Завантажити та скачати торренти українською


Українськи аналог Кинопоиску?

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
taraso23 
Новенький


З нами з: 29.12.12
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 21

2015-09-27 14:48  
Які є аналоги російському Кинопоиску і який з них найкращий?
krigg070 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.10.14
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 350

2015-09-27 15:23  
Віктор 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 09.01.10
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 8663

2015-09-27 16:41  
Найкращий - imdb (якраз можливість англійську вчити), усі українські на цю мить - гівно.
NeetScrool 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 2219

2015-10-01 20:04  
Віктор написано:
усі українські на цю мить - гівно.

+
Xshot 
VIP


З нами з: 22.09.09
Востаннє: 27.11.16
Повідомлень: 1535

2015-10-02 17:18  
1) http://kino-teatr.ua/uk/
2) okino.ua
- найбільші та найцікавіші + роблять огляд українського бокс-офісу
Shiver2005 
Свій


З нами з: 01.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 108

2015-10-02 18:17  
Віктор
Віктор написано:
Найкращий - imdb (якраз можливість англійську вчити), усі українські на цю мить - гівно.

Теж гівно. Кінопоіск поки що є кращий.

Було таке: http://kinostrichka.com а зараз ніц...
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 18.02.12
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 1386

2015-10-02 19:04  
Shiver2005 написано:
Теж гівно. Кінопоіск поки що є кращий.

Проста Кінапоїіск сдєланий для житєлєй бившева СССР і паетаму он удобнєє, бліже па духу.
А те, що iMDB користується увесь світ, це нічого. Нічого, що там є інформація про кожний епізод будь-якого серіалу. Нічого, що там можна знайти контакти агентів багатьох акторів.
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 2986

2015-10-02 19:11  
[Captain] написано:
Проста Кінапоїіск сдєланий для житєлєй бившева СССР і паетаму он удобнєє, бліже па духу.


Кінопошук після того як його продали Яндексу помер(. Найближчим майбутнім він перетворится на онлайн-кінотеятр та оновить повністю свій дизайн.
Shiver2005 
Свій


З нами з: 01.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 108

2015-10-02 21:15  
[Captain], краще юзати мову окупантів України, ніж окупантів усього світу.

Так, ви крутіший за мене. Я до такого не додумався.

Додано через 2 хвилини 46 секунд:

robotron005 написано:
Кінопошук після того як його продали Яндексу помер(. Найближчим майбутнім він перетворится на онлайн-кінотеятр та оновить повністю свій дизайн.

Я заходив кілька разів. Значить будемо з Вікі брати інфу.
Xshot 
VIP


З нами з: 22.09.09
Востаннє: 27.11.16
Повідомлень: 1535

2015-10-03 11:21  
robotron005 написано:
Кінопошук після того як його продали Яндексу помер(. Найближчим майбутнім він перетворится на онлайн-кінотеятр та оновить повністю свій дизайн.

Та скільки ж можна ліпити тих онлайн-кінотеатрів? В них же ivi.ru давно на цій ниві працює, і Megogo теж конкурент
ivan vyrvyvuho 
VIP


З нами з: 19.08.12
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 836

2015-10-03 12:03  
Віктор написано:
Найкращий - imdb (якраз можливість англійську вчити), усі українські на цю мить - гівно.

Бо українці мабуть єдині у світі, яким свого не треба, навіщо створювати своє, коли є сусідське? Лінь просякла їх до мозку і виїдає його. Замість щоб створювати своє, ми звикли користуватися чужим і нарікати, і нарікати, і нарікати... Ось тому і всі українські на цю мить гівно, бо українці такі.
Bod_zik99 
VIP


З нами з: 28.12.13
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 822

2015-10-03 12:44  
Моя думка:"Кінопоіск"- один з кращих ресурсів про кінематограф і навіть у деякій мірі зручніший (для мене) від IMDB.На ньому я можу знайти всю інформацію про певний фільм.Це сайт про кіно а ви вже зуміли зробити срач,бо бачте він російською.
ivan vyrvyvuho 
VIP


З нами з: 19.08.12
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 836

2015-10-03 13:05  
Bod_zik99 написано:
Моя думка:"Кінопоіск"- один з кращих ресурсів про кінематограф і навіть у деякій мірі зручніший (для мене) від IMDB.На ньому я можу знайти всю інформацію про певний фільм.Це сайт про кіно а ви вже зуміли зробити срач,бо бачте він російською.

Чому срач? Українцям легше почитати російською, ніж самим створити україномовний аналогічний продукт і це є факт.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 8751

2015-10-03 13:06  
Бідний я, бідний, що навіть не знаю, що ж воно таке, отой "Кінапоіск"?
Woland61 
VIP


З нами з: 01.05.08
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 682

2015-10-03 13:21  
Bod_zik99 написано:
На ньому я можу знайти всю інформацію про певний фільм

реально?)))
N.W.A 
VIP


З нами з: 22.11.13
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 270

2015-10-03 17:30  
don pedro написано:
Бідний я, бідний, що навіть не знаю, що ж воно таке, отой "Кінапоіск"?

Я тоже. Ніколи ним не користувався, та й не планую. До кожного пристойного фільму чи серіалу є сторінка вікіпедії, ну і imdb в придачу.

Додано через 6 хвилин 14 секунд:

Добавте літеру "й" в назві теми.
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 18.02.12
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 1386

2015-10-03 17:54  
Рекомендую всім сервіс під назвою trakt.tv. Хоча він швидше не для того, аби знаходити інформацію, а для того, щоб відмічати бачене кіно
Віктор 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 09.01.10
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 8663

2015-10-03 18:43  
Bod_zik99 написано:
Це сайт про кіно а ви вже зуміли зробити срач,бо бачте він російською.

Невже комусь ще не дійшло, що відвідуючи рос. сайти ви тим самим підтримуєте окупацію? Бо саме росіяни заробляють гроші на ньому завдяки шаленій відвідуваності з боку недалеких українців. І зокрема тому у нас немає нормального українського кіносайту, і багато чого іншого, бо замість того, щоб розвивати своє - дивляться рашн, читають рашн, слухають рашн, рашн соц мережі, рашн сайти.
Колонія раши за власним бажанням.
Shiver2005 
Свій


З нами з: 01.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 108

2015-10-03 19:18  
Віктор написано:

Невже комусь ще не дійшло, що відвідуючи рос. сайти ви тим самим підтримуєте окупацію? Бо саме росіяни заробляють гроші на ньому завдяки шаленій відвідуваності з боку недалеких українців. І зокрема тому у нас немає нормального українського кіносайту, і багато чого іншого, бо замість того, щоб розвивати своє - дивляться рашн, читають рашн, слухають рашн, рашн соц мережі, рашн сайти.
Колонія раши за власним бажанням.


Ага, а качаючи піратський контент ми розвиваємо Неньку-Україну, бу-га-га!
Віктор 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 09.01.10
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 8663

2015-10-03 19:40  
Shiver2005 написано:
Ага, а качаючи піратський контент ми розвиваємо Неньку-Україну, бу-га-га!

http://www.telekritika.ua/rinok/2015-05-06/106778
І якщо качають піратський контент для створення роздач з укр. озвученням/субтитрами, то так, це йде на користь Україні, бо менше недалеких качатимуть з рашн сайтів. Тож краще розвивати українське піратство, ніж просувати рашн. піратство.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 8751

2015-10-03 19:44  
Shiver2005 написано:
Ага, а качаючи піратський контент ми розвиваємо Неньку-Україну, бу-га-га!

Саме так.
TroSer 
Поважний учасник


З нами з: 11.09.13
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 242

2015-10-03 19:54  
Shiver2005 написано:
Ага, а качаючи піратський контент ми розвиваємо Неньку-Україну, бу-га-га!

Сподобався контент? Купи! Допоможи розвивати і виробляти якісний товар далі. Як це роблять небайдужі люди, ну і як це звикли робити в деяких країнах переважно західніше нас...

Віктор написано:
І зокрема тому у нас немає нормального українського кіносайту, і багато чого іншого, бо замість того, щоб розвивати своє - дивляться рашн, читають рашн, слухають рашн, рашн соц мережі, рашн сайти.

Перше що кидається в очі на youtube, це різниця у кількості переглядів польських естрадних артистів і наших. Де у нас 300-500 тисяч, у них мільйони. А населення у поляків на декілька мільйонів менше. І тут же питання не в купівельній здатності, це безкоштовний продукт. Але краще слухати "Падмасковниє вєчєра" та "Лада баклажан", навіщо нам своє?

Додано через 9 хвилин 12 секунд:

До речі, про ваш Кінопіск, зайшов сьогодні прочитати про фільм "Брати", з цікавості. Там одна єдина рецензія, і що б ви думали? Так, поливання лайном вздовж і впоперек. Я ще б зрозумів якусь конструктивну критику, але то виглядає на тупу заполітизовану рецензію.
Xshot 
VIP


З нами з: 22.09.09
Востаннє: 27.11.16
Повідомлень: 1535

2015-10-03 20:10  
TroSer написано:
До речі, про ваш Кінопіск, зайшов сьогодні прочитати про фільм "Брати", з цікавості. Там одна єдина рецензія, і що б ви думали? Так, поливання лайном вздовж і впоперек. Я ще б зрозумів якусь конструктивну критику, але то виглядає на тупу заполітизовану рецензію.

Там може написати рецензію будь-хто! Напишіть свою )

Додано через 6 хвилин 52 секунди:

TroSer написано:
Але краще слухати ... "Лада баклажан"

Звісно це буде користуватись попитом! У нас же своїх, україномовних, "попсових" пісень практично немає! А могли б бути!
TroSer 
Поважний учасник


З нами з: 11.09.13
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 242

2015-10-03 20:13  
Xshot написано:
Там може написати рецензію будь-хто! Напишіть свою )

Боюся що рецензію українською там видалять Wink (2)
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 18.02.12
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 1386

2015-10-03 20:46  
TroSer
ґуґлом перекладіть)
Shiver2005 
Свій


З нами з: 01.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 108

2015-10-03 23:05  
Віктор написано:

http://www.telekritika.ua/rinok/2015-05-06/106778
І якщо качають піратський контент для створення роздач з укр. озвученням/субтитрами, то так, це йде на користь Україні, бо менше недалеких качатимуть з рашн сайтів. Тож краще розвивати українське піратство, ніж просувати рашн. піратство.

Ви вважаєте мій інтелектуальний рівень настільки низьким, щоб я міг читати оцю порнуху?!
Розповсюдження піратських програм - це є злочин. Ні про який розвиток Україні тут не йдеться, як зрештою і будь-якої країни.

Додано через 18 секунд:

don pedro написано:
Саме так.

Федоровичу, ти?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 8751

2015-10-03 23:09  
Shiver2005 написано:
Федоровичу, ти?

Ні. Все той же старий-добрий don pedro, який вважає, що україномовний контент має поширюватись у будь-кий спосіб.
Shiver2005 
Свій


З нами з: 01.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 108

2015-10-03 23:12  
TroSer написано:
Сподобався контент? Купи! Допоможи розвивати і виробляти якісний товар далі. Як це роблять небайдужі люди, ну і як це звикли робити в деяких країнах переважно західніше нас...

Куплю. Тільки це не стосується українського. Купив GTA V, попри відсутність української локалізації. З українського навіть не пригадаю що можна купити як і з російського. А американське на шару качати люблю (програми), це моя друга частина угоди з ними про особисті дані. Як відомо їхнє незнання моїх законів не звільняє їх від відповідальності переді мною.
Віктор 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 09.01.10
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 8663

2015-10-03 23:18  
Shiver2005 написано:
Розповсюдження піратських програм - це є злочин.

То що ви забули на українському піратському трекері? Зокрема маючи у звантаженнях піратські програми? Розвивайте та поширюйте українському мову, якщо вона взагалі вам потрібна - законним шляхом.
Shiver2005 
Свій


З нами з: 01.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 108

2015-10-03 23:44  
Віктор написано:
о що ви забули на українському піратському трекері? Зокрема маючи у звантаженнях піратські програми? Розвивайте та поширюйте українському мову, якщо вона взагалі вам потрібна - законним шляхом.

Шановний, ви не уважно читаєте те, що я написав.

А американське на шару качати люблю (програми), це моя друга частина угоди з ними про особисті дані. Як відомо їхнє незнання моїх законів не звільняє їх від відповідальності переді мною.

Що ви вкладаєте у "розвивайте та поширюйте"? Хіба я якийсь олігарх чи меценат? Про це дбає держава, мені годі й того, що розмовляю набагато краще українською, аніж 99% з тих, хто буцімто нею володіє. Ми живемо за часів ринкових. Зараз ніц не відбувається на шару. Чогось хочете - платіть. Є безкоштовні джерела - то й добре, що не всім бог розум дав.
Зв'язку поміж "поширюйте мову"

if "вона вам взагалі потрібна"

= не побачено

Мабуть ви маєте сказати "законним путьом". Українською мовою це буде "в законний спосіб". Дуже хочу спати, однак дещо досі тямлю. Здається, декому іншому потрібно поширювати українську. Перш за все в собі.

Додано через 1 хвилину 56 секунд:

don pedro написано:
Ні. Все той же старий-добрий don pedro, який вважає, що україномовний контент має поширюватись у будь-кий спосіб.

Так зазвичай поширюють сміття, а не щось важливе.

Пропоную продовжити дискусію в джабер-конференції аби надалі не створювати офтопу, якщо вам є що сказати.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна