Завантажити та скачати торренти українською


Хоббіт: Трилогія / Гобіт: Трилогія / The Hobbit: Trilogy (2012/2013/2014)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3  наступна
Автор Повідомлення
Anonymous 







2014-03-05 09:23  
Хоббіт: Трилогія / Гобіт: Трилогія / The Hobbit: Trilogy (2012/2013/2014)








Хоббіт: Несподівана подорож / Гобіт: Неочікувана подорож / The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
Хоббіт: Несподівана подорож / Гобіт: Неочікувана подорож / The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)

Хоббіт: Трилогія / Гобіт: Трилогія / The Hobbit: Trilogy (2012/2013/2014)


Жанр: пригодницький, фентезі
Країна: США, Нова Зеландія



Кіностудія / кінокомпанія: New Line Cinema, Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), WingNut Films
Режисер: Пітер Джексон (Peter Jackson)
Актори: Мартін Фріман (Martin Freeman), Йєн МакКеллен (Ian McKellen), Річард Армітаж (Richard Armitage), Джеймс Несбітт (James Nesbitt), Кен Стотт (Ken Stott), Кейт Бланшетт (Cate Blanchett), Елайджа Вуд (Elijah Wood) та інші.

Сюжет:
Хоббіт Більбо Беггінс, чарівник Гендальф і 13 гномів на чолі з Торіном вирушають у похід за скарбами гномів, захопленими драконом Смоґом і зваленими в печері «Самотньої гори» Еребор.


Тривалість: 02:49:37
Якість:
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 х 304
бітрейт: 1389 кб/с

Аудіо:
мова: українська
переклад: професійний дубльований
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Субтитри: форсовані на мови ельфів та орків
мова: українська
тип: вбудовані (жорсткі)

Скріншоти












Джерело: &
Особиста оцінка: 9

Хоббіт: Пустка Смоґа / Гобіт: пустка Смоґа / The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)
Хоббіт: Пустка Смоґа / Гобіт: пустка Смоґа / The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)




Жанр: фентезі, пригодницький
Країна: США, Нова Зеландія



Кінокомпанія: Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), New Line Cinema, WingNut Films
Режисер: Пітер Джексон / Peter Jackson
Актори: Мартін Фріман / Martin Freeman, Річард Армітадж / Richard Armitage, Єн МакКеллен / Ian McKellen, Еванджелін Ліллі / Evangeline Lilly, Орландо Блум / Orlando Bloom, Люк Еванс / Luke Evans, Бенедикт Камбербетч / Benedict Cumberbatch, Лі Пейс / Lee Pace, Кен Стотт / Ken Stott та інші.

Сюжет:
Продовження подорожі хоббіта Більбо Беґінса, чарівника Гендальфа та 13 відважних гномів. Їх компанія зобов'язана завершити свою подорож до Самотньої гори. Там вони повинні зустрітися з найбільшою небезпекою з усіх - драконом Смоґом, створінням куди більш страхітливим, ніж всі їхні минулі противники, яке перевірить на міцність не тільки їх мужність, але й фортецю їх дружби і правильність обраного шляху.


Тривалість: 02:41:16
Якість:
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720x304
бітрейт: ~1477 кб/с

Аудіо:
мова: українська
переклад: професійний дубльований
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с


Інформація про дубляж
Переклад: Романа Дяченка
Режисер дубляжу: Анна Пащенко
Звукорежисер: Олександр Мостовенко
Координатор дубляжу: Катерина Фуртас
Ролі дублювали: Олесь Гімбаржевський, Олександр Ігнатуша, Андрій Мостренко, Михайло Жонін, Євген Малуха, Михайло Кукуюк, Андрій Федінчик, Дмитро Гаврилов, Анатолій Зіновенко, Дмитро Бузинський, Андрій Альохін, Василь Мазур, Анатолій Барчук, Дмитро Вікулов, Сергій Солопай, Михайло Войчук, Андрій Самінін, Ольга Сумська та інші.
Фільм дубльовано студією Postmodern.



Субтитри: форсовані на мови ельфів та орків
мова: українська
тип: вбудовані (жорсткі)
Скріншоти




Джерело: &
Особиста оцінка: 10 - без зайвих вагань рекомендую всім!

Хоббіт: Битва п'яти воїнств / Гобіт: Битва п'яти армій / The Hobbit: The Battle of the Five Armies (2014)
Хоббіт: Битва п'яти воїнств / Гобіт: Битва п'яти армій / The Hobbit: The Battle of the Five Armies (2014)

Хоббіт: Трилогія / Гобіт: Трилогія / The Hobbit: Trilogy (2012/2013/2014)


Жанр: пригодницький, фентезі
Країна: Нова Зеландія, США



Кінокомпанія: New Line Cinema, Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), WingNut Films
Режисер: Пітер Джексон / Peter Jackson
Актори: Мартін Фріман / Martin Freeman, Йєн МакКелен / Ian McKellen, Річард Армітаж / Richard Armitage, Джеймс Несбіт / James Nesbitt, Кен Стотт / Ken Stott, Ґрегем МакТавіш / Graham McTavish, Орландо Блум / Orlando Bloom, Люк Еванс / Luke Evans, Бенедикт Камбербетч / Benedict Cumberbatch, Кейт Бланшет / Cate Blanchett, Х'юґо Вівінґ / Hugo Weaving, Крістофер Лі / Christopher Lee та інші

Сюжет:
Завершальна частина подорожі Більбо Беґінса та його друзів. Після того, як Більбо увійшов до лігва Смоґа та розгнівав його, дракон палає бажанням помститись. Але у кожного є слабке місце і Смоґ не виключення.

Чи зможуть Більбо і гноми повернути рідне містечко Еребор і скарби відібрані Смоґом? Якщо так, то чи зможуть вони їх утримати?


Тривалість: 02:24:28
Якість: (Hurtom) by 11FrYkT
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 x 304
бітрейт: ~1713 кб/с

Аудіо:
мова: українська
переклад: професійний дубльований
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Інформація про дубляж
Переклад: Романа Дяченка
Режисер дубляжу: Анна Пащенко
Звукорежисер: Олександр Мостовенко
Звукорежисер перезапису: Максим Пономарчук
Ролі дублювали: Олесь Гімбаржевський, Юрій Висоцький, Олександр Ігнатуша, Михайло Жонін, Андрій Самінін, Світлана Шекера, Андрій Твердак, Ольга Сумська, Дмитро Гаврилов, Андрій Федінчик, Андрій Альохін, Дмитро Бузинський, Анатолій Зіновенко, Василь Мазур, Анатолій Барчук, Михайло Кукуюк, Сергій Солопай, Дмитро Вікулов, Михайло Войчук, Євген Малуха, Віталій Дорошенко, Микола Боклан, Андрій Мостренко, Іван Розін, Дмитро Завадський, Максим Кондратюк та інші.
Фільм дубльовано студією Postmodern.



Субтитри: форсовані на мови ельфів та орків
мова: українська
тип: вбудовані (жорсткі)
Скріншоти





Джерело:
Особиста оцінка: 10 - без зайвих вагань рекомендую всім!








Про те як завантажувати лиш те, що Вас цікавить
Після того як ви натиснули "завантажити" на трекері, в торренті у вас відкривається подібне віконце:

Якщо ж віконце відкрилось маленьке, то там тиснете "додатково", чи "розгорнути", чи ще щось типу того, щоб його розкрити...
Тоді щоб завантажувати не всі фільми, а наприклад лиш той що Вас цікавить Вам просто треба зняти галочки з тих що Вас не цікалять, і натиснути "завантажити", або "так", ну підтвердити завантаження Вам залишається Wink (1)


Бронзовий реліз (на рейтинг впливає 75% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2015-03-21 16:54
 Розмір:   6.55 GB 
 Оцінка фільму:   9.7/10 (Голосів: 278)
   
gepard 
VIP


З нами з: 10.02.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 305

2014-03-27 06:42  
Подивимось.
Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 460

2014-04-01 17:52  
Дякую. Давно чекав.
OnPunishment 
Новенький


З нами з: 01.04.14
Востаннє: 17.07.16
Повідомлень: 1

2014-04-01 22:16  
720p?
11FrYkT 
Модератор відео


З нами з: 20.02.11
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 3127

2014-04-01 23:00  
OnPunishment ,
http://toloka.to/t54999

ПОБИВАН 
Новенький


З нами з: 06.01.14
Востаннє: 12.04.14
Повідомлень: 5

2014-04-04 21:55  
patriot2305 завантажив другу частину, але не відтворюється?!

Пробував різними плеєрами - не допомогло...

В мюторенті зазначена одна помилка хешу (хоча раніше це не заважало).

Що робити, може хтось порадить - будь-ласка!!!

eXteSy- 
VIP


З нами з: 06.04.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 1454

2014-04-05 17:31  
Друга частина значно цікавіша за першу, на сон під час перегляду не тягне. Багато в чому завдяки вчасній зміні локацій.
8/10

НТН 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 25.12.11
Востаннє: 10.11.16
Повідомлень: 2001

2014-04-09 08:30  
Канадійка зробила собі ельфійські вуха, бо вважає себе феєю

aerotrans 
Новенький


З нами з: 23.02.09
Востаннє: 04.09.15
Повідомлень: 1

2014-05-05 16:39  
Так, чомусь не відтворює 2-гу частину Sad (1)
dreamovich 
Частий відвідувач


З нами з: 04.03.09
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 38

2014-10-30 19:41  
Панове, а чи буде колись україномовна озвучка розширеної версії другої частини на 3 години: DEL

Хотілося б і українською подивитись, а не лише на цьому "чухонском наречіі".

boroznaya 
VIP


З нами з: 02.11.12
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1876

2014-12-17 19:51  
Після Володаря перснів, Хоббіт став для мене одним із кращих фільмів, розумію, що це пов'язані фільми, але це і є те, що мені потрібно. Приємно, що Пітер Джексон вирішив продовжити цю серію, і зняти ще одну трилогію! Спасибі за дилогію, релізер молодець! Всім рекомендую!
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 8761

2015-03-05 22:46  
Пощастило Толкіну. Знайшлись бажаючі й екранізували його твори. І тепер його оповіді будуть жити довго-довго, і навіть ті, хто ніколи не брав його книг у руки буде знати, що Професор колись жив та творив. Це і є безсмертя, нерукотворний пам'ятник.

А от багатьом іншим, не менш, а може й більш, геніальним авторам підфартило не так сильно, і їх основні твори ще не екранізовано. ну, нічого. може доживу і побачу ще на екрані Принців і принцес Амберу Желязни, Чорний загін, Душолова та Володаря Кука і Гуллі Фоллі Бестера. Надія є.

VINRARUS 
Свій


З нами з: 16.11.11
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 121

2015-03-07 00:33  
Ой фух, 3 серії залпом одна за одною - перегляд закінчив. 
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 8761

2015-03-07 00:43  
VINRARUS
А ще режисерки є. І там багато цікавого.

Nikko033 
Поважний учасник


З нами з: 31.12.12
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 202

2015-03-07 01:39  
мені хочеться взяти тапочок і забити Джексона до смерті Happy я просто в шоці. як можна було так геніально зняти Володар Перснів, який хочеться переглядати знову і знову і так спаскудити Гобіта?!! це... це просто слів нема! навіщо було ділити аже на три частини??? дякувати Богу, Володаря знімали коли не було ще цієї ідіотської ідеї ділити не великий за обсягом твір на частини, щоб зрубати більше бабла. з кожною наступною частиною серія стає все гіршою і гіршою. вводяться дурнуваті сюжетні лінії, дурнуваті песонажі. бої стають схожі на мультфільм. останній кусок мав хоч би трохи врятувати ситуацію, але ж ні! щоб набрати потрібні дві з чимось години хронометражу, "созідателі" тягнуть резину усіма можливими способами і фільм майже із середини починає провисати, перетворюючись на біганину акторів по знімальному майданчику... а чекалось на маштабну, атмосферну, видовищну битву! ех... варто ще відзначити "неймовірну" акторську гру Фрімана давно такої не бачив)) отже, якщо ви читали оригінал, то проходьте мимо, якщо не читали все одно проходьте мимо і краще прочитайте. 6,5/10
don pedro фарт тут ні до чого. Толкін геній, якого і без екранізацій будуть памятати Wink (2)

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 8761

2015-03-07 02:02  
Nikko033
1) "Гобіт" значно краще і розумніше знято, аніж "Волода". Принаймні, в моїх очах. Джексон сильно виріс як режисер з тих часів.
2) Геніїв було багато, але гідно екранізовано одиниці (поки що). Желязни вже майже забуто. Лавкрафта так і не екранізовано. Надій на фільмування "Темного загону" Глена Кука на разі немає. А сам по собі "Володар" та інші твори Толкіна на сьогодні вже, на жаль, дещо застарілі. Фентезі (як і вся література) вже пішли далеко вперед, і твори Професора на сьогодні просто базова класика, від читання якої слід відштовхуватись кожному любителеві фентезі. Як читання Шекспіра для розуміння театру і драматургії, а Голсуорсі - для розуміння сімейних саг. Не більше, але й не менше.

Nikko033 
Поважний учасник


З нами з: 31.12.12
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 202

2015-03-07 11:35  
don pedro краще? розумніше?? я не знавець технічного боку створення фільмів, але Володар отримав оскари за монтаж, режисуру, візуалку і операторську роботи про щось це та говорить. і взагалі 30 номінацій і з них виграно 17. у Гобіта 7 номінацій і 0 перемог. а який саундтрек! але забудемо про це як і про рейтинг на Кінопошуку та IMDB. також будемо вважати, що Джексон немає ніякого відношення до геніальної ідеї розпилу повісті (не роману!) на три частини, забудемо про анімешну постановку боїв (для порівняння перегляньте ще раз поєдинок Арагорна з орком в першій частині ВП) і про ефекти схожі на комп'ютерний мультфільм і візьмемся за решту. коли перша частина ще тримається оригіналу і зберігає атмосферу, то з другої починається єресь. навіщось добавляється дурнувата любовна лінія, яка просто приречена трагічно закінчитись, щоб добавити "драми", луплять декілька хвилин по кам'яних дверях сокирами, а потім зразу ж здаються, заливають дракона золотом, залишають в живих підступного і боягузливого помічника мера та ще й Бард довіряє життя своїх дітей йому! четверо гномів і два ельфа (дехто з ельфів бігає по падаючому камінню) виносять орків пачками, а потім заледве справляються з двома "босами". і зважаючи на це все ви справді вважаєте Гобіта кращим за Володаря Перснів?!
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 8761

2015-03-07 14:45  
Nikko033
Все ще вважаю. Для мене "Володар..." - кращі ліки від безсоння. До того ж, "Володар" убивчо серйозний, а для мене це вже край. Що ж до того,що з "Гобіта" зробили три фільми, то я теж спершу це не сприймав, а тепер цілком схвалюю це рішення. Сподіваюсь, що з "Сильмариліона" зроблять зо п'ять-шість частинHappy Благо, що є з чого. Що ж до кількості "Оскарів", то це взагалі нічого не означає. Цього року "Готель Гранд Будапешт" його не отримав. Натомість, кращим фільмом оголошено вторинне кіно про вживаного кіногероя "Бердмен". Того року "Оскара" мала б отримати "Небраска" чи "Вовк з Волл-Стріт", а отримала "Гравітація", і це ще добре, бо призером могла б стати безглузда "Американська афера". А до того "оскара" мав якийсь "Артист", і багато чого подібного. Так що, я не надто звертаю увагу на якісь премії.

VINRARUS 
Свій


З нами з: 16.11.11
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 121

2015-03-07 14:50  
Історія дууже цікава, за 8 годин безперервного перегляду ні разу не нудно було.
Але закінчення дуже тупе вийшло.
ПС: на протязі всього фільму мене не покидала думка чому було не сісти на тих великих птахів та не политіти до самої гори. Happy
don pedro написано:
А ще режисерки є. І там багато цікавого.

А можна кілька прикладів?

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 8761

2015-03-07 15:01  
VINRARUS
Не знаю. Але до попередніх фільмів додали багато цікавого. Зрештою, навіть з трейлера у театральну версію не все потрапило.

gomer-smpson 
Забанено
Забанено


З нами з: 14.12.12
Востаннє: 30.08.15
Повідомлень: 467

2015-03-07 18:42  
VINRARUS написано:
А можна кілька прикладів?

http://pix.org.ua/tvorci-hobbita-rozpovili-pro-rozshirenij-versii/

Soturi 
Свій


З нами з: 23.01.15
Востаннє: 03.04.15
Повідомлень: 131

2015-03-07 20:36  
don pedro написано:
Того року "Оскара" мала б отримати "Небраска" чи "Вовк з Волл-Стріт", а отримала "Гравітація"

Виграв "12 років рабства". Гравітація минулого року просто отримала 7 Оскарів Happy.

А з "Гобітом" зробили таку само дурницю, як і з передостанніми "Голодними іграми" - знімати нема про що, але наші маркетингові менеджери порахували, що так буде вигідніше. Весь зміст новели Толкіна успішно б вліз у один фільм на 180-200 хв. І це було б справді круто дивитись.

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 8761

2015-03-07 22:43  
Soturi
Soturi написано:
наші маркетингові менеджери

На жаль, вони не "наші", а американські. У нас таких людей не буде ще років сто.

Soturi 
Свій


З нами з: 23.01.15
Востаннє: 03.04.15
Повідомлень: 131

2015-03-07 23:51  
don pedro написано:
На жаль, вони не "наші", а американські.

Я мав на увазі маркетингових менеджерів Warner Brothers та Lionsgate відповідно Happy. Бо саме вони радять що і як у таких випадках робити.
don pedro написано:
У нас таких людей не буде ще років сто.

Будь-який дистриб'ютор має маркетингового менеджера. Саме через цих нікчемних паскуд ми отримали "Хоббіта", а не "Гобіта".

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 8761

2015-03-08 00:02  
Soturi
Ми отримали "Хоббіта" тому, що ми - постколоніальна країна. Зрештою (зараз у мене почнуть кидати гівенцями) англійською вимовляють таки "хообіт". А "гобіт" з'явився хавдяки перекладові Мокровольського у 1980-х. Не страшно.

Я підтримую рішення американців про більш ніж один фільм. Звісно, краще б було дві частини, але й три незле. Тим більше, що це наше остання побачення з Середзем'ям на найближчий час. "Сильмариліон" побачимо не скоро. Так що, добро й те, що є.

Soturi 
Свій


З нами з: 23.01.15
Востаннє: 03.04.15
Повідомлень: 131

2015-03-08 00:16  
don pedro написано:
Ми отримали "Хоббіта" тому, що ми - постколоніальна країна.

Постколоніальна країна з тотальним комплексом меншовартості.
don pedro написано:
Зрештою (зараз у мене почнуть кидати гівенцями) англійською вимовляють таки "хоббіт".

Це залежить від людини. Вимовляють і так і сяк. Крім того, у цьому слові аж ніяк немає подовженого "б" (тобто не вимовляють його).
don pedro написано:
Я підтримую рішення американців про більш ніж один фільм. Звісно, краще б було дві частини, але й три незле.

Еге, дві ще можна було б зробити біль-менш цікавими. А так... не те щоб я відчував повне розчарування, але трішки є.

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 8761

2015-03-08 00:33  
Soturi написано:
Це залежить від людини.

Букви "г" там точно немає.

Soturi написано:
так... не те щоб я відчував повне розчарування, але трішки є.

Єдине, що мені справді не сподобалось - епічність останньої битви та якісь анімешні бої. А все решта просто чудово. Я навіть змирився з появою негрів, любовною лінією та появою Леголаса.

Soturi 
Свій


З нами з: 23.01.15
Востаннє: 03.04.15
Повідомлень: 131

2015-03-08 00:46  
don pedro написано:
Букви "г" там точно немає.

Ви не чули деяких британців Happy. Тому не стверджуйте так категорично.
don pedro написано:
Я навіть змирився з появою негрів

Кгм... кгм

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 8761

2015-03-08 00:50  
Soturi
У "Гобіті" й азіати є. Це так, квіточка на тортик. Що ж до негрів, то вчора сходив на нову "Попелюшку", і ХОПА! - там теж негр.

VINRARUS 
Свій


З нами з: 16.11.11
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 121

2015-03-08 01:18  
Коли вже темних ельфів негри грати почнуть? Vampire-like teeth
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3  наступна