Завантажити та скачати торренти українською


Доґвіль / Dogville (2003) Ukr/Eng | Sub Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
karvai0 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 18.01.10
Востаннє: 09.09.16
Повідомлень: 3686

2014-05-21 18:28  
Доґвіль / Dogville (2003) Ukr/Eng | Sub Eng


Жанр: драма
Країна: Данія, Швеція, Великобританія, Франція, Німеччина, Голландія, Норвегія, Фінляндія, Італія



Кінокомпанія: Zentropa Entertainments, Isabella Films B.V., Something Else B.V.
Режисер: Ларс фон Трієр / Lars von Trier
Актори: Ніколь Кідман / Nicole Kidman, Пол Беттані / Paul Bettany, Гарріет Андерссон / Harriet Andersson, Патриція Кларксон / Patricia Clarkson, Бен Ґазара / Ben Gazzara, Філіп Бейкер Голл / Philip Baker Hall, Джеремі Девіс / Jeremy Davies, Хлоя Севіні / Chloë Sevigny, Стеллан Скарсґаард / Stellan Skarsgård, Лорен Бекелл / Lauren Bacall, Джеймс Каан / James Caan, Джон Гарт / John Hurt

Сюжет:
Дія фільму відбувається у 1930-ті роки у США (часи Великої депресії). Режисер використовує надзвичайно мінімальний набір декорацій, щоб висвітлити історію Ґрейс, утікачки від бандитів, котра прибуває до маленького містечка Доґвіль, і знаходить там притулок, за який розплачується фізичною працею.
Арґумент-кіно
«Доґвіль», Ларс фон Трир
Вночі з 1 на 2 червня о 01:35 на телеканалі «1+1» дивіться програму «Арґумент-кіно» та знаменитий фільм данського режисера Ларса фон Трира «Доґвіль»/ Dogville (2003, Данія – Швеція – Велика Британія – Франція – Німеччина – Нідерланди – Норвегія – Фінляндія – Італія).

Фільм знаменитого данського кінопровокатора, одного з найвидатніших кіномитців сучасности Ларса фон Трира «Доґвіль» побачив світ 2003 року й розтривожив Каннський фестиваль. За цю картину фон Трир був визнаний найкращим режисером року за версією Європейської кіноакадемії.

«Доґвіль» також відомий черговим формальним експериментом колись автора «Догми 95» – надихаючись театром Брехта, майстер звів декорації фільму до мінімуму, чимало з них просто позначивши крейдою на підлозі у студії. Хоча це не завадило стрічці бути правдиво кінематографічною.


Сюжет розгоратється у Сполучених Штатах Америки 1930-х років за Великої депресії. Донька ґанґстера Ґрейс не може прийняти криваве ремесло батька й переїздить до містечка Доґвіль. Місцеві ховають її від банди ґанґстерів, а Ґрейс прагне відпрацювати за гостинність. Але за якийсь час рятівники починають вимагати від неї неможливого...

Ларс фон Трир є автором таких вікопомних і провокативних фільмів, як «Розсікаючи хвилі», «Ідіоти», «Та, що танцює в темряві», «Антихрист», «Меланхолія», цьогорічна «Німфоманка». Він автор тих стрічок, що вони повсякчас збурювали і збурюють суспільну думку. Сказати б, розривають інтелектуальну публіку навпіл.

Інакше й бути не може, коли художник завше говорить про головне – мистецькими сюжетами й кіномистецькими засобами піднімає найболючіші, найскладніші питання, які, власне, стояли й завше стоять перед людством, перед кожною людиною, але які наш розум часто ладен приспати. Вони ж тим часом нікуди й ніколи від нас не діваються...



Ці проблеми загострюються в житті чи не кожної людини, будь-якого суспільства у критичні моменти існування чи й на межі поміж буттям і небуттям. Фон Трир наполягає – про них не варто забувати щодень, адже це правда про людину, про кожного з нас. І як би пекельно не було із цією правдою, її треба знати.

Адже, швидше за все, таке знання є відправним пунктом на шляху до зміни усталеного порядку речей. І як би не складно було змінити людство, напевне, його таки можна змінювати, але коли ти готовий змінити його в собі. Принаймні, ладен спробувати це зробити.

Ну а «Доґвіль» одразу ж після каннської прем’єри багато хто визнав безсумнівним шедевром. Разом із тим, інше крило критичного загалу традиційно, як на адресу фон Трира, назвало його фільм черговою провокацією і мало не політичним памфлетом.



Тут варто зауважити, що мистецтво і є тим правдивим полем, де має зростати провокація. Це не політика, де провокація часто призводить до людської крови. Провокація ж мистецька – вона викликає не тільки емоційне, а й, зазвичай, інтелектуальне збурення. Власне, за тим маємо ознаку справжнього мистецтва, яке не обслуговує, а тривожить.

Стосовно ж політичности «Доґвіля», то вона полягає нібито в програмовому антиамериканізмі замисленої фон Триром трилогії – другою з неї зафільмованою стрічкою є «Мандерлей», у якому розглядаються моральні аспекти рабства, а третьою колись має стати картина під назвою «Вашинґтон».



Так от, цей самий Трирів «антиамериканізм» є, радше, сказати б, «європейським глядацьким продуктом» із роду звичайної людської психології – мовляв, якщо такий жах, то це не про нас! Насправді ж режисер писав сценарій та фільмував про підданих Данського королівства. А ще з часів вікопомного Гамлета відомо – усе те прямо з нашого життя...

Варто лиш зауважити, що в «Доґвілі» Ларс фон Трир звернувся до теми й проблеми помсти у людському житті, а ще міркує над тим, що таке поняття як «добро» аж ніяк не є абсолютним. Також у «Доґвілі» Ларс фон Трир послідовно досліджує природу добра та його іпостасей – краси, любови, благодаті, доводячи неможливість їхнього, я би сказав – автоматичного, існування на землі. За всім цим, як і за злом, завше стоїть конкретна людина.


І зверніть увагу на фінальну коду фільму, її фон Трир переніс на прикінцеві титри – це надзвичайної сили пронизливі драматичні світлини часів Великої депресії у Сполучених Штатах.

У спеціальному ж сюжеті в програмі йтиметься про образ жінки у фільмах Ларса фон Трира, що є принциповим та визначальним у його творчості.

ТРИРОВІ ЖІНКИ
1996 року Ларс фон Трир створює кінокартину «Розсікаючи хвилі», яка стане першою стрічкою його нової трилогії під умовною назвою «Золоте Серце». Головними героями цієї трилогії, як, зрештою, і всіх його наступних фільмів будуть жінки, котрі переживають непростий період у своєму житті.

Задум стрічки «Розсікаючи хвилі» виник у Трира під впливом книжки «Золоте серце», яку він прочитав у дитинстві, і в якій ідеться про дівчинку, що та усе віддає іншим, нічого не лишаючи собі.


Головню ж героїнею фільму Трира стала дівчина на ймення Бес, яка виходить заміж за нафтовика Яна і згодом перебуває з ним у тривалій розлуці через специфіку його праці. Оточенням Бес є сувора протестантська громада, котра не знає компромісів і не дуже толерує чужинців. Бес часто звертається до Бога і, як їй здається, отримує від нього відповіді. Одного разу, важко переживаючи розлуку, героїня просить Бога прискорити зустріч із коханим. Її бажання збуваються, проте у жорстокий спосіб – Ян отримує важке поранення під час виробничої аварії.


Згодом він опиняється у критичному стані, і тепер його може порятувати тільки диво. Бес отримує від Яна настанови і фактично жертвує собою в ім’я коханого.

Другу картину з трилогії «Золоте Серце» Трир зафільмував 1998 року. Вона має назву «Ідіоти» й належить до фільмів, що створені за допомоги правил «Доґми 95» – естетичного маніфесту, написаного Триром разом з іншим данським режисером, Томасом Вінтерберґом.

«Ідіоти» розповідають історію жінки на ймення Карен, яка після сварки з власною родиною опиняється у комуні молодих людей, що ті на публіці вдають із себе розумово відсталих. Практика ця називається «розбуди свого внутрішнього ідіота», і суть її в тому, аби вести себе підкреслено ірраціонально та непередбачувано, порушуючи соціальні правила. Поведінка ця – явно провокаційна та зухвала, проте вона може дати несподівані естетичні й терапевтичні результати.



Карен проходить повний шлях ініціації: на початку вона не розуміє поведінки товаришів, та згодом сама включається до гри. У фіналі ж героїня повертається до рідних, проте її внутрішній ідіот не знаходить з ними спільної мови.

2000 року Трир завершує трилогію «Золоте Серце» екстраваґантного та дуже ефектною стрічкою «Та, що танцює в темряві», яка здобуває «Золоту пальму» Каннського фестивалю й робить із режисера правдивого класика світового кіна. У цій картині Трир ізнову розповідає про молоду жінку, цього разу еміґрантку з Чехословаччини Сельму, яка прибула до Сполучених Штатів, аби врятувати власного сина від спадкової хвороби.

Одного дня її грабує сусід, поліцейський Білл, який не може розплатися з боргами. Сельма просить повернути гроші, проте її прохання залишаються непочутими, більше того, Білл сам звинувачує Сельму в крадіжці. Жінка вбиває поліцейського, опиняється на лаві підсудних та отримує смертний вирок.



Перед нами зразкова героїня Трирового світу, правдиве Золоте Серце, дуже раціональна та міцна конструкція, яка відмінно працює завдяки винятковій режисерській майстерності.

2009 року фон Трир випускає стрічку «Антихрист» – експериментальну історію про жіночу депресію та одержимість, у якій можна побачити навіть мізогінію, себто ненависть до жінок.

Ця картина знята поза трилогіями – вона започатковує новий цикл фільмів режисера і нового жіночого персонажа. Цього разу йдеться про світоглядну та екзистенційну кризу, яку спричиняють певні негаразди і в особистому життя героїні, і в довколишньому світі, непідвладному для неї. В «Антихристі» криза спричиняється смертю дитини, яка гине через неуважність батьків.

Героїня тут не носить імени, і її криза на самому початку виглядає цілком універсальною скорботою, яку можна подолати перевіреними засобами психотерапії. На початку все ніби так і розгортається, лікування прогресує, проте одного дня у жінці відкриваються незнані глибини.



«Антихриста», за словами фон Трира, спричинила його власна депресія, котру режисер здолав, зафільмувавши цю стрічку. Показово також, що Трир приписав свою депресію жінці, а не чоловікові. Якось коментуючи цю свою відданість жіночим персонажам, майстер зазначив, що йому простіше висловлювати свої ідеї через жінок, ніж через чоловіків, бо у чоловічій версії усе виглядає надто брутально і сповнене нестримного насилля. Однак, жіноче насилля в «Антихристі» не менш брутальне, ніж чоловіче, більше того, фінал цієї історії по своєму показовий: чоловіка оточують тисячі жінок без облич, ніби позначаючи собою своєрідне позачасся, з якого йому не вибратися довіку.

2011 року Ларс фон Трир випускає стрічку «Меланхолія», в якій демонструє одразу двох жіночих персонажів, двох сестер, Жюстіну та Клер, які займають протилежні позиції щодо ймовірної всесвітньої катастрофи. Картина виходить напередодні так званого кінця світу, начебто пророкованого календарем майя, і потрапляє до низки тематично подібних кінотворів. На цьому досить розмаїтому тлі режисерові вдалося зняти не просто ориґінальний фільм, але й розвинути свої улюблені теми.



Цього разу йдеться, власне, про стоїцизм як життєву філософію. Нею володіє одна із сестер, Жюстіна, яка, розуміючи всі наслідки зіткнення двох планет, Землі та Меланхолії, не шукає якогось гаданого порятунку, що той може міститися і в діях, і в людських переживаннях, а приймає загибель як даність.

«Меланхолія», ймовірно, найвишуканіший та найпесимістичніший фільм фон Трира, який парадоксальним чином, а по-іншому в цього кінематографіста й не буває, дарує людині надію. І ця надія, власне, у вмінні опанувати себе через близькість смерти, через позбавлення людини ілюзії безсмертя.

Вночі ж із 1 на 2 червня о 01:35 в «Арґументі-кіно» – «Доґвіль», перша картина з трилогії «Америка – країна можливостей». І тут ідеться про жінку-ідеалістку, яка намагається пробудити в довколишніх людях їхні найкращі якості. Для цього вона використовує власну покірність, яка провокує ближніх на протилежні вчинки.


Ґрейс не схожа ні на Золоте Серце з попередньої трилогії, ні на пізніших жінок-у-стані-кризи, про яких режисер фільмуватиме далі. Тут ми маємо справу не стільки із самопожертвою жінки в ім’я ближнього, скільки з її погордою, яка стає центральною темою у фільмі. Погорда Ґрейс, яка вірить, що люди варті поваги і з ними не можна чинити, як із собаками, стане причиною не тільки гіркого розчарування героїні в людській природі, а ще й призведе до однієї з найвиразніших та найпарадоксальніших у світовому кіні трагедій.

У цій першій частині трилогії, яка на сьогодні ще не завершена, Трир вивів на авансцену жінку-мислителя та жінку-провокатора, котра найповніше утілила мистецькі методи й світоглядні принципи свого творця.

Відео-сюжет

Тривалість: 02:50:20
Якість: (Hurtom)
Відео:
кодек: 65
розмір кадру: 720 x 304
бітрейт: 1778 кб/с

Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: багатоголосий закадровий
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с
Інформація про озвучення
Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Субтитри:
мова: англійська (завантажити)
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt


Джерело:

Висловлюю подяку п. OlegCena, xslim, MAKAPOHHIK за наданий сирий звук і п. Gelios за українізований постер.


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2014-06-04 10:39
 Розмір:   2.9 GB 
 Оцінка фільму:   9.6/10 (Голосів: 36)
   
Інші релізи
   Доґвіль / Dogville (2003) AVC Ukr/Eng | Sub Eng Загора  4 / 0   3.11 GB   2016-02-26 22:31 
   Доґвіль / Dogville (2003) 720p Ukr/Eng | Sub Eng Загора  4 / 0   8.18 GB   2016-02-26 22:27 
karvai0 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 18.01.10
Востаннє: 09.09.16
Повідомлень: 3686

2014-06-04 11:19  
не міг відірватись від фільму.. не зважаючи на те що він йде майже 3 години
yuras17 
Новенький


З нами з: 19.09.12
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 8

2014-06-04 13:58  
чудовий і сильний фільм.
bssergy 
Новенький


З нами з: 11.07.08
Востаннє: 20.11.16
Повідомлень: 22

2014-06-04 14:30  
Ну нарешті це сталося! Доґвіль в українській озвучці! Дякую, 1+1!
kolomyja 
Частий відвідувач


З нами з: 27.01.11
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 42

2014-06-05 10:36  
А в HD якості планується?
zaika 
VIP


З нами з: 01.07.12
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 950

2014-06-15 17:19  
Чув про цей фільм і давно хотів побачити. Ну от нарешті. Але чи це фільм, чи театр на кіноекрані? Скоріше друге. Про сам фільм майже все сказав В. Войтенко з Аргумента кіно. Так що лишається тільки подякувати як Гуртому, karvai0, так і В. Войтенко з Аргумент-кіно. 10/10.
ninenine 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 23.10.09
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 1147

2014-06-20 20:11  
Геніальний фільм, Ніколь Кідман неперевершена - виклалася на всі 100%, до того ж трохи шокуючий кінець. 9 з 10
Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 656

2014-09-04 20:05  
Хочеться щось погане написати про цей фільм, типу героїня така наївна спочатку і після розмови з батьком осягнула свою неправоту і тому подібні речі, але, по правді, це тільки тому, що після перегляду стрічки лайняно на душі, усвідомлюючи, що Ларс фон Трієр(Трир, не знаю як вірно), швидше за все, правий в висвітленні питань показаних у фільмі, прикро за людей, і за себе теж.
Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 656

2014-10-04 22:30  
Тільки-но з кінотеатру, дивився Плем'я Слабошпицього, теми, що зачіпає цей фільм співзвучні з Доґвілем Ларса фон Трієра. Це так, до слова.
Jack_Daniels 
VIP


З нами з: 30.07.10
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 297

2015-02-19 12:21  
ДЯКУЮ karvai0 і усім хто посприяв появі фільму в українському перекладі Happy
Цікавий і емоційний фільм. 3години навіть не помітив, хороший артхаус!

яфіук56н 
VIP


З нами з: 15.11.12
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 339

2015-03-28 11:28  
10/10
Maters 
VIP


З нами з: 27.03.12
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 1159

2016-07-18 19:41  
Крутий фільм.
Severnyi 
VIP


З нами з: 10.02.09
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 477

2016-07-31 21:46  
Цей фантастичний мінімалізм - це щось неймовірне. Фільм тримає від початку до кінця.
маленький хлопчик 
VIP


З нами з: 14.02.15
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 601

2016-11-14 16:52  
Шедеврально і ідеально. Без коментарів. 10-ка платинова.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти