Флудильня - флуд, питання, новини і т.д.

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 158, 159, 160 ... 302, 303, 304  наступна
Автор Повідомлення
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2017-01-23 00:06  
don pedro написано:
принц Генрі Уельський

а я проти чергових варягів..... А то, блін, як написали ~500 років тому, що слов'яни покликали варягів собі, для державності, а самі не могли нічого створити. Так і зараз це лайно у головах сидить.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 4169

2017-01-23 00:26  
don pedro написано:
Є ще Тайланд та Японія - це якщо вам до вподоби екзотика.

Ні. Король України має належати до білої раси.

don pedro написано:
Краще з доступного: принц Генрі Уельський. Він же - Генрі Чарльз Альберт Девід Маунтбеттен-Віндзор — молодший син Чарльза, принца Уельського та його першої дружини, нині покійної принцеси Діани, внук королеви Великої Британії Єлизавети II.

Королева Єлизавета ІІ, а отже і принц Генрі - далекі нащадки Анни Ярославної. Вони споріднені з середньовічною Руссю, хоча й віддалено. Думаю це буде символічне повернення Рюриковичів у Київ.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-01-23 00:27  
Robar III написано:
Ди, а князя Володимира за це гудять.

Ви ж не думаєте, що я належу до цих ницих, бездушних лицемірів, відірваних від народної товщі?
Robar III написано:
Але зараз його вводити, не знаю...

Краще пізо, аніж ніколи. Як казав дєдушка чЛєнін, "вчєра - рана, зафтра - позна"!
Krest0 написано:
То може з Саудівської Аравії покликати якогось принца?

Можна. Заради корони хтось з них точно розпрощається з ісламом. Перефразовуючи Генірха тНаварського "Київ вартий меси!". Для близькості елітам, народу і світовому єврейському лоббі його слід буде оженити на Жені Тимошенко, Тіні Кароль, чи котрійсь з доньок Ющенка чи Порошенка. Можна щось і простіше підібрати.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2017-01-23 00:29  
don pedro
з ними ви схожі, тільки в ненависті до православ'я.
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 13.04.24
Повідомлень: 2639

2017-01-23 00:31  
король України? а чому не історичне князь?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-01-23 00:33  
Robar III написано:
а я проти чергових варягів.....

А я ні. Генрій Завойовник починаючи з 1066 року перетворив Англію на пристойну країну. Варяги вони ж різні є - може нам зараз пощастить з чимось кращим, аніж так звані Рюриковичі. Вірте у краще.

Robar III написано:
А то, блін, як написали ~500 років тому

Таки й правду написали. Треба дивитись правді у її наглі очі.

virtus8hur написано:
Король України має належати до білої раси.

Є пластична хірургія. Бейонс і Джексона зробили білими, і з цими впораються. Наука не стоїть на місці. Та й годі цього побутового рагульського расизму - ми живемо у Обамічному світі.

virtus8hur написано:
Королева Єлизавета ІІ, а отже і принц Генрі - далекі нащадки Анни Ярославної. Вони споріднені з середньовічною Руссю, хоча й віддалено. Думаю це буде символічне повернення Рюриковичів у Київ.

От бачите. А саме головне - вони запанібрата зі світовим єврейським лоббі, а значить, бабло буде. А воно перемагає зло.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2017-01-23 00:38  
don pedro написано:
Таки й правду написали. Треба дивитись правді у її наглі очі.

так самі варяги й написали ту хрінь.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-01-23 00:39  
Robar III написано:
з ними ви схожі, тільки в ненависті до православ'я.

Ненависть - занадто сильне слово. Звичайна інтелектуальна і духовна гігієна. До того ж, я хоч і зневажаю православ'я, насправді не сприймаю скоріше його безглуздий український варіант з прагненням лягти під мусульманські Москву і Стамбул. Таке враження, що Київ чимось нижчий, аніж ці нехристиянські міста.

[Captain]
Захід не зрозуміє. Князь там всього лиш "duke" - герцог. непрестижно. Ви ж не хочете звести Україну на рівень Монако, Ліхтенштайну і Люксембургу? До того ж, королі нібито були в Україні. Недарма українські князі хворобливо прагнули видертись у королі.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 4169

2017-01-23 00:40  
[Captain] написано:
король України? а чому не історичне князь?

Королі теж були в Україні. До того, титул "король" вищий, ніж "князь".

don pedro написано:
Є пластична хірургія. Бейонс і Джексона зробили білими, і з цими впораються. Наука не стоїть на місці. Та й годі цього побутового рагульського расизму - ми живемо у Обамічному світі.

Дурня усе це. Раса - це не тільки колір шкіри, а цілий комплекс фізіологічний, ментальних, психічних та поведінкових ознак. Ніякою операцією весь цей комплекс не заміниш.

don pedro написано:
От бачите. А саме головне - вони запанібрата зі світовим єврейським лоббі, а значить, бабло буде. А воно перемагає зло.

Я думаю, якщо лише один принц Генрі сяде на трон в Києві, то він не приведе із собою представників ЗОГу. А ще він повинен буде вивчити українську мову і прийняти православ'я.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-01-23 00:41  
Robar III написано:
так самі варяги й написали ту хрінь.

Хто вам сказав таку дурницю? Її написали православні попи на замовлення московських великих князів, а з них такі ж варяги, як з мене Мата Харі.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2017-01-23 00:46  
don pedro
ага, а потім "досліджували" цю хрінь німці, на замовлення двору "россійської" царівни каті 2. яка в свою чергу той же варяг.... Не сумніваюсь, що в той час було знищено купу фактів, книг та іних аспектів східнослов'янського державотворення.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-01-23 00:50  
virtus8hur написано:
Раса

Обамічний світ, друже мій. І цим все сказано. Забудьте старі упереджені, і біжіть голий та веселий на зустріч сонцю і новому прекрасному завтра!
virtus8hur написано:
А ще він повинен буде вивчити українську мову і прийняти православ'я.

До речі, це сприятиме створенню помісної православної церкви на кшталт англіканської. Головним у ній буде король, а двір Його Величності Владислава І можна буде зробити на території Києво-Печерської Лаври. Біографію Черчілля будуть вивчати у школі. Її напишу я, вивівши родовід Вінстона від посла Богдана Хмельницького у Англії. До того ж, завдяки цьому можна буде налагодити співпрацю з Трампом - Черчілль його кумир. І справа піде, Україна буде врятована.

Додано через 1 хвилину 35 секунд:

Robar III
Насправді, Русь створили хозари, а для наших "патріотів" це як серпом по тризубу.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 4169

2017-01-23 00:51  
don pedro
Нагадую вам, що в Україні монархічні рухи є, але це переважно люди, які сумують за середньовіччям.

Ще один монархіст - Ігор Загребельний. Він в одній статті навіть озвучував приблизно ту ж саму ідею, яку ви тут озвучили.
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 13.04.24
Повідомлень: 2639

2017-01-23 00:55  
don pedro написано:
Ви ж не хочете звести Україну на рівень Монако, Ліхтенштайну і Люксембургу?

Я вчора зайшов на youtube не зі свого акаунту ґуґл. Там був список рекомендацій. 100% відео були російською мовою.
Це я до того, що Україна зараз і є на рівні Монако, Ліхтенштайна і Люексембурга. І змінити це можна лише будучи власне українцями, русами. Не підлаштовуватися під думку західних людей.
Так, у нас були королі. Однак були вони вже після князів, хіба ні?
А слово "князь" можна перекласти по-іншому — Knyaz.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2017-01-23 00:55  
don pedro написано:
співпрацю з Трампом

з цим старим маразматиком? ну добре...
don pedro написано:
Обамічний світ

це коли людство просто споглядає як поганці творять зло? дякую... такий світ мені не треба. Й справді, я посміхаюсь тільки від того, коли цих же адептів, підривають ті, кого вони захищають.
Як з ЛГБТ у США, коли вони виходили на марші за мир, а потім ті кого вони захищали, влаштовували теракти ріжучи та стріляючи цих це ЛГБТ.
Просто люди не розуміють, що захищаючи "варварів" вони самі собі копають могилу.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-01-23 00:59  
[Captain] написано:
Так, у нас були королі. Однак були вони вже після князів, хіба ні?

Пріорітет має те, що було пізніше.

[Captain] написано:
Не підлаштовуватися під думку західних людей.

Значить, доведеться. підлаштовуватись під думку східних людей. Або - або.

Robar III написано:
з цим старим маразматиком

з президентом США.

Robar III написано:
такий світ мені не треба.

Іншого у мене для вас немає. І так було завжди.
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 13.04.24
Повідомлень: 2639

2017-01-23 01:03  
don pedro написано:
Значить, доведеться. підлаштовуватись під думку східних людей. Або - або.

Янукович підлаштовувався під східних. Порошенко — під західних. Мені не подобалося ні раніше, ніж те, що наразі. Треба думати про себе. Хіба не в цьому суть? Побудова сильної держави.
Не думаю, що за князя в якості лідера України нас поважатимуть менше, ніж зараз — коли європейський президент їздить світом і вимолює гроші.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2017-01-23 01:07  
don pedro написано:
Значить, доведеться. підлаштовуватись під думку східних людей. Або - або.

Кучму захотіли?
don pedro написано:
Іншого у мене для вас немає. І так було завжди.

так було не завжди. От, що ліберальне б..ство, саме себе знищило, я не сумніваюсь. Обамка якраз і попустив усіх цих "диктаторів".
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-01-23 01:18  
[Captain] написано:
Побудова сильної держави.

Для того слід хоча б дожити до того знаменного дня.
[Captain] написано:
коли європейський президент їздить світом і вимолює гроші.

Злидарям перебирати не можна. Для вас - з 1:10 цього відео все вам пояснюється:



Додано через 1 хвилину 8 секунд:

Robar III написано:
Кучму захотіли?

Хочеться, щоб українці жили у реальному світі.
Robar III написано:
так було не завжди.

Наведіть приклади.
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 13.04.24
Повідомлень: 2639

2017-01-23 01:20  
don pedro написано:
Злидарям перебирати не можна. Для вас - з 1:10 цього відео все вам пояснюється:

Гиги, влучно. і як у вас це все в голові тримається?)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-01-23 01:26  
[Captain] написано:
і як у вас це все в голові тримається?

Я багато читаю і обдумую прочитане.
ЕНЕЙ.12 
VIP


З нами з: 18.11.13
Востаннє: 23.02.22
Повідомлень: 1002

2017-01-23 14:34  
don pedro
Цитата:
Насправді, Русь створили хозари, а для наших "патріотів" це як серпом по тризубу.

Будь ласка факти, джерела "в студію", читав свого часу й такий варіант, але можливо Ви, порекомендуєте щось нове?!? Чи можливо у Вас є незаперечні докази, якимось дивом збережені письмові першоджерела..., чи чого доброго "машина часу"?))
Це я до того, що 100% впевненості в тому, що було понад тисячу років назад, не має в жодних (доступних) джерелах, лише аналіз різного походження інформації, й більш-менш логічний ОСОБИСТИЙ висновок!))

А взагалі, прочитавши пару останніх сторінок теми (не заглядав кілька днів), "цікаві" у Вас погляди, don pedro ...
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 11.03.20
Повідомлень: 6802

2017-01-23 14:36  
don pedro, гляньте якось новий серіал Корона, може трохи розчаруєтеся в британській монархії Happy
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-01-23 14:38  
ЕНЕЙ.12
Омелян Пріцак "Походження Русі".

Додано через 1 хвилину 47 секунд:

Tarasyk
Я не зачарований у ній. Обираю краще з гіршого. Менше зло - єдиний підхід, що працює у нашому світі. Але українцям, звісно, це цілком чуже, бо інакше не було б божевілля противсіхства-неприйдихства на президентські вибори у 2010 році. Ми ж такі ДУХОВНІ.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 11.03.20
Повідомлень: 6802

2017-01-23 14:46  
don pedro, я трохи не про те... Насправді Британський монарх - це лише символ, і фактично жодної серйозної влади чи повноважень він не має, натомість майже у всьому сильно обмежений тисячолітніми традиціями, релігійними канонами і т.п. Майже вся політика все одно вирішується в кабінетах міністерств та кулуарах парламенту. Але при цьому, корону має носити людина з виключно бездоганною репутацією і надзвичаної сили волі, бо інакше це загрожує цілісності та добробуту всієї країни та народу.

Де ж тут менше зло? Happy
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-01-23 14:47  
Tarasyk
Ви думаєте, що я цього всього не знаю? Я вважаю конституційну монархію найоптимальнішим державним устроєм.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 11.03.20
Повідомлень: 6802

2017-01-23 14:48  
Так я ж і питаю - чому це вважається меншим злом? Happy
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-01-23 14:50  
Tarasyk написано:
може трохи розчаруєтеся в британській монархії

Ось тому і це написав - виж сказали, що я розчаруюсь. А я і не зачаровувався ніколи.
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2017-01-23 19:54  
don pedro написано:
принц Генрі Уельський. Він же - Генрі Чарльз Альберт Девід Маунтбеттен-Віндзор — молодший син Чарльза, принца Уельського та його першої дружини, нині покійної принцеси Діани, внук королеви Великої Британії Єлизавети II. Трон Британії йому не світить, хлопець він відважний, тож візьметься.


прикидаю. Стоїть онучок наглічанської лізавєти і співає "ще не вмерли..."

don pedro, ви не згадав про обамічного Жана-Беделя Жоржа Бокасса. Католик між іншим
Я думаю ви гарно виглядав б у нього на столі
та не тільки ви. Усі монархісти, шо туткай відмітились, гарно виглядали б.
книга про смачну та здорову їжу написано:
...Соковита, ароматна бананова начинка і неймовірно хрустка румяна скоринка приведуть у захоплення будь-кого...
Sehrg-Gut 
Оцифрування книг Гуртом
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 12.10.12
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 1136

2017-01-23 19:57  
ЕНЕЙ.12
Київ починався як прикордонне місто Хозарського каганату і мав тоді назву Самбат.
Смт Ворзель під Києвом перекладається як "Залізний кордон". З якої мови, здогадайтесь самі.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 158, 159, 160 ... 302, 303, 304  наступна