Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
T-Mon 
Свій


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 18.04.24
Повідомлень: 119

2019-04-05 19:55  
removed
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.04.24
Повідомлень: 17143

2019-04-05 19:56  
demitsuru написано:
Я впевнено вважаю вас усіма ватніками

Всі ватніки, рашисти, сєпари, "какаяразніца" підтримують Зе
starlost 
VIP


З нами з: 07.08.15
Востаннє: 22.03.22
Повідомлень: 1019

2019-04-05 20:03  
Arsenfpu
я бачу ви на полюванні, вже двох на гачок спіймали.
так, заради цікавості: а ви за кого голосувати будете?
чи будете керуватись таємницею голосування, 150 якась там стаття?))
demitsuru 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 13.11.16
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 532

2019-04-05 20:08  
igor911 написано:
Всі ватніки, рашисти, сєпари, "какаяразніца" голосують за Зе


це до чого? я маю на увазі, що стиль дискусії схожий. Ви перекручуєте те що інші пишуть, і сприймаєте усе на свій лад.
Якщо прибрати % голосів від Зе, які проти Порошенко, то б залишилося % 10 тих, хто просто фанат, чи промили мізки серіалом.
Да 2014, Порошенко дял України теж нічого не зробив, при тому що був в політиці з усіма "попередниками" Чому не звинувачують його в цьому, я хз.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 19.04.24
Повідомлень: 12353

2019-04-05 20:09  
starlost
Все банально і просто: коли хочу купити хліба і потрапляю в сучасний супермаркет, то обираю те, що мені до вподоби, а коли доля заносить у аля-радянський сільмаг, де є "кірпіч" чи позавчорашній, то обираю перший.
Так і тут, 21-го голосуватиму за пороха, хоча розумію, що він конкретний поц. Зе - це просто клініка. Навіть, якщо забути на хвильку про його ставлення до усього українського, то обирати на головну посаду Держави людину, яка повний нуль у всіх сферах, яким він так чи інакше керуватиме - це розписатись у власному дебілізмі.
demitsuru 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 13.11.16
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 532

2019-04-05 20:12  
starlost написано:

так, заради цікавості: а ви за кого голосувати будете?
чи будете керуватись таємницею голосування, 150 якась там стаття?))


Навіть на роботі заборонено таке казати. Відомо усім чому) Різні точки зору.
T-Mon 
Свій


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 18.04.24
Повідомлень: 119

2019-04-05 20:12  
removed
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 19.04.24
Повідомлень: 12353

2019-04-05 20:14  
demitsuru
Та хто Вас тут знає? До чого ця вдавана таємничість? За коміка так за коміка. Ваше право. А то натягнули костюмчик незайманки і ...
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 10.04.24
Повідомлень: 7278

2019-04-05 20:24  
demitsuru, все це так чи інакше вже було розмусолено в цій темі до смерті. але повторю спеціально для вас.

щодо посадок у справі Майдану — у нас тут не радянський союз, щоб ув'язнювати без суду і слідства. і якщо ви думаєте, що за 5 років це можна було б з головою встигнути, то нагадую, що в цій справі майже 10 тисяч свідків і невизначений список підозрюваних. а звичайні справи скільки часу займають, по-вашому? часто це все розтягується на РОКИ. а тут справа безпрецедентного масштабу. і так, звісно, мені хотілося б швидше. але п'ята колона не буде просто сидіти і дивитися, як їх саджають. одразу почнуть скаржитися, що їх переслідують з політичними цілями і порушують їхні права (і формально це буде дійсно так). тому все треба робити як слід, а не нашвидкоруч.

щодо реформи суду — так її ж начебто провели. чи ми говоримо про різні реформи?

щодо Бойка, Медведчука, Ахметова та інших — ви недооцінюєте реальний вплив цих людей. безпосередня конфронтація з ними могла привести до краху держави. не маючи міцної опори, можна йти тільки поступовими кроками, що, власне, і відбувалося. звичайно, хотілося б усіх одразу покарати, але чому ви вирішили, що вони так просто дозволять це з собою зробити?

щодо суддів — насправді багатьох уже познімали, хоч і не достатньо. + те, що в попередньому пункті про вплив. швидке очищення цієї гілки влади майже неможливо здійснити законними методами.

щодо статті про незаконне збагачення — її скасував конституційний суд, а от президент якраз намагається її повернути (в такій формі, щоб не скасували знову).

щодо мораторію на продаж землі і реформи податкової системи — знову: зважте на вплив тих, кому є що втрачати в цих питаннях. ну думайте хоч трохи.

щодо «незакінченої» реформи МВС — це вищий пілотаж. не можна сказати, що реформи нема, то скажемо хоч, що вона незавершена, так? а що в цьому напрямку вже й так колосальний прогрес, то нічого… якщо що, то претензії краще пред'являйте до Авакова, який дружить з усіма старими кадрами.

щодо свободи слова — а ось це вже взагалі космос. та у нас така свобода, що кожен брехун може що завгодно верзти і йому нічого за це не буде. якби було інакше, то не одне BBC перед Порошенком просило вибачення, а кожна друга українська газета.

щодо телеканалів — у вас якесь потьмарення свідомості. у Порошенка ОДИН канал, 5-й. всі інші якраз належать його конкурентам.

ну що, отримали відповідь? то тепер ваша черга відповідати — перечитуйте попередні дописи і до роботи. даю останній шанс сказати щось по-людськи, так що не змарнуйте його.
demitsuru написано:
записували в ботів Зеленського. Я ще жодного разу не казав що я голосував за Зеленського. Чи його палкий прихильник.
я вам щойно сказав, чому це те саме, що голос за Зеленського. це перше. а друге: ви чомусь тільки на Порошенка наїжджаєте, а Зеленського захищаєте. так що ви таки за нього, хочеться вам того чи ні.
demitsuru написано:
Чому не пояснити, поступово, змусь їсти ж свої слова
вам якраз пояснюють. уже кілька днів люди АБСОЛЮТНО РІЗНИХ ПОЛІТИЧНИХ СПРЯМУВАНЬ вам усе пояснюють, а ви ніяк не хочете бачити очевидного.
demitsuru 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 13.11.16
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 532

2019-04-05 20:25  
Arsenfpu написано:

demitsuru
Та хто Вас тут знає? До чого ця вдавана таємничість? За коміка так за коміка. Ваше право. А то натягнули костюмчик незайманки і ...


Україна в ЄС? З таким відношенням до демократії, наше місце бути на рівні росіян.
Я ж відповів, навіть зіпсувавши бюлетень, це вже за ЗЕ. Тому що Порошенко втратить голоса.

T-Mon написано:
Особисто я звинувачував і голосував за нього без ентузіазму (хоча в уряді Азарова він займався асоціацією з ЄС, але кому це цікаво). Пощастило, що він виявився державником. Зараз проводити нові експерименти не бачу жодного сенсу. Тим більше, що Зеленський продемонстрував усі можливі ознаки того, що на нас насувається повноцінний реванш.


Це не об'єктивно. Він не займався асоціацією з ЄС. Вже писали про те, що за усі роки незалежності України, вона грабувалася покидьками. Тимошенко, Порошенко, та всі інші.
Зеленський нічого не демонстрував. Які нісенітниці. Коли такий наклеп, хоч короткий список зробіть. Топ 5 пунктів того що встиг зробити Зеленський. щоб був реванш русізму в Україні, сепаратизм, східних бандитів у верховній раді?
Там хтось казав, про те що немає україномовних мільйонерів. Да ваші начальники мільйонери. Де і хто б не був в Західній Україні, завжди "хтось на когось працює"

Порошенко - це російськомовна людина. Яка практикувала українську тільки для того, щоб пиздити наші гроші.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 10.04.24
Повідомлень: 7278

2019-04-05 20:27  
sergiyko.5 написано:
останні 10 дописувачів,
спробуйте зробити щось корисне
я за 2018-й напрацювався на кілька років вперед.
Python написано:
Хто хотів, той зрозумів. У двох словах, українські націоналісти не можуть орієнтуватися на захист економічних інтересів бізнес-еліти, якщо зрусифікована українська бізнес-еліта по суті вже не є українською. Натомість, вони мають захищати економічні інтереси тих соціальних прошарків, що зберігають українські культурні риси. Об'єктивно, сучасний україномовний українець живе бідніше за свого російськомовного співгромадянина, україномовних мажорів не існує.
і тим не менше ці бізнес еліти прекрасно беруть собі під крило то одну, то іншу націоналістичну силу. деякі (як Порошенко) взагалі переймають частину націоналістичної риторики.
demitsuru 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 13.11.16
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 532

2019-04-05 20:27  
Virake написано:
demitsuru, все це так чи інакше вже було розмусолено в цій темі до смерті. але повторю спеціально для вас.


займано для тексту, зараз відповім))) оце я розумію.
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2019-04-05 20:28  
T-Mon написано:
В двох словах, без потужної економіки біднішими будуть усі. А потужну економіку створює бізнес. На планеті Земля випадків, коли це працювало якось інакше, не зареєстровано.

Поглиблення майнової дистанції між багатими та бідними зовсім не свідчить про потужнішу економіку — скоріш, навпаки.
T-Mon 
Свій


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 18.04.24
Повідомлень: 119

2019-04-05 20:29  
removed
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 19.04.24
Повідомлень: 12353

2019-04-05 20:32  
demitsuru написано:
Україна в ЄС? З таким відношенням до демократії, наше місце бути на рівні росіян.

Ви про шо??? До чого тут ЄС і демократія? Ми з Вами тут переписуємося на піратському сайті, Ви в курсі?
demitsuru написано:
Я ж відповів, навіть зіпсувавши бюлетень, це вже за ЗЕ.

Нарешті кішка народила! А то я вже спереживався Happy
T-Mon 
Свій


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 18.04.24
Повідомлень: 119

2019-04-05 20:37  
removed
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 10.04.24
Повідомлень: 7278

2019-04-05 20:46  
Arsenfpu написано:
Ви про шо??? До чого тут ЄС і демократія? Ми з Вами тут переписуємося на піратському сайті, Ви в курсі?
а там є цілі піратські партії, до речі. роблять святу справу.
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2019-04-05 20:51  
T-Mon написано:
Ви розумієте, що таке економіка? Це загальна цінність продуктів і послуг, які виробляються в державі. І розділивши цю цінність на кількість людей, що проживає в цій країні, ми дізнаємось, з якою ефективністю країна працює. Від того, що ми будемо перенаправляти зароблені бізнесом і активними людьми гроші в кишені малозабезпечених, економіка рости не буде. Це собі можуть дозволити країни, в яких вже є потужна економіка. Коли в це починають бавитись усілякі України або Венесуели, в них починається катастрофа.

То ви таки міцний економіст! Часом не радник ПУ?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 10.04.24
Повідомлень: 7278

2019-04-05 20:55  
те порівняння з акторкою — то крапля в морі антиукраїнства Зеленського. у нього ж що не жарт, то приниження чогось українського саме за українськість. він у своїй діяльності зумисне намагається створити асоціації між українським і поганим, відсталим, нещирим. і цьому завжди йде протиставлення з російським, яке він зображає хорошим. от взяти для порівняння хоча б Майкла Щура, якого я не поважаю. попри його абсолютно свинський наїзд на націоналізм, треба віддати належне цьому коміку: не тільки над українцями знущається. до чого ж ми дійшли, коли ЦЕ можна вважати перевагою?
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2874

2019-04-05 20:58  
hetzendorf написано:
І ще біологічний годинник переналаштувати на марсіанську добу, що не 24 години.

24 години 37 хвилин це доба на Марсі. Маленька різниця. А особисто мені взагалі б не довелося переналаштовуватися. Мені в земній добі завжди не вистачало додаткової години.
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2019-04-05 21:00  
Gin_ger написано:
Я вірю в Бога!

А в Санта-Клауса? ^_^
Gin_ger написано:
666 – це ваша парафія. Якщо вам бракує клепок, - то вже ніщо не допоможе.

666 — це просто число, кратне 2, двічі 3, а також 37. Поясніть будь ласка, що в ньому такого особливого. За однієї умови — на раціональній основі, бо я абсолютно не сприймаю містичного мислення.
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2019-04-05 21:05  
Може ми гумор не розуміємо? І наша біда в чомусь іншому?

hetzendorf
Кому пояснити? Боту? Не клейте дурника.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2874

2019-04-05 21:07  
Python написано:
Поглиблення майнової дистанції між багатими та бідними зовсім не свідчить про потужнішу економіку — скоріш, навпаки.

Ви забули про середній клас. Саме він є основою потужної економіки. А от щодо середнього класу, то там мовне питання вже не таке однозначне.
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2019-04-05 21:13  
Krest0 написано:
24 години 37 хвилин це доба на Марсі. Маленька різниця. А особисто мені взагалі б не довелося переналаштовуватися.

Нещодавно встановили, що добовий ритм у 24 години закодовано в генах людини.
Krest0 написано:
Мені в земній добі завжди не вистачало додаткової години.

Нічого, з віком це мине.
Gin_ger написано:
Кому пояснити?

Яка різниця, кому? Просто напишіть. Просто спробуйте.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2874

2019-04-05 21:30  
hetzendorf написано:
Нічого, з віком це мине.

Коли? На пенсії?
T-Mon 
Свій


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 18.04.24
Повідомлень: 119

2019-04-05 21:30  
removed
pravdorub 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.12.17
Востаннє: 18.09.20
Повідомлень: 103

2019-04-05 21:32  
"Зведення всього до абсурду і шоу - чудова технологія, яка працює.
Третій день всі говорять про аналізи, клініки і підроблені довідки, а не про програми, команди і кроки на посаді.

Всі це апешка в тому числі.
А далі буде ще більше трешу і абсурду, але апешка вже в грі і буде по вуха в це втягуватись. Вже втягнулась. В чужу гру, другим номером.

Треша і абсурду чекають виборці, це вже затягує, це як подививсь одну серію Чорного дзеркала - але є ж ще. Коли там ви#буть свиню?

Зе диктує повістку дня. Треш-повістку.
Тому не розділяю оптимізму з приводу 1:3, 2:3 і.т.д.
Весь цей двіж імхо на користь поки тільки кріворожско-московским чувакам.

Бо нічого іншого апешка запропонувати не може, поки, як це не печально.
Запропонувати не 15% своїм і не 30% чужим.
А всім іншим.
Руки вони рубать точно не будуть, показових підозр і посадок теж не встигнуть наклєпать та й виглядатиме це бутафорно, сильних кадрових призначень за весь тиждень не було. Та їм навіть вбивць Каті показово випиздити з партії і посад теж релігія не дозволила, хоча ми прямо попереджали ще перед першим туром, що буде гірше якщо вони цього не зроблять.
А взагалі попереджали ще з грудня: і публічно і непублічно через особисті контакти.

Ніякої іншої технології у них немає, грають за чужою, надіючись переговорити когось там на дебатах.

Тому поки з плюсів тільки свинарчуків на поліграф, телеграм канал і здать аналізи вранці.

Сумно звичайно."

Roman Sinicyn
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2019-04-05 21:51  
Krest0 написано:
Коли? На пенсії?

Ні, до неї буде ще років 15…20
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.04.24
Повідомлень: 17143

2019-04-05 22:37  
Хто ще не зрозумів вектору команди Зе - ось цитата Головного політтехнолога та спікера штабу Зеленського, Дмитра Разумкова:
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.04.24
Повідомлень: 17143

2019-04-05 22:39  
ну і відеоджерело:
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 531, 532, 533  наступна