Завантажити та скачати торренти українською


Блакитна безодня / Le grand bleu / The Big Blue [Director's Cut] (1988) 1080p 2xUkr/Eng | Sub Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
Anonymous 







2013-08-12 22:22  
Блакитна безодня / Le grand bleu / The Big Blue [Director's Cut] (1988) 1080p 2xUkr/Eng | Sub Eng



Альтернативні постери







Жанр: драма, спорт
Країна: Франція, США, Італія



Кінокомпанія: Gaumont, Les Films du Loup
Режисер: Люк Бессон / Luc Besson
Актори: Жан Рено / Jean Reno, Жан-Марк Барр / Jean-Marc Barr, Розанна Аркетт / Rosanna Arquette, Пол Шенар / Paul Shenar, Серджо Кастеллітто / Sergio Castellitto, Жан Буіз / Jean Bouise, Марк Дюре / Marc Duret, Гріффін Данн / Griffin Dunne, Андреас Вуцінас / Andréas Voutsinas, Валентина Варгас / Valentina Vargas та інші.

Сюжет:
Двоє друзів - Енцо Молінарі та Жак Майоль - разом росли на одному з грецьких островів. Батько Жака, пірнальник, загинув при збиранні устриць через несправність водолазного обладнання. Проходять роки, хлопчики вже виросли й знову зустрічаються через багато років. Обидва стали пірнальниками на глибину без повітря, і змагання на чемпіонатах світу практично ведеться тільки між ними.

Симпатична працівниця страхового агентства Джоан, закохується в Жака з першого погляду і їде за ним з Перу в Сицилію, де і стає свідком початку небезпечного двобою між друзями. Від Жака вона вже чекає дитину. А друзі пірнають все на більшу і більшу глибину. Пройдено відмітку у 120 метрів. Для Жака і Енцо блакитна безодня краще, ніж життя на землі.
Арґумент-кіно
Люк Бессон та його «Блакитна безодня»
У програмі АРҐУМЕНТ-КІНО на телеканалі «1+1» 20 листопада о 00:55 демонструватиметься «Блакитна безодня» / Le Grand Bleu (1988, Франція), стрічка знаменитого французького кінорежисера і продюсера Люка Бессона, що зробила його знаменитим на увесь світ…

Ще в дитинстві Жак Майоль та Енцо Молінарі сперечалися про «блакитну безодню» в глибинах океану. Батько Жака загинув під час пірнання. Але, оминаючи страхи, Жак та Енцо також стали пірнальниками. Вони беруть участь у змаганнях на тривалість перебування під водою і глибину занурення. А ще обидва закохані в американку Джоанну. І їх обох, як і раніше, вабить небезпечна «блакитна безодня».

Фільм «Блакитна безодня» для Люка Бессона є дуже особистим. Бо майже все дитинство він провів разом із батьками в Греції та Югославії, де вони заробляли на життя, навчаючи підводному плаванню. А в шість років його найкращим другом був восьминіг, якого Люк підгодовував щодня на морській глибині.


І задум фільму, безумовно, був навіяний цими дитячими враженнями, а також побаченим у 16 років фільмом Жака Майоля, що демонстрував занурення апне на 92 метри. Апне, або ж фрі-дайвінґ, багаторазовим чемпіоном світу з якого був Майоль, – це пірнання під воду із затриманням дихання… І Майоль знаменитий не тільки цим; також – своїми філософськими й містичними поглядами в питаннях відносин людини й океану, а ще – неймовірно теплими стосунками з дельфінами. Він є автором книжки «Homo Delphinus. Дельфін усередині людини».

Таким чином, Майоль став кумиром для Бессона. І, власне, головний герой «Блакитної безодні» у блискучому виконанні Жан-Марка Барра отримав ім’я і прізвище – Жак Майоль. Прикметно також, що Майоль був консультантом на цьому фільмі.


Та все ж картина, варто зауважити, не про Майоля, а про Бессона, а чи радше про його мрії, яким не довелося здійснитися. Бо нещасний випадок із юним 17-літнім Люком під час котрогось із занурень перекреслив його плани на професійну роботу із дельфінами. Хоча, наголошу, одним з операторів просто фантастичного підводного фільмування «Блакитної безодні» є сам Люк Бессон. Взагалі, постановник прагнув показати у своєму фільмі усю красу фрі-дайвінґа, найвидовищнішим елементом якого є, звісно, саме пірнання.

Так, одним з очевидних достоїнств фільму є унікальне підводне знімання, а також романтика морських глибин і дивовижні краєвиди, зафільмовані на французьких островах В’єрж, а також в Італії, Греції, Перу та Сполучених Штатах. До речі, «Блакитна безодня» стала першою англомовною стрічкою Бессона. Це робилося з метою прокату у США. Але там вона успіху не зазнала. Зате у Франції був тріумф – картина й досі у списку загальних рекордсменів прокату, вона входить до десятки найпопулярніших французьких фільмів.


Як ви розумієте, самі тільки морські красоти не могли б забезпечити такої популярности у глядачів. І дійсно, у «Блакитній безодні» все чудово збалансовано: драма, комедія, психологія, романтика; зрештою, прекрасна музика Еріка Серра, за яку він отримав найвищу французьку кінонагороду, «Сезара». Щоправда, в американській версії фільму, яку змонтували вже після прокатного провалу, цей саундтрек замінили на музику іншого композитора. Зате стрічку увінчали гепі-ендом))...

Завдяки тому, що у «Блакитній безодні» Люк Бессон розповідає про свої найзаповітніші мрії, цей його фільм вийшов правдивим, щирим і глибоким. Незважаючи на ніби-то простенький сюжет.

Лабіринти та глибини Люка Бессона
Французький кінорежисер, сценарист та продюсер Люк Бессон – найвидатніша кінематографічна зірка Європи останніх двадцяти років. Мова насамперед про кількість та про якість кінопродукції, під якою ставить свій підпис Бессон, байдуже, йдеться про його авторські картини чи стрічки, створені на його студії і за його продюсуванням. На сьогодні таких фільмів нараховується сотні, і вони відображають увесь спектр комерційної та авторської кінопродукції.


У доробку ж Бессона-режисера сімнадцять картин різного метражу. Його першою повнометражною стрічкою стала «Остання битва» – постапокаліптична історія, у центрі якої боротьба за виживання та за можливість продовження роду. Власне, вже у першому авторському фільмі Бессон творить своєрідний метасюжет своїх подальших кіноісторій. Усі вони, так чи так, проте обертатимуться навколо чоловічого суперництва за жінку, усі вони будуть сповнені важких випробовувань та мандрівок крізь лабіринти і глибини назустріч долі.

Власне, лабіринт і глибина – два найважливіші образи, що пронизують усі його картини. Яскравий приклад – друга повнометражна стрічка Бессона «Підземка», яка, зрештою, і прославила режисера. Фабула картини доволі проста – панкуватого вигляду молодий чоловік на ім’я Фред краде важливі документи і, втікаючи від переслідування, потрапляє в паризьке метро. У цьому лабіринті, під землею, він знаходить інше, цікавіше життя, що є паралельним існуванню нагорі. Бессону вдається створити цілком комфортний, переконливий, насичений підземний світ, у якому більше душевности, людяности і творчости, ніж у світі земному.


Прийнято вважати, що кінофільми Бессона виростають із його біографії. А її канонічна версія виглядає доволі просто і вкрай лапідарно. Майбутній кінематографіст виростав подалі від сучасної цивілізації, серед дикої природи. Телевізора уперше побачив у чотирнадцять-п'ятнадцять, а дехто навіть стверджує, що у вісімнадцять років. Відтак, виріс дикою дитиною, яка з недовірою ставилась до соціуму... Що ж, усі його головні герої такі самі. Наприклад, юна наркоманка Нікіта, яка під кайфом убиває офіцера поліції та згодом опиняється втягненою в державну програму підготовки спеціальних аґентів-убивць. Звісно, вся ця історія – доволі ексцентрична та малоймовірна вигадка, проте вона сповнена своєрідної довірливої інтонації, що робить подорож Нікіти на той бік державних таємниць захопливого пригодою, не менш цікавою, ніж спуск в океанські глибини чи в тунелі метрополітену.

«Нікіта» стала тріумфом Люка Бессона у світовому масштабі. Фільм отримав комерційний успіх, а образ Нікіти зажив своїм, окремим життям. У середині дев’яностих у Нью-Йорку Бессон фільмує ще одну стрічку, яка остаточно перетворить його на кінематографічну леґенду. «Леон», у нашому прокаті – «Леон-кілер», стане його найзворушливішою, найпровокативнішою та «найкінематографічнішою» картиною, що в ній історія вкорінення, олюднення, цивілізування дикої дитини Леона обернеться на неймовірно ніжний і водночас кривавий сюжет, що він, ніби кумулятивний снаряд, пробиватиме найчерствіші глядацькі серця.


«Леона» можна сміливо вважати вершиною Бессона-кінематографіста, який зумів у цьому фільмі не просто зберегти баланс між багатьма жанрами, не тільки пройти по лезу ножа вкрай дражливої теми стосунків дорослого чоловіка та неповнолітньої дівчинки, але й виткати чуттєву, фізично відчутну атмосферу людського життя, яке раптом опиняється поза суспільними умовностями, відтак стає неймовірно відкритим і вразливим. І його Леон – аутсайдер з аутсайдерів – перетворюється раптом на трагічну фігуру, на мало не сучасного святого, який, відбираючи чужі життя, зрештою, не закриває собі дороги до спасіння. Віртуозна кінематографічна форма «Леона» разом із вдало розробленою темою особистого переродження та дорослішання зробили цю картину Бессона взірцевою для подальшого наслідування та сінефільської втіхи.

Від кінця дев’яностих Бессон фільмує стрічки, які насамперед запам’ятовуються яскравим візуальним стилем, бароковою надмірністю образів та пишнотою костюмів. Його картини «П’ятий елемент» і «Жанна Д’Арк» кружляють навколо фірмових бессонівських тем, а це – особиста відповідальність за життя інших, протиставлення індивідуальности і соціуму, мандрівка у природні глибини та глибини власної душі. Проте за цим «дизайнерським» кінематографічним стилем втрачається психологічна достовірність героїв, які самі стають частиною дизайну. І Бессон усе частіше вдається до відверто казкових сюжетів, за допомоги яких звертається до своїх дитячих переживань, отриманих колись на лоні природи.

Тому правдивим шоком для шанувальників режисера стала стрічка 2005 року «Янгол А» – чорно-біла історія по стосунки земного чоловіка-невдахи та янгола з неба, що посланий, аби порятувати цього чоловіка. Сюжет цього фільму водночас закономірний та несподіваний для Бессона. Закономірний він власне тому, що режисер завше оповідав історії про слабкого чоловіка та сильну жінку, яка здатна порятувати невдатливця якщо не для земного, то для небесного існування. А несподіваним цей сюжет постає через свою прямолінійність, лобовий підхід до теми. Сценарист і режисер Бессон не шукає якихось обхідних шляхів, не творить притчі, не наповнює свою картину складними образами та метафорами. Немає тут і жодного релігійного пафосу.

Інтонація фільму підкреслено земна, навіть побутова. Так, янгол розмовляє з людьми зрозумілою для них мовою, і явлений їм в образі максимально для них упізнаваному і навіть бажаному. Новаторство цієї стрічки не тільки у підкреслено аскетичній кінематографічній формі, але й у відсутності сюжетного і тематичного узагальнення. Бессон зняв кінофільм про персонального янгола, якого не слід відпускати на небо. Картина стала по-своєму логічним завершенням блукань усіх героїв Бессона. Минувши лабіринти, вони долають свою власну темряву і бачать світло у кінці тунелю, яке виявляється по-французьки виразним і так само легковажно-піднесеним – вони бачать просто земну жінку, з якою чоловік знаходить свій земний рай та земне пекло.


В АРҐУМЕНТІ-КІНО на телеканалі «1+1» 20 листопада о 00:55 демонструватиметься «Блакитна безодня» – знаковий для Бессона фільм. Знаковий насамперед біографічно, бо, як уже було сказано, відображає зацікавлення самого кінорежисера. Власне, у картині ми бачимо ніби проекцію, сценарій імовірного життя самого Люка Бессона, яке цілком могло скластися, якби, за відомою леґендою, майбутній режисер свого часу не потрапив до автокатастрофи. І в цій проекції передусім звертає на себе увагу чіткий та очікуваний водорозділ, що Бессон його робить між соціальним життям та індивідуальним існуванням своїх героїв у водній стихії.

«Блакитна безодня» знакова й для Бессона-художника, бо фільм виявив усю силу його таланту, уміння фільмувати не просто естетично виразно, але й бачити в довколишніх, у людському світі, сказати б, розмаїття видів, яке не поступається природному розмаїттю. Герої Бессона, не має значення – дельфіни чи працівники офісів, в об’єктиві його камери однаково виглядають істотами з океанських глибин, неповторними зовні та непередбачуваними своєю поведінкою. Врешті-решт, «Блакитна безодня» стала однією з найвидатніших картин в історії кіна про втечу людини від мороку стереотипів, передбачуваности й рутини звичайного життя, яке давно вже втратило онтологічну глибину. У фільмі Бессона вона повертається до людини.



Відео-сюжет
рейтинг MPAA: R - особам до 17 років обов'язкова присутність батьків або дорослого опікуна
Вікова категорія: 16+

Тривалість: 02:48:19
Якість: 1080p
Відео:
кодек:
розмір кадру: 1920х816
бітрейт: 7475 кбіт/с

Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий (у кадрі - французький дубляж)
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с

Аудіо # 2:
мова: українська
переклад: багатоголосий закадровий (у кадрі - французький дубляж)
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с

Аудіо # 3:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Субтитри:
мова: англійська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt

Збережено оригінальні розділи, як на Blu-ray.
MediaInfo та
[info]: frame I:1566 Avg QP:19.85 size:121210
[info]: frame P:50619 Avg QP:20.93 size: 65414
[info]: frame B:189959 Avg QP:22.74 size: 30607
Код:
General
Unique ID                                : 187183061485318382124016285265407120573 (0x8CD2257534A0B39CA13B1FDCE0DA14BD)
Complete name                            : F:\Data6f\RelF\Le grand bleu (The Big Blue) [DC] (1988) [2xUkr,Eng sub.Eng] 1080p [Hurtom].mkv
Format                                   : Matroska
Format version                           : Version 4 / Version 2
File size                                : 9.77 GiB
Duration                                 : 2h 48mn
Overall bit rate                         : 8 306 Kbps
Movie name                               : Блакитна безодня / Le grand bleu / The Big Blue / Голубая бездна [Director's Cut] (1988)
Encoded date                             : UTC 2014-06-20 20:40:50
Writing application                      : mkvmerge v7.0.0 ('Where We Going') 64bit built on Jun  9 2014 15:16:27
Writing library                          : libebml v1.3.0 + libmatroska v1.4.1
DURATION                                 : 02:48:17.952000000
NUMBER_OF_FRAMES                         : 315561
NUMBER_OF_BYTES                          : 565485312
_STATISTICS_WRITING_APP                  : mkvmerge v7.0.0 ('Where We Going') 64bit built on Jun  9 2014 15:16:27
_STATISTICS_WRITING_DATE_UTC             : 2014-06-20 20:40:50
_STATISTICS_TAGS                         : BPS DURATION NUMBER_OF_FRAMES NUMBER_OF_BYTES

Video
ID                                       : 1
Format                                   : AVC
Format/Info                              : Advanced Video Codec
Format profile                           : [email protected]
Format settings, CABAC                   : Yes
Format settings, ReFrames                : 5 frames
Codec ID                                 : V_MPEG4/ISO/AVC
Duration                                 : 2h 48mn
Bit rate                                 : 7 475 Kbps
Width                                    : 1 920 pixels
Height                                   : 816 pixels
Display aspect ratio                     : 2.35:1
Frame rate mode                          : Constant
Frame rate                               : 23.976 fps
Color space                              : YUV
Chroma subsampling                       : 4:2:0
Bit depth                                : 8 bits
Scan type                                : Progressive
Bits/(Pixel*Frame)                       : 0.199
Stream size                              : 8.59 GiB (88%)
Title                                    : Блакитна безодня / Le grand bleu / The Big Blue / Голубая бездна [Director's Cut] (1988) [NoLimits-Team-_denis_100]
Writing library                          : core 135 r2345 f0c1c53
Encoding settings                        : cabac=1 / ref=5 / deblock=1:0:0 / analyse=0x3:0x113 / me=umh / subme=11 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.15 / mixed_ref=1 / me_range=32 / chroma_me=1 / trellis=2 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=0 / chroma_qp_offset=-3 / threads=6 / lookahead_threads=1 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=0 / interlaced=0 / bluray_compat=0 / constrained_intra=0 / bframes=9 / b_pyramid=2 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=3 / weightb=1 / open_gop=0 / weightp=2 / keyint=240 / keyint_min=23 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc=2pass / mbtree=0 / bitrate=7475 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=0 / qpmax=69 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / ip_ratio=1.40 / pb_ratio=1.30 / aq=1:0.95
Language                                 : English
Default                                  : Yes
Forced                                   : No
DURATION                                 : 02:48:19.423000000
NUMBER_OF_FRAMES                         : 242144
NUMBER_OF_BYTES                          : 9432541962
_STATISTICS_WRITING_APP                  : mkvmerge v7.0.0 ('Where We Going') 64bit built on Jun  9 2014 15:16:27
_STATISTICS_WRITING_DATE_UTC             : 2014-06-20 20:40:50
_STATISTICS_TAGS                         : BPS DURATION NUMBER_OF_FRAMES NUMBER_OF_BYTES

Audio #1
ID                                       : 2
Format                                   : AC-3
Format/Info                              : Audio Coding 3
Mode extension                           : CM (complete main)
Format settings, Endianness              : Big
Codec ID                                 : A_AC3
Duration                                 : 2h 48mn
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 192 Kbps
Channel(s)                               : 2 channels
Channel positions                        : Front: L R
Sampling rate                            : 48.0 KHz
Bit depth                                : 16 bits
Compression mode                         : Lossy
Stream size                              : 231 MiB (2%)
Title                                    : DVO [1+1] 2.0 192 Kbps [Hurtom-karvai0]
Language                                 : Ukrainian
Default                                  : Yes
Forced                                   : Yes

Audio #2
ID                                       : 3
Format                                   : AC-3
Format/Info                              : Audio Coding 3
Mode extension                           : CM (complete main)
Format settings, Endianness              : Big
Codec ID                                 : A_AC3
Duration                                 : 2h 48mn
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 192 Kbps
Channel(s)                               : 2 channels
Channel positions                        : Front: L R
Sampling rate                            : 48.0 KHz
Bit depth                                : 16 bits
Compression mode                         : Lossy
Stream size                              : 231 MiB (2%)
Title                                    : MVO [ICTV] 2.0 192 Kbps [Hurtom-karvai0]
Language                                 : Ukrainian
Default                                  : No
Forced                                   : No

Audio #3
ID                                       : 4
Format                                   : AC-3
Format/Info                              : Audio Coding 3
Mode extension                           : CM (complete main)
Format settings, Endianness              : Big
Codec ID                                 : A_AC3
Duration                                 : 2h 48mn
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 448 Kbps
Channel(s)                               : 6 channels
Channel positions                        : Front: L C R, Side: L R, LFE
Sampling rate                            : 48.0 KHz
Bit depth                                : 16 bits
Compression mode                         : Lossy
Stream size                              : 539 MiB (5%)
Title                                    : Original 5.1 448 Kbps
Language                                 : English
Default                                  : No
Forced                                   : No

Text
ID                                       : 5
Format                                   : UTF-8
Codec ID                                 : S_TEXT/UTF8
Codec ID/Info                            : UTF-8 Plain Text
Title                                    : Eng full
Language                                 : English
Default                                  : No
Forced                                   : No

Menu
00:00:00.000                             : en:00:00:00.000
00:05:16.524                             : en:00:05:16.524
00:14:49.471                             : en:00:14:49.471
00:23:37.207                             : en:00:23:37.207
00:34:32.902                             : en:00:34:32.902
00:43:39.114                             : en:00:43:39.114
00:50:41.204                             : en:00:50:41.204
00:59:57.760                             : en:00:59:57.760
01:08:49.542                             : en:01:08:49.542
01:15:07.252                             : en:01:15:07.252
01:25:28.081                             : en:01:25:28.081
01:30:30.550                             : en:01:30:30.550
01:39:59.326                             : en:01:39:59.326
01:51:46.533                             : en:01:51:46.533
02:00:18.877                             : en:02:00:18.877
02:07:07.453                             : en:02:07:07.453
02:16:36.396                             : en:02:16:36.396
02:26:16.601                             : en:02:26:16.601
02:32:47.449                             : en:02:32:47.449
02:43:10.862                             : en:02:43:10.862
Цікаві факти про фільм

• Роль у фільмі стала останньою для відомого американського актора Пола Шенара. Він помер від СНІДу у віці 53 років 11 жовтня 1989.
• Жак Майоль працював у тісному контакті з творцями картини, виступаючи в ролі технічного консультанта.
• Основою для фільму послужили реальні суперництво і дружба рекордсменів пірнальників француза Жака Майоля (1927-2001) та італійця Енцо Майорки (нар.1931). Останній у фільмі отримав злегка змінене ім'я Енцо Молінарі. На відміну від фільму, їх розділяла чотирирічна різниця у віці і вони ніколи не змагалися лицем до лиця.
• «Блакитна безодня» стала одним з найуспішніших французьких фільмів 80-х. Кінопрокат картини тривав цілий рік, і за цей час її подивилися 9,2 млн французьких глядачів.
• Велика частина зйомок фільму пройшла на архіпелазі Кіклади в Греції (острів Аморгос).
• Особливо виснажливими виявилися підводні зйомки по п'ятнадцять занурень щодня. Всі сцени в них знімалися без залучення дублерів.
• Підводні зйомки з дельфінами знімалися на Віргінських островах. Самі дельфіни були доставлені повітрям з дельфінарію, розташованого на острівці Грассі Кі біля узбережжя Флориди.
• Режисер Люк Бессон з'являється в камео в якості одного з пірнальників.
• Люк Бессон довго не міг знайти ідеального актора на роль Жака Майоля. Його початковим вибором був Крістофер Ламберт, який вважав за краще знятися у кримінальній драмі «Сицілієць» (1987) Майкла Чіміно. Наступним у списку був Міккі Рурк, який відхилив пропозицію через острах глибоководних занурень. Відмовою відповіли також Жерар Ланвен і Мел Гібсон. У підсумку ключова роль дісталася зовсім невідомому на той момент Жан-Марку Барру.
• Для американського кінопрокату фільм зазнав серйозного перемонтажу. Був повністю змінений його фінал, а саундтрек Еріка Серра, що отримав хвалебні відгуки критиків, замінили на спеціально написану для американського релізу версію Біла Конті.
• Оригінальна французька версія мала хронометраж 132 хвилини. Первісна американська версія була тривалістю 119 хвилин, отримавши рейтинг PG-13. Після перемонтажа вона скоротилася до 118 хвилин, домігшись ще більш м'якого рейтингу PG. З тією ж тривалістю картина йшла в інших країнах Європи. Найповніша режисерська версія йшла 168 хвилин і отримала в США жорсткий рейтинг R.


Джерела та подяки: & &
ріп відео - _denis_100 (NoLimits-Team & FireBit-Films); українські доріжки - karvai0 - зведення, MAKAPOHHIK, xslim, OlegCena - запис з ТБ; український постер - Дмитро митро (всі - Гуртом), оригінальні звук та субтитри - HQCLUB. Інформація з "Арґумент-кіно" - karvai0

21.06.2014 реліз оновлено - додано українську доріжку від ICTV, замінено доріжку від 1+1

Особиста оцінка: 8 - мені сподобалося

ЗАЛИШАЙТЕСЬ ЯКОМОГА ДОВШЕ НА РОЗДАЧІ!

СКАЧАВ САМ - ДАЙ СКАЧАТИ ІНШИМ


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2014-06-20 23:01
 Розмір:   9.77 GB 
 Оцінка фільму:   6.4/10 (Голосів: 25)
   
Romko_IF 
Свій


З нами з: 03.09.12
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 58

2013-08-12 22:36  
Сильне кіно. Дякую за Український варіант.
Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2013-08-13 13:51  
Круте кіно, всім раджу!
Anonymous 







2014-06-20 23:02  
Додав українську доріжку від ICTV, замінив доріжку від 1+1.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти