Завантажити та скачати торренти українською


Переходити з Windows 7 на 10 ?

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
немає
Автор Повідомлення
mus_extr 
Свій


З нами з: 16.10.11
Востаннє: 16.11.16
Повідомлень: 58

2016-10-10 00:33  
Привіт Народ. Уже пройшло більше року з моменту випуску Віндовс 10. Та ще й випустив велике оновлення anniversry. А я досі сидів на він7, і тут у мене поламалася сімка так що уже деякі програми не запускаються і не читаються ЮСБ пристрої. Вирішив зробити чисте встановлення або віндовс10 або віндовс 7. І я досі не знаю що краще мені поставити. Щодо Віндовс 10 ходять чутки що вона містить вмонтований клавіатурний перехоплювач (кейлогер) і ще також стежить за самим користувачем, і відправляє всі зібрані дані на сервери майкрософт. А от вінда7 то ясна річ Майкрософт випустив оновлення як важливо, що дозволяє не тільки стежити а й вмикає телеметрію. Якщо чесно то я не знаю що таке телеметрія і трошки переймаюся що будуть біди через стеження.

Тому я звертаюся до Вас чиї компютери під керуванням віндовсом 10. Що мені порадите поставити або віндовс 7 чи 10 ?? І чи не переймаєтеся Ви вмонтованим стеженям у 10 ?

PS: прохання не говоріть про програми які вирубують шпигунаж у він10, оскільки це може призвести до поломок. Обговорюю я суто чисту систему, яку буду ставити.
Вибачаюся якщо створив непотрібну тему. Дякую за розуміння.
YuriPet 
Частий відвідувач


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 37

2016-10-10 01:25  
У мене 10-ка працює на усіх пристроях:
настільний комп'ютер та ноутбук — Windows 10, версія 1607 (збірка 14393.222);
смартфон — Windows 10 Mobile, версія 1607 (збірка 14936.1000).
Моє "залізо"
Desktop
  • Корпус — Chieftec SH-01B-B-SL-OP Smart
  • Блок живлення — High Power HP-550-G14C (Absolute), 550W
  • ДБЖ — Gembird EG-UPS-002 (AVR, 850 VA)
  • Материнська плата — Gigabyte GA-Z77X-D3H (rev.1.0), BIOS v.F18i
  • Процесор — QuadCore Intel Core i5-3570K @ 4.2 GHz
  • Охолодження ЦП — CoolerMaster Hyper 212 EVO (RR-212E-16PK-R1)
  • Оперативна пам'ять — 4 x Kingston KHX1600C9AD3K2/4GX (Dual DDR3-1600, 16 GiB)
  • Жорсткий диск 0 — Samsung 840 PRO (SATA-III, SSD, 256 GB)
  • Жорсткий диск 1 — WDC WD2000F9YZ-09N20L1 (SATA-III, 7200 RPM, 2000 GB)
  • Відеокарта — ASUS GT640-1GD3-L
  • Звукова карта — Intel Panther Point PCH - HDA Controller, VIA VT2021 (Integrated)
  • Монітор — AOC 2436Pwa, 23.6''

Notebook
  • Модель — Acer Aspire E1-570
  • Процесор — Mobile DualCore Intel Core i3-3217U, 1800 MHz
  • Оперативна пам'ять — 2 x Kingston ACR16D3LS1KFG/4G (Dual DDR3-1600, 8081 MiB)
  • Жорсткий диск 0 — Samsung 840 EVO (SATA-III, SSD, 120 GB)
  • Жорсткий диск 1 — ST500LT012-9WS142 (SATA-II, 5400 RPM, 500 GB)
  • Відеокарта — Intel HD Graphics 4000 (Integrated)

Phone:
  • Модель — Microsoft Lumia 640 Dual SIM 3G

Інтернет — 300/300 Mbit/c
Роутер — TP-LINK TL-WDR3600 (OpenWrt CC 14.07 from gwlim)
Звичайно, система скрізь є технічно легальною, інсталювалась з оригінальних дистрибутивів, ніяких "покращень від Васі Пупкіна" не використовується.

І я повністю задоволений, бо переконався на власному досвіді, що комп'ютер під 10-кою (звичайно, якщо його технічні характеристики задовольняють її вимогам) працює швидше, а сама система більш стійка та надійна.

Вважаю, що чутки про "страшне шпигунство" 10-ки поширюють або "недалекі" люди, або це звичайнісінька конкурентна боротьба.
Так, Windows 10 збирає досить багато інформації про користувача та його дії і все це докладно описано у відповідних документах.
Але, вибачте, - вам справді є що приховувати саме від Microsoft?
Чи ви терорист? Wink (2)

Щоб більш конкретно відповісти на ваше питання про можливість та доцільність переходу на нову систему, треба проаналізувати технічні характеристики вашого комп'ютера, а ви їх не навели.
Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 1930

2016-10-10 02:27  
YuriPet
Знаю, що на "відносно слабких" машинах (але які задовольняють мінімальні вимоги )10-ка працює краще 7-ки. На своєму далеко не топовому ПК, з такими характеристиками

я різниці між 10-ю та 7-кою не помітив. Поводив тести, то копіювання інфи з ЖД та робота самого заліза, з перемінним успіхом була то в 7-ки, то в 10-ки. (десь перемагала 7-ка - десь 10-ка)

Стосовно стеження, то навіть провідні хакери заявили, що якщо відрубити усі спостереження, 10-ка все одно дофіга даних аналізує та відправляє на сервери Майкрософт. Ну й чисто скажу, що мені наприклад не приємно, знати, що в будь-який момент камера мого ноута, робить знімок та відправить його на сервер. Не кажучи про іншу інфу. Може я в одних трусах стоятиму, нащо це майкам?! Happy
Так як на моєму ПК я різниці не помітив, то на ньому залишилась 7-ка x64. А на своїх ноутах використовую: Lenovo 7-ку та Linux Mint, Asus - kali linux.
YuriPet 
Частий відвідувач


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 37

2016-10-10 03:05  
Robar III
Так, на такому "залізі", як у вас, чи на моєму десктопі помітної різниці у швидкості не буде.
На моєму ноутбуці вона вже відчувається.
І не треба ще забувати про більшу "витривалість" 10-ки та наявність у ній більш надійних та відносно простих знарядь для відновлення.
Кажу це на підставі власного досвіду (мабуть, так як я, над своєю системою мало хто наважується експериментувати).

А щодо вашого "фото в трусах"... Wide grin
Десь читав - одна жінка писала, що їй глибоко начхати, якщо за нею хтось підглядає у бінокля з відстані кілька кілометрів.
А от коли це буди робити сусід через дірку в паркані, то це їй дуже не сподобається.
Здогадуєтесь чому? Wink (2)

P.S.
Бачу, ви користуєтесь Speccy від Piriform
Спробуйте мій "альтернативний" переклад українською:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/18262654/Speccy_129_uk.rar
Файл з архіву треба просто скопіювати із заміною до теки C:\Program Files\Speccy\Lang
Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 1930

2016-10-10 09:20  
YuriPet написано:
Спробуйте мій "альтернативний" переклад українською:

Так користуюсь, зараз гляну.
mus_extr 
Свій


З нами з: 16.10.11
Востаннє: 16.11.16
Повідомлень: 58

2016-10-10 10:42  
Ви мене здивували... Конфігурація мого компа дуже стара. Та й не бачу сенсу це описувати оскільки як я в же казав я сидів на 7 а це означає що у 10 сис-вимоги такі ж самі що й у 7. Все таки напишу Вам: 8 Гб Озу, Інтел Квад 6600, і джіфорс 660. Цього повинно вистачати як для 7 так і для 10. Та й я не обговорюю конфігурацію. Значить можна сміливо ставити 10 і забути про шпигунів. Мені відомо що 10 це остання система. Колись давно я мав 7 і оновився до 10 і попрацював десь то 10-15 днів і пересів на 7. І я переконаний що погано протестував і випробував 10. Судячи з того що я робив оновлення на 10 то чисте встановлення не повинно просити активацію 10 ? Чи вона вже буде активованою ? Боюся ж я що 10 буде блокувати піратські програми як того кажуть знайомі. невже це так ?
YuriPet 
Частий відвідувач


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 37

2016-10-10 11:13  
mus_extr написано:
Боюся ж я що 10 буде блокувати піратські програми як того кажуть знайомі. невже це так ?

Не помічав такого ні у себе, ні у когось із моїх знайомих.
merlin_zaraza 
Свій


З нами з: 20.06.09
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 124

2016-10-10 11:54  
mus_extr
зробіть бекап своєї системи, поставте 10-ку, спробуйте. завжди можна повернутись Wink (2)
Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 1930

2016-10-10 12:06  
mus_extr написано:
то чисте встановлення не повинно просити активацію 10 ?

не думаю, що залишились записи у "реєстрі". Хоча знову ж не буду стверджувати.
YuriPet 
Частий відвідувач


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 37

2016-10-10 12:36  
YuriPet написано:
Судячи з того що я робив оновлення на 10 то чисте встановлення не повинно просити активацію 10 ? Чи вона вже буде активованою ?

Якщо на комп'ютері колись було активовано Windows 10, то Microsoft вже має його фізичні дані у своїй базі даних.
Отже, якщо ви суттєво не змінювали його конфігурацію, то при інсталяції системи "начисто", просто на сторінці, де пропонується ввести ключ, натисніть внизу надпис "У мене немає ключа" (точність фрази не гарантую).
Після того, як система з'єднається із серверами Microsoft активація пройде автоматично і у вас у відповідному вікні, про активацію буде написано приблизно так:

mus_extr 
Свій


З нами з: 16.10.11
Востаннє: 16.11.16
Повідомлень: 58

2016-10-10 13:02  
Що ж, Велике Дякую Вам за інформацію. На вихідних поставлю 10 і відпишу щодо активації. Якщо все таки повідключати в вікні Конфіденційність то думаю 10 менше буде відправляти дані. Єдиний для мене мінус у 10 - це відсутність змінювати колір вікна з білого на світло сірий. Білий втомлює очей особливо у вечері і доводиться вмикати програму f.lux котра перетворює контраст білого на світло жовтий.
volodyslav 
Новенький


З нами з: 03.02.15
Востаннє: 08.11.16
Повідомлень: 5

2016-11-07 04:47  
В мене нема двд . Як встановити в10 з флешки, яку утилиту треба для створення загрузочного флеша,як туди поставити скачаний 1зо образ. що робити?
famous37 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 545

2016-11-07 09:01  
volodyslav написано:
В мене нема двд . Як встановити в10 з флешки, яку утилиту треба для створення загрузочного флеша,як туди поставити скачаний 1зо образ. що робити?

http://toloka.to/t67406
Dakkaris 
VIP


З нами з: 13.02.12
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 680

2016-11-07 18:23  
volodyslav написано:
яку утилиту треба для створення загрузочного флеша

http://toloka.to/t74455
YuriPet 
Частий відвідувач


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 37

2016-11-07 18:34  
Dakkaris написано:
http://toloka.to/t74455

Тут версія не актуальна (2.10).
Краще "сходити" на офіційний сайт.
Цитата:
Версія 2.11 (2016.09.08)
  • Do not download BIOS related files unless BIOS boot is selected
  • Improve support for Arch Linux derivatives
  • Add a cheat mode to disable drive indexing on format (Alt-Q)
  • Fix handling of 'Super Floppy Disk' formatted drives
  • Fix handling of misleading short write reports, for drives larger than 1 TB
  • Fix an issue that enabled FAT32 file system selection on some Windows images
  • Fix broken UI font for XP users
  • Fix sanitizing of exFAT labels
hant 
Частий відвідувач


З нами з: 27.03.08
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 28

2016-12-01 08:26  
Цитата:
Звичайно, система скрізь є технічно легальною, інсталювалась з оригінальних дистрибутивів, ніяких "покращень від Васі Пупкіна" не використовується.

Що значить технічно легальною? Може просто оригінальною, бо легальність не визначається внесеними змінами

По темі, раджу залишити Він 7 якщо все влаштовувало, і відключити всі оновлення. Золоте правило "працює - не треба нічого чіпати", або "краще - ворог хорошого"
1009 
Поважний учасник


З нами з: 02.09.14
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 230

2016-12-01 11:27  
У мене питання ВИБАЧТЕ ЯКЩО КОГОСЬ ОБРАЗИВ
Навіщо деяким користувачам наприклад озу 16 гб чи 5 hdd бо я чогось не розумію
YuriPet 
Частий відвідувач


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 37

2016-12-01 11:41  
hant написано:
Що значить технічно легальною?

Я у ці слова вкладаю те, що система активована без застосування якихось "зламів", тобто із застосуванням ключів, отриманих за підпискою (MSDN, DreamSpark).
Однак юридично таке застосування не завжди є легальним.

1009 написано:
Навіщо деяким користувачам наприклад озу 16 гб

Наприклад, для того, щоб мати можливість одночасно й комфортно (виконувати "важкі" завдання) працювати у двох системах: Windows 10 x64 - основна, а Windows 7 x64 - на віртуальній машині.
Qualcuno 
Свій


З нами з: 10.09.10
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 127

2016-12-01 12:48  
Дані збирає не тільки операційна система, але й програми, браузери як мінімум. Я вже не кажу про провайдерів. Можна відключити комп від мережі, але зображення вашого екрану все одно можна зчитувати, сидячи в машині під вашим будинком. Якщо в когось параноя, то краще взагалі відмовитися від використання цифрових пристроїв. Абсолютно все, де є камера, мікрофон і можливість передачі даних, це все за потреби фіксується, прослуховується і проглядається.

Зрештою, за нами стежать не тільки вдома, але й на вулицях за допомогою камер спостереження, наші переміщення фіксуються не тільки телефонами, але й транзакціями карток на АЗС чи в магазинах, де знову ж таки цей момент фіксує камера спостереження. Вся наша діяльність так чи інакше фіксується, і це нормально, підозру скоріше викликає людина, котра не демонструє середньостатистичного рівня живої та віртуальної активності: наприклад, НІКОЛИ не була зафіксована в соціальних мережах (якщо ви просто видалили свій акаунт, це нормально, навіть модно, все одно всі ваші дані зафіксовані), не користується мобільним зв'язком, за місцем реєстрації не має виходу в інтернет, не має банківської картки чи фінансових операцій на своє ім'я.

Словом, людина, про яку мало інформації, така людина підозріла. А всі інші зі своїми трусами перед монітором, особистими файлами і відвідуванням порносайтів у глобальному сенсі мало кому цікаві. Тому не бійтеся стеження, якщо вам нема чого такого приховувати, що могло б реально зацікавити спецслужби.
1009 
Поважний учасник


З нами з: 02.09.14
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 230

2016-12-01 13:16  
Цитата:
YuriPet

По-перше наведи приклад бо я знаю (виконувати "важкі" завдання) тільки ігри
По-друге я вперше чую що можна поставити віртуальна машину до основної

Додано через 2 хвилини 9 секунд:

Цитата:
Qualcuno

А в селі не фіксується, не прослуховується і не проглядається
YuriPet 
Частий відвідувач


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 37

2016-12-01 13:36  
1009 написано:
По-перше наведи приклад бо я знаю (виконувати "важкі" завдання) тільки ігри
По-друге я вперше чую що можна поставити віртуальна машину до основної

1. Наприклад, створення 7z-архіву із найвищим ступенем стиснення (отимаємо розмір файлу - 137 МБ) пакету драйверів "Realtek High Definition Audio" (загальний розмір - 900 МБ) потребує близько 11 ГБ пам'яті.

2. Потрібно розширювати свої знання: VMware, VirtualBox Happy
Qualcuno 
Свій


З нами з: 10.09.10
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 127

2016-12-01 13:45  
1009 написано:
А в селі не фіксується, не прослуховується і не проглядається


В селі це працює трошки інакше: підходиш до першої-ліпшої баби і розпитуєш, хто і шо, все розкажуть і покажуть Happy

А так звичайно, якщо ви не користуєтеся пристроями, котрі за потреби відслідковуються, то ваш інформаційний шлейф буде дещо вужчий.
1009 
Поважний учасник


З нами з: 02.09.14
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 230

2016-12-01 14:04  
віртуальна машина які системні вимоги програми
YuriPet 
Частий відвідувач


З нами з: 03.07.09
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 37

2016-12-01 14:12  
1009 написано:
які системні вимоги програми

Я користуюсь VMware Workstation Player 12.5.2 Build 4638234, для якої:
Цитата:
• Windows 7, 8, 8.1, 10 (x64)
• Standard x64compatible personal computer.
• 1.3GHz or faster CPU minimum.
• An AMD CPU that has segment-limit support in long mode
• An Intel CPU that has VT-x support

Для інших - запитай у Google.
ekz0rcyst 
Новенький


З нами з: 02.11.15
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 9

2016-12-05 00:21  
1009 написано:
По-друге я вперше чую що можна поставити віртуальна машину до основної

Пропоную вам ознайомитись ось з цим матеріалом. Єдине "але" російська мова.
https://habrahabr.ru/post/226231/
З іншого боку є вікіпедія https://uk.wikipedia.org/wiki/VMware_vSphere
Якщо подивитись об'єктивно на вимоги сучасного програмного забезпечення до заліза , а точніше до об'єму ОЗУ то 4Гб це фактичний мінімум (друкарська машинка), 8Гб це досить комфортна робота при повсякденному домашньому, "типовому" використанні ПК, 16Гб і більше просто для комфортної роботи, або коли цього потребують задачі які постають перед залізякою ;-) В тому числі сучасні ігри якщо говорити про домашнє використання.

Додано через 8 хвилин 6 секунд:

1009 написано:
Навіщо деяким користувачам наприклад озу 16 гб чи 5 hdd бо я чогось не розумію

Розуміння, або не розуміння чогось дуже цікава річ. На мій розсуд, те що добре відомо і зрозуміло одній людині не обов'язково має знати і розуміти інша! Отже якщо ви щось не розумієте це не повинно означати аномалію, або що це неправильно. Це стосується багатьох речей в повсякденні.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти