Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2019-04-02 18:44  
Щось у флудильні дуже культурно стало, не буду тоді вам заважати, хлопці... Флудіть! Wide grin
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 18:53  
gunnarukr
Можу своїми словами. Я вважаю, що порох задав вектор розвитку
як копіювання рашки. А також зробив усе, щоб стримати зх вектор розвитку. Обрання пороха у 2014 не було перемогою, революції гідності. І так, він зробив найгірше, що міг. Змусив розчаруватись купу молоді... яка виїжджає з України.

Додано через 1 хвилину 28 секунд:

gunnarukr
ну й глянь книгу С.Гаффнера, про одного австрійського художника. Можна провести купу паралелей...
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2019-04-02 18:56  
Robar III написано:
я кидав вірейку фото "плану з мирного урегулювання" порошенка, нічого що то план який запропонував путін, і про це говорилось фіг знає скільки....
а якщо я надрукую інший план і сфотографую, це теж буде солідний аргумент? якщо вже посилаєтеся, то посилайтеся на офіційні заяви, укази і закони. це не обов'язково значить, що це то неправда, але кидати фотки якихось папірців — це не поважати тих, із ким розмовляєте.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 18:58  
Мені зараз лінь лопатити сотні своїх повідомлень, все є на толоці.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2019-04-02 19:01  
gunnarukr написано:
То все дипломатія... Цей план діє? Україна його виконує?
а людям до цього байдуже. Порошенко їм пообіцяв війну зупинити — але не зупинив, і вони йому досі дорікають, хоча це можливо тільки в такому форматі, як на аркуші Робара. і так не так, і так не так. справжня зрада була б, якби Порошенко такий план втілив, але якщо так думати, то незручно перекладати свої біди на чужі плечі.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-02 19:03  
Яна Червона та Сергій Милютін: Порошенко розповів про бійців, які загинули від ворожого обстрілу
https://espreso.tv/news/2019/04/02/yana_chervona_ta_sergiy_mylyutin_poroshenko_rozpoviv_pro_biyciv_yaki_zagynuly_vid_vorozhogo_obstrilu
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2019-04-02 19:04  
Robar III написано:

Я вважаю, що порох задав вектор розвитку
як копіювання рашки. А також зробив усе, щоб стримати зх вектор розвитку. Обрання пороха у 2014 не було перемогою, революції гідності.

Чесно кажучи важкувато сприймається написане. Погоджуся лише з тим, що новизни в українську політичну систему він не вніс...
Robar III написано:
І так, він зробив найгірше, що міг. Змусив розчаруватись купу молоді... яка виїжджає з України.

Це та молодь, що зараз зі сльозами радості на очах біжить голосувати за Зе? Бо той дасть їм всім по 4000 долярів в Україні і вони не поїдуть на заробітки до Польщі, і будуть як в маслі кататись тут... Стяг їм в рученята, тій молоді! Покоління "пофіг".
Виїжджають дійсно, на заробітки в основному. І це заслуга Порошенка через безвіз. Чи краще б вони тут за декілька тисяч батрачили?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 19:04  
Virake
аххах. Демагогію розвели... перекладати свої біди на чужі плечі. Дивлюсь з того моменту як вчили селюків жити ніфіга не помінялось.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 19:07  
gunnarukr написано:
заслуга Порошенка через безвіз

ахахаххах. Ага, до порошенка ніхто не їздив. Те, що зараз так масово виїздити почали показує усю деградацію економіки та країни.
Щодо копіювання рпшки, знову ж я постійно давав кдокази тут на толоці.
Ага, молодь має з сльозами радості бігти за по голосувати....
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-02 19:08  
Підтисніть, хлопці: ще трохи - і перша сторінка висерів буде готова!
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2019-04-02 19:08  
Robar III написано:
Демагогію розвели
яка демагогія? де?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 19:09  
Virake
так, я про книгу Гаффнера з біографії Адольфа. Там гарно пояснення написано, щодо стрімкого росту популярності Адольфа в короткі проміжки після невдалого путчу.
Анонім004 







2019-04-02 19:11  
Robar III написано:
Те, що зараз так масово виїздити почали показує усю деградацію економіки та країни.

Правильно. Польща, Литва, Латвія, Болгарія та Румунія - деграданти, яких світ не бачив. Чехія теж старається.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 19:12  
Virake написано:
людям до цього байдуже. Порошенко їм пообіцяв війну зупинити — але не зупинив, і вони йому досі дорікають, хоча це можливо тільки в такому форматі, як на аркуші Робара

Тут.
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2019-04-02 19:17  
Robar III написано:
Ага, до порошенка ніхто не їздив. Те, що зараз так масово виїздити почали показує усю деградацію економіки та країни.

Трудова міграція -- це нормально "Бідна" українська молодь стала набагато частіше подорожувати Європою. Змінився вектор трудової міграції... Є багато позитиву.

Robar III написано:
Ага, молодь має з сльозами радості бігти за по голосувати....

Без сліз, з люттю, з бажанням відстоювати свої права... Інакше хай не жаліється та молодь
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2019-04-02 19:18  
Robar III написано:
так, я про книгу Гаффнера з біографії Адольфа. Там гарно пояснення написано, щодо стрімкого росту популярності Адольфа в короткі проміжки після невдалого путчу.
про те, що Гітлера в Німеччині піднімали силами російських комуністів, там теж написано? щодо паралелей я не зовсім розумію — де в Порошенка був путч, тим більше невдалий?

питання про демагогію досі стоїть.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 19:18  
gunnarukr написано:
Трудова міграція

Лиш в короткостроковому періоді. А в довгостроковому мігруватимуть з метою осісти десь, бо в україні по даґаварілісь ч алєґархатам.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2019-04-02 19:19  
а, Зеленський. ну це вже доречніше, але все одно контекст надто відрізняється.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 19:20  
Virake
про демагогію вище мій пост. З цитатою.

Почитай книгу, потім поговоримо, всього-на-всього 100 грн + доставка нп.
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2019-04-02 19:21  
Robar III написано:
бо в україні по даґаварілісь ч алєґархатам.

А чого та молодь не протестує тоді? Я знаю, бо бачив ту молодь і її цінності. Тут Порох не винен...
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 19:22  
gunnarukr
Ага, в пороха кращі цінності. Ці 5 років показали...
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2019-04-02 19:24  
Robar III написано:
Ага, в пороха кращі цінності. Ці 5 років показали...

Ці 5 років показали, що якщо перестати тиснути на владу, то змін чекати не варто. Аксіома підтверджена!
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 19:29  
цінності у всіх одні: прогодувати сім`ю, жити нормально.
О.. міф про народ дібілів плавно переходить в молодь дібіли.. ок.

Додано через 1 хвилину 17 секунд:

gunnarukr написано:
Ці 5 років показали, що якщо перестати тиснути на владу, то змін чекати не варто. Аксіома підтверджена

ги. А коли я писав, що усі ті “нововведення” не діють, на мене набігав емігрант володимирко, валька кіт, та ваніван.
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2019-04-02 19:30  
Robar III написано:
О.. міф про народ дібілів плавно переходить в молодь дібіли.. ок.

Робаре, у тебе 30-40% населення бидло, у мене дібіли... Демократія. Обоє маємо право)
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 19:31  
gunnarukr
Бидлом я називаю алкоголіків, наркоманів, й тп. Різне вкладання значень в слова.
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2019-04-02 19:33  
Robar III написано:
Бидлом я називаю алкоголіків, наркоманів, й тп.

Стоп. А хіба не ти писав про перепис бидла про тих, хто голосував за Зеленського?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 19:35  
Virake
Бо про бездіяльність, саботаж реформ, договорняки пороза я писав давним давно. А тут вирішили поновій сказати цитату винниченка “бєз брома....”. Про невдячний укр народ, що не рощуміє геніяльності по
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2019-04-02 19:36  
Robar III написано:
цінності у всіх одні: прогодувати сім`ю, жити нормально.
є повно людей, які кидають сім'ї, бо їм нема до них діла. нормально жити — для когось це їздити на лексусі, а для когось бухати щодня. так що не однакові цінності.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-04-02 19:36  
gunnarukr написано:
перепис бидла про тих, хто голосував за Зеленського?


Ти про цитату “ви недооцінюєте кількість бидла в Україні”
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2019-04-02 19:38  
Robar III написано:
Бо про бездіяльність, саботаж реформ, договорняки пороза я писав давним давно. А тут вирішили поновій сказати цитату винниченка “бєз брома....”. Про невдячний укр народ, що не рощуміє геніяльності по
я нічого не казав ні про чиюсь геніальність, ні про нерозуміння її народом.

P.S. приписувати співрозмовнику те, чого той не казав — ось це якраз справжня демагогія.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 531, 532, 533  наступна