Hetmanat: Total War

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти

Увійдіть, щоб проголосувати
Автор Повідомлення
ukrainian hohol 
Свій


З нами з: 20.11.11
Востаннє: 02.03.24
Повідомлень: 59

2015-08-30 13:45  
Розробник: Студія "СіЧъ"
(Лідер, коддінг, прапори і т.і.: Broono, Северин
Коддінг: Lissindiel
Моделлінг і текстурінг республіканських юнітів: SHREDDER
Ретекстурінг "монархічних": Sigmar, AppS, Broono, Delabras
Текстовики: Billy Bright)
Опис:
Цим модом розробники вирішили виправити кричущу несправедливість творців серії ігор Total war, які начисто проігнорували існування української автономії на початку XVIII століття. Отже, мод додає у гру фракцію "Україна".
Особливості перекладу:

Переклад з російської мови
Keltirulla 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.08.15
Востаннє: 05.04.19
Повідомлень: 722

2015-08-30 14:44  
Обов'язково потрібно перекладати. Коли розберусь зі своїми справами навіть підключусь до перекладу гри
zboi 
Новенький


З нами з: 08.10.15
Востаннє: 09.06.18
Повідомлень: 7

2015-10-08 01:45  
Перекладаємо, поки параліч не скував нас, можу допомогти пишіть на [email protected] Ще є плани по перекладу РИМ ІІ пишіть і про Римоньку другу)
ukrainian hohol 
Свій


З нами з: 20.11.11
Востаннє: 02.03.24
Повідомлень: 59

2015-10-08 11:27  
zboi
Якщо мені знадобиться допомога - напишу.
chіef 
Поважний учасник


З нами з: 20.04.15
Востаннє: 27.03.24
Повідомлень: 238

2015-10-09 08:10  
Перекладаєте ігри, в які ніхто не гратиме!
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2015-10-09 10:29  
chіef, гратимуть і багато хто, тому мовчи в тряпочку
Did Kokos 
VIP


З нами з: 27.05.13
Востаннє: 17.03.24
Повідомлень: 400

2015-10-17 09:47  
А це офіційне доповнення?
oleg.plavkov 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.01.12
Востаннє: 26.03.24
Повідомлень: 299

2015-10-17 10:36  
Did Kokos
Ні, це розробка фанатів гри.
Did Kokos 
VIP


З нами з: 27.05.13
Востаннє: 17.03.24
Повідомлень: 400

2015-12-15 19:27  
Який стан перекладу?
shanjin 
VIP


З нами з: 17.04.13
Востаннє: 13.02.18
Повідомлень: 451

2016-01-03 14:49  
Мовної справедливості теж незавадить для різноманітності та більшої органічності.Навіть думаю,що спробувати можна буде оцінити неоцінимий вклад у українську ігроіндустрію.Хоча мені більш подобається брати участь у віртуально історичних подіях про протоУкраїну,які відтворені у Rome Total War 2 та Attila.
Alex_D20 
Свій


З нами з: 12.09.12
Востаннє: 29.01.24
Повідомлень: 87

2016-02-12 16:40  
Як справи з роботою над перекладом? А то тишина якась Happy
Xshot 
VIP


З нами з: 22.09.09
Востаннє: 23.03.24
Повідомлень: 1650

2016-02-14 23:26  
А Ви контактували з кимось із цієї теми?
http://totalwars.ru/board/index.php/topic/28055-getmanat-tw-ukra%D1%97nskoiu/
Asturiel 
Новенький


З нами з: 21.01.13
Востаннє: 15.03.24
Повідомлень: 24

2016-04-14 10:54  
Несправедливість була і у Medieval 2: Total War, де на всю Київську Русь був аж один Новгород. Але її все ж виправили у моді Stainless Steel, здається його італійці проектували, ось там можна за Київську Русь пограти. =)
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2016-04-14 13:31  
Asturiel написано:
Але її все ж виправили у моді Stainless Steel, здається його італійці проектували, ось там можна за Київську Русь пограти. =)

Ба навіть в тому моді Русь була доволі слабка - території сильно розтягнуті (просто мало міст серед дикого поля), дороги до максимальних розвити не можна (проблема нападу всіх ботів-сусідів, хоча монголів можна й десь на мосту підчекати).

Хоча дещо рятували специфічні юніти: дешеві суличники та куманська кіннота на початку, середня кавалерія-дружина (після перевищення певної кількості - рівняють все як еорлінги у Володарі Кілець, масова шокова кіннота) та й ще універсальна піхота-лучники краща за якихось важколатників.
Але знову ж - навіть з використанням специфіки юнітів проти всіх не повоюєш. Та й баланс дерева розвитку будівель у КР середній (порівняно з Візантією). Ще й Київ як місто слабко розвинений за населенням та будівлями (і це - найбільше місто Європи після Риму й Константинополя, звісно ж - до монгольської навали, яка сама собою є певною проблемою після кільков десятків ходів).
Asturiel 
Новенький


З нами з: 21.01.13
Востаннє: 15.03.24
Повідомлень: 24

2016-04-14 13:41  
Так, не врахували варіант, при якому Русь не розвалилася б і продовжила свій розвиток. Однак щодо Києву вони все ж були праві, місто було чи не прифронтовим, постійні війни із печенегами та іншими "гостями" затримували його розвиток, і згодом більш "спокійний" Новгород почав розвиватися куди швидше, тоді як Київ остаточно занепав.
Я за Русь грав, утримуючи мир із сусідами, перша війна була... З Єгиптом та Турцією. =) Бо захищав Константинополь від джихаду. І цей мир дозволив Києву дуже швидко розвинутися. А щодо територій то вони й справді були дуже незручно розшташовані, ослаблення Київської Русі було зумовлене ще й цим.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-04-14 13:59  
А моди Русь Тотал Вар та Русь 2 Тотал Вар:?
bot 
робот


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 26.05.05
Повідомлень: 38878

2016-09-22 17:10  
Тему перенесено з Активні проекти до форуму Заморожені проекти

Причина перенесення: пункт 2.2 правил розділу
Медихронал
bot 
робот


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 26.05.05
Повідомлень: 38878

2017-03-25 10:16  
Тему перенесено з Заморожені проекти до форуму Архів

Причина перенесення: пункт 3.1 правил розділу.
Медихронал
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти