Завантажити та скачати торренти українською


торент-профіль

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
Луданч 
Свій


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 55

2009-12-29 12:46  
помітив таку річ:
всю ніч мій комп'ютер роздавав на повній швидкості (240кб/с), що і продовжує робити зараз.
роздав 11,2 - 5,5 = 5,7Гб
але при цьому у моєму торент-профілі відсутні будь-які зміни з вечора
більш того, судячи з того ж таки профілю, я і зараз нічого не роздаю.
проясніть, хто може, ситуацію.

Додано через 49 хвилин 56 секунд:

віддано ще 1,7Гб, а профіль (422,42Гб відданого) досі залишається без змін.
BigMak 
VIP


З нами з: 27.12.08
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 359

2009-12-29 12:53  
Можливо йде роздача по DHT.
Луданч 
Свій


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 55

2009-12-29 13:01  
от так без будь-яких сторонніх дій? спершу роздало 5,5Гб і Толока їх врахувала, а потім саме собою перестало?

Додано через 3 хвилини 49 секунд:

перезапустив uTorrent - оновився профіль на Толоці.
тепер Толока в курсі, що я роздаю, але так само не в курсі про роздане мною за ніч.
BigMak 
VIP


З нами з: 27.12.08
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 359

2009-12-29 13:03  
Луданч, ну так ці 5,5 Гб качали люди, які є на Гуртом. А решту пішло по DHT і тому не зарахувалось.
Луданч 
Свій


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 55

2009-12-29 13:52  
я радий за користувачів Толоки - для них же і роздаю.
тільки якби ще і 5Гб завантаженого тоді ж мною не зарахувалось - було б взагалі шикарно.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5974

2009-12-29 15:32  
Вибачте, що втрутився, просто виникло питання: наскільки я зрозумів, то DHT краще взагалі вимикати, чи як?
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 5961

2009-12-29 15:41  
Нащо? Через нього багацько сідерів йде.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5974

2009-12-29 15:50  
Так а що воно дає - з'єднує пірів і сідів між собою, чи як? (просто ніколи не звертав на нього увагу, тому й не знаю, що воно таке...)
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 5961

2009-12-29 15:52  
Ну типу там сберігається багато інформації про сідів та лічерів. Тому навіть коли трекер не працює, або його зовсім немає, иожна по дхт качати й надалі.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5974

2009-12-29 16:01  
Зрозумів, дякую.
Snooppy 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 11.08.09
Востаннє: 17.11.16
Повідомлень: 262

2009-12-29 16:43  
VigbMAK, DHT на підрахунок ніяк не впливає, торрент-клієнт з деякою періодичністю та перед завершення роботи відправляє серверу статистику, скільки чого він завантажив та скільки чого роздав, а як само (через сервер, DHT, обмін пірами чи через супутник), серверу байдуже..
Луданч, у твоєї проблеми може бути лише два варіанти:
1. Або був збій у клієнті при відправки даних на сервер (клієнт глюканув або проблеми із зв’язком зі сервером);
2. Або був збій на сервері, внаслідок чого віддане не зарахувалось. Може Конфуцій підкаже, чи були проблеми із сервером вночі.
Луданч написано:
віддано ще 1,7Гб, а профіль (422,42Гб відданого) досі залишається без змін.

Луданч написано:
перезапустив uTorrent - оновився профіль на Толоці.

Статистика у профілі змінюється не у реальному часі, а з деякою періодичністю, іноді можуть бути затримки, тож не варто панікувати, з часом невраховане має з’явитись (хоча ціла ніч - це справді забагато - зазвичай ~40-60 хв. - може на цьому сервері інша...). Лише при завершенні роботи клієнта оновлення відбувається майже одразу. У тебе скоріше за все збій був саме коли ти перезавантажив клієнта - він мабуть не встиг відправити дані, або не було зв’язку із сервером у цей момент. Тре перевіряти у "диспетчері завдань", чи закінчив клієнт роботу (процес).
А може клієнт глюканув, внаслідок чого "думав", що має зв’язок із сервером, а насправді його не було. Тоді справа у клієнті (яка версія?), встанови останню стабільну (на сьогодні 1.8.5).
Taras__ написано:
наскільки я зрозумів, то DHT краще взагалі вимикати, чи як?

роздане через DHT на сервері враховується, можна його звісно й вимкнути, але тоді роздавати буш значно повільніше.
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 4746

2009-12-29 17:39  
Розставлю все по-порядку.

1.
Так, сервер справді рахує навіть те, що роздано через DHT. Просто технічно із сторони сервера дуже важко проконтролювати у який спосіб йшла роздача. Тому багато сайтів для своїх роздач DHT забороняють, але ми вирішили, що це тільки на шкоду.

Через DHT сайти можуть обмінюватися пірами, і таким чином для кінцевого користувача швидкість більша. Тобто наприклад якщо якийсь фільм почали роздавати на torrents.net.ua, а потім його додали тут, Толока показує 1 сідера, але через DHT їх більше - тобто всі, які є на torrents.net.ua. І навпаки - команда Відео Гуртом звела фільм і розмістила на Толоці, а потім якийсь користувач фільм виклав на іншому сайті, тоді там теж роздача буде швидшою за рахунок сідерів з Толоки.

Для когось це добре, для когось не дуже... Людям з повільнішим інтернетом DHT краще відключати - щоб щось роздати людям хоч з одного сайту, а не розділяти і так невелику швидкість на десятки бажаючих. Наприклад поки в мене був інтернет 100/100, я роздавав всім бажаючим, і все одно залишалося, але зараз в мене ледве 60 КБ/с на роздачу, тому DHT не використовую.

2. Статистика в профілі (якщо не заїв клієнт) оновлюється кожних 20 хвилин. Дуже мало ймовірно, що щось би могло статися з серверним скриптом. Навіть якби щось і сталося, за 20 хвилин це би виправилося.

3. Цієї ночі точно нічого незвичайно не було, як і за весь вчорашній і сьогоднішній день.

Додано через 3 хвилини 32 секунди:

Луданч
Що би це не було - глюк клієнта чи ще щось, я не маю підстав вам не вірити, тому додав 5,7 ГБ роздачі.
Луданч 
Свій


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 55

2009-12-29 18:36  
Snooppy написано:
Тоді справа у клієнті (яка версія?)

був uTorrent 1.6. зараз встановив його ж, версія 2.0 - роздача йде і враховується.

Snooppy написано:
Статистика у профілі змінюється не у реальному часі

так, я знаю. просто до перезапуску клієнта у статистиці на Толоці взагалі було пусто - роздає 0, завантажує 0. після перезапуску ці дані оновилися.

Konfucius, дякую.
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 5961

2009-12-29 19:20  
Я чув що у другій версії багататенько глюків.
Спробуй поставити версію 1,8,2
Snooppy 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 11.08.09
Востаннє: 17.11.16
Повідомлень: 262

2009-12-29 19:31  
Луданч написано:
був uTorrent 1.6

Скоріше за все оце воно і є. Найнижча правільно працююча на сьогодні версія здається 1.7.2 (чи то 1.7.6, але ніяк ні 1.6.х - вони всі глючні).
Луданч написано:
версія 2.0

це здається ще бета, проте нарікань на неї ще не чув (хоча ні - чув. нещодавно тут на Гуртом трабл у когось з 2.0 був). Потестуй, потім розкажеш Wink (2)
Konfucius написано:
Через DHT сайти можуть обмінюватися пірами, і таким чином для кінцевого користувача швидкість більша. Тобто наприклад якщо якийсь фільм почали роздавати на torrents.net.ua, а потім його додали тут, Толока показує 1 сідера, але через DHT їх більше - тобто всі, які є на torrents.net.ua. І навпаки - команда Відео Гуртом звела фільм і розмістила на Толоці, а потім якийсь користувач фільм виклав на іншому сайті, тоді там теж роздача буде швидшою за рахунок сідерів з Толоки.

Konfucius, справді так? Чи це тільки у випадку мультитрекера? Я вважав Хеш-таблиця збирає лише пірів, що мають у переліку трекерів посилання на однакові сайти трекерів (тобто якщо торрент має у собі лише трекер Гуртом, то він не побаче піра з Net.ua, якщо той не має у себе посилання на трекер Гуртом)?
imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 31.10.16
Повідомлень: 7309

2009-12-29 19:35  
2,0 глючна, того вона і бета щоб глюкати час від часу))
Musketeer 
VIP


З нами з: 04.03.08
Востаннє: 05.06.13
Повідомлень: 3674

2009-12-29 19:37  
У мене стоїть так нічого... 2,0
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 4746

2009-12-29 19:52  
abodnya написано:

Я чув що у другій версії багататенько глюків.
Спробуй поставити версію 1,8,2

imonko написано:
2,0 глючна, того вона і бета щоб глюкати час від часу))

Погоджуюся... Навіть не знаю, як це пояснити. На швидкісному інтернеті в мене друга версія ще від альфи працювала без проблем 24/7.

Snooppy написано:
Konfucius, справді так? Чи це тільки у випадку мультитрекера? Я вважав Хеш-таблиця збирає лише пірів, що мають у переліку трекерів посилання на однакові сайти трекерів

Яка тобі була би взагалі користь від DHT? Якраз те, що пір може знайти іншого, який завантажує однаковий файл і є сенсом DHT.
Snooppy 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 11.08.09
Востаннє: 17.11.16
Повідомлень: 262

2009-12-29 20:08  
Konfucius написано:
Яка тобі була би взагалі користь від DHT?

1. швидше знайти більше пірів, ніж через сервер
2. можливість стикуватись із піром, коли у тебе закритий порт
3. обмін трафіком при падінні сервера (крім того DHT зменьшує навантаження на сервер)...
Це основні переваги
Konfucius написано:
Якраз те, що пір може знайти іншого, який завантажує однаковий файл і є сенсом DHT.

може я ще не досить добре знаюсь на цьому..
HetmanNet 
VIP


З нами з: 20.03.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 429

2010-01-12 17:35  
Snooppy написано:
роздане через DHT на сервері враховується, можна його звісно й вимкнути, але тоді роздавати буш значно повільніше.

Якщо пам'ять не підводить, то враховується лише між пірами одного трекера. Наприклад, ви (Гуртом) завантажуєте від піра Гуртом - вам рахують, але якщо ви вантажете від піра torrents.net.ua - то не рахують.
Snooppy 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 11.08.09
Востаннє: 17.11.16
Повідомлень: 262

2010-01-12 19:32  
HetmanNet написано:
Якщо пам'ять не підводить, то враховується лише між пірами одного трекера. Наприклад, ви (Гуртом) завантажуєте від піра Гуртом - вам рахують, але якщо ви вантажете від піра torrents.net.ua - то не рахують.

якщо мова про рейтинг, то розподілу немає, тобто клієнт доповідає повну кількість розданого, при чому на всі трекери, які має у своєму переліку торрент-файла, тобто якщо роздаєш файл на 2 чи більше трекерах (у тому чому числі через DHT) з одного торрент-файлу, то рейтинг і там і там буде зростати незалежно від того, кому насправді роздавав (перевірено).
Справа у тому, якщо пір приходить через DHT, клієнт не знаю, якому трекеру він належіть.
HetmanNet 
VIP


З нами з: 20.03.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 429

2010-01-19 22:32  
Пам'ять підвела.
lerk 
Новенький


З нами з: 02.11.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 8

2010-02-11 14:44  
Вибачаюсь за дублювання ,здається не у ту тему написав .

Я от прямо зараз роздаю Under siege 1&2 , із швидкістю
> 1.5 mb/s
Скоро роздам , а він і досі у «Допоможіть роздачі»
І ніде не світиться - ні у моєму профілі , ні на сторінці релізу
не видно що я роздаю
І крім цього ще 4 роздачі , середня швидкість -1.8 -1.9 mb/s
У профілі ніяких змін не видно .
Це пару годин тому почалося.
vitalicio 
VIP


З нами з: 28.06.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 275

2010-02-19 23:37  
Musketeer написано:
У мене стоїть так нічого... 2,0

Я тех оновив до 2.0 про що потім пожалкував,глючить так ,що самому ікається ,здається швидкість звантаження чомусь заменшується,при виключенні і включенні uTorrent чомусь іде завжди перевірка,в налаштуваннях-опції-майстер швидкості взагалі якість незрозумілі прибамбаси і.тд..Пока що повернувся до версії 1.8.5, як на мене вона більш стабільна...!
zgryvus 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 21.08.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 1494

2010-02-19 23:50  
В мене раніше теж так було. Тоді просто деінсталював uTorrent 2.0 з компа і почистив реєстр. Після цього поставив знову і все дуже добре запрацювало.
vitalicio 
VIP


З нами з: 28.06.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 275

2010-02-20 00:03  
zgryvus
Дякую що просвітив,завтра попробую..,а в майстрі швидкості в версії 2.0 я щось не можу розібратися що до чого і які налаштування виставляти...?
zgryvus 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 21.08.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 1494

2010-02-20 00:45  
Тільки не забудь зберегти недокачані торренти. З власного досвіду знаю, паскудно коли забув Wink (2)
Що саме ти маєш на увазі? В чому?
Rivne_Nebo 
Новенький


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 28.11.16
Повідомлень: 22

2010-03-01 18:06  
Вибачте, що, можливо не в тему, та щось підходящої теми не можу знайти, та все ж, чи можна змінити нік? Happy
zgryvus 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 21.08.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 1494

2010-03-01 18:51  
КОКА написано:
чи можна змінити нік?

наскільки мені відомо, то ні.
AlanAlan 
Почесний гуртомівець


З нами з: 29.06.08
Востаннє: 06.02.16
Повідомлень: 1377

2010-03-01 18:51  
КОКА написано:
чи можна змінити нік?

Так, в цій темі.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна