Завантажити та скачати торренти українською


Останній кіносеанс / The Last Picture Show (1971) Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 11.12.16
Повідомлень: 2989

2012-11-19 17:45  
Останній кіносеанс /
The Last Picture Show (1971) Ukr/Eng



Жанр: драма
Країна: США



Кіностудія / кінокомпанія: Columbia Pictures Corporation

Режисер: Пітер Богдановіч (Peter Bogdanovich)
Актори: Тімоті Боттомс (Timothy Bottoms), Джефф Бріджес (Jeff Bridges), Сібіл Шепард (Cybill Shepherd), Бен Джонсон (Ben Johnson), Клоріс Лічман (Cloris Leachman) та інші.

Сюжет:
Ностальгійне кіно про життя провінційного техаського містечка 1950-х років. Видатна чорно-біла стилізація, що побачила світ 1971-го. Це період, коли американський кінематограф був особливо чесний, непримиренний і водночас просякнутий любов’ю і співчуттям до гнаних і голодних, до бунтарів та ізґоїв суспільства... Ну а сюжет цього фільму розгортається майже непомітно, деталізуючи стосунки поміж жителями міста, що снидіє від затхлої провінційної атмосфери. Молоді ж люди, на відміну від надламлених безпросвітним існуванням батьків, прагнуть життя справжнього, повнокровного...

------------
Арґумент-кіно
«Останній кіносеанс», Пітер Боґдановіч, 2007 рік
16 грудня о 01:40 у програмі – знаменита, вже класична, картина американського кінорежисера Пітера Боґдановіча „Останній кіносеанс”/The Last Picture Show (1971).

Ностальгійне кіно про життя провінційного техаського містечка 1950-х років. Видатна чорно-біла стилізація, що побачила світ 1971-го. Це період, коли американський кінематограф був особливо чесний, непримиренний і водночас просякнутий любов’ю і співчуттям до гнаних і голодних, до бунтарів та ізґоїв суспільства... Ну а сюжет цього фільму розгортається майже непомітно, деталізуючи стосунки поміж жителями міста, що снидіє від затхлої провінційної атмосфери. Молоді ж люди, на відміну від надламлених безпросвітним існуванням батьків, прагнуть життя справжнього, повнокровного...

Коли „Останній кіносеанс” вийшов на екрани Америки, його називали „свіжим поглядом у минуле”. І це саме той рідкісний випадок, коли стрічка отримала безперечне визнання як у критиків, так і в публіки, себто стала фінансово успішною... Пітер Боґдановіч, колишній кінокритик, на той час мав 32 роки від народження. Він сам дихав молодістю, а також кінематографом, що його, відповідно, гарно знав. Таким чином, „Останній кіносеанс” також став освіченням у любові до справжнього кіна. Стрічка наповнена багатьма кіноремінісценціями і прямими кіноцитатами із класичних американських фільмів. Але, сказати б, тріумф і свято закінчуються реквіємом за кінематографом та назавжди втраченим часом... До речі, для літнього (34) числа часопису KINO-KOЛО режисер дав інтерв’ю, у якому продовжує міркувати на цю тему…".

У програмі також демонструватиметься сюжет Олесі Лук’яненко про творчість Боґдановіча...

„Останній кіносеанс” Пітера Боґдановіча – один із найкращих мистецьких та безкомпромісних фільмів Америки...

АРҐУМЕНТ-КІНО, 10.12.2007 18:09
Пітер Боґдановіч: Кінокритик та кінорежисер, 2007 рік
Спочатку Пітер Боґдановіч прославився як кінокритик, і лише потім спробував себе в режисурі. Він автор кількох монографій про кіномистецтво, зокрема, одна з найвідоміших його книг присвячена леґендарному кінорежисерові Орсону Веллсу. Отже, Боґдановіч добре знає кіно. І цю свою обізнаність він неодмінно намагався підкреслити, коли сам уже став режисером.

Наприклад, у стрічці „Нікольодеон” Боґдановіч засвідчив свою шану картинам німого періоду. Дія цього фільму точиться наприкінці дев’ятнадцятого століття, коли мистецтво рухомих картинок тільки здобувало популярність. Невдаха-адвокат після чергової поразки в суді намагається втекти від свого клієнта. Несподівано він натрапляє на кінпродюсера, і той кардинально змінює його долю. Так невдатливий адвокат стає суперуспішним режисером.

У стрічці „Нікельодеон” Боґдановіч пропонує подивитися на кінематограф, як на велику аферу, яскраву і надзвичайно авантюрну пригоду. Він щедро насичує фільм смішними ґеґами, що вони були обов’язковими для картин німого періоду, як-то перегони, шпурляння тістечками та інше.

Пітер Боґдановіч є великим кіноманом. І це очевидно з тих картин, які він сам фільмував. Утім, ми не завжди можемо диференціювати кіносмаки цього режисера, тобто зрозуміти, які саме стрічки йому подобалися передусім. Боґдановіч знімав різне кіно, різного жанру та стилю. У його фільмографії є навіть мюзикл. Це стрічка „Кохання на все життя”, пісні до якої написав знаменитий Коул Портер – один із засновників американського мюзиклу. Втім, фільм не зажив популярности... І тут варто зауважити, що картини цього постановника рідко ставали касово успішними.

Лише кілька стрічок Боґдановіча можна назвати прибутковими. Серед них – „Що сталося, док?”, „Паперовий місяць” та „Маска” із Шер у головній ролі. Стрічка ж „Святий Джек”, на яку режисер покладав чималі сподівання, теж провалилася в прокаті. Це історія американця, який у часи В’єтнамської війни, знайшов пристанище в Сингапурі серед місцевих повій. Він сам намагався відкрити будинок розпусти, але корейська мафія стала йому на заваді. У ролі Джека Флаверса – він же і є Святий Джек – знаменитий актор Бен Ґаззара.

Появі цього фільму передувала дещо пікантна історія. З’ясувалося, що його постановку оплатив видавець „Плейбоя” Г’ю Геффнер. Скоріше за все, він і наполіг на кількох еротичних сценах, що аж ніяк не вплинуло на касовий успіх.

Фільмографія Пітера Боґдановіча нараховує близько тридцяти стрічок. Він і сьогодні є активним фільмарем, реліз його останньої роботи очікується наприкінці 2009 року... Ну а фільм „Останній кіносеанс”, що він демонструватиметься в АРҐУМЕНТІ-КІНО 16 грудня, безумовно, є правдивим кінематографічним шедевром. Його було знято 1971 року, коли кілька молодих режисерів, скориставшись тим, що великі американські кіностудії опинилися на межі банкрутства, підкорили собі Голлівуд...

Деякі критики стверджують, що Боґдановічу достатньо було зафільмувати лише цю стрічку, щоб назавжди вибороти собі ім’я великого режисера. Втім, подякуємо йому і за актрису Сиббіл Шеперд. Вона стала відкриттям режисера і зіграла тут свою найсексуальнішу роль...

Олеся Лук’яненеко, 10.12.2007 18:23
«Останній кіносеанс», Пітер Боґдановіч, 2012 рік
У програмі вночі з 21 на 22 жовтня о 00:15 – «Останній кіносеанс»/ The Last Picture Show (1971, США) – знаменита картина американського кінорежисера Пітера Боґдановіча, класика Нового Голлівуду Ностальгійне кіно про життя провінційного техаського містечка 50-х років ХХ століття. Видатна чорно-біла стилізація, що побачила світ 1971-го. Це період, коли американський кінематограф був особливо чесний, непримиренний і водночас просякнутий любов’ю та співчуттям до гнаних і голодних, до бунтарів та ізґоїв суспільства.

Сюжет цього фільму розгортається поволі, неспішно, майже непомітно, деталізуючи стосунки поміж жителями міста, що снидіє від затхлої провінційної атмосфери. Молоді ж люди, на відміну від надламлених безпросвітним існуванням батьків, прагнуть життя справжнього, повнокровного.

Коли „Останній кіносеанс” вийшов на екрани Америки, його називали „свіжим поглядом у минуле”. І це саме той рідкісний випадок, коли стрічка отримала безперечне визнання як у критиків, так і в публіки, себто стала фінансово успішною, перевершивши у касових зборах свій бюджет аж у 22 рази.

Фільм також був удостоєний низки почесних і престижних кінематографічних нагород.Зокрема, актори Бен Джонсон та Клоріс Лічмен удостоїлися «Оскарів» за найкращі ролі другого плану.

І варто зауважити, що постановник стрічки Пітер Боґдановіч, колишній кінокритик, на той час мав 32 роки від народження. Він сам дихав молодістю, а також кінематографом, що його, відповідно, гарно знав. Таким чином, „Останній кіносеанс” також став його освідченням у любові до справжнього кіна. Стрічка наповнена багатьма кіноремінісценціями і прямими кіноцитатами із класичних американських фільмів. Режисер у тіло свого фільму прямо вставляє фраґменти з таких вікопомних класичних картин, як «Батько нареченої» Вінсента Мінеллі та «Червона ріка» Говарда Гокса…

Але зрештою, сказати б, тріумф і свято закінчуються реквіємом за кінематографом та назавжди втраченим часом. І сама назва фліьму – «Останній кіносеанс» – водночас позначає радість від зустрічі з улюбленими фільмами та кінець тотальної епохи кіна, на зміну якій почала приходити епоха телевізійна.

Пітер Боґдановіч зафільмував «Останній кіносеанс», спираючись на сюжет однойменного роману письменника Ларрі Макмертрі, що побачив світ у середині шістдесятих років. І, послідовно, за жанром, це такий собі розгорнутий кінороман, багатофігурний – з багатьма персонажами й сюжетними лініями. Але, разом із тим, без наскрізного стрункого сюжету – сказати б, у дусі та в традиції власне американського роману про життя на Середньому Заході. Чорно-біла ностальгійна естетика, щира інтонація, безпосередні молоді актори, а також музичний ряд, що складений чи не винятково з пісень-шляґерів п’ятдесятих років, – усе це також стало запорукою глядацького успіху, безумовно, найкращого фільму Пітера Боґдановіча, про творчість якого йтиметься у спеціальному сюжеті.

До речі, побутує думка, що Пітеру Боґдановічу достатньо було зафільмувати лише цю одну-єдину кінокартину – «Останній кіносеанс», – аби назавжди вибороти собі ім’я великого режисера. Так чи так, а цей фільм дійсно є одним із найкращих мистецьких та безкомпромісних фільмів американського кінематографа за увесь час його – водночас славетного та контраверсійного – існування.

Володимир Войтенко, АК, 15.10.2012 18:56
Пітер Боґдановіч, класик Нового Голлівуду, 2012 рік
Американський кінорежисер, продюсер, актор та кінокритик Пітер Боґдановіч прийшов до кіна випадково і закономірно водночас. Випадково, бо зміг опинитися у потрібному місці та в потрібний час, а закономірно, бо з дитинства був кіноманом, який мріяв фільмувати. Розпочинав він на студії незалежного американського продюсера Роджера Кормена, який творив недороге жанрове кіно, здебільшого – для демонстрації в кінотеатрах просто неба, призначених для автомобілістів.

Тематика фільмів Кормена не відзначалася ориґінальністю і завжди слідувала кон’юнктурі. Боґдановічу спочатку доводилося перемонтовувати і дофільмовувати чужі картини, а згодом працювати режисером другої групи на кількох поточних кінопроектах Кормена.

Самостійну режисерську роботу – стрічку «Мішені» – Боґдановіч утілює 1968 року. І прикметно, що це своєрідний синтез двох картин, існування фільму у фільмі. Ідеться про вживлення до «Мішеней» розлогих фраґментів зі стрічки за участи Боріса Карлоффа і Джека Ніколсона, поставленої кілька років до того самим Корменом. Її назва «Терор», і вона представляє стару голлівудську школу. Інша, власне знята Боґдановічем, історія сучасного стрільця-одинака є прикладом на той час новітнього актуального кінематографа.

Таким чином, Боґдановіч переносить на екран і протиставляє два види страху – кінематографічний і реальний, архаїчний та сучасний. І це протиставлення важливе передусім у кінематографічному контексті, бо йдеться про суперництво двох Голлівудів – старого та Нового.

Боґдановіч став одним із найяскравіших представників саме Нового Голлівуду, феномен якого постав наприкінці шістдесятих років ХХ століття внаслідок занепаду старої студійної системи, що не встигала за викликами часу і переживала гостру кризу. Відтак владу на короткий термін у кіноіндустрії захопили режисери, які у своїй творчості орієнтувалися радше на самореалізацію, ніж на комерційний успіх, і любили новітнє європейське авторське кіно значно більше за традиційне голлівудське.

А Боґдановіч, який також вважав себе самодостатнім та незалежним художником, у середовищі своїх колеґ відзначався двома яскравими рисами – по-перше, він любив насамперед американську класику, відтак, був традиціоналістом і, по-друге, у нього була неймовірно завищена самооцінка, яка доходила до самозамилування. В одному зі своїх інтерв’ю він навіть заявив: «Я не порівнюю себе із сучасниками. Я можу порівняти свої досягнення із витворами своїх кумирів – Говкса, Любіча, Бастера Кітона, Веллса, Форда, Ренуара, Гічкока».

Звісно, така виклична поведінка згодом обернеться проти самого Боґдановіча, проте в сімдесятих роках, коли було сказано ці слова, режисер перебував на верхів’ї своєї могутности. Він фільмував одну за одною успішні у критики та глядачів картини. Після «Останнього кіносеансу» – стрічку «В чому річ, док?» за мотивами класичних голлівудських комедій, зокрема, стрічки Говарда Говкса «Виховання крихітки». Головні ролі тут зіграли найпопулярніші актори сімдесятих Раян О’Ніл та Барбра Стрейзанд.

Картина є поєднанням доволі легковажного класичного сюжету про одурених шахраїв та всепереможну силу кохання із цілком сучасним вуличним фільмуванням, без якого не обходився жоден фільм Нового Голлівуду.

Важливо також зазначити, що, починаючи із цієї стрічки, Боґдановіч наділятиме головних героїв-чоловіків власними рисами характеру і зовнішности. Зокрема, в картині «У чому річ, док?» головний персонаж носить характерні окуляри того самого типу, що й режисер. Згодом життя та фільми Боґдановіча становитимуть неподільну єдність, яка матиме свої особливі та непрості наслідки і для життя, і для кар’єри цього кінематографіста.

Наступного 1973 року виходить не менш успішна стрічка Боґдановіча «Паперовий Місяць» – варіація на тему модного у сімдесяті ретро-стилю, в якому відчуватиметься своєрідна ностальгія за втраченою Америкою, що постає у картині коли не золотою добою, то епохою більшої відкритости і людяности.

У фільмі йдеться про пригоди дрібного шахрая Мозеса і його гаданої доньки Едді, які мандрують країною, продаючи Біблії та видурюючи гроші у довірливих продавчинь у крамницях.

Власне, це історія про дві споріднені душі, які починають із ворожнечі, а закінчують тим, що не можуть жити одне без одного. Фільм сподобався усім і став перепусткою Боґдановічу до амбітніших проектів. Проте після «Паперового Місяця» режисерові перестало щастити. Один за одним його фільми зазнають фіаска у глядачів і критиків. Боґдановіч переживає творчу та особисту кризу, яку намагається подолати на початку вісімдесятих, коли стрічає нове кохання та фільмує картину «Вони всі сміялися».

Ця стрічка по-своєму промовиста, бо поєднала кілька важливих кінематографічних ознак. Насамперед, у ній після довгої перерви зафільмувалася Одрі Гепберн, з іменем якої пов’язана невеличка революція в американському кіні п’ятдесятих років. Саме Гепберн привнесла легкість і щирість у звичні голлівудські картини і ніби відкрила дорогу для сміливіших експериментів Нового Голлівуду. У фільмі «Вони всі сміялися» одну із ролей також зіграла нова подруга Боґдановіча Дороті Страттен, яка стала відкриттям режисера і з якою він пов’язував сподівання на друге дихання у житті та кар’єрі. Нарешті сама тематика стрічки та її виражальні засоби, у яких поєдналась імпровізаційна виконавська легкість із щирістю людських почуттів, мала би стати продовженням кіноновацій сімдесятих.

Проте все відбулося з точністю до навпаки. Ще під час монтажу картини за дуже скандальних обставин була жорстоко вбита Дороті Страттен. Згодом стрічку не захотіла брати жодна прокатна компанія, і Боґдановічу довелося вкласти у просування фільму особисті гроші, власне, усе, що він мав на той час. Проте дива не сталося й цього разу – одна з останніх картин Нового Голлівуду нікому не сподобалась і цілком провалилася у прокаті. Провал обернувся для режисера першим у його житті банкрутством, відтак він був змушений відступити і кілька років не фільмував.

Одна з останніх успішних картин Боґдановіча «Маска» вийшла за чотири роки і була історією матері-одиначки та її невиліковно хворого сина, які намагаються жити усупереч усім лихим передбаченням. Ця стрічка мала кілька престижних кінонагород, зокрема, було відзначено виконавицю головної ролі акторку Шер. Проте фільм не став тріумфом власне режисера, що на той час програв конкуренцію своїм колеґам, які фільмували дорогі та успішні блокбастери. Зрештою, Боґдановіч повернувся до кінокритики та прийшов на телебачення, де до сьогодні веде телепрограми, фільмується як актор і знімає документальні стрічки про кінокласиків. Як і герой його «Маски», він не хоче здаватися під тиском обставин.

У програмі АРҐУМЕНТІ-КІНО вночі з 21 на 22 жовтня о 00:15 – «Останній кіносеанс», фільм, який приніс Боґдановічу славу і став у чомусь пророчим і для самого режисера, і для Нового Голлівуду в цілому. Звісно, це не стільки історія про кіно, скільки історія про дорослішання та про спокусу, яка мислиться тут цілком по-юнацьки через образ привабливої дівчини, водночас вимогливої та цілком доступної.

Боґдановіч творить універсальну історію про життя і смерть у маленькому провінційному містечку, яка переростає у притчу про надії та подальшу втрату ілюзій, про віру у кохання і про певну силу інерції та рутини, яка здатна зруйнувати усе на світі. І фільм залишиться у пам’яті як історія про боротьбу із долею, яку, врешті-решт, можна подолати, нехай і тимчасово. Принаймні, Пітеру Боґдановічу колись це вдалося зробити.

Ігор Грабович, АК, 15.10.2012 19:09
------------

Тривалість: 02:06:34

------------
Якість:

від: (автор ріпу: yaroslaigor)
------------
Відео:
кодек:
розмір кадру: 704 x 384
бітрейт: 2176 кб/с
------------
Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с

Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 1.0
бітрейт: 96 кб/с
------------

Про український аудіоряд:
Українською мовою фільм озвучено студією
Інфо про озвучення та доріжку
Переклад: Натальї Анастесіаді
Літературний редактор: Валентина Левицька
Звукорежисер: Олена Мойжес
Режисер: Сергій Гаврилюк
Текст читали актори: Тетяна Антонова та Андрій Твердак


Запис звуку з трансляції телеканалу "1+1" (SAT), 21.10.2012 рік.




------------
Скріншоти

------------
Джерело:
------------
Подяка:
Панам ProgBassing, karvai0, sando7 та пані olgaya за запис звуку з ТБ.
пану Gelios за українізований постер.

Цитата:
Увага!!! Торент оновлено.
Трохи покращена якість звуку,
замінено відеоряд на інший,
18.05.2013


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2013-05-18 20:32
 Розмір:   2.18 GB 
 Оцінка фільму:   9.1/10 (Голосів: 20)
   
Lion91 
Фільмографії та Фільми за жанрами


З нами з: 28.01.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 361

2012-11-20 18:54  
Щиро Дякую за фільм!!!!
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 11.12.16
Повідомлень: 2989

2013-05-18 20:33  
Цитата:
Увага!!! Торент оновлено.
Трохи покращена якість звуку,
замінено відеоряд на інший,
18.05.2013

zaika 
VIP


З нами з: 01.07.12
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 954

2015-03-05 14:51  
Я прямо приголомшений цим фільмом. Недаром Олесь Лук'яненко в "Арґументі-кіно" сказав:
Цитата:
Ну а фільм „Останній кіносеанс”... безумовно, є є правдивим кінематографічним шедевром
. Згоден на всі 100.
А ще прекрасна озвучка. Коли чуєш як мати Джесі каже - Оклагома, це справжня насолода. Як остогидло чути на кожному кроці - Херц, Хенрі чи Хельсінкі, або іще гірше того - Бєлокамєнная.
Спасибі за реліз, за озвучку і взагалі за фільм. +10/10.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти