Завантажити та скачати торренти українською


Робот Чаппі / Chappie (2015)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3  наступна
Автор Повідомлення
Anonymous 







2015-05-10 06:52  
Робот Чаппі / Chappie (2015)

Робот Чаппі / Chappie (2015)


Жанр: екшн, фантастика, трилер
Країна: США, Мексика, ПАР



Кінокомпанія: Columbia Pictures, Media Rights Capital, LStar Capital
Режисер: Ніл Бломкамп / Neill Blomkamp
Актори: Шарлто Коплі / Sharlto Copley, Дев Патель / Dev Patel, Ніндзя / Ninja, Йоланді Віссер / Yo-Landi Visser, Хосе Пабло Кантілльо / Jose Pablo Cantillo, Г'ю Джекман / Hugh Jackman, Сіґурні Уівер / Sigourney Weaver та інші

Сюжет:
Чаппі - вундеркінд. Як і будь-яка інша дитина, він потрапляє під вплив свого оточення, і тільки його серце і душа допоможуть йому знайти свій шлях. Але є одна річ, яка робить Чаппі несхожим на всіх інших: він - перший робот, здатний відчувати і думати.


Тривалість: 02:00:19
Якість:
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 х 304
бітрейт: ~1286 кб/с

Аудіо:
мова: українська
переклад: професійний дубльований
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с
Скріншоти









Джерело:
Особиста оцінка: 9







 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2015-06-07 03:08
 Розмір:   1.46 GB 
 Оцінка фільму:   9.1/10 (Голосів: 217)
   
Інші релізи
   Робот Чаппі / Chappie (2015) 1080p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng 11FrYkT  8 / 0   13.33 GB   2015-09-25 06:00 
   Робот Чаппі / Chappie (2015) [640x270] DmitryA  2 / 0   1.03 GB   2015-08-03 20:03 
   Робот Чаппі / Chappie (2015) 720p-mini (60 fps) Ukr | Sub Ukr Drool  4 / 0   5.33 GB   2015-07-13 14:44 
   Робот Чаппі / Chappie (2015) 720p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng 11FrYkT  14 / 0   4.75 GB   2015-06-09 20:36 
   Робот Чаппі / Chappie (2015) 720p-mini Drool  5 / 0   2.57 GB   2015-06-09 09:27 
   Робот Чаппі / Chappie (2015) Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng Gelios  3 / 0   2.18 GB   2015-06-06 15:53 
   Робот Чаппі / Chappie (2015) AVC Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng Gelios  2 / 0   1.68 GB   2015-06-06 15:52 
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 8716

2015-05-10 09:43  
Чудовий фільм від режисера "Дев'ятого округу" і "Елізіуму". Таке собі "педагогічна кіберіада". Дуже раджу.

Мій розширений відгук на фільм:

http://kinostrichka.com/movie/1883/

Остап Сірко 
Свій


З нами з: 05.04.15
Востаннє: 09.07.15
Повідомлень: 75

2015-05-10 10:39  
don pedro з kinostrichka.com написано:
На жаль, схоже на те, що "Чаппі" провалився у прокаті, зібравши тільки десь 60 000 000 $ прокаті. Тому хтозна, чи знайдуться бажаючі надалі фінансувати проекти Бломкампа. Дуже шкода.

Я от "Чаппі" не дивився, але "Елізіум" був великим кроком назад у порівнянні з "Дистриктом 9", і про це багато говорили. Але Бломкамп дуже цікавий режисер, і його ніхто просто так не кине, навіть через певні фінансові невдачі, тим більше, що $84м у прокаті - це не повний провал, хоч для мінімального заробітку і треба було зібрати більше $98м.
Зараз він працює над новим "Чужим", щоправда ще невідомо, чи буде це 5-та частина, чи перезавантаження, чи спін-офф (точно не друга частина "Прометея", бо з нею працює старий Рідлі). На жаль, якщо тенденція продовжилась, і "Чаппі" вийшов ще гіршим за "Елізіум", то я маю великі сумніви, що зі світом Чужого у Бломкампа складеться краще.
don pedro з kinostrichka.com написано:
Мабуть, публіка виявилась не зовсім готовою до історії про роботів такого рівня, яка ще й відбувається поза межами США, десь у Африці.

Дія "Дистрикту 9" теж відбувається у ПАР. Тим не менш, це один із найпопулярніших sci-fi фільмів усіх часів, особливо у США.
don pedro з kinostrichka.com написано:
в Йоганнесбурзі, столиці ПАР

Не вводьте людей в оману. Столиця ПАР - Преторія, Йоганнесбурґ - найбільше місто.

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 8716

2015-05-10 11:41  
Остап Сірко написано:
"Елізіум" був великим кроком назад у порівнянні з "Дистриктом 9"


Зазвичай більшість кіношників мають одну-дві справді добрих ідей. І не більше. Мабуть, Бломкамп свої вже вичерпав.

Остап Сірко написано:
хоч для мінімального заробітку


Продюсерів давно не цікавлять "мінімальні заробітки" (?). У кожного перед очима стоять гроші з якогось "Аватару", тож для південноафриканця все може закінчитись не дуже добре. І те, що його залучили як режисера до енного за рахунком "Чужого" - і кращого нічого не знайшлося, вже свідчить не на його користь.

Що до столиці ПАР, то це і справді мій провал Sad (2)

Остап Сірко 
Свій


З нами з: 05.04.15
Востаннє: 09.07.15
Повідомлень: 75

2015-05-10 12:21  
don pedro написано:
Зазвичай більшість кіношників мають одну-дві справді добрих ідей. І не більше. Мабуть, Бломкамп свої вже вичерпав.

Він вже 6 років обіцяє "Дистрикт 10". Там ще є про що розповісти. Хоча якщо вийде так як із "Елізіумом", то я проти. Хай краще вже буде один, але крутий фільм. Можливо, що й справді Бломкампові більше нічого не вдасться.
don pedro написано:
Продюсерів давно не цікавлять "мінімальні заробітки"

Власне якщо фільм відробив себе, то їм байдуже. А "Чаппі" ще може це зробити за рахунок blu-ray/dvd та стрімінгових сервісів.
don pedro написано:
У кожного перед очима стоять гроші з якогось "Аватару"

Ну, в "Аватару" хоч і найбільші збори (не враховуючи інфляцію), та у порівнянні з бюджетом (який так офіційно й не оприлюднили, а неофіційно це $237м +$9м на ре-реліз) вони тьмяніють. Ось наприклад минулорічні "Винні зірки" при бюджеті у $12м зібрали $307м (коефіцієнт перевершення - 25.5). І треба ж зважати, що на "Аватар" чи кіно зі всесвіту Marvel студії витрачають величезні гроші ще й на рекламу, яка не входить до суми бюджетів, що оприлюднюються. Іноді такі рекламні кампанії коштують дорожче за саме кіно. Натомість недорога мелодрама витрачає на таке у рази менше (не думаю, що 20th Century Fox витратило на рекламу "зірок" більше ніж половину їхнього бюджету), тож заробітки шалені. Западло тільки, що сиквелу не знімеш - усі гг померли Happy
А щодо грошей, то зараз всі намагаються почати знімати якесь супергеройське кіно, бо це в тренді й точно принесе прибуток.
Не думаю, що на таке кіно як "Чаппі" хтось покладав великі надії, особливо після "Елізіуму".
don pedro написано:
І те, що його залучили як режисера до енного за рахунком "Чужого" - і кращого нічого не знайшлося, вже свідчить не на його користь.

Як це не свідчить?! Йому знову довіряють великий бюджет (успіх "Прометея" дає можливість Fox сміливо витрачати бабулєси на всевіт Чужого), при тому, що останнім часом він не у найкращій формі. Це якщо Бломкамп і таке завалить, от тоді можна буде говорити-балакати про його "списання".

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 8716

2015-05-10 13:18  
Остап Сірко написано:
Можливо, що й справді Бломкампові більше нічого не вдасться.

Надія завжди є. другий "Термінатор" кращий за перший.

Остап Сірко написано:
Йому знову довіряють великий бюджет

Для мене справжня довіра до режисера з боку продюсерів полягає в тому, що йому дають великі гроші не на сиквел, а на оригінальний фільм. Якщо ж людина після власних, авторських фільмів, йде знімати вторинне кіно, то це вже падіння.

Що ж до "Зірок..." то таке рідко буває.

Остап Сірко 
Свій


З нами з: 05.04.15
Востаннє: 09.07.15
Повідомлень: 75

2015-05-10 14:10  
don pedro написано:
Надія завжди є. другий "Термінатор" кращий за перший.

То було питання бюджету. Кемерону одразу не довіряли.
don pedro написано:
Що ж до "Зірок..." то таке рідко буває.

А таке як "Аватар" часто)
don pedro написано:
Для мене справжня довіра до режисера з боку продюсерів полягає в тому, що йому дають великі гроші не на сиквел, а на оригінальний фільм. Якщо ж людина після власних, авторських фільмів, йде знімати вторинне кіно, то це вже падіння.

Ви, певно, помітили, що Бломкамп фанат екзоскелетів, усіляких роботів та усіляких високотехнологічних збочень. Його "Чужий" може бути геть не схожим на усі інші. Та й не думаю, що Fox ризикне знімати продовження того лайна, що вийшло в прокат 1997 року. Скоріш за все це буде перезапуск або ж спін-офф (що навіть цікавіше, бо розширює всесвіт). Тож довіряти таке режисерові, останні фільми якого не дуже, досить ризиковано. Та ви праві. Оригінальний фільм з великим бюджетом завжди потребує більшої довіри. Бломкамп своїм "дистриктом" заробив собі аж на два (як бачимо, не зовсім виправдано). Може, й іще заробить, якщо "Чужий" вдасться Happy

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 8716

2015-05-10 15:35  
Остап Сірко написано:
То було питання бюджету. Кемерону одразу не довіряли.


Ні, не тільки. Це було питання сюжету. За сюжетом перший "Термінатор" - банальний фільм категорії
Б про роботів з майбутнього та білявку, а ось другий - прорив у всіх сенсах цього слова. Що ж до дуже дешевих фільмів, які фінансово "вистрелили" на 1000 і більше відсотків, то пригадуються "паранормальне явище", "Маріячі", ще "мексиканського" Родрігеса, "Паранормальне явище" та "Проект "Відьма з Блер"".

Остап Сірко написано:
Його "Чужий" може бути геть не схожим на усі інші.


Екзоскелетами, роботами і збоченнями у світі Чужих нікого не здивуєш. Тут треба щось справді нове. Я б навпаки все докорінно спростив - не космос, а якась закинута планета-смітник (Бломкамп, судячи з його попередніх фільмів, кохається у показі смітників), не сучасна зброя, а каміння, не сто Чужих, а один проти ста людей. Але, я думаю, знову буде знято якесь високотехнологічне лайно у космосі Confused

Остап Сірко 
Свій


З нами з: 05.04.15
Востаннє: 09.07.15
Повідомлень: 75

2015-05-10 15:51  
don pedro написано:

Ні, не тільки. Це було питання сюжету. За сюжетом перший "Термінатор" - банальний фільм категорії
Б про роботів з майбутнього та білявку, а ось другий - прорив у всіх сенсах цього слова.

І що ж там такого проривного?) Спецефекти, хіба що. Якоїсь суперзмістовності сюжету, як і в першому, я там не бачу.
Погодьтесь, перший Термінатор з більшим бюджетом виглядав би набагато краще. Можливо, Кемерон через бюджет і не міг дуже розвернутися, тому й вийшло не так вражаюче, як із "судним днем".
don pedro написано:
Екзоскелетами, роботами і збоченнями у світі Чужих нікого не здивуєш.

Це правда - там свого вистачає, але Бломкамп вигадливий.
don pedro написано:
Я б навпаки все докорінно спростив - не космос, а якась закинута планета-смітник

Не космос - "Прометей". Основні події на планеті.
Але планета-смітник це справді Бломкампове Happy
don pedro написано:
не сучасна зброя, а каміння

Тобто купа людей опиняється гола-боса на планеті-смітнику. Не думаю, що Чужому буде важко їх знищити Happy
don pedro написано:
Але, я думаю, знову буде знято якесь високотехнологічне лайно у космосі

Занадто банально було б (хоча оригінальний "Чужий" із сучасними ефектами - це круто). Треба щось нове, правду пишете) ГГ - не жінку, наприклад. Може, планета-океан і морські чужі))

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 8716

2015-05-10 19:51  
Остап Сірко написано:
Спецефекти, хіба що. Якоїсь суперзмістовності сюжету, як і в першому, я там не бачу.


Wide grin

Остап Сірко написано:
Тобто купа людей опиняється гола-боса на планеті-смітнику. Не думаю, що Чужому буде важко їх знищити Happy


Так треба зробити якісь пастки і зброю зі сміття.

Остап Сірко написано:
Занадто банально було б


Банальність - все для сучасного кінематографу. Якщо Сталлоне можна знімати шість "Роккі", то чому не можна знову повернутись у космос з якимись бластерами і натовпом чужих?

Остап Сірко 
Свій


З нами з: 05.04.15
Востаннє: 09.07.15
Повідомлень: 75

2015-05-12 01:02  
don pedro написано:
Wide grin

То розкажіть про неоціненний внесок Термінаторів до кінематографу)
На 1992 то був найдорожчий фільм, із найкращими спецефектами, які тоді тільки можна було уявити. Художньої цінності там небагато, на мій погляд.
don pedro написано:
Так треба зробити якісь пастки і зброю зі сміття.

Зброя зі сміття - це вже як у "дистрикті")
don pedro написано:
Якщо Сталлоне можна знімати шість "Роккі", то чому не можна знову повернутись у космос з якимись бластерами і натовпом чужих?

Як на мене, то вдаліший приклад - "Форсаж". 7 частин, буде 8-ма, перетворилось на повне безглуздя і стрілянину (хоча воно і з самого початку не давало великих надій, та все ж це було кіно про перегони, а не про якісь спецоперації, де тачки відіграють лише другорядну роль), виключно з маркетинговою метою.
Про космос теж можна цікаво зняти. Особливо із "чужим". Але Бломкамп не такий режисер. А так міг би вийти чудовий психотрилер-жах.

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 8716

2015-05-12 07:16  
Остап Сірко написано:
Художньої цінності там небагато, на мій погляд.


На ваш погляд можливо й так. У кожного свій погляд.

Остап Сірко 
Свій


З нами з: 05.04.15
Востаннє: 09.07.15
Повідомлень: 75

2015-05-12 08:42  
don pedro написано:
У кожного свій погляд.

Звісно. Тому я і написав, що то мій погляд Happy

xaker1207 
Новенький


З нами з: 15.10.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 15

2015-05-14 22:53  
купа коментарів, а нічого конкретного про даний фільм. а людям цікаві відгуки... так от, переглянув це кінце і залишився дуже задоволений. мені сподобався, так само, як колись сподобався "9 округ". сюжет оригінальний і спонукає переживати за героїв фільму. на мою думку, зараз дуже мало якісних фільмів. але "Чаппі" вийшов якраз достойним вашої уваги. раджу всім!!
bogdanich 
VIP


З нами з: 24.10.13
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 352

2015-05-15 15:28  
Цікавий фільм! Захоплюючий, динамічний, повчальний. Відразу бачиш почерк Бломкампа. Дивишся та так і згадуєш "Дев'ятий округ" та "Елізіум". Хоча, ті фільми виявилися кращими. Тут мені не сподобалася кінцівка. А саме:
Перевтілення свідомості людини в робота. Це якось виглядає по-дитячому. Казочка та й годі!
Актори гарно зіграли, особливо сподобався Г'ю Джекман.
7/10.
Дякую!

reminor7 
VIP


З нами з: 15.08.11
Востаннє: 30.11.16
Повідомлень: 292

2015-05-15 18:06  
Нажаль, нічого нового цей фільм не показав. Сюжет заїзджений і обсмоктаний з усіх сторін.
Народження штучного інтелекту з повадками дитини, яка не вміє розмовляти - виглядає так смішно, аж плакати хочеться.
Ще одне підтвердження, що, як правило, зі співаків погані актори, особливо з реперів.

4/10 (3 за Джекмана і 1 за робота).

Сумно.

bogdanich 
VIP


З нами з: 24.10.13
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 352

2015-05-15 19:58  
Кому цікаво, ось короткометражка про одного із скаутів, знята тим самим режисером ще у 2006 році.
https://www.youtube.com/watch?v=CCS0hNyJf6k

Blisscounter 
Свій


З нами з: 20.04.12
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 94

2015-05-15 20:52  
Кращий фільм цієї весни (допоки не бачив Скаженого Макса), на мою особисту суб*єктивну думку. Хтось скаржиться на шаблони і банальний сюжет. Ну, так, тема штучного інтелекту вже представлена в багатьох стрічках і в усіх можливих варіаціях. Щось нове вигадати проблематично.. Однак мені було просто цікаво спостерігати за дійством на екрані, я отримував море позитиву від багатьох веселих ситуації (подяка за якісний дубляж), щиро хвилювався за героїв, коли було не до сміху... Фільм подарував повну гамму емоцій і відчуттів. І врешті-решті, я абсолютно чесно можу сказати, що "Чаппі" мені сподобався!!! Особиста оцінка з огляду на деякі недоліки : 9 з 10.
dimarei 
Свій


З нами з: 15.05.13
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 87

2015-05-16 00:49  
Просто шедевр. Я ще не в собі. Раджу всім, в кінці навіть заплакав... 100/10
trelxtrel 
VIP


З нами з: 15.12.10
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 327

2015-05-16 09:02  
Мені дуже сподобався цей фільм! Оригінальний, не шаблонний, смішний, гарні саудтреки та український дубляж! Передивився на одному диханні! На мій погляд, поки, що один з найкращих фільмів у цьому році.

Моя оцінка 8/10

astronautleonov99 
Новенький


З нами з: 21.11.14
Востаннє: 19.11.16
Повідомлень: 3

2015-05-16 14:07  
Дивилася у кінотеатрі... Ревіла половину фільму!))

Кіно дуже класне)) Ну і Соні розрекламували себе як тільки могли - тепер ми знаємо, що PS4 може все)
10/10

Jack_Daniels 
VIP


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 297

2015-05-16 19:40  
Цей діалог просто виніс мозок:
Але ж ти - ТВОРЕЦЬ, навіщо ти зробив мене смертним?
Цікаве кіно. Мені сподобалось.

tarik1111111 
Свій


З нами з: 19.10.13
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 117

2015-05-16 21:59  
сподобалось, рекомендую.
Skifstriy 
Частий відвідувач


З нами з: 13.12.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 47

2015-05-18 17:12  
чудовий фільм
student1508 
Поважний учасник


З нами з: 27.02.10
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 213

2015-05-18 22:17  
Фільм просто бомба. Така собі душевно-драматична фантастика. Емоції зашкалюють ще дотепер...
Ті хто пишуть, що фільм для дітей напевно не розуміють всю суть доброти,яку режисер показує в кінці фільму.
Напевне найкраще,що я бачив в цьому році!
10 з 10.

P.S. А переклад і дубляж МЕГА Суперовий !!!

Віталій Прискурій 
Свій


З нами з: 18.06.13
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 144

2015-05-18 22:35  
Чудовий фільм! Рекомендую!!!
boroznaya 
VIP


З нами з: 02.11.12
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 1868

2015-05-21 15:03  
Блюрика з ліцензійним звуком варто чекати?
famous37 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 538

2015-05-23 01:19  
Примітивний фільм. Точно не для дітей, бо сцени насильства і еротики. "Екс-махіна" більше сподобався=)
Maters 
VIP


З нами з: 27.03.12
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 1156

2015-05-23 10:23  
Остап Сірко написано:
Не вводьте людей в оману. Столиця ПАР - Преторія, Йоганнесбурґ - найбільше місто.

Ну, наскільки я знаю, столиця ПАР вже декілька років називається не Преторія, а Чване або Тшване))

Щодо фільму, то мені він не дуже сподобався. Міг би й не дивитись. Пам'ятаю, що Район №9 колись мені сподобався - треба буде ще раз переглянути)

svidomiy 
Частий відвідувач


З нами з: 26.07.13
Востаннє: 27.11.16
Повідомлень: 30

2015-05-24 13:23  
Оригінально, цікаво. Сподобалось, 9/10.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3  наступна