Завантажити та скачати торренти українською


Клеопатра / Cleopatra (1963) Ukr/Eng | sub Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
JACKUS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 08.10.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 1943

2012-02-09 10:07  
Клеопатра / Cleopatra (1963) Ukr/Eng | sub Eng

Клеопатра / Cleopatra (1963) Ukr/Eng | sub Eng


Жанр: драма, мелодрама, біографічний, історичний
Країна: США, Великобританія, Швейцарія



Кіностудія / кінокомпанія: Twentieth Century Fox Film Corporation, MCL Films S.A., Walwa Films S.A.
Режисер: Джозеф Л. Манкевіч
Актори: Елізабет Тейлор, Річард Бертон, Рекс Херрісон, Родді МакДауелл, Памела Браун, Х'юм Кронін, Чезаре Данова, Мартін Ландау, Джордж Коул, Кеннет Хейг, Ендрю Кір

Сюжет:
Епічна сага у голлівудському дусі про кохання Клеопатри (Тейлор) і Марка Антонія (Бартон) за часів стародавнього Риму. Прекрасна Клеопатра, знаменита цариця Єгипту, готова на все заради збереження величі свого народу. Спокушаючи великих правителів Риму - Цезаря, Марка Антонія - вона мріє про об'єднання Єгипту і Риму в одну велику імперію.


Нагороди та номінації


Оскар, 1963 рік
Переможець (4):
Краща работа оператора (кольорові фільми)
Краща работа художника (кольорові фільми)
Краща работа костюмера (кольорові фільми)
Кращі візуальні ефекти

Номінації (5):
Кращий фільм
Кпаща чоловіча роль (Рекс Харрісон)
Кращий звук
Кращий монтаж
Кращий саундтрек


Золотий глобус, 1963 рік
Номінації (4):
Краща чоловіча роль (драма) (Рекс Харрісон)
Кращий фільм фильм (драма)
Кращий режисер (Джозеф Лео Манкевич)
Краща чоловіча роль другого плану (Родді МакДауелл)
Історія створення фільму:
Створення фільму супроводжувалося дивними перипетіями. Спочатку бюджет фільму планувався в межах 2 млн доларів, але в підсумку перевищив 40. Фільм став одним з найдорожчих в історії кінематографу ($40 млн це приблизно $300 млн у цінах 2007 року). Студія XXth Century Fox ледь не стала банкрутом, так як фільм фактично провалився в прокаті. Та й самі зйомки насилу вдалося закінчити, тому що кінокомпанія кілька разів змінювала режисерів і продюсерів тривалого проекту.

Починали знімати фільм в околицях Лондона, потім продовжили в Римі і закінчували знову в Лондоні. «Цей фільм був зачатий в поспіху, знімався в істериці і був закінчений у сліпій паніці», - написав у мемуарах Джозеф Манкевич.

Настільки складний фільм з безліччю переплетень сюжетних ліній, як не дивно, знімався без єдиного сценарію. Багато сцен були значною мірою експромтами акторів. Тому критики негативно відзивалися про історичної достовірності. Сюжетна лінія, пов'язана з Октавіаном Августом і смертю Цезаря, значно різниться з сучасними історичними уявленнями про ці події.

Елізабет Тейлор, будучи на піку популярності в Голлівуді, стала головною і єдиною претенденткою на роль. Актриса не хотіла спочатку брати участь у фільмі, але продюсери бачили Клеопатру тільки в Тейлор, адже, справедливості заради, про красу і буйну вдачу актриси ходило не менше легенд, ніж про єгипетську царицю. Сама Елізабет була непохитна і пожартувала, що тільки за мільйон доларів погодиться: студія зробила свою пропозицію в мільйон, і Тейлор не встояла. Зйомки почалися в Лондоні, але Елізабет підхопила пневмонію і навіть була оголошена померлою (за її власною заявою, вона читала свій некролог в ранковій газеті). Процес загальмувався на 8 місяців, студія несла збитки. Тодішній чоловік Тейлор Фішер всіляко сприяв перенесенню зйомок до Риму: сухий клімат повинен був піти на користь його дружині. Але, врешті-решт, Рим пішов лише на користь двом розлученням. Річарда Бертона до зйомок багато хто попереджав про «спокусливості» Елізабет і про те, що вона завжди отримує все, що заманеться. Він же, будучи великим ловеласом, називав Тейлор «злегка повненькою і маленькою»... і, тим не менше, вже після перших любовних сцен режисерові доводилося кілька разів кричати «Стоп!», так як Телор і Бертон не припиняли цілуватися. Чоловік Ліз покинув знімальний майданчик, але дружина Річарда, живучи в Лондоні, вірила, що після закінчення зйомок він повернеться - він завжди повертався. У Тейлор же були свої плани, вона влаштовувала істерики і сцени, зривала зйомки і не хотіла чути нічого, окрім пропозиції про весілля. Бертон не встояв, він розлучився, привівши усю громадськість в стан шоку. Нарешті найважчі зйомки підійшли до кінця, на прем'єру Елізабет Тейлор приїхала в костюмі єгипетської цариці і під руку зі своїм «Марком Антонієм». Ставши таки місіс Бертон, вона ще раз підтвердила, що образ Клеопатри личив їй як ніякий іншій актрисі, напевно, саме тому в уяві пересічного глядача історична Клеопатра асоціюється виключно з розкішною і богемною Елізабет Тейлор.

Фільм не отримав втішних відгуків. Лише його перша частина, що розповідала про стосунки Цезаря з Клеопатрою, має якийсь логічний зміст, друга ж частина зім'ята і непослідовна. Можливо, це обумовлено відсутністю чіткого сценарію і зміною режисерів. Кінцевий матеріал вийшов на шість годин, його скомпонували до чотирьох, кажуть, що Тейлор після першого перегляду була в шоці від побаченого. Але, незважаючи ні на що, фільм став однією з легенд світового кінематографа і входить до золотої колекції Голлівуду.
«Клеопатра», Джозеф Манкевіч
Сюжет цього фільму, сказати б, без секретів: Прекрасна Клеопатра VII із роду Птоломеїв, знаменита цариця Єгипту, готова на все заради збереження величі свого народу. Зваблюючи великих правителів Риму – Цезаря і Марка Антонія – вона мріє про об’єднання Єгипту й Риму в одну величну імперію… У кінокартині Манкевіча знайшли свій відбиток багато загальновідомих історичних подій, зокрема, таких, як пожежа в Александрійській бібліотеці та смерть Цезаря від руки Брута.

Передусім варто зауважити, що фільм Джозефа Манкевіча про Клеопатру є одним із десятків, що так чи так були присвячені цій історичній особі. А все почалося іще 1899 року, коли знаменитий піонер світового кінематографа француз Жорж Мельєс зняв всього-навсього двохвилинну стрічку з такою ж назвою; у ній ішлося про воскрешення мумії Клеопатри. А вже 1917 року побачила світ 125-хвилинна картина американця Ґордона Едвардса з масовими сценами до 2 тисяч статистів і величезним як на той час бюджетом у пів мільйона доларів. Затим варто згадати 100-хвилинну вже звукову версію сюжету, зафільмованого 1934 року Сесілом Де Мілем, знаним майстром так званих «пеплумів» (про особливості жанру – за хвильку). З’ява стрічки прийшлася на епоху єгиптоманії в європейському мистецтві. Ну й по тому, звісно, найзнаменитішою є найдовша, чотиригодинна, кіноверсія життя Клеопатри, що вона в АРҐУМЕНТІ-КІНО.

Принагідно – кілька слів про поняття «пеплум» як кіножанр і не тільки. Річ у тім, що пеплум буквально – це жіноче, без рукавів, верхнє вбрання у Давньому Римі, аналог грецього пеплосу, з легкої тканини у складках. Ну й пеплум – це жанр історичного (чи псевдоісторичного, костюмованого) кіна, для якого характерне використання античних чи біблійних сюжетів, також – довга тривалість фільму (часто понад дві години, чи як у нас сьогодні – дві по дві), і, звісно, масштабність – батальні сцени, панорамне фільмування і належна багатофігурність, скажемо так, масових сцен. Послідовно за тим – ґрандіозні бюджети, що йшли на відтворення принаймні кінематографічної автентичности минувшини. Таким чином «Клеопатра» Манкевіча, що має чотири «Оскари» за візуальну частину, обійшлася на той час у 44 мільйони доларів, що в перерахунку на сьогодні – понад 300 мільйонів. І це досі лишається найбільшим кінобюджетом у світовій історії.

Взагалі-то батьківщина пеплумів – Італія, а безпосереднім батьком вважається Джованні Пастроне зі своєю монументальною «Кабірією» 1914 року. Але Голлівуд швидко взяв на озброєння цей жанр. І вже 1916-го там вийшла «Нетерпимість» Дейвіда Ґріффіта, абсолютна нині класика. Наприкінці ж 50-х, на початку 60-х увага до пеплумів була боротьбою з телебаченням за глядача – у пошуках супервидовищ! Саме так тоді з’явилися «Десять заповідей», Бен Гур», «Спартак», ну й зрештою «Клеопатра»… Зауважу одразу, в прокаті вона не виправдала сподівань, але з кількох причин стала одним із знакових фільмів в історії. Зокрема, окрім згаданого, саме під час знімання «Клеопатри» (а воно тривало понад два з половиною роки, загалом же виробництво – біля п’яти!) утворився блискучий акторський дует – Елізабет Тейлор і Тім Бертон… Про інше, цікаво – до режисури запрошували самого Альфреда Гічкока, він відмовився. У результаті, до постановки приклалися аж троє. У титрах лишився один – Джозеф Манкевіч.

Насамкінець варто зауважити, що кіноінтерес до життя цариці Клеопатри не вщухає й досі. Так, на 2013 рік анонсовано вихід у світ іще одного за задумом і виконанням ґрандіозного пеплуму на ту ж тему. До режисури приміряється Дейвід Фінчер, автор «Бійцівського клубу» та «Соціальної мережі». А в заголовній ролі – Ажеліка Джолі, яка вважає, що Клеопатру досі в кіні недооцінили, а вона ж була сильною матір’ю, видатним лідером і розмовляла п’ятьма мовами. І тепер готується розповідь про царицю Єгипту не як про секс-символа, а як про фараона в історії, про політичного діяча, що діяв на благо рідної країни. Зрештою, Джолі парадоксально додає: «Клеопатра – вона дуже цікава, але не була красунею»…

Та версія Клеопатри-некрасуні десь попереду. У нашій бо програмі Клеопатра-красуня у версії Елізабет Тейлор.

АРГУМЕНТ-КІНО, КІНОКОЛО
Джозеф Манкевіч у пошуках «іншої жінки»
Американський кінорежисер Джезеф Манкевіч свою кар’єру у Голлівуді розпочав як сценарист та продюсер і, варто зазначити, досяг на цій ниві чималих успіхів. Проте він завжди шукав нагоди ставити картини самостійно.

У другій половині сорокових років ХХ століття його мрія збулася. Знаменитою стала рання стрічка Манкевіча «Привид та місіс М’юр», що була історією молодої вдови Люсі М’юр, яка вирішує пожити для себе подалі від родини покійного чоловіка. Вона винаймає будинок на узбережжі, і першого ж дня їй з’являється привид колишнього власника дому капітана Деніела Ґреґґа.

Капітан спочатку намагається налякати вдову, проте згодом між ними встановлюються дружні стосунки і капітан навіть надиктовує Люсі свій роман про морські пригоди. Розпочавшись як комедія, картина зрештою набирає драматичних обрисів, а у фіналі досягає навіть метафізичних висот. Вже у цьому фільмі видно, що для Манкевіча найбільше значення має власне драматургія з добре прописаним конфліктом, чіткою мотивацією персонажів та відточеними репліками. І головне дійство у його картинах завше точиться в інтер’єрах, ніби на театральній сцені.

Перший великий успіх Джозефа Манкевіча пов'язаний з картиною «Листи до трьох дружин», до якої він також писав сценарій. Фільм базується на історії із жіночого журналу «Космополітен» і тримається на простій та ефектній інтризі. Троє дружин перед відплиттям річкового катера отримують листа від своєї подруги Едді Росс, у якому вона повідомляє, що втекла з міста із чоловіком однієї з них. Оскільки часу, аби з’ясувати правду ні в кого з жінок нема, то кожна з них опиняється наодинці зі своїми страхами та надіями. Стрічка має складну структуру, вона наповнений ретроспекціями та перехресним сюжетними ходами, у ній багато діалогів та саспенсу.

У картини був глядацький успіх, а Манкевіч отримав два «Оскари» – за сценарій та режисуру. Окрім того, з погляду кіноісториків, «Лист до трьох дружин» влучно характеризує свій час – дає певний зріз життя американського передмістя кінця сорокових років ХХ століття. Продуктивний він і з погляду психоаналізу, деякі теоретики якого називають цей фільм ідеальною розповіддю про так звану «іншу жінку», образ якої завше присутній у несвідомому кожної людини.

Наступний тріумф Манкевіча як сценариста і режисера також пов'язаний з образом «іншої жінки», котру цього разу звуть Єва, і всю правду про яку знає небагато людей. Йдеться про славетну картина «Все про Єву», яка до сьогодні залишається взірцевою стрічкою повоєнного Голлівуду. У центрі оповіді – історія такої собі Єви Гаррінґтон, авантюристки та інтриґанки, яка вміло маніпулює довколишніми із власною метою. Їй вдається подружитися зі знаменитою бродвейською акторкою Марґо Ченнінґ, згодом стати її дублеркою, а потім і взагалі відібрати у неї роль у новій виставі.

Манкевіч оповідає історію з театрального життя, проте прийнято вважати, що у фільмі йдеться про матерії вагоміші, бо режисер по-своєму відбив на екрані атмосферу повоєнної Америки з її суспільною параноєю. Та попри все своє суспільне значення, картина більше скидається на психологічний трилер, ніж на соціальне дослідження, бо в центрі оповіді – детальна демонстрація психології аморальної, зіпсутої жінки, готової на будь що заради слави. І Джозеф Манкевіч став одним з майстрів подібного кінематографа, який був дуже популярний п’ятдесятих-шістдесятих років минулого століття у цілому світі.

Подальші стрічки режисера, так чи так, але були варіаціями його раніших успішних проектів. Так, 1959 року він переносить на кіноекран п’єсу Теннесі Вільямса «Раптово, минулого літа», де оповідає історію, густо змішану на індивідуальній патології, грошах та каральній психіатрії.

І знову йдеться про жінку. Цього разу – молоду племінницю багатої та впливової аристократки, яка звинувачує свою родичку у смерті її єдиного сина та докладає чималих зусиль, аби психіатри визнали племінницю божевільною і як лікування призначили їй лоботомію.

Картина прикметна своїм акторським складом, головні ролі тут виконують Кетрін Гепберн, Елізабет Тейлор та Монтґомері Кліфт – кінозірки першої величини. Акторам справді є що грати, бо кожен характер тут непростий, суперечливий, кожен з персонажів проходить певну еволюцію, відкриваючись по-новому. Загалом, фільм цілковито занурюється у пітьму – і суспільних упереджень, і особистої патології.

Характерною є також режисура Манкевіча, який прагне максимально наблизити свою картину до театральної вистави, зробити її якомога камернішою, інтимнішою і водночас по-театральному умовною.

Останню ж свою стрічку Манкевіч зафільмував 1972 року, і це була екранізація п’єси Ентоні Шеффера «Гра на виліт». У картині лишень двійко акторів – Лоуренс Олів’є та Майкл Кейн, проте вони знаходять переконливі засоби утримувати глядацьку увагу впродовж двох годин.

Картина побудована як своєрідна, не позбавлена садизму, гра між двома чоловіками, що сперечаються за одну жінку. Перший з них – аристократ та автор детективів Ендрю Вайк – пропонує своєму супернику, небагатому власникові перукарні Майло Тіндлу, викрасти у нього застраховані коштовності, аби Майло зміг утримувати його колишню дружину, яка звикла до розкошів. Майло, зрештою, погоджується, проте події незабаром набувають неочікуваного розвитку.

У цьому фільмі Манкевіч не тільки продемонстрував любов до театральних ефектів та уміння працювати з акторами, він ще й підтвердив славу художника, який свої творіння обертає навколо постаті «іншої жінки», жінки-загадки, жінки-загрози, жінки-сфінкса, у якій втілилися усі мрії та страхи сучасної людини.

Зрештою, вікопомна, 1963 року, «Клеопатра» Манкевіча, що демонструється 4 вересня о 01:10 у програмі АРҐУМЕНТ-КІНО на телеканалі "1+1", – історія про прекрасну та дуже амбітну царівну, яка настільки прагне влади, що не зупиняється ні перед чим задля її досягнення. Загалом, перед нами доволі типова для постановника історія про «іншу жінку», яка хоче успіху за будь-яку ціну. Важливо також, що сам режисер є співавтором сценарію, тож фільм сповнений характерних діалогів та театральної пишноти у дусі Джозефа Манкевіча.

І якщо вже цілком абстрагуватися, то «Клеопатра» – правдиве голлівудське кіно, неймовірно дороге, надзвичайно ефектне та безконечно далеке від історичної реальности. Воно занурює глядача у солодку мрію, в якій є місце величному життю та величній смерті. І в ній є все, що відділяє кінематограф від життя, та водночас – щось дуже важливе для людини. Те, що важко сформулювати по-іншому – не використовуючи гучних кінематографічних ефектів. Власне тих ефектів, майстром яких і був сценарист і режисер Джозеф Манкевіч.

АРГУМЕНТ-КІНО, КІНОКОЛО


Автор ріпу: kingsize87
Тривалість: 04:11:01 (01:59:34+02:11:33)
Якість: (першоджерело: HDClub / Blu-ray 2 *Disc Edition / 1080p)
Відео:
кодек:
розмір кадру: 704x320
бітрейт: 1914,2153 кб/с

Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Аудіо # 2 (окремо)
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Джерело озвучення:


Субтитри:
мова: англійська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt
Скріншоти









Подяку за наданий звук хочу висловити панi olgaya

Джерело: &
Особиста оцінка: 10 - без зайвих вагань рекомендую всім!


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2012-02-09 10:07
 Розмір:   5.14 GB 
 Оцінка фільму:   10/10 (Голосів: 11)
   
Інші релізи
   Клеопатра / Cleopatra (1963) 1080p Ukr/Eng | Sub Eng leroykendall  1 / 0   26.23 GB   2012-02-05 02:20 
   Клеопатра / Cleopatra (1963) Ukr/Eng | Sub Eng Lan  2 / 1   4.26 GB   2010-09-01 23:30 
   Клеопатра / Cleopatra (1963) 720p Ukr/Eng | Sub Eng Lan  0 / 0   8.61 GB   2010-09-01 23:28 
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5974

2012-02-09 11:56  
Підправив спойлери - все ж таки придумав, як назви зробити по центру, а вміст вирівняти по лівому краю. Можеш глянути код, якщо цікаво.
Видалив зайві коменти.

JACKUS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 08.10.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 1943

2012-02-09 12:11  
Вже проглянув. Зрозуміло як.
ewgenus 
Поважний учасник


З нами з: 03.03.09
Востаннє: 13.10.16
Повідомлень: 194

2012-02-10 16:57  
О, це кіносеанс на дві серії ...
SsashI 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 16.10.10
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 504

2012-02-21 10:46  
Не можу зрозуміти, чому у мене не йде завантаження від цього релізу??? Всі інші нормально завантажуються з толоки((
JACKUS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 08.10.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 1943

2012-02-21 23:15  
Цитата:
Не можу зрозуміти, чому у мене не йде завантаження від цього релізу??? Всі інші нормально завантажуються з толоки((

Може тому що у сідів як і у тебе порти закриті. Потерпи до пятниці, я приїду і роздам тобі його.

razya 
Новенький


З нами з: 26.04.10
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 6

2012-03-17 12:52  
сідів мало дуже повільно качає
razya 
Новенький


З нами з: 26.04.10
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 6

2012-03-17 20:16  
жах аж 23 кб роздаєте

Додано через 2 години 24 хвилини 36 секунд:

а де можна скачати окремо дорыжку щоб було такий саме час

Додано через 3 хвилини 25 секунд:

скиньте хтось хто качав доріжку з тривалістью 04:11:01

JACKUS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 08.10.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 1943

2012-08-14 13:49  
Цитата:
а де можна скачати окремо дорыжку щоб було такий саме час
Доріжки на сервері
Віктор 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 09.01.10
Востаннє: 11.12.16
Повідомлень: 8664

2013-06-09 11:15  
Такий фільм, а сидів катма, паскудство.
yuranako 
VIP


З нами з: 03.11.10
Востаннє: 11.12.16
Повідомлень: 1139

2013-06-09 11:22  
Віктор написано:
Такий фільм, а сидів катма, паскудство.

Підтримаю роздачу. Тим більше, що хотів якось ще раніше його завантажити.

leroykendall 
Модератор HD


З нами з: 03.01.11
Востаннє: 20.11.16
Повідомлень: 749

2013-06-09 14:50  
Віктор написано:
Такий фільм, а сидів катма, паскудство.

Якщо що то є ХД версії:
720р: http://toloka.to/t16235
1080р: http://toloka.to/t32648

ilitbr 
VIP


З нами з: 25.05.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 427

2016-08-31 15:15  
Український рекламний постер тих часів:

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти