.
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-10-21 00:51  
Мабуть все ж "висновок" - це моя вільна інтерпретація, однак в голові каша після розмови і краще сформулювати не зміг.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-10-21 00:55  
drymbaUA
Одна з причин, чому в цивільному житті форми не ношу. До вояк і так ставлення неоднозначне, так, ще і алкашня отака...
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-10-21 01:05  
Згаданий атошник форми вже не носить, якщо що...
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-10-21 09:42  
Krest0 написано:
тому ніщо не виправдовує їх споживання.
я б на вашому місці не був такий упевнений. шкідливі звички практично завжди заповнюють якусь порожнечу в житті людини. так що це не питання того, розуміє людина шкідливість чи користь, або ні — тут ідеться про роль, яку виконує звичка.
madagaskar1 
VIP


З нами з: 08.05.14
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 1589

2019-10-21 10:22  
Virake написано:
зустріч Зеленського з Коломойським

напевно 75 % населення України коли читало цю новину єдино в голос крикнула що Зеля не є маріонеткою Коломойця 1+1)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-10-21 10:41  
Virake написано:
шкідливі звички практично завжди заповнюють якусь порожнечу в житті людини

Ні. Звичайна людська розбещеність.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-10-21 11:27  
don pedro написано:
Ні. Звичайна людська розбещеність.
чому ви так вирішили?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-10-21 11:31  
Virake
Тому що я не вважаю, що буханину чи куріння можна чимось виправити.

Тим часом, кількість танків у Лугандонії перевищила їх кількість у провідних країнах "грізного" НАТО:
https://censor.net.ua/ua/resonance/3153248/tankovi_pidrozdily_boyiovykiv_poglyad_u_mynule_ta_otsinka_suchasnyh_realiyi
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-10-21 11:46  
don pedro написано:
Тому що я не вважаю, що буханину чи куріння можна чимось виправити.
якщо навіть не шукати причини, то ще б пак.
Мaжор 
Новенький


З нами з: 08.04.19
Востаннє: 22.10.19
Повідомлень: 14

2019-10-21 12:04  
Інтерв'ю із зебілом
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-10-21 12:10  
don pedro написано:
виправити

пардон, мав написати "виправдати", а не виправити.
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-10-21 15:04  
Зацініть тюнінг
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-10-21 15:07  
нестандартний самокат)))
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-10-21 16:14  
Блага вість: Сивохо став радником секретаря РНБО з питань реінтеграції і відновлення Донбасу. Новий радник секретаря РНБО також є креативним продюсером ТОВ "Квартал 95". Хто б міг подумати...
А ми ще скаржилися на "любих друзів", "свинарчуків", кумовство та інше.
Panther2214 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.09.17
Востаннє: 16.09.24
Повідомлень: 543

2019-10-21 16:57  
don pedro

Це той товстун - окуліст???
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-10-21 23:50  


Понад 50.000 громадян різних держав (переважно, звісно ж, українці) звернулися до німецького Бундестагу з вимогою ухвалити законодавчий акт про визнання Голодомору 1933 року геноцидом. Необхідне число підписів було зібране станом на 23 год.10 хв. 26 травня. З того часу йшов попередній підготовчий етап до розгляду на комітеті з питань петицій. У випадку тих петицій, які стосуються інших держав, комітет відсилає запит до міністерства закордонних справ, чия позиція в таких випадках переважно буває вирішальною. МЗС Німеччини традиційно дипломатичними каналами надсилає до країни, якої стосується петиція, прохання надати свої роз'яснення та аргументи за чи проти. Ці роз'яснення носять лише інформаційний та консультативний характер, але якщо зацікавлена країна активно підтримує петицію, проігнорувати її прохання німецькі дипломати зазвичай собі не дозволяють. Принаймні, у відповіді до Бундестага МЗС подає в такому випадку й додатковий документ - лист від відповідного органу влади зацікавленої держави. Саме звернення з інформаційним запитом та відповідь на нього іншою державою належать до конфіденційної дипломатичної переписки і їх окремо не публікують.

А сьогодні маємо вбивчу інформацію, яку для Deutsche Welle повідомив депутат від правлячого Християнсько-демократичного союзу (ХДС) Арнольд Фаатц. У понеділок комітет почав розгляд петиції про Голодомор як геноцид українського народу. Першим і головним документом на розгляді, окрім самого тексту петиції, став лист із позицією МЗС. Так от, МЗС Німеччини просить комітет відхилити петицію й не визнавати Голодомор геноцидом, посилаючись на абсолютно надумані й штучні аргументи. Окремо стало відомо, що жодної інформації про позицію української влади з цього приводу в комітет ні від МЗС, ні від керівництва Бундестагу, ні з Офісу Канцлера не надходило. Найімовірніше, що українська влада просто проігнорувала запит німецького МЗС.

Попередньо можна вже твердити, що при такому негативному клопотанні МЗС Німеччини та за відсутності позиції наших неповажаних властей рішення комітету з розгляду петицій буде також негативним. У нашої влади є ще один шанс доказати, що вони - влада України, а не васали Москви. Сьогодні чи завтра Зеленський у Токіо, куди він відбув на понад пів-тижня для участі в процедурі інтронізації нового імператора, має зустрітися з президентом ФРН Франком Вальтером Штайнмаєром. Нагадаю, що, попри обмежені церемоніальні функцій, президент Німеччини завжди має високий авторитет у своїй країні, а Штайнмаєр - ще й колишній міністр закордонних справ. Тому його термінове втручання кардинально б змінило ситуацію. Вся проблема в тому, чи людина, якій плювати на все українське захоче про це просити співрозмовника. А також і в тому, чи син КГБешного слідчого, а нині міністр закордонних справ України, забажає нагадати своєму шефові про цю потребу.

Попіл Клааса не всім стукає в серце...

А опісля не питайте мене, чому я з такою зневагою ставлюся до нашої, з дозволу сказати, влади...

Джерело: Тарас Чорновіл


Додано через 24 хвилини 46 секунд:

Коломойський назвав міністра культури "покидьком", а міністра економіки - "дебілом"
https://espreso.tv/news/2019/10/21/gontareva_i_quotkvartalquot_kolomoyskyy_nazvav_ministra_kultury_quotpokydkomquot_a_ministra_ekonomiky_quotdebilomquot
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-10-22 15:21  
Happy
Додано через 1 годину 31 хвилину 25 секунд:

Друкарська машинка в якості музичного інструменту
(переглянув багато варіантів, цей менш емоційний, однак більш чіткий нмсд)
laszlozp 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.07.19
Востаннє: 13.11.19
Повідомлень: 492

2019-10-22 18:25  
Virake написано:
а міністра економіки - "дебілом"


"Я не приховую, що я дебіл": Милованов розкрив карти


Цитата:
"Я не приховував, що я дебіл", - сказав у відповідь Милованов.

https://znaj.ua/politics/271927-ya-ne-prihovuyu-shcho-ya-debil-milovanov-rozkriv-karti

А хтось тут ще ображався, коли я зебілів зебілами називав .. так то я до них ще лагідно ставився, а он - о, їхній патрон, взагалі дебілами називає і нормально ...


Додано через 1 годину 59 хвилин 30 секунд:

#здобули
чергове пакращення від нової влади

"JTI Україна" різко зменшила обсяги виробництва продукції та відмовляється викуповувати акцизні марки на 350 мільйонів

Цитата:
"Ми на 73% знизили виробництво у другій половині жовтня порівняно з планами.

Цитата:
"Ми відмовляємося від замовлених акцизних марок на 350 млн грн через прийняття Верховною Радою законопроекту щодо встановлення фіксованої торгівельної маржі на сигарети"


https://www.epravda.com.ua/news/2019/10/22/652828/
А на тих заводах хтось же працював, отримував зарплату та утримував родину. Але через забаганки зеленого бидла люди, швидше за все, потягнуть до Польщі на заробітки .. а влада ж тільки но закликала повертатись в Україну і робить все, аби звідси тікали ..

Додано через 3 хвилини 25 секунд:

народна влада подбала про народ і повеліла, аби бідняки, які отримують субсидії, платили трошки більше


Кабмін збільшив норматив плати за компослуги для отримувачів субсидій

Цитата:
Кабінет міністрів збільшив розмір базової норми плати за житлово-комунальні послуги для отримувачів субсидій з 15% до 20% із середньомісячного сукупного доходу домогосподарства.


Сутужно з грошима? ПЛАТИ!
https://www.epravda.com.ua/news/2019/10/22/652841/
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 252, 253, 254 ... 531, 532, 533  наступна