Завантажити та скачати торренти українською


Аватар [Театральна версія] / Avatar [Theatrical Cut] (2009) 720p (60fps) Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1266

2012-09-14 13:48  
Аватар [Театральна версія] / Avatar [Theatrical Cut] (2009) 720p (60fps) Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng

Жанр: фантастика, бойовик, драма, пригоди
Країна: США, Велика Британія



Кіностудія / кінокомпанія: Twentieth Century Fox Film Corporation, Dune Entertainment, Ingenious Film Partners
Режисер: Джеймс Камерон
Актори: Сем Вортінгтон, Зої Салдана, Сігурні Вівер, Стівен Ленг, Мішель Родрігес, Джованні Рібізі, Джоель Мур, Сі Сі Ейч Паундер, Вес Студі, Лас Алонсо

Сюжет:
У 2154 році корисні копалини Землі практично вичерпані. Людство почало шукати альтернативні джерела енергії у далеких світах Всесвіту. Лідером у цьому є концерн Resources Development Administration (RDA), що займається видобутком корисних копалин на Пандорі, схожім на Землю місяці планети Поліфем у сонячній системі Альфа Центавра. Та незважаючи на присутність військової бази, видобуток речовини Анобтаній видається дуже нелегким. Пандору оточує отруйна для людей атмосфера і вона до того ж є місцем існування безлічі небезпечних тварин та інтелігентних гуманоїдних істот, що називають себе На’ві.


Тривалість: 02:41:41
Якість: 720p
Відео:
кодек:
розмір кадру: 1280x720
бітрейт: 17.1 Мб/с
частота кадрів: 59.940 кадрів/с

Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: професійний дубльований
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: -HD 5.1
бітрейт: 1561 кб/с

Джерело озвучення:


Субтитри:
мова: українська (на мову Наві)
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt

Субтитри:
мова: українська (повні)
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt

Субтитри:
мова: англійська (на мову Наві)
тип: програмні (м'які)
формат: *.ass

Субтитри:
мова: англійська (повні)
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt
MediaInfo
General
Unique ID : 64434196567843854547234475888409894533 (0x3079932A1B6F45E59E34363B5C7CDE85)
Complete name : /home/kerap/Відео/Фантастика/Avatar.2009..720p.60fps.Ukr.Eng.mkv
Format : Matroska
Format version : Version 2
File size : 22.0 GiB
Duration : 2h 41mn
Overall bit rate mode : Variable
Overall bit rate : 19.5 Mbps
Movie name : Аватар / Avatar (2009) 720p 60 fps Ukrainian | video by KSaB
Encoded date : UTC 2012-09-14 10:28:40
Writing application : mkvmerge v5.1.0 ('And so it goes') built on Feb 1 2012 11:31:23
Writing library : libebml v1.2.2 + libmatroska v1.3.0

Video
ID : 1
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : [email protected]
Format settings, CABAC : Yes
Format settings, ReFrames : 8 frames
Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC
Duration : 2h 41mn
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 17.1 Mbps
Nominal bit rate : 15.0 Mbps
Maximum bit rate : 40.0 Mbps
Width : 1 280 pixels
Height : 720 pixels
Display aspect ratio : 16:9
Frame rate : 59.940 fps
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 8 bits
Scan type : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.309
Stream size : 19.3 GiB (88%)
Title : Avatar 720p, 1280x720, 15000kbps, 59.94fps.
Writing library : core 107 r1745 4785e8e
Encoding settings : cabac=1 / ref=9 / deblock=1:0:0 / analyse=0x3:0x133 / me=esa / subme=10 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.00 / mixed_ref=1 / me_range=24 / chroma_me=1 / trellis=2 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=1 / chroma_qp_offset=-2 / threads=6 / sliced_threads=0 / slices=4 / nr=0 / decimate=1 / interlaced=0 / constrained_intra=0 / bframes=8 / b_pyramid=1 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=3 / weightb=1 / open_gop=2 / weightp=2 / keyint=60 / keyint_min=6 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=60 / rc=abr / mbtree=1 / bitrate=15000 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=10 / qpmax=51 / qpstep=4 / vbv_maxrate=40000 / vbv_bufsize=30000 / ip_ratio=1.40 / aq=1:1.00 / nal_hrd=vbr
Default : Yes
Forced : No

Audio #1
ID : 2
Format : AC-3
Format/Info : Audio Coding 3
Mode extension : CM (complete main)
Codec ID : A_AC3
Duration : 2h 41mn
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 448 Kbps
Channel(s) : 6 channels
Channel positions : Front: L C R, Side: L R, LFE
Sampling rate : 48.0 KHz
Bit depth : 16 bits
Compression mode : Lossy
Stream size : 518 MiB (2%)
Title : Ukrainian Dub
Language : Ukrainian
Default : Yes
Forced : No

Audio #2
ID : 3
Format :
Format/Info : Digital Theater Systems
Format profile : MA / Core
Codec ID : A_DTS
Duration : 2h 41mn
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 1 561 Kbps / 1 510 Kbps
Channel(s) : 6 channels
Channel positions : Front: L C R, Side: L R, LFE
Sampling rate : 48.0 KHz
Bit depth : 24 bits
Compression mode : Lossless / Lossy
Title : English
Language : English
Default : No
Forced : No

Text #1
ID : 4
Format : UTF-8
Codec ID : S_TEXT/UTF8
Codec ID/Info : UTF-8 Plain Text
Title : Ukrainian (forced)
Default : Yes
Forced : No

Text #2
ID : 5
Format : UTF-8
Codec ID : S_TEXT/UTF8
Codec ID/Info : UTF-8 Plain Text
Title : Ukrainian (full)
Language : Ukrainian
Default : No
Forced : No

Text #3
ID : 6
Format : ASS
Codec ID : S_TEXT/ASS
Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
Compression mode : Lossless
Title : Speech of Navi
Language : English
Default : No
Forced : No

Text #4
ID : 7
Format : UTF-8
Codec ID : S_TEXT/UTF8
Codec ID/Info : UTF-8 Plain Text
Title : English (full)
Default : No
Forced : No
Скріншоти







Походження: відеоряд взято з ріпа KSaB, за що йому величезна подяка!
Міксував відеоряд, звукові доріжки та субтитри - Дмитро Колендо, за що я перед ним знімаю капелюха
Особиста оцінка: 10 - без зайвих вагань рекомендую всім!

Увага! Це відео підвищеної плавності! Жодної сумісності з апаратними програвачами не гарантується! Для відтворення потрібна потужна, високопродуктивна машина!


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2012-09-14 13:49
 Розмір:   22.02 GB 
 Оцінка фільму:   9.9/10 (Голосів: 29)
   
Інші релізи
   Аватар / Avatar (2009) patriot2305  8 / 0   2.19 GB   2015-01-12 21:50 
   Аватар [Розширена версія] / Avatar [Extended Edition] (2009) 720p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng braveboy  6 / 0   12.17 GB   2013-05-25 07:25 
   Аватар [Розширена версія] / Avatar [Extended Edition] (2009) 1080p (60fps) Ukr/Eng | Sub Eng Drool  12 / 0   43.5 GB   2012-09-27 11:01 
   Аватар [Розширена версія] / Avatar [Extended Edition] (2009) Ukr/Eng | Sub Eng Romario_O  5 / 2   3.47 GB   2010-12-06 21:25 
   [3D] Аватар / Avatar (2009) ua2004  0 / 0   1.98 GB   2010-08-27 18:58 
   Аватар / Avatar (2009) Blu-Ray Ukr/Eng/Rus/Pol | Sub Multi Слоник24  3 / 0   45.52 GB   2010-05-08 14:56 
   Аватар / Avatar (2009) | (1080p) Ukr Sando7  4 / 0   7.92 GB   2010-05-05 12:05 
   Аватар / Avatar (2009) 1080p Ukr/Eng Гірський Кришталь  5 / 0   11.17 GB   2010-04-30 17:47 
   Аватар / Avatar (2009) Remux 1080p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng prodig  1 / 0   37.75 GB   2010-04-29 01:15 
   Аватар / Avatar (2009) 720p Ukr/Eng | Sub Ukr/Rus/Eng vitalicio  1 / 0   9.3 GB   2010-04-26 02:27 
   Аватар / Avatar (2009) 720p-mini Ukr/Eng | sub Ukr/Eng Anonymous  0 / 0   2.89 GB   2010-04-25 10:35 
   Аватар / Avatar (2009) DVD9-R5 Eng/Rus/Ukr | Sub Multi SuperContik  0 / 0   7.44 GB   2010-04-14 13:50 
oleg.plavkov 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.01.12
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 304

2012-09-14 14:13  
В назві не обовязково писати частоту кадрів
Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1266

2012-09-14 14:19  
oleg.plavkov написано:
В назві не обовязково писати частоту кадрів

Думаю, в даному випадку обов'язково - пошуком знайдеться, а також відразу видно що за роздача.

The_Marlboro 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 23.05.10
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 2854

2012-09-14 14:32  
прошу семпл, пару хвилин
fooks 
Поважний учасник


З нами з: 17.10.11
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 239

2012-09-14 14:44  
Цитата:
знімаю шляпу

що за "шляпу"??!!

Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1266

2012-09-14 14:47  
fooks написано:
що за "шляпу"??!!

Так, жаргон не пройшов. Happy Виправив.

bohun 
VIP


З нами з: 21.03.09
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 271

2012-09-14 17:24  
Дуже цікаво! Дивно, що тільки тепер починають знімати фільми з більш, ніж 24 fps. Це ж набагато реалістичніше зображення, що б хто не казав. Чекаю на "Гобіта" з 60 кадрів/c.
ethan cole 
Забанено
Забанено


З нами з: 20.09.09
Востаннє: 18.11.12
Повідомлень: 82

2012-09-14 17:44  
Велечезне ДЯКУЮ! Давно хотів 60 кадрами! Вважаю подібні речі в шапці необхідні...
Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1266

2012-09-14 19:31  
TheMarlboro написано:
прошу семпл, пару хвилин

Щось ніфіга не можу нормально вирізати шмат - розсинхрон звуку йде, або взагалі картинка сиплеться Sad (1) Ось семпли оригінального російського ріпа, з якого було взято відеоряд:
http://sendfile.su/140848
http://sendfile.su/141340
Як з'явиться Колендо в мережі - буду просить вирізати нормально семплик.

taras1994 
Почесний оцифрувальник літератури


З нами з: 23.03.12
Востаннє: 30.11.16
Повідомлень: 5096

2012-09-14 19:43  
Drool написано:
Щось ніфіга не можу нормально вирізати шмат - розсинхрон звуку йде, або взагалі картинка сиплеться Ось семпли оригінального російського ріпа, з якого було взято відеоряд:

то інтегрована графіка 2000 в камінчику i5 не потягне?(я лише з цікавості питаю)

Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1266

2012-09-14 19:48  
taras1994 написано:
то інтегрована графіка 2000 в камінчику i5 не потягне?(я лише з цікавості питаю)
Цитата:
model name : AMD Athlon(tm) X2 240 Processor
cpu MHz : 2800.000
VGA compatible controller: NVIDIA Corporation GF108 [GeForce GT 430] (rev a1)

В мене ось таке тягне. Правда, не під віндою і на межі можливостей.

taras1994 
Почесний оцифрувальник літератури


З нами з: 23.03.12
Востаннє: 30.11.16
Повідомлень: 5096

2012-09-14 19:57  
Drool написано:
В мене ось таке тягне. Правда, не під віндою і на межі можливостей.

значить не для мене реліз.

Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1266

2012-09-14 20:14  
taras1994 написано:
значить не для мене реліз.

Не факт, камінь на порядок потужніший за мій. За відео - нічого не скажу.

Gespenst 
Поважний учасник


З нами з: 30.09.09
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 211

2012-09-14 20:49  
А по сюжету є відмінності? Тобто якщо я знаю на пам’ять Аватар що йшов у кінотеатрі варто качати цей реліз?
Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1266

2012-09-14 20:59  
Gespenst написано:
А по сюжету є відмінності?

З чого б це?

Gespenst 
Поважний учасник


З нами з: 30.09.09
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 211

2012-09-14 21:01  
Drool написано:
З чого б це?

ну все ж таки. театральна версія. версія одна має відрізнятися від версії другої. Та все одно, дякую, відповідь я отримав.

Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2019

2012-09-14 22:20  
Ноут:
Intel I3-223M Win 7 х64
NVIDIA GT 520M
RAM 4гб

семпли літають Happy

fooks 
Поважний учасник


З нами з: 17.10.11
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 239

2012-09-15 12:21  
Цитата:
значить не для мене реліз.

і не для мене Cry (2)

ethan cole 
Забанено
Забанено


З нами з: 20.09.09
Востаннє: 18.11.12
Повідомлень: 82

2012-09-15 12:48  
Сіди в жмурки граються? Поховалися?... Happy
Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1266

2012-09-15 14:07  
ethan cole написано:
Сіди в жмурки граються? Поховалися?...

Ні. Сідер (grizz), він же автор міксування ріпу, Дмитро Колендо, щойно повернувся з UAFOSS Happy

Додано через 53 хвилини 54 секунди:

Шановні спеціалісти по синхронізації звукових доріжок - чи не бажаєте допомогти в створенні ще релізів підвищеної плавності відео? На даний момент - це єдиний реліз, відеоряд в якому створено дійсно спеціалістом, який не спотворив тривалість.

grizz 
Новенький


З нами з: 14.09.12
Востаннє: 09.08.16
Повідомлень: 20

2012-09-15 14:13  
Зі свого боку готовий перепаковувати, викачувати та роздавати ці релізи. Залізо та ширина інтернет-каналів дозволяє

Додано через 3 хвилини 54 секунди:

Щоб якось компенсувати свою тимчасову відсутність роздаю з двох ПК :-)

Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1266

2012-09-15 14:16  
Дмитре, дякую за семпл! Додав.
taras1994 
Почесний оцифрувальник літератури


З нами з: 23.03.12
Востаннє: 30.11.16
Повідомлень: 5096

2012-09-15 20:06  
grizz написано:
Зі свого боку готовий перепаковувати, викачувати та роздавати ці релізи. Залізо та ширина інтернет-каналів дозволяє

Основне роздавати максимальну кількість часу.

fisherya 
Новенький


З нами з: 28.03.11
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 5

2012-09-15 20:41  
Дуже сподобалась якість, побільше б таких релізів!
grizz 
Новенький


З нами з: 14.09.12
Востаннє: 09.08.16
Повідомлень: 20

2012-09-15 21:15  
Будемо намагатися
ethan cole 
Забанено
Забанено


З нами з: 20.09.09
Востаннє: 18.11.12
Повідомлень: 82

2012-09-16 09:53  
Переглянув. Майстерність релізера заслуговує на подяку! Вважаю необхідними подібні релізи та відповідний розділ на толоці!
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 4064

2012-09-16 12:44  
ethan cole, для відповідного розділу поки що замало відповідних релізів Happy та і який сенс? людьске око сприймає тільки 24 кадри в секунду (а це майже втричі менше від fps цього релізу).
Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1266

2012-09-16 13:09  
Virake написано:
людьске око сприймає тільки 24 кадри в секунду

Ви б, не знаючи, краще не мололи дурниць. Людське око сприймає набагато більше fps. 24 кадри на секунду - найменша частота, при якій не видно зміни безпосередньо кадрів, але візуально смикання картинки видно дуже добре. Це я Вам можу сказати як колишній кіномеханік, а також електронщик. Щоб не бути голосовним - ось Вам наочне порівняння від 15 до 60 fps:
http://boallen.com/fps-compare.html

Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 4064

2012-09-16 13:55  
Drool, ви б самі краще не мололи дурниць. я, звісно, не експерт, але мав справу з flash-анімацією (яку ви навели в приклад) і знаю, як FPS впливає на її вигляд. з FPS більшим, за 24, ми бачимо лише певний відсоток кадрів. тобто, частину кадрів ми просто не помічаємо. а які саме кадри ми помічаємо - залежить від моменту (кожен раз трапляться інші кадри). за рахунок цього й створюється враження плавності. один із негативних наслідків: якщо в анімації присутній кліп кадровою протяжністю набагато меншою, за FPS, то ми його можемо просто не побачити (або побачити - як вже сказано, це справа випадку). особисто для мене це серйозний мінус. втім, якщо ви справді в цьому розбираєтеся - пояснювати не потрібно.
все вищенаведене я знаю з власних експериментів.

П.С. дуже некультурно починати дискусію з грубощів. якщо ви не в настрої для людської розмови, краще просто мовчіть.

Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1266

2012-09-16 18:11  
Virake написано:
з FPS більшим, за 24, ми бачимо лише певний відсоток кадрів. тобто, частину кадрів ми просто не помічаємо.

Якби Ви трішки пригадали курс шкільної фізики, Ви б цього не говорили, а також підказкою для Вам повинно було слугувати те, що у всьому світі найнижча частота змінного струму в освітлювальній мережі складає мінімум 50 герц. Якщо не пам'ятаєте, я нагадаю - змінний струм є коливальним, тобто половина синусоїди в один бік напряму потоку заряджених частин, інша половина синусоїди - міняє полярність і спрямовується в протилежний бік. Тому він і називається змінним. Виходячи з Ваших слів, нам вистачить і половини цієї частоти - 25 герц. Це дуже просто перевірити - візміть звичайний напівпровідниковий діод, який витримує 250 вольт та з пів ампера, типу серії КД105, і пустіть через нього звичайну освітлювальну лампу. Так роблять іноді в під'їздах, щоб знизити електричний удар на таку лампочку та подовжити тривалість її служби. Якщо Ви бачили такі лампочки, то Ви не можете не визнати, що дивитися на таке освітлення вкрай неприємно саме через мерехтіння, хоча на самій лампочці його начебто і не видно. Ще раз - верхня гранична частота мерехтіння, що сприймається людським мозком, в середньому становить 39-42 Герца й індивідуальна для кожної людини. Тобто майже всі люди сприймають мерехтіння аж до в середньому 40 герц, саме тому я бачив ріпи відео підвищеної плавності починаючи з 50 герц. 60 герц - це фактично гарантована частота, при якій жодна людина вже не сприймає мерехтіння.

P.S. Якщо експеримент з діодом, дротами та паяльником для Вас буде дещо проблематичним - знайдіть будь-який ЕПТ-монітор і виставте йому частоту менше 70 герц. Чому саме ЕПТ - тому що саме вони реально змінюють картинку на матричній сітці електронної трубки стільки раз, скільки йому накажуть. Сучасні рідкокристалеві монітори діють зовсім за іншими принципами подудови матриці зображення, тому навіть 50 герц кадрової частоти на якості картинки не відображаються жодним чином.

Мені дуже незручно, що доводиться нагадувати прописні інстини, вірніше, шкільний матеріал. Однак, якщо Вам замало наведеного мною візуального порівняння різних частот кадрів на флешовій демці та приведених матеріалів - я спеціально для таких от невіруючих Фомів тягаю з собою нафлешці семпл цього відеоряду (http://sendfile.su/141340) та він же, відкодований з частотою 23,976.
І, будь-ласка, не вірте "спеціалістам" з рутору, інакше виявиться що купа інженерів з усього світу, а також деякі режисери, які починають знімати відео з підвищеною плавністю - невігласи?

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна