Завантажити та скачати торренти українською


Зоряний шлях: У пітьму / Star Trek Into Darkness (2013) 1080p H.265 Ukr/Eng | sub Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
Tenax555 
Свій


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 95

2014-09-27 14:12  
Зоряний шлях: У пітьму / Star Trek Into Darkness (2013) 1080p H.265 Ukr/Eng | sub Ukr/Eng

Зоряний шлях: У пітьму / Star Trek Into Darkness (2013) 1080p H.265 Ukr/Eng | sub Ukr/Eng


Жанр: фантастика, екшн
Країна: США



Кінокомпанія: Paramount Pictures Corporation
Режисер: Джей Джей Абрамс
Актори: Бенедикт Камбербетч, Кріс Пайн, Закарі Куінто, Зоі Салдана, Еліс Іве, Карл Урбан, Саймон Пегг, Антон Єльчин, Ноел Клар...

Сюжет:
Коли команда Ентерпрайза отримує наказ повернутися додому, то бачить, що неспинна хвиля жаху, що йде зсередини їх власної організації, знищила флот і все, за що він бився, зануривши Землю в пучину кризи. Маючи також і особисті мотиви, капітан Кірк очолює переслідування у саме серце зони військового конфлікту, щоб схопити людину, яка і є тією самою зброєю масового ураження. Просуваючись уперед, наші герої стають учасниками грандіозної шахової партії, де на кону — життя. Тепер любов буде випробувана на міцність, дружні зв'язки розірвані, і багато що буде принесено в жертву для єдиної сім'ї, яка залишилася у Кірка — його команди.


Тривалість: 02:12:06
Якість:
Відео:
кодек: MPEG-H/HEVC/H.265
розмір кадру: 1920 x 800
бітрейт: ~7600 кб/с

Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: професійний дубльований
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 640 кб/с

Субтитри:
мова: українська(Forsed/Full)
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt

Субтитри:
мова: англійська x 3
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt
MediaInfo
Загальна інформація
Унікальний ID : 249361211101771511499622049278215760064 (0xBB9938EB77D03435BFE4EC1CA922A8C0)
Повна назва : D\Star Trek Into Darkness.2013(f).1080p.h265.Ukr.Eng.Tenax555.mkv
Формат : Matroska
Версія формату : Version 4 / Version 2
Розмір файлу : 8.23 ГіБ
Тривалість : 2 год.
Загальний бітрейт : 8 912 Кбіт/сек
Назва фільму : Star Trek Into Darkness (2013) - by Tenax555
Дата кодування : UTC 2014-09-25 14:16:19
Програма кодування : mkvmerge v7.1.0 ('Good Love') 64bit built on Jul 27 2014 13:06:55
Бібліотека кодування : libebml v1.3.0 + libmatroska v1.4.1
DURATION : 02:02:13.425000000
NUMBER_OF_FRAMES : 1974
NUMBER_OF_BYTES : 79032
_STATISTICS_WRITING_APP : mkvmerge v7.1.0 ('Good Love') 64bit built on Jul 27 2014 13:06:55
_STATISTICS_WRITING_DATE_UTC : 2014-09-25 14:16:19
_STATISTICS_TAGS : BPS DURATION NUMBER_OF_FRAMES NUMBER_OF_BYTES

Відео
Ідентифікатор : 1
Формат : HEVC
Формат/Відомості : High Efficiency Video Coding
Ідентифікатор кодеку : V_MPEGH/ISO/HEVC
Тривалість : 2 год.
Бітрейт : 7 647 Кбіт/сек
Ширина кадру : 1 920 пікс.
Висота кадру : 800 пікс.
Співвідношення сторін екрану : 2.40:1
Режим частоти кадрів : Постійний
Частота кадрів : 23.976 кадр/сек
Біт/(Пікселі*Кадри) : 0.208
Розмір потоку : 7.06 ГіБ (86%)
Заголовок : Star Trek Into Darkness (2013) - Tenax555
Мова : English
Default : Так
Forced : Ні

Аудіо #1
Ідентифікатор : 2
Формат : AC-3
Формат/Відомості : Audio Coding 3
Профіль : CM (complete main)
Налаштування формату, Endianness : Big
Ідентифікатор кодеку : A_AC3
Тривалість : 2 год.
Режим розрахунку бітрейта : Постійний (CBR)
Бітрейт : 448 Кбіт/сек
Кількість каналів : 6 канал(-и,-ів)
Позиції каналів : Front: L C R, Side: L R, LFE
Частота дискретизації : 48.0 кГц
Бітова глибина : 16 біт
Тип стиснення : Із втратами
Розмір потоку : 423 МіБ (5%)
Заголовок : 5.1 @ 448 kbps
Мова : Ukrainian
Default : Так
Forced : Ні

Аудіо #2
Ідентифікатор : 3
Формат : AC-3
Формат/Відомості : Audio Coding 3
Профіль : CM (complete main)
Налаштування формату, Endianness : Big
Ідентифікатор кодеку : A_AC3
Тривалість : 2 год.
Режим розрахунку бітрейта : Постійний (CBR)
Бітрейт : 640 Кбіт/сек
Кількість каналів : 6 канал(-и,-ів)
Позиції каналів : Front: L C R, Side: L R, LFE
Частота дискретизації : 48.0 кГц
Бітова глибина : 16 біт
Тип стиснення : Із втратами
Розмір потоку : 605 МіБ (7%)
Заголовок : 5.1 @ 640 kbps
Мова : English
Default : Ні
Forced : Ні

Текст #1
Ідентифікатор : 4
Формат : UTF-8
Ідентифікатор кодеку : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості : UTF-8 Plain Text
Заголовок : Forsed
Мова : Ukrainian
Default : Так
Forced : Ні

Текст #2
Ідентифікатор : 5
Формат : UTF-8
Ідентифікатор кодеку : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості : UTF-8 Plain Text
Заголовок : Full
Мова : Ukrainian
Default : Ні
Forced : Ні

Текст #3
Ідентифікатор : 6
Формат : UTF-8
Ідентифікатор кодеку : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості : UTF-8 Plain Text
Default : Ні
Forced : Ні

Текст #4
Ідентифікатор : 7
Формат : UTF-8
Ідентифікатор кодеку : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості : UTF-8 Plain Text
Мова : English
Default : Ні
Forced : Ні

Текст #5
Ідентифікатор : 8
Формат : UTF-8
Ідентифікатор кодеку : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості : UTF-8 Plain Text
Мова : English
Default : Ні
Forced : Ні
h265 Log

frame I: 1459 Avg QP:15.92 kb/s: 30996.10
frame P: 51098 Avg QP:17.40 kb/s: 15168.24
frame B: 137476 Avg QP:20.66 kb/s: 4846.72
global : 190033 Avg QP:19.74 kb/s: 7822.84
УВАГА!

High Efficiency Video Coding HEVC (x265) - представляє нове покоління енкодерів яке створювалося в тому числі для 4К ТБ.
На сучасних "залізних" плеєрах не відтворюється (і не буде)
Аналогічно на телевізорах з вбудованим програвачем медіа
На смартТВ можливо, залежить від моделі ( на універсальних арм процессорах так) необхідне відповідне ПЗ
На PC та HTPC - так, необхідно оновити кодеки та программи відтворення(плеєри) - практично усі сучасні плеєри h265 вже підтримують.
Планшети, смартфони - так (відповідне ПЗ)
Скріншоти
Особиста оцінка: 8 - мені сподобалося


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2014-09-27 14:12
 Розмір:   8.23 GB 
 Оцінка фільму:   8.9/10 (Голосів: 16)
   
Інші релізи
   Стартрек: Відплата / Зоряний шлях: У пітьму / Star Trek Into Darkness [IMAX Edition] (2013) 720p Ukr/Eng | sub Ukr/Eng XXXVIRUS  0 / 0   7.98 GB   2014-09-17 14:27 
   Стартрек: Відплата / Зоряний шлях: У пітьму / Star Trek Into Darkness (2013) 720p-mini Drool  14 / 0   2.9 GB   2013-09-19 07:21 
   Стартрек: Відплата / Зоряний шлях: У пітьму / Star Trek Into Darkness (2013) Remux 1080p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng Drool  5 / 0   29.17 GB   2013-09-16 21:34 
   Зоряний шлях 2: У пітьму / Star Trek Into Darkness (2013) Ukr/Eng | Sub 2хUkr/Eng ilu  5 / 0   1.45 GB   2013-09-15 17:39 
   Стартрек: Відплата / Зоряний шлях: У пітьму / Star Trek Into Darkness (2013) 1080p | 3D-Video seroga13  6 / 0   12.67 GB   2013-09-15 17:09 
   Стартрек: Відплата / Star Trek Into Darkness (2013) AngryBirdsUA  10 / 0   2.18 GB   2013-09-15 16:23 
   Стартрек: Відплата / Зоряний шлях: У пітьму / Star Trek Into Darkness (2013) 720p Ukr/Eng | sub Ukr/Eng NeetScrool  5 / 0   10.3 GB   2013-09-15 13:19 
   Стартрек: Відплата / Зоряний шлях: У пітьму / Star Trek Into Darkness (2013) 1080p Ukr/Eng | sub Ukr/Eng 11FrYkT  6 / 0   18.93 GB   2013-09-15 11:51 
   Стартрек: Відплата / Зоряний шлях: У пітьму / Star Trek Into Darkness (2013) AVC Ukr/Eng | sub Ukr/Eng DеLight  16 / 0   2.67 GB   2013-09-15 06:44 
zed 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 10.12.13
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 285

2014-09-27 15:01  
del
Mr Yuran 
Відео Гуртом - команда HD
Відео Гуртом - команда HD


З нами з: 15.11.11
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 378

2014-09-28 20:37  
Tenax555

Щось кодек не дуже. Судячи з цього:
Цитата:
Біт/(Пікселі*Кадри) : 0.208

frame I: 1459 Avg QP:15.92 kb/s: 30996.10
frame P: 51098 Avg QP:17.40 kb/s: 15168.24
frame B: 137476 Avg QP:20.66 kb/s: 4846.72


якість мала б бути куди кращою.
Було б добре зробити порівняльні скріншоти із оригіналом.

Це стосується також інших ваших релізів

Tenax555 
Свій


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 95

2014-09-29 01:31  
Mr Yuran
Ні, зовсім не обов'язково, дуже залежить від відеоряду. Для фільму що знімався не цифровою камерою, для такого бітрейту параметри звичайні. Для h264 і такого не буде. Пошукайте в мережі аналогічні релізи с h264, зверніть увагу, які там бітрейти, і хто при цьому виклав лог кодування.
І порівняйте наприклад з
http://toloka.to/t59408?sid=7f89ef511540341ae6dad9eedf23404c
що знімався цифровиком.

P.S. Вибачте, в мене нема вже оригіналів, порівняльних скріншотів не буде.

Mr Yuran 
Відео Гуртом - команда HD
Відео Гуртом - команда HD


З нами з: 15.11.11
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 378

2014-09-30 17:11  
Tenax555 написано:
Ні, зовсім не обов'язково, дуже залежить від відеоряду. Для фільму що знімався не цифровою камерою, для такого бітрейту параметри звичайні.

А яка різниця, якою камерою знімалося відео? На BD диску ми маємо звичайний набір кадрів. І кодеку, в принципі, все одно що там, чим воно знімалось, і яка у нього якість. Якщо якість не дуже, то нам буде потрібно більше значення Біт/(Пікселі*Кадри). В мене було відео, яке потребувало значення Біт/(Пікселі*Кадри) значно більше за 0.5, щоб якість не сильно відрізнялась від оригіналу. Наприклад, Гамлет / Hamlet (1948) 720p Ukr/Eng | Sub Eng

Щодо логу. Не знаю як там в H.265, для , за моїми спостереженнями, оптимальна якість виходить при значені QP для B-кадрів в межах 20-23, навіть ближче до 23. При менших значеннях, а тим паче менше 18, якість не набагато краща, що, загалом, призводить лише до "роздуття" бітрейту.
У вашому ріпі:
Цитата:
frame B: 137476 Avg QP:20.66 kb/s: 4846.72

Проте скріни явно розмиті.
У ріпі за посиланням:
Цитата:
frame B: 139910 Avg QP:16.96 kb/s: 4063.74

По скрінам не скажеш.
У ріпі Робокоп / RoboCop (2014) 1080p H.265 Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng:
Цитата:
frame B: 125339 Avg QP:18.18 kb/s: 3323.94

Перший скрін, взагалі, виглядає намальованим.

Проте в цих трьох ріпах значення Біт/(Пікселі*Кадри) в в межах 0.18-0.21

Власне, тому в мене підозра до кодеку.

Проте це все лише цифри. Особисто я на них не сильно орієнтуюсь. Перш за все важливі порівняльні скріншоти.

Додано через 25 хвилин 5 секунд:

І ще одне питання. На що ви орієнтувалися, обираючи саме такий бітрейт?

Tenax555 
Свій


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 95

2014-09-30 21:09  
Цитата:
А яка різниця, якою камерою знімалося відео? На BD диску ми маємо звичайний набір кадрів. І кодеку, в принципі, все одно що там, чим воно знімалось, і яка у нього якість.

Існує думка, і я схильний з нею погоджуватися, що 265 кодек більш лояльний, до відео початково знятого цифровими камерами. Точніше він більш ефективний у цьому випадку, порівняно з 264, що пов'язано з використанням суттєво збільшених макроблоків, та деякими змінами в алгоритмах наприклад деблокінгу. Н265 "не любить" дефекти плівки, що нікуди не діваються після оцифровки, і значно краще працює з типово цифровим "сміттям", бо "заточенний" на це від початку. У будь якому разі я не є фахівцем з цьго питання, спираюсь на думки більш просунутих кодерів, та мережеві чутки, і не зможу Вам це довести. Можу лише відзначити, що мій невеликий особистий досвід це підтвержує.

Цитата:
для , за моїми спостереженнями, оптимальна якість виходить при значені QP для B-кадрів в межах 20-23, навіть ближче до 23

Думаю що це в значній мірі усеж справа суб'єктивна. За моїми особистими спостереженнями оптимальна якість десь 19-21. Можливо детальність страждає не так помітно, але я реагую на колір та контраст. Як правило я бачу різницю між 19 і 23. Звичайно у кожного може бути своя думка на цей рахунок.

Цитата:
Проте це все лише цифри. Особисто я на них не сильно орієнтуюсь. Перш за все важливі порівняльні скріншоти.

Важко не погодитись, тим більше порівнювати показники QP в логах для 264 і 265 насправді не коректно, за суб'єктивною оцінкою якість отриманого відео(при однаковихQP) може відрізнятися , при чому як в один так і вдругий бік в залежності скоріш за все від першоджерела.-)

Цитата:
І ще одне питання. На що ви орієнтувалися, обираючи саме такий бітрейт?

Цього разу на результат тестового проходу 7 хвилинного "обрізку" фільму. Нажаль я не можу поки що що робити повноцінний тестовий прохід.

P.S.Пропоную продовжити наше спілкування в приваті, якщо є така необхідність. Не думаю що тут відповідне місце.

timpro 
Новенький


З нами з: 28.01.14
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 23

2015-07-16 16:15  
Підкажіть, будь ласка, в якому порядку дивитись Фільми та Серіали всесвіту Стартрек. Який фільм чи серіал починати дивитись з самого початку і який фільм чи серіал завершує (на даний момент ) епопею Стартрек.

Дякую!

usibat2015 
Свій


З нами з: 20.10.15
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 53

2015-11-08 17:00  
Баловані ви розмірами ріпів головне розмір а якість а якість на висоті
Чеширский Кот 
Новенький


З нами з: 07.06.15
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 11

2016-02-22 02:47  
Будь ласка, поясніть хто-небудь, що треба зробити, щоб дивитися українською мовою, а не з англійськими субтитрів. Я не розумію... (
Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 1270

2016-02-24 22:34  
Чеширский Кот написано:
Будь ласка, поясніть хто-небудь, що треба зробити, щоб дивитися українською мовою, а не з англійськими субтитрів. Я не розумію... (
Не користуватися Windows Media Player-ом. Радив би глянути на SMPlayer.
Чеширский Кот 
Новенький


З нами з: 07.06.15
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 11

2016-02-28 17:48  
Drool - дякую!

Додано через 10 хвилин 28 секунд:

І ще раз - дякую, все нарешті запрацювало! Happy

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти