Завантажити та скачати торренти українською


Золоті, срібні, бронзові...

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
Aqua-net 
Новенький


З нами з: 03.10.09
Востаннє: 16.11.16
Повідомлень: 9

2009-11-03 10:05  
Я не зовсім розумію цю технологію - який саме трафік не враховується? Чи всі тарифні плани це підтримують? Тобто якщо у мене "Воля", то цей рейтинг (зол, ср., бр.) не впливатиме саме на трафік мого оператора, чи тут на сайті йдеться про якийсь місцевий рейтинг? Коротче кажучи, якщо я скачаю "золотий" фільм на 2 ГБ, то за ці 2 ГБ "Воля" в мене грошей не вимагатиме?
Romczyk 
Почесний гуртомівець


З нами з: 18.03.08
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 1101

2009-11-03 10:17  
Ні, йдеться лише про місцевий рейтинг, що стоїть у Вас у профілі. Наразі він 0.08
Aqua-net 
Новенький


З нами з: 03.10.09
Востаннє: 16.11.16
Повідомлень: 9

2009-11-03 10:19  
Дякую)) А на що цей рейтинг впливає?
AlanAlan 
Почесний гуртомівець


З нами з: 29.06.08
Востаннє: 06.02.16
Повідомлень: 1377

2009-11-03 10:23  
Воля тут ні до чого, як знімала гроші, так і зніматиме.
Йдеться про трафік того, що ти завантажуєш-віддаєш на Толоці.
На Толоці кожен має свій рейтинг. Це співвідношення вивантаженого і завантаженого тобою.
Зараз у тебе рейтинг 0.08 - це дуже, дуже мало. Треба роздавати те, що ти звантажив, бо скоро зовсім нічого не зможеш завантажити.
Для підтримки малопопулярних і раритетних релізів було застосовано систему "медалей" - золото, срібло і бронза.
Золото - це значить "вантаж сміло, рейтинг не впаде ні на грам", тобто від рейтингу віднімається 0 МБ.
Срібло - на твій рейтинг вплине 50 відсотків завантаженого. Тобто якщо фільм 2 Гб, - зарахується ніби ти завантажив тільки 1 Гб.
Бронза - впливає 75 відсотків звантаженого. Якщо музика має 100 Мб - зарахується тільки 75 завантажених Мб.
Хобею 
Поважний учасник


З нами з: 30.11.08
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 207

2009-12-10 15:54  
AlanAlan написано:
Золото - це значить "вантаж сміло, рейтинг не впаде ні на грам", тобто від рейтингу віднімається 0 МБ

А додається скільки? )
BigMak 
VIP


З нами з: 27.12.08
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 359

2009-12-10 15:55  
Хобею, а додається, коли ти роздаєш.
Хобею 
Поважний учасник


З нами з: 30.11.08
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 207

2009-12-10 16:08  
Тобто, за роздачу золотого релізу рейтинг підвищується?
AlanAlan 
Почесний гуртомівець


З нами з: 29.06.08
Востаннє: 06.02.16
Повідомлень: 1377

2009-12-10 16:10  
Хобею написано:
за роздачу золотого релізу рейтинг підвищується?

Саме так. В тому й уся сіль - при завантаженні "золота" втрат рейтингу ніяких, а при його роздачі - підвищення.
MasterYura 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 21.11.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 927

2009-12-10 16:15  
Коротше, якщо ти Скачаєш золотий реліз то до графи "завагтажено" нічого не додасться. А от якщо даний реліз будуть качати, і Ти його роздаватимеш то кількісь відданих Мб додасться до графи"віддано" і рейтинг піде вгору.
imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 31.10.16
Повідомлень: 7309

2009-12-10 16:26  
звичайно помиляєшся) краще свій реліз по рейтинг відданого подвоюється, далі краще роздавати навіть і не свій реліз але де єдиний сідер по тобі також подвоюється, а якщо новий то ти комусь щось там може і роздаж а може і ні, хіба просто можеж більше віддати
а взагалі навіщо вгадувати
Цитата:
30.05.2009: Важлива зміна! Бонуси
- Автору релізу на його власній роздачі зараховується бонус рівний тому об'єму, який він роздав, тобто на практиці віддане подвоюється.
- Єдиному сідеру на чужій роздачі віддане також подвоюється.
- Якщо на роздачі двоє, кожному додається 50% (1/2)
- На роздачі троє, кожному: 33% (1/3)
- На роздачі четверо, кожному: 25% (1/4)
Зроблено це головне для підтримки релізерів і менш популярних роздач.
Хобею 
Поважний учасник


З нами з: 30.11.08
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 207

2009-12-10 16:36  
Дякую)
MasterYura 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 21.11.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 927

2009-12-10 17:01  
imonko
Дякую...
Роман2211 
VIP


З нами з: 13.06.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 519

2010-11-27 15:40  
Є багато звичайних релізів, чому їм нічого немає? http://toloka.to/tracker.php хоча б бронзу (чи срібло якщо великий(більше 10 Гб).
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5974

2010-11-27 16:05  
romanilona написано:
Є багато звичайних релізів, чому їм нічого немає?

Бо вони ЗВИЧАЙНІ! Вже час відходити від усіх цих позолот... Хіба що на якісь свята та ювілеї на короткий час їх вводити. Трекер вже достатньо великий, і досить популярний. Хіба не час їх взагалі прибрати?
The_Marlboro 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 23.05.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 2854

2010-11-27 16:12  
Цитата:
Хіба не час їх взагалі прибрати?

Ну не так зразу. Потрібно прибрати золото (звісно крім релізів з любительською озвучкою, за їх скачування треба додавати бонусу).
Роман2211 
VIP


З нами з: 13.06.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 519

2010-11-27 16:13  
Tarasyk
Я мав на увазі так щоб усі релізи мали щось.
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5222

2010-11-27 19:14  
romanilona, дай прямі посилання на релізи, бо якщо більше 10 гб, то мали б щось мати, може модератори пропустили.
Tarasyk написано:
Хіба не час їх взагалі прибрати?

Думаю ні, бо багато користувачів якраз на таких роздачах і тримаються.
Якщо залізо прибрати, то чітерів стане ще більше, бо ніхто не захоче роздаватиповний обєм скачаного, особливо на серіалах.
TheMarlboro написано:
Потрібно прибрати золото (звісно крім релізів з любительською озвучкою, за їх скачування треба додавати бонусу).

Впринципі погоджуюсь, бо якщо воно у нас є на DVD і HD, а якщо користувач уже таке качає, то у нього має бути хороший інтернет, а отже він може роздати.
Хоча як на мене можна зробити так як у "Фільмах", тобто лише срібло і бронза, а золото лише для Українського і Аматорського.

p.s. Мені так здається, що це не та тема, де це потрібно обговорювати.
Роман2211 
VIP


З нами з: 13.06.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 519

2010-11-27 19:49  
urij546724
Цитата:
Хоча як на мене можна зробити так як у "Фільмах", тобто лише срібло і бронза, а золото лише для Українського і Аматорського.


Може я перевищив щодо быльше 10 гб. Так щоб звичайних небуло?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5222

2010-11-27 22:26  
romanilona написано:
Так щоб звичайних небуло?

Ну якщо питання які додати у список, то так.
Наприклад із розділів DVD, або HD.
Роман2211 
VIP


З нами з: 13.06.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 519

2010-11-28 08:58  
urij546724
Усі звичайні які є тут http://toloka.to/tracker.php перемінити у броззові та срібні. А решта (які вже мають) нехай так і залишаться.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5974

2010-11-28 09:04  
romanilona, поясніть, будь ласка, навіщо, наприклад, звичайному фільму 2010 року розміром близько 2 ГБ з ліцензійною озвучкою давати бронзу чи тим більше срібло? Який в цьому сенс?
Роман2211 
VIP


З нами з: 13.06.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 519

2010-11-28 09:13  
Tarasyk
В наш час це прем'єра (новий фільм) хіба воно не варте чогось. Я хотів щоб мені на це питтання відповів Konfucius
AlanAlan 
Почесний гуртомівець


З нами з: 29.06.08
Востаннє: 06.02.16
Повідомлень: 1377

2010-11-28 09:26  
romanilona написано:
прем'єра (новий фільм) хіба воно не варте чогось.

Так практично кожен фільм можна відзначити - тут прем'єра, той фільм нагороду хапнув, у тому купа зірок, чи ще щось. І що - всім їм нагороди давати? Навіщо тоді взагалі рейтинги...
Нагороди даються, щоб заохотити до завантаження фільмів, які користуються меншим попитом. Це українське кіно, фільми великого розміру, субтитроване, і т.д.
Як на мене, зараз і так забагато нагород, тому й на роздачах мало людей (рейтинг не втрачається - значить навіщо сидувати?). Якщо давати ще більше нагород, ситуація з сідерами буде ще гіршою, нмсд.
romanilona написано:
Я хотів щоб мені на це питтання відповів Konfucius

Відповідь модера цілком кваліфікована. Кожен модер представляє адміністрацію сайту, тому думаю, Вас ця відповідь повинна вдовольнити. Погодьтесь, Адміну відписувати на кожну рацпропозицію буде важкувато.
Роман2211 
VIP


З нами з: 13.06.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 519

2010-11-28 09:33  
Гаразд, нехай буде як є. Я незнаю що мені робити з моїм рейтингом.
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5961

2010-11-28 09:42  
Тут і так бонусів добіса, треба помеше усіх цих металів)
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5974

2010-11-28 10:08  
romanilona написано:
Я незнаю що мені робити з моїм рейтингом.

Відкрию страшенну таємницю - роздавати завантажене Wink (2) .

Судячи з вашого профілю, швидкість у вас нормальна (я з такою швидкістю за півроку віддав близько 400 ГБ), то в чому проблема? 10 ГБ якось же ж роздали... Значить можете роздати і більше.

Створюйте власні релізи. Не вмієте підганяти звук під відео, ну то врешті-решт, викладайте українські книги, аудіокниги, музику (їх в інтернеті досить багато). Не хочете створювати власних роздач - створюйте фільмографії - за кожну правильно оформлену фільмографію нараховується 3ГБ.

Щодо рейтингу, політика трекера ду-у-уже лояльна і ліберальна. В інтернеті мабуть немає більше трекерів, де було б стільки бонусів та можливостей підняти рейтинг. Аби ваше бажання...
Drobyna Madara 
Новенький


З нами з: 19.10.10
Востаннє: 09.02.12
Повідомлень: 11

2010-11-29 19:56  
Так, бонусів тут багато, але на інших (багатьох) трекерах можна скачувати не реєструючись на сайті, і качати без страху, що коли рейтинг впаде сильно, то ти втратииш можливість качати які-небудь файли.
Я недавно на толоці, тому рейтинг невисокий, але з часом я думаю, що це наладиться...Happy

P.S.Трекер класний! Сюди б фінансування краще, на розширення можливостей та рекламу, то про нього дізналося б більше людей!
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5961

2010-11-29 20:00  
Drobyna Madara написано:
Так, бонусів тут багато, але на інших (багатьох) трекерах можна скачувати не реєструючись на сайті, і качати без страху, що коли рейтинг впаде сильно, то ти втратииш можливість качати які-небудь файли.

Але з страхом, що коли почнеш вантажити, то сідів не буде, бо немає стимулу роздавати.
Приклад: thepiratebay.org
natalie22 
Частий відвідувач


З нами з: 02.01.11
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 36

2011-01-10 13:19  
Привіт усім! І допоможіть: лише сьогодні, нарешті, мені підключили швидкісний інтернет, після прокачки модему, вже завтра запланувала закачати хоча б пару різдвяних комедій (доки свята тривають). Ті, що мені подобаються, мають золото. Все вищесказане я уважно перечитала, то ж хочу запитати: до сих пір нічого не закачувала, рейтинг відповідно 0. Тобто, я маю змогу качати золоті релізи, навіть якщо їх нікому буде роздавати? І скільки такого золота можна набити на ПК (якщо й надалі нікому буде оце все віддавати)? Дуже дякую!
AlanAlan 
Почесний гуртомівець


З нами з: 29.06.08
Востаннє: 06.02.16
Повідомлень: 1377

2011-01-10 13:34  
natalie22 написано:
я маю змогу качати золоті релізи, навіть якщо їх нікому буде роздавати?

Коли вантажиш "золотий" реліз - від рейтингу віднімається нуль мегабайт, тобто так ніби й не вантажиш взагалі.
Стосовно "нікому буде роздавати" - спірне запитання, хтось колись та й потягне. Зрештою, втрат рейтингу від "золота" ніяких, то чому б не завантажити?
natalie22 написано:
І скільки такого золота можна набити на ПК (якщо й надалі нікому буде оце все віддавати)?

скільки на жорсткий дицк вміститься, стільки золота й можна вантажити. Більше обмежень ніяких.

Але май на увазі, що зараз у нас різдвяна акція, тобто всі релізи мають золотий статус. Детальніше тут. В четвер ввечері це закінчиться, і більшість релізів втратить золото. Тому якщо хочеться щось вантажити - роби це зараз, не чекай.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна