ex.ua закривається - офіційне повідомлення!

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4  наступна
Автор Повідомлення
Бондар 01 
Свій


З нами з: 29.09.14
Востаннє: 16.01.17
Повідомлень: 81

2016-11-20 14:29  
10alexs
ЕХ.ua i FS.to поширюють і пропагують російську мову, яка є ворожою окупаційною мовою для українців. І не треба їх захищати, вони все одно будуть робити своє. Захищати треба українську мову від російської.
CrimsonAndrew 
Свій


З нами з: 02.04.13
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 97

2016-11-21 05:26  
Наразі мене цікавить лише одне питання: що на екс юа є такого, чого нема на толоці.
[email protected] 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 16.06.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 879

2016-11-21 08:08  
CrimsonAndrew написано:
Наразі мене цікавить лише одне питання: що на екс юа є такого, чого нема на толоці.

Зайдіть в тему Які файли потрібно врятувати з ЕХ? - http://toloka.to/t77518
Відкрийте таблицю в шапці, там все є
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 8991

2016-11-21 17:25  
В EX.UA оголосили про остаточне закриття
http://espreso.tv/news/2016/11/21/v_exua_zayavyly_scho_pereberutsya_v_inshu_krayinu
EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 2305

2016-11-21 19:17  
don pedro
Був EX.UA, стане EX.BZ, чи ще щось «зовсім не пов’язане».
igor911 
Відео Гуртом
Відео Гуртом


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 5614

2016-11-21 19:20  
EvGaS, переїдуть в Китай? Оце на рекламі наваряться... Або знайдуть ще якусь країну з населенням не менше 20 млн. і режимом, що не визнає американські авторські права.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 8991

2016-11-21 19:31  
EvGaS
Так. Гроші будуть робити й далі, "правовласників" пошлють подалі, а українські користувачі залишаться з носом.
EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 2305

2016-11-21 19:43  
don pedro написано:
а українські користувачі залишаться з носом

Як казав мені якось один дядько, професійний дезінсектор (=тарганотруй), святе місце пусто не буває, і запустив вітродуйку з трунком. Rolleyes (1)
[email protected] 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 16.06.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 879

2016-11-22 09:40  
Життя після EX.UA. 7 легальних сайтів з фільмами
http://espreso.tv/article/2016/11/17/zhyttya_pislya_exua_de_legalno_dyvytys_kino
igor911 
Відео Гуртом
Відео Гуртом


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 5614

2016-11-22 09:56  
[email protected], так більше половини тих "легалів" навіть інтерфейсу українського не мають, не те що контенту. Це в більшості ресурси для "какая разніца" малоросів.
маленький хлопчик 
VIP


З нами з: 14.02.15
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 667

2016-11-22 16:16  
та і фіг з тим ЕХ, шкода правда, трохи було українського, можна було багато зберігати, але сайт на 80% був російськомовний з відповідним контентом, тож чи потрібні такі "українські" ресурси!
[email protected] 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 16.06.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 879

2016-11-22 18:51  
igor911 написано:
так більше половини тих "легалів" навіть інтерфейсу українського не мають, не те що контенту. Це в більшості ресурси для "какая разніца" малоросів.

Можливо їм постукати в підтримку щодо українських доріжок та українських субтитрів?
Сьогодні клацав фільми на Google Play, в деяких є українські субтитри.
Якщо постукати може й доріжку додадуть, нажаль там тільки англійська 5.1.

Додано через 1 хвилину:

маленький хлопчик написано:
сайт на 80% був російськомовний з відповідним контентом, тож чи потрібні такі "українські" ресурси!

Треба робити свій файлообмінник, Гуртомівський для внутрішнього користування.
маленький хлопчик 
VIP


З нами з: 14.02.15
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 667

2016-11-22 19:36  
[email protected] написано:
Треба робити свій файлообмінник, Гуртомівський для внутрішнього користування.
було б круто, і нікуди непотрібно пхатись.
AndrewFG 
VIP


З нами з: 31.10.10
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 271

2016-11-24 04:27  
До ssTAss на рахунок платного сервісу, де не потрібно обирати мови - згоден. Силами гуртомівців можна щось таке профінансувати чи це дуже жирний би був проект для нас?

До EvGaS економічно вигідну мову. Це ж які показники має виконувати наша мова, щоб бути нарешті економічно вигідним? Українці (і російськомовні і україномовні) користуються рос сайтами, накручують їм перегляди, сайти отримують прибуток, який осідає в Москві. І тіж російськомовні українці нічого з цього не отримують в Україні, а отримали б більше, якщо б перейшли на українську мову.

До Keltirulla. Звісно - нічого не змінилося. Крим на місці, Донецьк і Луганськ теж. Всі Леніни на місці й тисячі комуністичних назв теж. І тисячі загиблих воїнів за Україну на Донбасі - це теж жодна зміна. Тааак - айфони ми собі не можемо купувати, змін немає...

До igor911 про українську ментальність з якою щось там робили упродовж останніх 700 років. Скажу так - досить себе мислити в категоріях об'єкту. Україна може бути і поступово стає суб'єктом, який буде теж щось робити з іншими народами на свою користь, наприклад українізувати їх - принаймні на своїй території Happy
EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 2305

2016-11-24 05:49  
AndrewFG написано:
Це ж які показники має виконувати наша мова, щоб бути нарешті економічно вигідним?

Підвищити ВВП/душу населення.

Маленька малочисельна Чехія, наче вказана вище (коли тему не сплутав) — має в перерахунку загальну потенційну купівельну спроможність в два(!!!) рази вищу за більш населену й велику Україну (за нинішнього ВВП/душу українців має бути майже 100 мільйонів, аби просто порівнятися з нинішньою Чехією. Але підвищити ВВП все ж якось простіше, аніж понароджувати стільки дітей і перетворитися у якийсь голодранський Бангладеш). От і все. Чехів економічно у світі більше. Вони помітніші. Поки не буде розвитку чи хоча б помітного за оцінками економістів потенціалу майбутнього розвитку — нас не будуть економічно помічати. Звісно ж, всілякі історичні події (як й багато ще чого) — теж мають значний вплив на оцінку України як ринку.
skif_ua 
Новенький


З нами з: 18.04.09
Востаннє: 16.01.17
Повідомлень: 15

2016-11-27 20:31  
Усім привіт. Не бачу, чи десь тут обговорювалось, але за ех.юа поки що закрився і torrents.net.ua - гарний трекер з купою укр. контенту. Толока залишилась чи не єдиним укр. трекером. Чи існують ще укр. трекери? Гугл на жаль нічого толкового не знаходить.
madagaskar1 
Свій


З нами з: 08.05.14
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 102

2016-11-27 20:55  
всраку ту кібер поліцію. Платити за один перегляд фільму причому на якомусь сайті десь від 30 грн. і вище??? то на шо тоді безлімітний нет башляти що місця більше 100 грн. брєд сивої кибили - може вернутись краще знову до піратських двд де було 8 фільмів на однім диску причому не кам ріпки.
От вам і початок тоталітарного режиму в країні, хоча може це вже й не початок а загстрення епідемії...
може вобше заборонити інтернет?!

Вони б краще там сайти спец служб КГБ ломали а не фігньою страдали!

ГУРТОМ РУЛИТЬ! ТАК ТРИМАТИ!

#Torrentsforever
[email protected] 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 16.06.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 879

2016-11-28 08:38  
skif_ua написано:
Чи існують ще укр. трекери?

Відсутні
Pinguin 
Поважний учасник


З нами з: 08.04.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 193

2016-11-28 09:47  
skif_ua написано:
Чи існують ще укр. трекери?

http://kinoprostir.com/
http://imperia-kino.com.ua/
https://hdclub.org/
[email protected] 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 16.06.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 879

2016-11-28 10:36  
Pinguin написано:
http://imperia-kino.com.ua/

Непогані починання як для онлайн перегляду фільмів, найкращий сайт із списку.
Цікаво чи власник сайту задумався над тим, що його провайдер хостингу може відключити його сайт за скаргою правовласників за піратство? Happy
skif_ua 
Новенький


З нами з: 18.04.09
Востаннє: 16.01.17
Повідомлень: 15

2016-11-28 21:38  
Pinguin написано:

http://kinoprostir.com/
http://imperia-kino.com.ua/
https://hdclub.org/

https://hdclub.org/ - там ж усе російською
на перших двох, на жаль немає добрих фільтрів та навігації. Ну але хоч щось
Bod_zik99 
VIP


З нами з: 28.12.13
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 942

2016-11-28 21:43  
skif_ua
Те,що там усе на російській мові не означає що там весь контент на російській.Ось приклад - https://hdclub.org/browse.php?uar=1 (141 сторінка релізів з укр.доріжками) .Сам беру інколи звідти певний матеріал .
Pinguin 
Поважний учасник


З нами з: 08.04.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 193

2016-11-28 21:47  
skif_ua
тут є ще декілька цікавих сайтів - http://toloka.to/t77863
[email protected] 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 16.06.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 879

2016-11-28 22:34  
skif_ua написано:

Pinguin написано:

http://kinoprostir.com/
http://imperia-kino.com.ua/
https://hdclub.org/

https://hdclub.org/ - там ж усе російською
на перших двох, на жаль немає добрих фільтрів та навігації. Ну але хоч щось

Тоді Вам сюди >>>> http://toloka.to/t77863
Gutik550 
VIP


З нами з: 05.01.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 777

2016-12-01 07:57  
З головної сторінки ехюа (ґуґл переклад)
Шановні користувачі EX.UA.

Рішення порталу про припинення діяльності сколихнуло інтернет спільнота і підняло хвилю обговорень. На пошту ресурсу надходить величезна кількість питань. Ще більше їх було задано в блогах, чатах і публікаціях. Частина всякого роду домислів було озвучено "доброзичливцями". Хто стежив за "ефіром", відзначили особливу увагу до цієї теми деяких кишенькових ЗМІ. Ігнорувати ці питання некоректно по відношенню до товариства EX.UA. Тому ми дамо відповіді на самі запитання.

Чи відновить ресурс роботу в зв'язку з вето законопроекту 3081д?
Припустимо, що рішення заветувати законопроект засноване на здоровому аналізі неоднозначного закону. Ресурс ніколи не мав на меті впливати на позицію Президента. Єдиним критерієм прийняття рішень про закриття ресурсу завжди були інтереси користувачів. Однак, сама проблема нікуди не поділася. Неадекватне лобі, публічні заяви і прес-конференції продовжують нагнітати істерію навколо питання захисту авторських прав. Захищаючи власний бізнес, люди схильні ігнорувати зміни навколо, технічний прогрес і існуючу дійсність. Ресурс завжди був готовий до конструктивного діалогу з правовласниками. У цьому питанні нічого не змінилося. Як і не змінилося нинішнє рішення про припинення роботи.

Чи правда, що ресурс почне роботу під іншим доменом або на іншій території?
EX.UA і до цього не був помічений в порушенні своїх обіцянок, немає планів нічого міняти і зараз. Публічно зроблене оголошення залишається в силі.

Чи буде доступний популярна опція: EX-файли (анонімний обмін файлами)?
Так. Над новим рішенням ведеться робота. Це буде окрема платформа з безліччю додаткових функцій і поліпшеними можливостями продуктивності.

Чи буде додатковий час для перенесення особистих архівів з EX.UA?
Так. У зв'язку з численними зверненнями користувачів така можливість збережеться до 31.12.16. Даний доступ буде можливо тільки в особисті архіви користувачів. Публічний доступ до ресурсу буде обмежений з 01.12.16.

Чи буде доступна пошта на домені EX.UA.?
Пошта на домені EX.UA буде доступна до 31.12.16. Починаючи з 01.01.16, пошта буде доступна на новому домені.

Де користувачам тепер зберігати свої файли?
Прохання і інтерес користувачів почуті. Розглядається можливість запуску закритого файлового сховища. Про новий проект і його назві буде оголошено 21.12.16.

Що буде з найдорожчим доменом UANET? (Цитата взята з інтернету)
Після 31 грудня 2016 сервіси на цьому домені EX.UA надаватися не будуть ні в Белізі, ні в Ростовській області.

Що закінчити будь-які спекуляції навколо Ex.ua про можливе "закордонному" майбутньому ресурсу повідомляємо: найдорожчий домен UANET продається. Ціна домену EX.UA - 1 млн. Доларів США. 100% виручених коштів буде витрачено на термінові і невідкладні дитячі операції. Ми сподіваємося, що користувачі EX.UA підтримають це рішення. За контролем над цільовим використанням грошей від реалізації домену буде стежити відома міжнародна аудиторська компанія. У разі відсутності попиту на заявлену вартість домен EX.UA залишиться в пам'яті і легендах українського Інтернету.)

Всім користувачам Ex.ua спасибі за любов і підтримку.
EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 2305

2016-12-01 08:10  
Gutik550 написано:
Над новим рішенням ведеться робота.

Все інше з тексту можна викидати. Обмовка за Фрейдом.
Ryoga 
Частий відвідувач


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 47

2016-12-02 12:36  
Мене цікавить одне питання: чи не продадуть сервери, інформацію та логи на чорний ринок?
Пам’ятаю, в минулому адмін екса EGO опублікував у розділі Новин повідомлення, мовляв, юзери заливають стільки особистої інформації, що просто край: паролі, системні файли, приватні фото та відео тощо. Він тоді видалив купу цього мотлоху.
Я колись теж заливав архівне відео, але воно було у zip з 20-значним паролем. Після користування я його видалив.
Страшно уявити скільки всього там зараз. Й скільки можна заробити, якщо злити дампи в darknet чи анонімно продати сервери >$]

Gutik550 написано:
Над новим рішенням ведеться робота

Сподіваюсь, що для свого "нового рішення" вони використають те саме залізо, на якому працює зараз екс.

EvGaS написано:

Над новим рішенням ведеться робота.

Все інше з тексту можна викидати. Обмовка за Фрейдом.

Красиву pr-акцію влаштували. Сиділи-гадали, як гучно грюкнути дверима - а тут й закон підігнали вчасно. Чим не привід.)
Бондар 01 
Свій


З нами з: 29.09.14
Востаннє: 16.01.17
Повідомлень: 81

2016-12-02 18:10  
Ryoga написано:
Красиву pr-акцію влаштували.

Так, красиву виставу розіграли! Ніби їх примусово закриває влада, а вони білі і пухнасті. Тільки хочуть 1 мільйон долярів...
Maksmet 
Новенький


З нами з: 22.09.09
Востаннє: 18.01.17
Повідомлень: 20

2016-12-02 22:44  
так я не зрозумів вони всю інфу що там ми не викачали, а залишилася там , знищать???????
igor911 
Відео Гуртом
Відео Гуртом


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.01.17
Повідомлень: 5614

2016-12-02 22:45  
Maksmet, ні, випустять на дисках.

Додано через 30 секунд:

авжеж, знищать.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4  наступна