Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-06-12 10:14  
kryk-v.ya. написано:
Ага, його ще треба роками роздавати.
насправді це треба робити тільки перші кілька днів, поки на роздачу не стануть інші.
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2019-06-12 11:12  
Virake написано:
поки на роздачу не стануть інші

… які можуть припинити роздавати в будь-який момент
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-06-12 12:13  
Вже УЗе сказали, що вони ніде прямо не обіцяли знизити тарифи. А те, що до виборів говорили про високі тарифи - то це жартували.

https://youtu.be/YJFtPbVqMUY
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-06-12 12:46  
ще й субсидії збираються скасувати.
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-06-12 14:52  
Прихильники Зе потрошки прозрівають, але толку з того.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-06-12 15:07  
cat_iro 
Забанено
Забанено


З нами з: 11.09.18
Востаннє: 13.06.19
Повідомлень: 18

2019-06-12 15:31  
Клуб невдах продовжує засідання.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-06-12 15:44  
Портніков про минуле, поточні події та майбутнє:

cat_iro 
Забанено
Забанено


З нами з: 11.09.18
Востаннє: 13.06.19
Повідомлень: 18

2019-06-12 16:05  
"Від милого людей нема, від нелюба шлються".
[IS]-Arminius 
Забанено
Забанено


З нами з: 20.03.19
Востаннє: 19.06.20
Повідомлень: 261

2019-06-12 17:06  
Тернопіль святкуватиме, коли тобі інет відключать.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-06-12 17:13  
[IS]-Arminius
Це Леля.
cat_iro 
Забанено
Забанено


З нами з: 11.09.18
Востаннє: 13.06.19
Повідомлень: 18

2019-06-12 17:40  
"Наталка Полтавка".

Додано через 1 хвилину 26 секунд:

"Як не люблять тебе дівки, то йди до вдовиці", тернопіль!
[IS]-Arminius 
Забанено
Забанено


З нами з: 20.03.19
Востаннє: 19.06.20
Повідомлень: 261

2019-06-12 18:53  
don pedro написано:
Це Леля

Ні.
cat_iro 
Забанено
Забанено


З нами з: 11.09.18
Востаннє: 13.06.19
Повідомлень: 18

2019-06-12 19:43  
Це все "показатєльне виступлєніє" було для Одного одоробла. Але він тальки дивиться, як баран зарізаний. Хай він скисне! Це такого чуда ще не бачила. Фініта ля комедія.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-06-12 19:46  
[IS]-Arminius написано:
Ні.
тоді хто?
[IS]-Arminius 
Забанено
Забанено


З нами з: 20.03.19
Востаннє: 19.06.20
Повідомлень: 261

2019-06-12 20:00  
Virake
Вова, патріот, і який там попередній нік був?

Додано через 42 секунди:

Артабан.

Додано через 1 хвилину 3 секунди:

Хто вважає, що то леля, хай знайде старі її повідомлення. Порівняйте
cat_iro 
Забанено
Забанено


З нами з: 11.09.18
Востаннє: 13.06.19
Повідомлень: 18

2019-06-12 20:09  
От ти і такі обмежені мені не такі противні, як Оте одне.
[IS]-Arminius 
Забанено
Забанено


З нами з: 20.03.19
Востаннє: 19.06.20
Повідомлень: 261

2019-06-12 20:13  
Кома, вся справа у комі Wide grin
cat_iro 
Забанено
Забанено


З нами з: 11.09.18
Востаннє: 13.06.19
Повідомлень: 18

2019-06-12 20:18  
Так і є.
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2019-06-12 20:26  
don pedro просто іксперд з виявлення віртуалів, азохенвей @_@

[IS]-Arminius написано:
Кома, вся справа у комі

Aus den Koma meiner Seele
Gibt es keine Türe ins Licht,
Keine frische Luft,
Die meinen Geist umspielt.

© Lacrimosa
cat_iro 
Забанено
Забанено


З нами з: 11.09.18
Востаннє: 13.06.19
Повідомлень: 18

2019-06-12 20:55  
...якби ж то ще кома була, я б плюнула! А то умер і дивиться.

Додано через 13 хвилин 12 секунд:

https://www.youtube.com/watch?v=xy9zVQR_jIo
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-06-12 21:12  
    Голос небезпеки: Олег Вишняков про Вакарчука
Цитата:
Якщо у вас склалося враження, що після політичних самогубств “Самопомочі” та “Демократичного альянсу” подертий прапор українського лібералізму буде підхоплено Святославом Вакарчуком та його партією “Голос”, то ми вимушені вас розчарувати — це враження хибне. Пан Вакарчук, спеціаліст із запізнень та чемпіон з нерішучості, використовує лібералізм так само як і софт-патріотизм — виключно у відчайдушній спробі посісти своє місце на полі популізму. Адже саме популізм став мечем та щитом сумнозвісних “нових облич” у багатостраждальний Україні 2019-го року.

Популізм “Голосу” виглядає не таким очевидним як у міньйонів зі “Слуги народу”, але це якщо ви не станете прислухатися до, власне, голосів, які лунають з помаранчевого кутку. А прислухатися було б варто — ви почули б маячні не менше, ніж від інших “рятівників країни”.

В понеділковому ток-шоу “Свобода слова” пан Вакарчук представив першу п’ятірку та поміркував уголос про те, як бачить політичне життя. Висновки кожен може зробити самостійно, але ми теж їх маємо. То що ж нам стало відомо після ефіру, який був, за великим рахунком, “теплою ванною”?

По-перше, пан Вакарчук не готовий до політичної боротьби психологічно. З його слів, він лише нещодавно дізнався, що таке політичні підступи, провал законопроектів та підставлення під удар конкуруючих фракцій. І, судячи з емоцій, це знання його вразило. Ба більше — лідер партії “Голос” хоче зупинити це. Яким чином кандидат у народні депутати хоче зупинити політичну боротьбу, залишається загадкою. Адже, перемогти її можна лише знищивши демократію. А це, начебто, не входить в програму партії “Голос”.

По-друге, пан Вакарчук не підготовлений бодай теоретично. Попри спеціалізоване навчання у США, не знає, як виглядає політичне життя та електоральні механізми у розвинених країнах (Сполучені Штати, Велика Британія, Франція, Японія, Канада, Німеччина, Нова Зеландія). Адже, за словами лідера партії “Голос”, Україна “відстає від усього світу через існування ганебного явища мажоритарки”. Таким чином, пан Вакарчук зухвало і рішучо (нехарактерно для нього, так) відніс до країни, що відстають, усі перераховані нами вище. Адже у перших 5 — взагалі виключно мажоритарна система виборів парламентарів! Яка ганьба. Немає на законодавців у Вашингтоні, Лондоні та Парижі такого правдоруба, як Святослав Вакарчук. Можливо, у них ще все попереду?

По-третє, пан Вакарчук — безсоромний популіст. Він буде боротися “за справедливість”. Якщо ці слова, які не значать нічого, — не маркер популізму, то якого знаку небес ви очікуватиме? Боротьба за справделивість — це прекрасний своєю довгостроковістю план для політичної сили, адже мета поставлена настільки неможлива, наскільки і приваблива середньому українцю.

Уся система поглядів партії “Голос” і особисто Святослава Вакарчука — це пекельна суміш гасел “за все хороше”, “миролюбивого патріотизму” (так, в Україні, так, під час війни) та беззастережної маніпуляції на образі популярного персонажа з шоу-бізнесу. Якщо це не партія Інцитата (також відома як “Слуга народу”) у вишиванці, то що тоді?

Голоси треба слухати, але до деяких голосів дослухатися не варто.
cat_iro 
Забанено
Забанено


З нами з: 11.09.18
Востаннє: 13.06.19
Повідомлень: 18

2019-06-12 21:37  
Від коми є чудовий лік - осиковий кіл. (Це ж треба було так розігнаться, щоб потім так затормозить!)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-06-12 21:59  
Про смішне: дружина в. о. начальника СБУ Баканова - російська громадянка:
Моя дружина перебуває в процесі оформлення українського громадянства, - перший заступник голови СБУ Баканов

https://censor.net.ua/ua/news/3132079/moya_drujyna_perebuvaye_v_protsesi_oformlennya_ukrayinskogo_gromadyanstva_pershyyi_zastupnyk_golovy/sortby/tree/order/desc/page/1#comments
Цікаво, а є хоч хтось у середовищі української елітки без прямих зв'язків з ПуSSією? Пригадую також, як Порошенка цькували за схожі речі.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 11.03.20
Повідомлень: 6802

2019-06-12 22:09  
Virake, частково згоден з тезами Вишнякова, але по-перше, це виглядає просто як явне мочилово Голосу і перетягування електорату. По-друге, у будь-якому разі, на мою думку, Голос як за складом, так і за програмою - це мабуть найкраща партія за всі роки незалежності і точно найкраща з нинішніх варіантів.

Як і прогнозував вони вже почали від’їдати відсотки у всіх правих і право-демократичних партій, у тому числі Порошенка, Гриценка, Садового, Тимошенко та навіть Свободи. Уже 6,4% і це далеко не межа. Тому чим ближче до виборів, тим частіше будуть вкиди про те, що це Слуга народу №2, або що це молоде крило Порошенка, або що це кишенькова партія Пінчука/Сороса/Держдепу і т.п.

А якщо дивитися на склад партії, то це більше схоже на чилійських Chicago boys. Принаймні, такі передумови точно є. Якщо вони знайдуть спільні точки зі Слугою народу, сформують коаліцію і уряд, то я думаю за рік-два ніхто не жалкуватиме. У цій Раді лише кілька десятків притомних людей. У наступній їх може бути близько сотні. Це не більшість, але все одно це критична маса, яка може стати рушійною силою багатьох змін.

Ну і по-третє, треба бути політичним камікадзе, щоб перед виборами людям казати правду, що тарифів ніхто знижувати не буде, що зарплати і пенсії ніхто підвищувати не буде, і що працювати треба в рази більше і важче. Бо насправді лише так в Україні може щось змінитися. Але за таку партію, окрім кількох тисяч розуміючих людей ніхто не проголосує. За такої низької освіченості людей як зараз в Україні без популізму можна забути про будь-які політичні амбіції.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 13294

2019-06-12 22:33  
don pedro написано:
Моя дружина перебуває в процесі оформлення українського громадянства

І так уже впродовж 20-ти років Wide grin

Додано через 6 хвилин 45 секунд:

Tarasyk написано:
Якщо вони знайдуть спільні точки зі Слугою народу, сформують коаліцію і уряд

Ото Юлія Володимирівна подивується...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-06-12 22:38  
Arsenfpu
Головне не мета, а дорога до мети.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 11.03.20
Повідомлень: 6802

2019-06-12 22:45  
Arsenfpu написано:
Ото Юлія Володимирівна подивується...

Ну її фракції може не вистачити для формування коаліції. І тоді буде простіше її відкинути і домовитися з кимось іншим.
Хоча можливо й таке. Тоді тим більше треба голосувати за Голос, щоб працювали механізми стримування і противаг.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 13294

2019-06-12 22:52  
Tarasyk
1. Юля любить владу
2. Юля хоче влади
3. Юля б'ється за владу
4. Рівень бажань Юлі - не нижче Прем'єра.

А тепер подивіться як БЮТ зараз співає на підтанцьовках у командизе. Просто так? Юля - волонтер? Wide grin

Додано через 1 хвилину 16 секунд:

don pedro написано:
а дорога до мети

І не кажіть: у декого уже мрія збулась - став лейтенантом! Happy (теж все життя йшов)
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 7278

2019-06-12 22:53  
Tarasyk написано:
це мабуть найкраща партія за всі роки незалежності і точно найкраща з нинішніх варіантів.
конкретніше, кого з ким порівнюємо? сподіваюся, не з конструктами Коломойського і компанії, бо на такому тлі навіть та ж «Свобода» матиме привабливий вигляд.
Tarasyk написано:
чим ближче до виборів, тим частіше будуть вкиди про те, що це Слуга народу №2
я ці «вкиди» чув ще до початку президентських виборів, та тільки в чому ж, власне, «вкидність»? від Вакарчука не чути не те що конкретних пропозицій, а й навіть більш загальних, але хоч якось окреслених ідей. все в стилі Зе, «за все хороше, проти всього поганого». а це ж лідер партії, який задає загальний курс.
Tarasyk написано:
Якщо вони знайдуть спільні точки зі Слугою народу, сформують коаліцію і уряд
які, по-вашому, у них можуть бути спільні точки? це ж абсурд. а якщо ні, то це малює Вакарчука у, так би сказати, не дуже хорошому (чи дуже нехорошому) світлі.
Tarasyk написано:
Ну і по-третє, треба бути політичним камікадзе, щоб перед виборами людям казати правду, що тарифів ніхто знижувати не буде, що зарплати і пенсії ніхто підвищувати не буде, і що працювати треба в рази більше і важче. Бо насправді лише так в Україні може щось змінитися. Але за таку партію, окрім кількох тисяч розуміючих людей ніхто не проголосує. За такої низької освіченості людей як зараз в Україні без популізму можна забути про будь-які політичні амбіції.
ну це очевидно. але якщо він все таки зацікавлений в Україні, а не виключно своїй кар'єрі, то міг би й озвучити ці державотворчі істини. врешті, якщо подумати, то це ж така унікальна можливість — ввивести в політичне поле зрілі ідеї, які до того завжди були таким собі табу.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 531, 532, 533  наступна