Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 348, 349, 350 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
T-Mon 
Свій


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 119

2020-03-31 11:31  
removed
qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 2461

2020-03-31 11:35  
T-Mon написано:
я б не переймався, гірше, ніж зараз бути не може.

))) Я таке вже чув у 2019, коли було зростання на 4,5 % в квартал і сама тенденція до зростання була стабільшною протягом більш, як 4 років) Прийшли зелені і ріст спершу почав сповільнюватися на інерції, а далі пішло падіння) Завжди може бути гірше...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-03-31 11:36  
T-Mon написано:
які через 10-30 років за сукупністю збільшать наш ВВП втричі

Я от уже тридцять років чекаю оце "втричі". Вже й посивівHappy
T-Mon написано:
А щодо олігархів я б не переймався, гірше, ніж зараз бути не може

Завжди може бути гірше.
madagaskar1 
VIP


З нами з: 08.05.14
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 1590

2020-03-31 12:07  
. Sad (2)
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2020-03-31 12:10  
T-Mon написано:
По-перше, вживаєте, тому, що зараз фізично ніхто не вирощує культури, які не пройшли селекцію.
абсолютна нісенітниця. селекція і генна інженерія — це зовсім різні речі.
T-Mon написано:
гірше, ніж зараз бути не може
гірше не може стати тільки тим, хто вже помер.

щодо ринку землі: нема сенсу сперечатися про якесь трикратне зростання через 30 років, якщо стоїть питання порятунку економіки уже зараз.
T-Mon 
Свій


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 119

2020-03-31 12:26  
removed
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2020-03-31 12:33  
От цікаво, чи вирішить питання введення ринку землі ті проблеми, які є вже зараз:
- с/г продукція часто дорожча за сусідську
- відсутність масового фермерства
- засилля імпорту того, що може і завжди вирощувалось у нас
- акцент на виробництві лише певних (масово-площадних) культур: кукурудзи, соняшника, пшениці

Є відповідь?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-03-31 12:35  
Arsenfpu написано:
От цікаво, чи вирішить питання введення ринку землі ті проблеми, які є вже зараз:

А ще загальна відсталість сільських районів.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2020-03-31 12:42  
T-Mon написано:
А в чому різниця власне? Результат однаковий - поява нової поліпшеної культури. Просто селекція здійснюється через випадковий (природній) інтерфейс, а генна інженерія працює напряму. Другий варіант і швидший, і точніший.
різниця в тому, що другий метод — це метод тику, де ми щось змінюємо маючи лише приблизне уявлення про наслідки. перший метод повністю протилежний — ми оперуємо вже кінцевими якостями, про відсутність чи наявність яких можна знати точно.

Додано через 3 хвилини 45 секунд:

Arsenfpu написано:
чи вирішить питання введення ринку землі ті проблеми, які є вже зараз:
все залежить від того, чи буде конкуренція на ринку. якщо землю буде закріплено за великими регіональними монополіями, то буде біда, як в американців з інтернетом.
T-Mon 
Свій


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 119

2020-03-31 12:44  
removed
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2020-03-31 12:49  
Virake написано:
все залежить від того

Наш досвід показує, що як у тому анекдоті: що не робимо - виходить автомат калашнікова. Тобто, дупа.

Додано через 2 хвилини 49 секунд:

T-Mon
Гарно ви виклали економічну науку. Та я про Україну і вчорашній Закон.
Село вмерти? Ото поляки здивуються, що розвинуте с\г - це смерть селу (немає значення як у них вони називаються).
T-Mon 
Свій


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 119

2020-03-31 12:52  
removed
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2020-03-31 12:56  
T-Mon написано:
щоб вважати її вдалим прикладом.

Ну, я не фанатію від поляків, але якщо ми колись досягнемо їхнього рівня, то буду не в міру щасливим.
Ну, от чесно. В українських реаліях. Що дає володіння землею? Нічого. Лише у випадку, як вона тобі якимось чином дісталась, то можна буде якусь копійчину отримати. Все.
Гроші з використання її за призначенням у нас мають лише великі агрокомпанії. Теж все. Ні, пардон. Ще корейці на півдні країни. Тепер точно все.
T-Mon 
Свій


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 119

2020-03-31 13:00  
removed
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2020-03-31 13:19  
T-Mon написано:
Володіння землею змусить власника її берегти, бо це актив, який можна буде продати в разі потреби.

Такий собі розвиток/ріст/прогрес Happy
T-Mon написано:
А це робочі місця і надходження в бюджет.

Дійсно. Скажу більше: якби мене спитали, який я обрав би стан с/г - той, що зараз, чи з 90-х, то звісно проголосував за теперішнє. Але я до того, що відкриття прямої купівлі/продажу, на мій погляд, у нас не вирішить наявних проблем. Бо керують цим процесом ті, хто відчуває себе у цьому питанні комфортно і зараз.

Додано через 10 хвилин 45 секунд:

Коротко про земельку:
qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 2461

2020-03-31 13:24  
T-Mon написано:
Ні. Село взагалі має вмерти. В сучасних реаліях фермерство ефективне лише в масштабах середнього і великого бізнесу. Малий С/Г бізнес не може бути конкурентним.

Це типу "балашовщина"? Смерть сіл, означає притоки до міст сотень тисяч "людей без грошей і роботи", які понизять ЗП і рівень життя, бо з'являться десятки тисяч бажаючих за 5-6 тис працювати...Балашов живе в Києві, здає нерухомість і розважається, планує поспекулювати новим, недоступним до того, активом..А його послідовники будуть дирку від бублика споживати)

Додано через 5 хвилин:

Arsenfpu
Хороша картинка, тут показані всі компроміси на які пішли слуги)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-03-31 13:27  
T-Mon написано:
Село взагалі має вмерти.

Ще один міський "добряга".
T-Mon написано:
В сучасних реаліях фермерство ефективне лише в масштабах середнього і великого бізнесу. Малий С/Г бізнес не може бути конкурентним.

Тільки європейцям таке не кажіть.
T-Mon 
Свій


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 119

2020-03-31 14:04  
removed
camerettaUA 
VIP


З нами з: 26.03.20
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 313

2020-03-31 14:06  

Тим часом в Штатах розробили модель, згідно якої, базуючись на існуючій тенденції, до серпня від коронавірусу помре 82 тисячі осіб
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2020-03-31 15:00  
T-Mon написано:
Ні. Це не метод тику. В генній інженерії теж додають властивості інших культур.
це не так. в генній інженерії не «додають властивості», а змінюють генетичний код. наслідком цього є, дійсно, зміна властивостей організму на потрібні. але це тільки в теорії, на практиці все набагато складніше. людство ще не настільки опанувало цю науку (і не відомо чи колись опанує) щоб достеменно передбачувати наслідки цих змін. тому буває, що нові властивості не зовсім ті, а то й зовсім не ті, які були потрібні, або разом з ними з'явилися ще якісь інші, або зникають ті, що були раніше. а зовсім погано те, що деякі зміни в коді можуть спричинити появу властивостей, які можливо виявити тільки за особливих обставин, за яких вони активуються. а це вже потенційно небезпечно, якщо йдеться про їжу. тепер зрозуміло, чому це метод тику? насправді ми не знаємо, що робимо, а маємо тільки приблизне уявлення.
Arsenfpu написано:
Наш досвід показує, що як у тому анекдоті: що не робимо - виходить автомат калашнікова. Тобто, дупа.
тоді нам пора готуватися жити в новій реальності, де ми станемо біднішою версією Латинської Америки.
qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 2461

2020-03-31 15:08  
Петросянщина:
День народження в чувака 40 років...В нього дипресняк, хоче не думати, що вже так багато, ще й в країні .опа на фоні Зеленого керування, намагається відволіктись, його дістало все.....Співробітники роблять йому вечірку-сюрприз і його, здивованого, ,вітають з днем народження, з ювілеєм, так би мовити. кругла дата, 40 років...А він дивиться на них всіх, та й каже - "при Порошенкові такого не було!!!"
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2020-03-31 15:10  
кек.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 4489

2020-03-31 15:16  
don pedro написано:
Тільки європейцям таке не кажіть.

ну а чому ні, для прикладу в англії село як таке було знищене ще в 16 ст, "обгороджування" називалося, шкільна программа...
і нічо тепер всім повідають як кому жити і робити, а наші лохи хавають...бо злодії все обкрали і вивезли по офшорам і європам, не без участі тих самих селян...прекрасно памятаю як з колишнього колгоспу тягнули все що можна, і головне що цього було не потрібно, але наш брат все "бере на потім", а тепер будем дружно їх захищати бо бідні і нема кому за них заступитися? плюс та братія отримала сертифікати на 1,5 гектара землі, мешканцям міст цього щастя не випало, при тому що основна маса селяни працювали в містах на підприємствах і отримали свою частку ще і у ваучеризації...
ніхто нікого не заставляє продавати землю...живи і насолоджуйся...але поділитися з містянами треба...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-03-31 16:10  
kryk-v.ya. написано:
братія отримала сертифікати на 1,5 гектара землі

Червонозада срань обікрала мою родину під час колективізації, а потім нам повернули невелику частину землі. Дуже "дякую" за таку "благодійність".
kryk-v.ya. написано:
мешканцям міст цього щастя не випало

Мешканці міст прихватизували державні квартири, гуртожитки та іншу нерухомість. Тому "ділитись" з ними точно ніхто не буде. Ваші вологі мрії про "поділ" залишаться при вас.
kryk-v.ya. написано:
прекрасно памятаю як з колишнього колгоспу тягнули все що можна

Прямо як "патомствєнниє пралєтарії" у містах.
kryk-v.ya. написано:
отримали свою частку ще і у ваучеризації...

Ото всі збагатіли.
kryk-v.ya. написано:
основна маса селяни працювали в містах

Не брешіть.
kryk-v.ya. написано:
для прикладу в англії село як таке було знищене ще в 16 ст, "обгороджування" називалося, шкільна программа

Дякую за цей цілком марний "урок" історії. Тільки от у Британії якраз у цей час стрімко розвивалось виробництво, порти і з'явились колонії за океаном, що дало можливість спрямувати вивільнених людей на щось корисне. В Україні такого не спостерігається.
T-Mon написано:
Поточний прийнятий закон є жахливим. В ньому купа абсолютно ідіотських обмежень, які нівелюють саму суть ринку. Але тим не менше це все одно крок в правильному напрямку.

Генітально!
Virake написано:
ми станемо біднішою версією Латинської Америки

І холоднішою.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 4489

2020-03-31 17:47  
don pedro
ото вас пригнобило...ви впевнені що всі "шикували"?
можна тут договоритися, але закон про землю потрібний...не подобається вам? тоді берем плакати пишем на них що бажаєте і вперед на майдан...і там чекаємо поки вас почують...так працює демакратія...
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-03-31 18:13  
мдас.... ото тут понакривало
madagaskar1 
VIP


З нами з: 08.05.14
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 1590

2020-03-31 19:43  
Ура!!! Путьо захворів!
qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 2461

2020-03-31 20:20  
Хроніки розводняка)) Закон "про землю" прийняли і вже сьогодні з'явилися дивні новини) Шмигаль натякає, що треба по-трохи вже виходити з карантину, бо економіка не витримає...Я увімкнув укр центральний канал - там така стрічка внизу біжить, цитую - "Кабмін дозволив зараженим коронавірусом виходити до аптек і магазинів, але в масках".
https://www.5.ua/ekonomika/ekonomiku-treba-zapuskaty-premier-shmyhal-zaiavyv-pro-mozhlyve-poslablennia-karantynu-211612.html

Нас паімєлі, чи ні??? Тим часом сьогодні рекорд по смертях від коронавірусу...Чекаємо зведених цифр, ми офігіємо трошки...Одні кажуть 4, інші додають ще заднім числом, тих хто помер, що у них підтвердився посмертно вірус...І ще не північ((
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-03-31 20:30  
kryk-v.ya. написано:
ви впевнені що всі "шикували"?

Не знаю, кого ви маєте на увазі, та що значить "шикували", але зараз, цитуючи барда, "Говна вам на лопатi, жебракам!".
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 4489

2020-03-31 20:33  
don pedro
не всі такої думки...доведеться ділитися...
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 348, 349, 350 ... 531, 532, 533  наступна