Завантажити та скачати торренти українською


Біла стрічка / Біла стрічка - Німецька дитяча історія / The White Ribbon / Das weiße Band - Eine deutsche Kindergeschichte (2009) Ger | sub Ukr, Ger

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
yuranako 
VIP


З нами з: 03.11.10
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 1139

2014-01-26 09:59  
Біла стрічка / Біла стрічка - Німецька дитяча історія / The White Ribbon / Das weiße Band - Eine deutsche Kindergeschichte (2009) Ger | sub Ukr, Ger

Біла стрічка / Біла стрічка - Німецька дитяча історія / The White Ribbon / Das weiße Band - Eine deutsche Kindergeschichte (2009) Ger | sub Ukr, Ger
Альтернативні постери
Біла стрічка / Біла стрічка - Німецька дитяча історія / The White Ribbon / Das weiße Band - Eine deutsche Kindergeschichte (2009) Ger | sub Ukr, Ger

Біла стрічка / Біла стрічка - Німецька дитяча історія / The White Ribbon / Das weiße Band - Eine deutsche Kindergeschichte (2009) Ger | sub Ukr, Ger
Жанр: драма, детектив
Країна: Німеччина, Австрія, Франція, Італія



Кінокомпанія: X-Filme Creative Pool, Wega Film, Les Films du Losange, Lucky Red
Режисер: Міхаель Ганеке
Актори: Крістіан Фрідель, Леоні Бенеш, Ульріх Тукур, Урзіна Ларді, Бурґарт Клаусснер, Міхаель Кранц, Райнер Бок, Сюзанна Лотар, Роксана Дюран, Ернст Якобі, Фіон Мутерт, Штеффі Кюгнерт, Марія-Вікторія Драґус, Леонард Проксауф, Левін Геннінґ, Йоханна Бюссе, Тібо Серіе, Йозеф Бірбіхлер, Ґабріела Марія Шмейде, Яніна Фаутц, Енно Требс, Тео Требс, Мілян Шателен, Едді Ґраль, Бранко Самаровскі, Клаус Манхен, Бірґіт Мініхмайр, Себастьян Гюльк, Кай-Петер Маліна, Крістіна Кнеппек, Стефані Амарель, Б’янка Мей, Аарон Денкель, Міка Агренс, Детлев Бук, Анна-Катрін Ґумміх, Міхаель Шенк, Ганус Полак-мол., Сара Шівадзаппа, Маріса Ґровальдт, Арндт Шверінґ-Сонрей та інші.

Сюжет:
Напередодні Першої світової війни. У протестантському селі на півночі Німеччини відбуваються дивні і зловісні події. Загадковий нещасний випадок поступово набирає характеру карального ритуалу, а в центрі таємниці опиняються діти і підлітки з місцевого церковного хору.
Фільм-переможець Каннського кінофестивалю 2009 року.
Найвагоміші нагороди та номінації
Каннський кінофестиваль - 2009 рік


Переможець (3):

"Золота пальмова гілка" (Найкращий фільм)

Приз FIPRESCI

Приз Національної системи освіти Франції

Золотий Глобус - 2010 рік


Переможець (1):

Найкращий іноземний фільм

Європейська кіноакадемія - 2009 рік


Переможець (3):

Найкращий фільм

Найкращий режисер - Міхаель Ганеке

Найкращий сценарист - Міхаель Ганеке

Номінації (1):

Найкращий оператор - Крістіан Берґер

Оскар - 2010 рік


Номінації (2):

Найкращий іноземний фільм

Найкращий оператор - Крістіан Берґер

Британська академія телебачення та кіномистецтва - Премія BAFTA - 2010 рік


Номінації (1):

Найкращий іноземний фільм

Сезар - 2010 рік


Номінації (1):

Найкращий іноземний фільм
Цікаві факти про фільм
- Бюджет фільму – 12 млн. євро.
- Прем'єра фільму відбулася 21 травня 2009 року на Каннському кінофестивалі. Власне, саме він і став переможцем на цьому престижному кінофестивалі. У прокаті фільм стартував у вересні.
- Зйомки відбувалися у Любеку, Платтенбурзі, Лейпцигу та Дрітці (Німеччина). І тривали у період з 9 червня по 5 вересня 2008 року.
- Для Крістіана Фріделя, який, можна сказати, зіграв головну роль, бо все-таки розповідь ведеться від імені його героя, це була дебютна роль у кіно.
- Четверо акторів-чоловіків, які знімалися у цьому фільмі, відразу після закінчення зйомок, буквально за 2-3 тижні після них, приступили до зйомок в іншому фільмі – у «Безславних виродках» Квентіна Тарантіно. Це – Арндт Шверінґ Сонрей, Себастьян Гюльк, Райнер Бок та Міхаель Кранц.
- Фільм був номінований на «Оскар» у категорії Найкращий іноземний фільм, але нагороди не отримав. Та вже наступний фільм Міхаеля Ганеке «Любов», який вийшов через три роки, цю нагороду таки отримав.
Рецензія: Біла стрічка - Зміїне яйце
«Біла стрічка» — новий фільм Міхаеля Ханеке, доволі нетиповий для цього австро-німецького режисера. Чорно-білий. В історичному антуражі: час дії — передвоєнні 1913—1914 роки. Підкреслено уповільнений у дії. Багатий на діалоги. Психологічно різнобарвний. Без загального і однозначного поділу на жертв і катів (хоча і перші, і другі, все ж, є). Майже без прямих сцен агресії.

Ханеке відомий саме як автор надзвичайно жорстоких, холодних, абсолютно позбавлених напівтонів драм, дія яких розгортається в сучасності, з дуже впізнаваними героями — типовими представниками середнього класу. Рівень насильства в цих картинах дуже високий, у знаменитих і шокуючих «Забавних іграх» просто зашкалює. Ханеке завжди важливо було препарувати саме оточуючу дійсність, нанести удар по сучасному глядачеві, розгорнувши фільм у режимі «тут і зараз» — як це і було з «Іграми», «Прихованим», «Піаністкою».

І тут, раптом, разючі зміни. До перелічених особливостей слід додати ще й фактично романну форму — історія подана у викладі героя, молодого вчителя, котрий згадує ті події через багато років. Причому, якщо це роман, то помітно традиційний, із тих, що раніше називали психологічними або реалістичними. Маємо ретельний зріз суспільства, виконаний по всіх основних майнових станах: незаможні селяни, священнослужитель, вчитель, лікар, економ у маєтку, поміщицька аристократія. Однак об’єктом розгляду стає не клас, а родина — базова структура патріархального соціуму. Тож акцентовано і основні вікові прошарки: малеча; старші діти — підлітки 13—14 років; 17-річна дівчина, яка стає нареченою вчителя, і — окремо — світ безіменних дорослих, диференційований за фахами.

Ханеке заглядає в кожну з тих осель, найбільшу увагу незмінно приділяючи дітям, власне, підзаголовок фільму — «історія німецьких дітей». Біла стрічка — одне із знарядь у надзвичайно суворій системі виховання, котрої дотримується сільський пастор. Її пов’язують дітям, щоб нагадати про чистоту і невинність. Однак починається фільм не з повчальних сцен, а із загадкового випадку, в якому лікар дістав тяжкі каліцтва, повертаючись із кінної прогулянки. Хтось протягнув тросик поміж деревами; у лікаря, як наслідок, стався складний перелам, тварина ж загинула. Надалі загадкові замахи, причому все жорстокіші, тривають, а страждають від них переважно діти.

Ханеке, однак, не дає прямої відповіді щодо винуватців скоєного, детективна складова другорядна. Натомість режисер прискіпливо і безжально досліджує анатомію цього суспільства, і результат невтішний: тихе селище просякнуте злобою, заздрістю, жорстокістю — причому остання знаходить високоморальні виправдання. І не сказати, що взірець і підпора громади, пастор — у, без перебільшень, геніальному виконанні Бергхарта Клауснера — не любить своїх дітей (Ханеке взагалі не демонізує жодного зі своїх героїв, що теж доволі нове); просто його уявлення про їхнє благо передбачає також завдавання їм болю. По суті, біла стрічка є ще й символом страждання невинних, знаком духовної катастрофи, що насувається на всю країну. Кожна родина інфікована нещастям, найбільше лихо випадає селянинові, котрий накладає на себе руки через загибель дружини і втрату роботи в маєтку, але й в інших не краще, навіть у поміщицькій родині, де барон поводиться з дружиною, як мужлай. Сюжет кохання між учителем і юною Євою — той світлий виняток, котрий робить правило ще нестерпнішим. А так — нічого прихованого. Усе на поверхні.

Сама манера, в якій зроблено картину, багатократно підсилює цей ефект болісної прозорості: Ханеке очевидно орієнтується на світлини великого німецького фотографа Августа Зандера, котрий якраз саме у 1910—1920-і роки складав своєрідну енциклопедію фотопортретів «Люди ХХ століття». Влучність характеристик, графічна чіткість, філігранна й вишукана вивіреність кожного кадру, багатство деталей, майстерно відтворена атмосфера старовинної провінції, через що фільм місцями скидається на документ, — але навіть у такому, візуально насиченому середовищі Ханеке зберігає свою безжальну оптику.

І саме тому, що нема нічого прихованого, — неважливе і встановлення конкретних винуватців. У середовищі, де «рука Бога» (один із варіантів назви картини) стає таким же знаряддям фальшивої моралі, як і біла стрічка, уможливлюється будь-яке зло. І недарма фільм завершується загальним планом не дитячого хору, а усієї сільської спільноти: це суспільство вже важко вагітне фашизмом. Така закадрова відповідь жодного разу не озвучена, однак від того не менш страшна.

А персональний успіх Ханеке у тому, що йому вдалося створити свою власну естетику, здатну впоратися з новими, а насправді – вічними, чудовиськами, породжуваними сном розуму. Це естетика діагнозу, сьогодні настільки ж актуальна, як десятиліття тому.
Дмитро Десятерик
Тривалість: 02:23:33
Якість:
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 х 384
бітрейт: 2114 кб/с

Аудіо:
мова: німецька
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 384 кб/с

Субтитри:
мова: українська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt

Субтитри:
мова: німецька
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt

Переклад з німецької (спеціально для hurtom.com) - Оксана Карпа
Редагування і синхронізація субтитрів - yuranako

Подяка за переклад фільму пані Оксані Карпі
Скріншоти











Джерело:
Особиста оцінка: 8,5 - загадковий, глибокий, майстерний фільм.


Золотий реліз (завантажене не впливає на рейтинг)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2014-01-26 09:59
 Розмір:   2.52 GB 
 Оцінка фільму:   10/10 (Голосів: 11)
   
Yarema 
Частий відвідувач


З нами з: 31.08.09
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 35

2014-01-26 15:08  
Дякую за роздачу фільму, особливо за німецькі субтитри. Для тих, хто віддає перевагу дивиться фільми в оригіналі, але не в достатній мірі володіє мовою, субтитри - це справді джерело натхнення для удосконалення вивчення мови. Маючи субтитри в оригіналі та рідною мовою, можна порівнювати дві мови, бачити їх відмінність та схожість, і на основі цього запам'ятовувати слова, словосполучення, фразеологізми і таким чином удосконалювати своє мовлення. Майте це на увазі на майбутнє. Ще раз дякую за реліз, і Оксані Карпі за переклад.
zaika 
VIP


З нами з: 01.07.12
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 947

2014-08-11 04:55  
Прекрасний фільм. Я думаю, що це фільм про останні дні цілої епохи, можна сказати ери. Ери старосвітського, патріархального села. Села, що як на трьох китах стояло на поміщику, церкві і вчителі. Кінець Миньковецької республіки. Після війни прийде ФЕРМЕР. І все буде інакше. Життя піде вперед. Сумно. Але можна і порадіти за них. Вони не зазнали ні катерининської кріпаччини, ні столипінських реформ, ні соціалістичної революції, що було різною формою рабства. 10/10.
яфіук56н 
VIP


З нами з: 15.11.12
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 339

2014-12-17 14:25  
Якісне кіно 9/10.
Можна багато написати про нього,але чи є сенс?Це варто бачити.
От якби ще Ганеке показав священика (у прекрасному перформансі Бергхарта Клауснера),який потай "торкається нервів,яких торкатись заборонено" - образ видався б ще гострішим.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти