Завантажити та скачати торренти українською


Опівнічний ковбой / Midnight Cowboy (1969) Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
taraskill1 
Модератор відео


З нами з: 21.01.12
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 908

2015-07-06 19:29  
Опівнічний ковбой / Midnight Cowboy (1969) Ukr/Eng



Жанр: драма
Країна: США



Кіностудія / кінокомпанія: Florin Productions

Режисер: Джон Шлезінґер (John Schlesinger)
Актори: Дастін Гоффман (Dustin Hoffman), Джон Войт (Jon Voight), Сільвія Майлз (Sylvia Miles), Джон Маꥳвен (John McGiver) та інші.

Сюжет:
Джо Бак, життєрадісний та наївний хлопець з крихітного техаського містечка, вирушає у Нью-Йорк, щоби використати свої непересічні сексуальні здібності для задоволення потреб багатих жінок за плату. Але справи в нього йдуть не дуже добре, і невдовзі вуличний бомж-туберкульозник Ріццо переконує Джо, що йому потрібен менеджер. Хоча Джо не в захваті від того, що доводиться обслуговувати у нужнику гомосексуалістів, вони з Ріццо стають справжніми друзями. Вони хочуть заробити багато грошей і поїхати у Флориду.

------------
«Опівнічний ковбой», Джон Шлезінґер
Наївний техаський парубок Джо Бак почувається сексуальним гігантом. Він полишає свою безперспективну малу батьківщину й рушає на підкорення Нью-Йорка в якості жиґоло. Джо зодягений в карнавальну ковбойську одежину, сподіваючись справити на самотніх жінок відповідне враження. Зрештою, він характеризує себе так: «Я не ковбой, я жеребець». Але Нью-Йорку, виявляється, цей залітний ковбой з амбіціями жеребця зовсім не потрібен.

Джо Бак прагнув вибратися з провінційного техаського болота, а потрапив на нью-йоркське соціальне дно, де здибав собі подібного невдаху, дрібного шахрая італійського походженння зі щурячим прізвиськом Ратсо. Їхні гіркі пригоди нічними нью-йоркськими нетрями скидаються на епітафію славнозвісній «американській мрії» – у тому виданні, що вона існувала в голлівудських фільмах епохи «великого стилю» та рекламувалася з мільйоннотиражних ґлянсових обкладинок.

З одного боку, це драма, трагедія фасаду «американської мрії», а з іншого вказівник на те, що справжню мрію варто шукати не в зовнішніх лаштунках. «Опівнічний ковбой» – гірка історія про гіркоту самоти. Блискучий Нью-Йорк, як виявилося, переповнений самотніми людьми, кожному з яких протистоятиме непривітний і чужий світ неонового безумства, безконечних автомобільних потоків, потоків такої ж безконечної рекламної жуйки та стриптизу в прямомому й непрямому значенні. І тут проявляються справжні людські цінності – взаємодопомоги, дружби, любові…

Певне, саме це послання картини полонило тодішню американську публіку, яка з великим ентузіазмом подивилася стрічку. Пізніше ж Американський кіноінститут зарахував «Опівнічного ковбоя» до числа 100 найкращих фільмів національної кіноіндустрії.

Варто також зауважити, що, попри вже сказане, відома сенсаційність фільму Шлезінґера полягала ще й у тому, що він уперше ввів до американського кіномейнстриму теми й середовище, доти характерні лишень, скажімо, для так званого «підпільного кіна» чи для екранної практики Енді Воргола, одне слово, для марґінального кінематографа. Таким чином, англійський режисер, що він саме цією стрічкою дебютував за океаном, опинився біля витоків «голлівудського відродження» наприкінці шістдесятих років.

«Опівнічний ковбой», де головні ролі талановито і пронизливо зіграли Дастін Гоффман і, на той час, майже дебютант Джон Войт, став першою, і, здається, досі єдиною американською стрічкою із промовистим рейтинґом «Х», що вона була вдостоєна прихильної уваги Кіноакадемії – отримала три чільні «Оскари»: як найкращий фільм за результатами 1969 року, а також за найкращу режисуру та сценарну адаптацію.

Для довідки: на той час рейинґ «Х» означав найсуворіше глядацьке обмеження для демонстрації фільму, а саме – громадянам до 17 років за-бо-ро-не-но! Бо іксом зазвичай позначали порнографію.

Коли ж картину випускали у 80-х на відео, то супроводили гаслом – «Для тих, хто ніколи цього не бачив, і тих, хто ніколи не забував». Подивіться – не забудете.
АРҐУМЕНТ-КІНО, 2011
Бісексуальна утопія Джона Шлезінґера
Британський кінорежисер, сценарист та продюсер Джон Шлезінґер прожив довге та плідне життя в кінематографі. Він зафільмував близько п’яти десятків документальних, телевізійних та повнометражних картин – спочатку в Британії, а згодом у Сполучених Штатах Америки.

Режисер прославився 1963 року картиною «Біллі-брехун», яка була його другою повнометражною роботою. Власне, і сьогодні стрічка виглядає доволі свіжою завдяки непересічній режисурі та акторським утіленням. У центрі картини – молодий чоловік на ім’я Біллі Фішер, який живе водночас у реальному та придуманому світі. У реальному світі він клерк похоронного бюро, у вигаданому – цар і бог придуманої ним країни Амброзії.

На перший погляд, Біллі – щирий нонконформіст, який відверто зневажає власне дрібнобуржуазне оточення та всією душею прагне змін. Але не все так просто. Біллі називає себе письменником, проте ще навіть не написав жодного рядка. Він мріє про переїзд до столиці, проте при першій-ліпшій нагоді лякається реалізації власних мрій. Кожній зі своїх дівчат Біллі обіцяє одружитися, проте йому не вистачає духу виконати хоча б одну обіцянку. «Біллі-брехун» – це історія про фантазію, яка надто далеко відірвалася від землі. Як то кажуть, дурень думкою багатіє… Стиль стрічки твориться за принципом парадоксального поєднання, сполучування світів реального та уявного.

Упродовж шістдесятих Джон Шлезінґер фільмує ще кілька стрічок з британського життя, поєднуючи актуальні, пекучі теми з екранізацією англійської класики. 1965 року він знімає стрічку «Люба», де головну роль зіграла акторка Джулі Крісті, за що і отримала «Оскара». «Люба» – це історія про таку собі крутихвістку Діану, яка намагається влаштувати своє життя доволі ризикованим, хоча і, до певної міри, традиційним способом, зраджуючи чоловіка з коханцем, коханця зі ще одним чоловіком і так без кінця-краю. Така її вільна, невимушена і легковажна поведінка дала змогу режисерові показати різні верстви британського суспільства, особливо ж – вищий та середній класи, які постають у картині живим утіленням цинізму та лицемірства.

Власне, на цій картині кристалізувався кінематографічний стиль Джона Шлезіґера. Його суть – у поєднанні загалом спокійної, виваженої, майже академічної оповіді з несподіваними, різкими і доволі брутальними сценами насилля або сексуальними епізодами. У «Любій» режисер показує одну з гедоністичних вечірок у Парижі, які згодом стануть неодмінною складовою його кінематографа.

Останньою британською картиною Шлезінґера стала екранізація роману Томаса Гарді «Подалі від божевільної юрби». У центрі оповіді тут також любовні терзання молодої британки, яку знову, і востаннє у Шлезіґера, зіграла Джулі Крісті. Батшиба (так звати героїню) – горда молода жінка, яка перебирає нареченими. Успадкувавши від свого дядька ферму, вона розбиває серця закоханих у неї чоловіків. Зрештою, сержантові Френку Трою, фактично кавалерійським наскоком, таки вдається взяти цю фортецю.

«Подалі від божевільної юрби» – картина відверто ностальгійна, сповнена любови до британських традицій, до відшліфованого століттями способу життя. Режисер подає його без найменшої іронії, залишаючи чорну фарбу хіба для кількох героїв, як уже згадуваний сержант Трой, що він постає своєрідним демонічним спокусником. Зрештою, ця постать стане таким собі прологом до пізніших картин режисера, у яких діятимуть амбівалентні персонажі, чия соціальна і статева ідентичність виглядатимуть доволі проблематично.

Наприкінці шістдесятих Джона Шлезінґера запрошують до Голлівуду, де упродовж трьох наступних десятиліть він ставить безліч картин різного жанру та різної мистецької вартости. Скажімо, його третя американська картина «День сарани» стане ще одним доволі контраверсійним мистецьким висловлюванням на тему американського способу життя. Цього разу в центрі оповіді опиниться Голлівуд, який постане місцем розбитих сердець і тотального цинізму. І знову у фільміі буде шокова масова сцена. Це фінальний епізод біля кінотеатру, у якому має відбутися прем’єра нової стрічки. З’їжджаються знаменитості, ведеться пряма трансляція з місця події. Натовп криками стрічає своїх кумирів. Один із героїв, доведений до відчаю життєвими обставинами, зганяє злість на маленькому хлопчикові, який дражнить його. Сплеск неґативних емоцій спровокує ланцюгову реакцію ненависти.

Однією з мистецьких вершин американського періоду Шлезінґера стане картина «Янкі», дія якої відбувається у маленькому британському містечку середини сорокових років ХХ століття. Саме сюди прибуває гурт американських військовиків, які готуватимуться до відкриття Другого фронту. Стрічка обертається навколо стосунків американців із місцевим британським населенням, власне, йдеться про три любовні пари, які ніби покликані ілюструвати культурну різницю між двома націями. І кожна з них тримається власних традицій та вірувань, сповнена власних стереотипів та упереджень.

Шлезінґер розповідає свою історію, пильно вдивляючись у героїв, не пропускаючи подробиць та нюансів, які перетворюють картину на своєрідний гімн людській відданості та гідності. І ця стрічка також скидається на певну утопію за Шлезінґером, у якій британці та американці складатимуть своєрідну бісексуальну єдність, де гармонійно поєдналися чоловіче та жіноче єство. І ось ця символічна бісексуальність, що постає і як культурний феномен, а згодом, у інших фільмах, і як власне сексуальна орієнтація, по-своєму характеризує творчість постановника.

Із плином часу Джон Шлезінґер, вимушено чи добровільно, проте слідує голлівудській кон’юнктурі, пристосовуючи свій стиль до потреб часу. 1990 року він знімає картину «Мій дім – моя фортеця», відому ще під назвою «Тихоокеанські висоти», у модному тоді жанрі параноїдального трилера. У центрі оповіді – молода пара, яка купує дім у престижному районі Сан-Франциско, самостійно ремонтує його, а потім здає в оренду кілька квартир на першому поверсі. Одну із них займає такий собі Картер Гейс, який живе із різних махінацій. І ось цей злочинець шукає способу підібратися спочатку до чоловіка, згодом до дружини, а потім і до їхньої нерухомости. Незабаром між героями розпочнеться правдива війна не на життя, а на смерть.

На тлі тодішніх трилерів, картину вирізняє особлива, європейська інтонація. І ця інтонація полягає у своєрідному відчутті плинности часу, відносности усіх цінностей, соціальних ролей і статевих ідентифікацій. Прикметно, що у фільмі режисер з’явився власною персоною, зігравши мовчазного пасажира ліфта. Поява доволі символічна – цей персонаж не просто ні у що не втручається, він навіть не спостерігає, він просто супроводжує одного із героїв.

В АРҐУМЕНТІ-КІНО 27 лютого о 01:05 – перша американська і взагалі найзнаменитіша картина Джона Шлезінґера – «Опівнічний ковбой». У цьому фільмі є прикметним усе – тема, час, місце дії та особливо режисерський стиль. Шлезінґер одним із найперших дозволив собі в американському кіні розкутість художніх засобів. Річ не тільки у відвертій демонстрації інтимних сторін людського життя, але й у критичному показі американських реалій та у самому способі організації кінематографічного матеріалу. Постановник веде дві лінії оповіді, одна з яких стосується зовнішніх подій, інша – внутрішнього життя персонажа. Монтажем він показує плин спогадів і думок свого героя, виводить внутрішнє назовні і робить його важливим чинником сюжету.

Власне, перед нами кінематографічний шедевр, який пережив свій час і водночас залишився у своєму часі. Пережив, бо ми і зараз захоплюємось його мистецькими чеснотами, а залишився фільм у шістдесятих, бо нерозривно пов’язаний із тим часом, пов’язаний з епохою, яка створила усі передумови до нашого непростого сьогодення.
Ігор Грабович, 2011
------------
Тривалість: 01:53:21

------------
Якість:

від: (автор ріпу: tеko)
------------
Відео:
кодек:
розмір кадру: 704x384 (1.83:1)
бітрейт: 1986 кб/с
------------
Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с

Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с
------------

Про український аудіоряд:
Українською мовою фільм озвучено студією
Інфо про озвучення та доріжку

Текст читали актори: Олександр Завальський та Ніна Касторф



------------
Скріншоти
-----------
Джерело:
------------
Подяка:
Пані olgaya за надану сиру доріжку.
Пану robotron005 за оформлення.
------------
Особиста оцінка: 9 - мені сподобалось.


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2015-07-06 19:29
 Розмір:   2.08 GB 
 Оцінка фільму:   5/10 (Голосів: 18)
   
Yarik M 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 25.10.12
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 177

2015-07-07 20:09  
Хто дивився, відгукніться: як фільм?!
А то я вагаюсь щось...

Час_настал 
VIP


З нами з: 01.07.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 277

2015-07-07 20:43  
Гра Джона Войта виявилася просто жахливою,як на мій погляд. Через це вирішив не дивитися далі.
vldfd 
Новенький


З нами з: 16.03.15
Востаннє: 15.10.16
Повідомлень: 2

2016-07-12 01:21  
обов'язковий до перегляду
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти