Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 17.01.25
Повідомлень: 23509

2019-05-13 12:43  
vova__ 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.04.19
Востаннє: 10.06.19
Повідомлень: 78

2019-05-13 12:51  
Все що зліпив похошенко, - розвалиться. Ну нащо публічній людині, політику лізти у справи церкви, створювати її? Неадекват. Я вже мовчу про темники всюди і для всіх і про те, що він якомусь військовому дав звання генерал-полковника по тихому. Як це? Один дає, інший забирає. А похошенко і дає і забирає зразу. Вітає і вигонить зразу. Йому лікуватись треба.
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2019-05-13 12:53  
ssTAss
Палким прихильникам єдиного конь дидата від націоналістів хотілося б нагадати своє давнє запитання: похваліться-но, кілько Ваш конь дидат набрав? То кому з нас гарно пропаганда до голови зайшла? Бо, як відомо, чібіки не забувають (і не пробачають)!
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.01.25
Повідомлень: 13777

2019-05-13 13:06  
Питання уже не тільки в тому хто скільки набрав, а чи роблять/зробили вони висновки із цього.
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2019-05-13 13:19  
Arsenfpu
Колись на моє зауваження щодо непрохідності, ні, не кишківника, а його конь дидата, ssTAss мені відповів, то мені «гарно пропаганда до голови зайшла» ^__^ Тепер так кумедно це згадувати ^__^
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.01.25
Повідомлень: 13777

2019-05-13 13:32  
hetzendorf
Я не проти Свободи і можу проголосувати за них, та їм треба вносити корективи. Ні, не в ідеологію, а у шляхи донесення своїх позицій до широких мас. Ну, це я так, на свій хлопський розум думаю...
vova__ 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.04.19
Востаннє: 10.06.19
Повідомлень: 78

2019-05-13 13:33  
hetzendorf
Цитата:
кумедно

Так. Це все дійсно кумедно, неадекватно, шизофренічно. Ви можете собі представити як народ під цим жив? Кумедія. Є основа для написання сценарію для другої частини One Flew Over the Cuckoo's Nest, де дія відбувається не в психіатричному домі, а на відкритому просторі, під чистим небом, на волі. Дійсно кумедно!
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.01.25
Повідомлень: 4629

2019-05-13 14:17  
Arsenfpu написано:
Я не проти Свободи

можна я свої 5 копійок додам...

я проти них, і всього що з ними зв'язано...
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-05-13 14:57  
vova__ написано:
Ну нащо публічній людині, політику лізти у справи церкви, створювати її? Неадекват.

Я може і погодився б з цим якби у нас не було збройного протистояння з Росією.
Але зараз церква є одним із інструментів проти України в руках ворога. Тому церковна незалежність є теж важливою.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-05-13 15:25  
Свобода — то не єдині націоналісти в Україні. Шухевич, Ярош, Величкович, керівники УНА-УНСО, Правого сектору, Конгресу Українських Націоналістів — заклика́ли не підтримувати Зеленського в другому турі.

джерело: https://www.ukrinform.ua/rubric-elections/2680755-go-zahisti-ukrainu-zaklikae-ne-pidtrimuvati-zelenskogo.html
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.01.25
Повідомлень: 13777

2019-05-13 15:29  
kryk-v.ya. написано:
ними зв'язано...

Що маєте на увазі?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-05-13 15:31  
вони нападали на інші угрупування на Майдані. ну а якщо серйозно взятися, то і поза майданом такого можна накопати… коротше, їх є за що підозрювати.
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2019-05-13 15:56  
Ігор Тишкевич,
політичний оглядач, аналітик Українського інституту майбутнього.
https://gordonua.com/ukr/blogs/igor-tyshkevich/-jepifanija-vvazhali-kreaturoju-filareta-ta-os-bida-mitropolit-virishiv-keruvati-tserkvoju-za-statutom-a-tinovij-vpliv-pochesnogo-patriarha-tam-ne-propisano-959389.html
Цитата:
Дива православні або битва патріархів.

Отже, патріарх Філарет заявив, що УПЦ КП існує (хоча першим поставив підпис під протоколом об'єднавчого собору, рішенням якого на місці УАПЦ і УПЦ КП створювали ПЦУ у статусі митрополії Вселенського патріархату).

Навіть більше, він допустив розкол ПЦУ і відновлення "патріархату". Кумедно, якщо врахувати, що на сайті АП нагородження пана Денисенка званням Героя України обґрунтовано так: "Звання "Герой України" Філарет удостоєний за видатну історичну роль у становленні незалежної Православної церкви України, діяльність, спрямовану на відродження духовності українського народу, піднесення авторитету православ'я, утвердження ідеалів милосердя та міжконфесійної злагоди." Останні два слова у світлі останніх заяв Філарета мають кумедний вигляд.

Але, з іншого боку, для мене це не новина. Говорячи про необхідність вирішення церковного питання ще з 2015 року (коли слово томос українські журналісти навіть у жахливих снах почути не могли), я постійно вказував на основну проблему – жага влади окремих ієрархів.

У нашому випадку так і вийшло, причому не раз. Нагадаю, УПЦ КП і ЦАПЦ могли б об'єднатися ще у 2015 році – було навіть підписано відповідний документ, засвідчений посланцями Вселенського патріархату. Було призначено дату собору. Але захід не відбувся у зв'язку з грою за "пости" (не плутати із церковним постом). УПЦ КП вустами Філарета звинуватила УАПЦ в одержанні "вказівок із Москви".

Можна було б повірити, але у 2018 році було кілька заяв цього лідера. І про патріархію, і про об'єднання за допомогою приєднання УАПЦ, і про своє лідерство в новій церкві.

Словом, готовність іти на компроміси була надзвичайно малою. Дійшло до того, що навіть проект статуту ПЦУ директивно прислали з Туреччини – на місці формулюванням заважала позиція "ні кроку назад" одного з учасників процесу.

Урятував ситуацію формальний компроміс – запровадження звання "почесний патріарх" (хоча для всього світу, з погляду канонів церкви, враховуючи відновлення митрополії, він – колишній митрополит Київський) і кандидатура Епіфанія, якого вважали креатурою Філарета.

Та ось "біда" – митрополит Епіфаній серйозно вирішив відбудовувати структури нової церкви і керувати нею за нормами, записаними у статуті. Тіньовий уплив почесного патріарха в цьому документі не прописано.

І на цьому ми одержуємо кумедну ситуацію. Чоловік, який керував однією із церков, що створили ПЦУ, готовий піти на розкол ще не до кінця оформленої церкви.

Можливо, стався у ПЦУ відхід від канонів? Можливо, впадання в єресь? Ні, вся суть в одному слові "патріарх" і питанні, кого ним називати. Кумедно. І неприємно. Ба більше, напруженість у церковних питаннях – останнє, що потрібно сьогодні Україні.

З іншого боку, цікаво буде спостерігати за реакцією колег, які на початку 2019 року постили як під копірку написані тексти з вдячністю Філарету, згадуючи його, а не Макарія та інших як основний двигун у створенні ПЦУ.

Словом, весело буде.

Що ж побудував ПО? (В Україні?) (Не сам, звичайно.) Ілюзію?.. Паханат?.. Малоросію?.. Далі буде?..
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.01.25
Повідомлень: 13777

2019-05-13 16:10  
Gin_ger написано:
Далі буде?..

Далі буде Зе-шибісь у виконанні клоунів Коломойського
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2019-05-13 16:19  
Далі буде краще! Просто, мертвонароджене зникне. Порох він і є порох. Розсиплеться. А вітер залишки розвіє… остаточно… І буде Україна багата, вільна, європейська.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-05-13 18:25  
не буде ніякої України.
vova__ 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.04.19
Востаннє: 10.06.19
Повідомлень: 78

2019-05-13 20:35  
Та давно нема. Вернути кордони, крим, ось тоді (знов) буде.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-05-13 20:36  
Virake
Та так же як не було б і за пороха її

Он будівництво на вулиці де Небесну сотню вбивали

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2296862323707789&id=100001521319390

А, щодо твердження "не буде", то я ще поборюсь за неї.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-05-13 20:40  
Virake
Годі вже голову попелом (чи чимось іншим) посипати.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 17.01.25
Повідомлень: 23509

2019-05-13 21:12  
ssTAss написано:
Продовження історії...

І знову.. ні, ні, тепер не про Соколенка і не про Героя, а про Орден "За заслуги" І ступеня
Українці в Росії обурені орденом Порошенка для "прокремлівського" діяча
я щось геть його не розумію..
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-05-13 21:13  
Robar III написано:
Та так же як не було б і за пороха її
може і не було. може вона існувала тільки в моїй наївній голові, а в головах 75% ковбасунів нею і не пахло. але одне точно можна сказати: після виборів її точно стало менше. а вся та руснява потолоч, яка під час правління Порошенка чомусь поховалася (хоча він нібито з усіма домовився і дружив), тепер раптом почала піднімати голови. дійсно, не перестріляв п'яту колону, не пересаджав. мало зробив. занадто демократичний був. а я розслабився — думав, раз я свої срані переклади клепаю, то всьому іншому президент сам дасть раду. дорозслаблявся до того, що опинився в країні, якій присвячено мій підпис.
Robar III написано:
Он будівництво на вулиці де Небесну сотню вбивали
так. а ще тут Голодомор був, і обрали президентом того, хто над Голодомором сміється. все закономірно.
Robar III написано:
А, щодо твердження "не буде", то я ще поборюсь за неї.
так ви ж начебто збиралися з армії йти? в кожному разі, якщо ви для цієї країни ще щось будете робити, то знімаю перед вами умовного капелюха — у мене самого патріотизм уже вичерпався. і не просто вичерпався… останні його рештки були вибиті потужним плювком межи очі.

неймовірно, але моя стаття 2013 року зараз чи не актуальніша, ніж тоді.
https://www.hurtom.com/portal/23482
тоді в мене було вельми романтизоване ставлення до постаті Шевченка, але в іншому все немов учора писано.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-05-13 21:14  
ssTAss
Торгівля, або "послуги". Думаю, що не за "дякую" ж.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-05-13 21:15  
don pedro написано:
Годі вже голову попелом (чи чимось іншим) посипати.
а чому? ви не згодні з таким прогнозом?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-05-13 21:18  
Virake написано:
так ви ж начебто збиралися з армії йти?

Не одною армією. Та й надивився я на цю "найсильнішу в Європі".
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-05-13 21:18  
Virake
Ні.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-05-13 21:18  
Virake написано:
так. а ще тут Голодомор був, і обрали президентом того, хто над Голодомором сміється. все закономірно

Так порошенко ржав на церемонії з пам'яті Голодомору, чи забули вже?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-05-13 21:19  
ssTAss написано:
я щось геть його не розумію..
мабуть образився за вибори.
Robar III написано:
Торгівля, або "послуги". Думаю, що не за "дякую" ж.
ті ордени і медалі щось дають крім ЧСВ?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-05-13 21:20  
Virake написано:
для цієї країни ще щось будете робити

Поки в армії то спонсоруватиму переклад кількох ігор, вже домовився з Інквізом, по армійці можливо, й сам долучусь.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-05-13 21:22  
Robar III написано:
Так порошенко ржав на церемонії з пам'яті Голодомору, чи забули вже?
не пригадую такого. він теж про Голодомор жартував?

Додано через 1 хвилину 43 секунди:

Robar III написано:
Поки в армії то спонсоруватиму переклад кількох ігор, вже домовився з Інквізом, по армійці можливо, й сам долучусь.
на діскорді української локалізації ви є?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-05-13 21:24  
Virake написано:
ордени і медалі щось дають крім ЧСВ

Невелику прибавку до зарплати (ордени всяких супенів, Герой України дає довічну пенсію та купу льгот), а так то треба дивитись, що там. Так, то лиш "брязкальця дітям", та їм гордітсть за батьків, мої 2 відзнаки, для мене нічого не значать, прибавок ніяких не дають.
Відзнаки то не медалі.

Додано через 42 секунди:

Virake
Порох з кимось спілкувався, й просто ржати почав, під час церемонії

Додано через 1 хвилину 6 секунд:

Сервер Української локлізації недавно покинув, та й не сидів там особо.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 531, 532, 533  наступна