Завантажити та скачати торренти українською


Мапа Середзем'я

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2011-12-12 22:58  
Мапа Середзем'я


MediaInfo

General
Complete name : Середзем'я.png
Format : PNG
Format/Info : Portable Network Graphic
File size : 10.8 MiB

Image
Format : LZ77
Width : 8 740 pixels
Height : 8 208 pixels
Bit depth : 8 bits


Особливості:
-Українізована повнісю вся мапа;
-Додано масштаб в кілометрах;
-Переклад був взятий на базі видаництва "Астролябія";
-Додано опис із книги "Володар перстенів" видавництва "Астролябія".

-Додано оригінал мапи.

Опис:
От хочу представити Вам свії маленький доробок - мапа Середзем'я. На українізацію пішло 2,5 років враховуючи що працював над нею всього лише по місяців 2 на рік. Почалося все із книжки "Володар перстенів" того ж видавництва "Астролябія", потім "Гобіт", "Сильмариліон" та інші книги Толкіна. І от майнула думка: "А чому б не роздрукувати на форматі карту Середзем'я для кращого сприйняття книжки?", - і з цією думкою почались пошуки карти. Багато часу було змарновано на пошуки української карти, але потрібного, або хоча б схожого, не потрапляло під руку. Тому вирішено було українізувати з англійського. "Кісточкою знаю як малювати, текст знаю як друкувати, карта чорно-біла, що тут може бути складного? Все можна починати" З такими знаннями і почалося все! Спочатку робота кипіла і бурлила керуючись моїм прагненням роздрукувати карту, але все одноманітне трішки набридає і тому через деякий час було закинуте. Як Вам (і мені тоді) можливо здасться це дуже сумним і слабкодухим закинути українізацію. Але - ні, після виконаної роботи, дивлячись назад, розумієш, що так воно повинно було статися на краще... Адже кожного разу, як я закидав мапу, а мультимедійні програми мені подобаються - дивився, читав, намагався відтворити уроки. І важко було б уявити що б сталося якби не ці перерви, можливо ніколи б карту Середзм'я не завершив українізовувати або вийшла якась абракадабра. І так з новими знаннями і невідомим рушієм (наприклад перегляд фільму, різні статті, переписування з Толкіністами) знову починалась клопітка праця... І от вже всі не дуже великі назви були написані українською, що дуже звеселяло мене, але здоровезні назви все одно були англійською мовою. І так вже думалось, що залишу це все, ніяк мені не хотілоь їх зачіпати... Тому була зроблена дуже велика пауза... Під час якої зайнявся українізацією постерів на Гуртомі, що принесло мені великий досвід (дякую всім хто мені допомагав у цьому) і сподіваюсь надалі розвиватимете мене. Так от повертаємось знову до мапи: зціпивши зуби, стиснувши мишку і клавіатуру з криками кинувся "добивати" карту. І тут супроти зміцнівшого воїна "Midlle-earth" втрачало свої останні краплини англійської назви і перетворювалось в суцільне "Середзем'я". І як бачите чим це все закінчилося...

Якщо знайдете якісь помилки як і в мапі так і в описі, будь ласка, пишіть! Дякую за цікавинку до моєї новини! І якщо хтось роздрукує на форматі буду вдячний якщо надасте фотографію.

Торрент оновлено


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати торрент



відео для новачків



 Зареєстрований:   2012-03-04 18:57
 Розмір:   19 MB 
 Оцінка:   9.7/10 (Голосів: 50)
   
Eriadan 
Новенький


З нами з: 09.01.10
Востаннє: 14.11.16
Повідомлень: 8

2011-12-13 01:10  
Оо! Оце так робота! Просто супер, дуже-дуже дякую! Я великий фанат світу Толкієна, навіть нікнейм взяв звідти. =)

Щодо зауважень:

- на сході Еріадору назва, здається мені, повинна бути "Затока лун", а на карті ясно читається "Затока лгун";

- людська назва Білі гори, що на північ від Гондору дуже некрасиво розділена гігантським пробілом, що й не відразу здогадаєшся, що це одна фраза. До того ж написи оригінальної назви (Еред-німрас) та переладу (Білі гори) дуже віддалені, а зважаючи, що між ними гори виступають на північ, то не вдразу зрозуміло, що це одна назва, а не окремі двох гірських кряжів.

І, можливо це лише моя забаганка, хотілося б трохи детальнійшого зображення Гобітанії, адже там відбувалося багато важливих та не дуже подій. Наприклад, на Вашій мапі немає річки Уділної, що бере свій початок на Зелених пагорбах і протікаючи північніше них, впадає до Брендівіни, та її притока - річки Комишанки. Та й самі Зелені пагорби мають трошки іншу форму, видовжуючись на південний схід Лісовим Клином. Про більш дрібні деталі не кажу, бо з таким масштабом то було б знущання.

P.S. Це ж який, в біса, треба формат, щоб роздрукувати таке, щоб було видно дрібні написи? Оригінальний розмір - 232 на 218 сантиметрів. Нічогенька так мапа. Happy

VoVaGhost88 
Новенький


З нами з: 06.11.10
Востаннє: 30.11.16
Повідомлень: 21

2011-12-13 10:15  
Від всіх поціновувачів творчості Толкіна велике спаибі за зроблену роботу!
Можливо (мені просто впало в око) для назв "Середзем'я" і "Гарадвайт південна пустеля" можна було б обрати більш підходящий (якщо можна так висловитись) стиль шрифту.
Ну якщо над нею ще почаклувати деякий час, відшліфувати, відполірувати до блиску), то можна довести цю карту до абсолютного ідеалу!
А так молодець! Навіть не уявляю як можна таке самому одному зробити)

sychiv 
Новенький


З нами з: 12.11.10
Востаннє: 22.11.16
Повідомлень: 24

2011-12-13 15:02  
Толкіном і т.п. не цікавлюсь, проте можу написати, що ця робота (мапа) - заслуговує пошани і подяки.
От би й картографічну ілюстрацію ін. художніх творів!!!

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2011-12-13 16:13  
Eriadan
- Так, то помилка! Виправив, скоро оновлю торрент.
- Еред-німрас написано трішки на захід, а Білі гори (виправив також, але не знаю чи це доречно, тому що в оригіналі розділено саме так) то їх інша назва!
- Не додавав крім шкали кілометрів більш нічого свого! Тому і це думаю потрібно залишити так само, адже серівно підлаштувати цю карту про всі події пов'язані з Широм не вдасться, але це вже другорядна причина.
P.S. Я так собі прикидав, якщо роздрукувати на А1 і підвівши деякі маленькі назви ручкою все буде гаразд!
VoVaGhost88
Ці шрифти вручну підлаштовував до оригіналу.
Мабуть це моя помилка що не додав оригіналу. Вибачте!
Sychiv
Можливо, з часом будуть і інші картографії.
Дякую всім ще раз за цікавість до мого маленького проекту!

Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 11.11.16
Повідомлень: 1932

2011-12-13 16:44  
Так за карту дякую.... Ну й роботу ти виконав )) Я б не зміг... Моя пошана!!! Wide grin
Eriadan 
Новенький


З нами з: 09.01.10
Востаннє: 14.11.16
Повідомлень: 8

2011-12-13 17:12  
Дмитро митро
Я не кажу, що треба щось випраляти. Просто в мене, наприклад, книги видавництва ФОЛІО, з ними я й порівнюю.

Зробив фото всіх мап. Там, здається все те ж саме окрім перекладу деяких назв, але може знадобиться. Карта Гобітанії, про яку я казав - остання. Відіслав вам посилання в приват, якщо не заперечуєте.

Воїн 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 30.06.08
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 1129

2011-12-13 17:17  
Шикарно! неймовірна робота!!!
але як колишнього "активного" дизайнера Гуртому, та людини з худож. освітою є кілька зауважень до шрифтів. Варто було б викоористати замість тих псевдо-японського скоропису звичайний шрифт з фільму, яким зроблено напис на постері. Також мальована готика до мордору не дуже личить. Хотілося б щось гостріше. "Фородвайт" написано шрифтом Дісн.... ем. той шрифт взагалі там не потемі )

ну а все інше ок. Купа деталей - цю карто просто можна сидіти і читати )
А ще запитання від любителя толкієна на рівні фільмів та трилогої - а де ж Хельмова Впадина?. Просто пробував прослідкувати траекторію руху по книзі, і тут похід роханців перервався...

За карту - мега подяка!!!
думаю, коли матиму свій дім з величезною бібліотекою - знаю який малюнок поміщо на одну з вільних стін )

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2011-12-13 17:35  
Воїн
В мене нема освіти в цій сфері тому все роблю на око! Мордор, тут на мою думку шрифт, як не може бути краще личить до оригіналу, ну мені так здається! Не зрозумів про які саме псевдо-японський скоропис йдеться. Дайте, будь ласка, будь-яку власну назву...
Хельмова Впадина біля великої літери "Р" із слова "Роган" і має назву "Гельмів яр".
Eriadan
Ні, звичайно ніяких заперечень. Я навіть почав думати про велике розширення Гобітону!

Воїн 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 30.06.08
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 1129

2011-12-13 17:52  
Дмитро митро написано:
Мордор, тут на мою думку шрифт, як не може бути краще личить до оригіналу, ну мені так здається!

не сперечаюсь, в кожного свій смак. Так, щось в ньому є. Проте готичний шрифт викликає геть інші асоціації. Зокрема в мене так.
Дмитро митро написано:
Дайте

"Тикай" мені, бо я себе якимось стареганом почуваю )
Дмитро митро написано:
будь-яку власну назву...

Імлисті Гори, Ефель, Дуат.
Дмитро митро написано:
Хельмова Впадина біля великої літери "Р" із слова "Роган" і має назву "Гельмів яр".

от я бовдур! мене чомусь на схід від Едорасу потягнуло ) Знайшов, дякую.

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2011-12-13 18:01  
Добре все зрозуміло! Я і зараз під час перегляду так дивлюсь, що ці шрифти не дуже підходять до оригіналу, але гори я так би мовити українізував на початку цього процесу і на одному шарі малював другий і т.д. І не поправно! Або ж знову дуже довгий процес. Думаю ти мене розумієш! :)
Воїн 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 30.06.08
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 1129

2011-12-13 18:05  
Дмитро митро написано:
Думаю ти мене розумієш! Happy

так, розумію )
а ПСД файла випадково не залишилось? Чи ти в корелі робив?
Хоча я здогадуюсь який там розміри має бути...

я веду до того, що в випадку чого з задоволенням би допоміг що підравити, якщо ти збиратимешся щось корегувати.

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2011-12-13 18:13  
Добре, дякую!
SxS 
Новенький


З нами з: 12.04.11
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 20

2011-12-13 22:00  
В ігрушці є карта середзем*я
Kowin 
Поважний учасник


З нами з: 28.07.08
Востаннє: 22.09.16
Повідомлень: 166

2011-12-13 22:12  
надзвичайно велика подяка)хоча мені тріх важко орієнтуватися, бо в книжці були назви на синдарині та квенья, і мимольотний переклад)задумався над тим щоб роздрукувати і повісити на стіну, хоча може це і занадто але б хотілось кольорову карту)
Opal 
Свій


З нами з: 31.07.08
Востаннє: 27.11.16
Повідомлень: 82

2011-12-13 22:56  
Неперевершено!
Завжди хотілось мати нормального розміру українську карту!

SergoMozaic 
VIP


З нами з: 04.10.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 509

2011-12-17 16:38  
Вітаю.
Дякую за роботу, мапа дуже сподобалась.
Деякі зауваги та помилки
У Морок лісі - Гори морок лісу -- напевне з великої літери М.
Сірі Гавані -- я не впевнений, але може Сіра Гавань(бо, наприклад, Гавань біля Дол-Амроту; Гавань Умбару).
Апостроф перед я пропустили у назві - Еттенське нагіря(це трохи східніше Ангмару, перед Імлистими горами).
Міст через Брендівінну у вас називається Брендівінний міст -- скоріш за все - Брендівінський.

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2011-12-18 13:38  
Дякую і Вам!
Eriadan 
Новенький


З нами з: 09.01.10
Востаннє: 14.11.16
Повідомлень: 8

2011-12-27 01:33  
Побачив ще одну таку помилочку. В описі, що зправа згори замість "Фродо" написано "Фрордо".
А взагалі, не певен, що там той опис і потрібен. Тобто ті, хто захоче собі таку мапу, і так знають про що мова. Особисто мені здається доречнішим на тому місці цитату з поезії про саме Кільце. Ну, та що:
Три персні - королям ельфійським під небом світлим.
Сім же - владикам гномів у печерах світу.
Дев'ять - людям землі, що хм смертна доля.
І Один - Володарю Тьми на чорнім престолі,
В Мордорі, де лиховісна тінь.

Єдиний перстень, щоб усіх поєднати
І темною волею міцно скувати
В Мордорі, де віковічна тінь.
Ну або щось на кшталт. Звісно, це лише так... думки вголос. Всі карти до рук автора і величезне дякую за таку роботу, що й так гідна усіляких похвал. =)

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2011-12-27 16:26  
Ну не знаю, взагалі якщо не помиляюсь то там були авторські права і т. і., не думаю, що цей вірш доречний там, та і взагалі вірш. Можна було б виокремити інформацію із Сильмариліону і помістити туди, там про війну з Морґотом, і чому саме такої форми набула Арда, адже раніше вона мала іншу форму і щось таке. Тому хто хоче може зробити короткий огляд історії!
SergoMozaic 
VIP


З нами з: 04.10.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 509

2012-01-09 10:30  
Вітаю усіх фанів Дж.Р.Р. - нарешті на Гуртом з'явився фан-фільм за його книгами. Усі бажаючі можуть завантажити Полювання на Голлума / The Hunt for Gollum (2009) Eng | sub Ukr / Eng з українськими субтитрами. Приємного перегляду.
Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 460

2012-02-15 09:59  
Дякую. Дуже хороша карта.
Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2012-03-04 18:59  
Торрент оновлено: додано оригінал, виправлені вище написані орфографічні помилки. Окрім опису, якщо хто може вмістити опис всієї історії Середзем'я у творі на 400-500 слів, буду вдячний)) І додам на мапу)
Воїн 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 30.06.08
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 1129

2012-05-02 00:34  
Пдтрібна термінова допомога пов"яхана з картами Толкієна.
А саме, потрібна карта великого розміру (бажано така як ця) але з Гоббіта
Допоможу українізувати, але все одно потрібна допомога з пошуком карти великого розміру.

вілонька 
VIP


З нами з: 12.04.12
Востаннє: 03.02.14
Повідомлень: 251

2012-05-05 15:58  
Дмитро митро Ви б могли зробити карту такого типу.
Nfre rfhne
або таку як ця


Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2012-05-05 18:13  
Ну дивлячись скільки часу робив попередню то за цю навряд візьмусь. Вибачайте. А можна поцікавитись навіщо Вам, тим паче меншого розміру?
вілонька 
VIP


З нами з: 12.04.12
Востаннє: 03.02.14
Повідомлень: 251

2012-05-05 21:18  
Я мала на увазі, під старовину.
Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2012-05-05 22:49  
Ок. Спробував, напиши мені в приват е-мейл, скину.
legos25 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 02.02.10
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 1105

2012-05-06 19:44  
Прикольно )) Але краще взяти карту з гри. Там вона більш зрозуміліша і різнокольорова. Відмічена ворожа територія.
Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 711

2012-05-06 21:29  
Ось що в мене вийшло(зменшена копія), але особисто мені - не дуже
P.S. Якщо хочете щось нормальне в такому вигляді пропоную:
1. роздрукувати мапу;
2. приготувати чай - чорний;
3. зіжмакати роздруковану карту;
4. помістити в чай, але так щоб папір не розкис;
5. витягти, розгорнути і висушити (якщо друк хороший думаю не розпливеться);
6. карта готова(відсканувати за бажанням)
P.P.S. Це все здогадки, на практиці не застосовувалось.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна