Завантажити та скачати торренти українською


Вулиці у вогні / Вулиці вогню / Streets of Fire (1984) 3xUkr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 2983

2011-12-12 18:55  
Вулиці у вогні / Вулиці вогню /
Streets of Fire (1984) 3xUkr/Eng



Жанр: музика, драма, кримінал
Країна: США



Кіностудія / кінокомпанія: RKO Pictures, Universal Pictures

Режисер: Волтер Гілл (Walter Hill)
Актори: Майкл Паре (Michael Pare), Даян Лейн (Diane Lane), Рік Мораніс (Rick Moranis), Емі Мадіґан (Amy Madigan), Віллям Дефо (Willem Dafoe) та інші.

Сюжет:
Цей фільм ще називають рок-н-рольним бойовиком чи рок-н-рольною казкою, або ж міським вестерном. І всі ці умовні визначення мають під собою ґрунт. Картина славна і культова, свого часу достатньо новаторська... Про що йдеться? Рок-н-рольну співачку викрадає банда мотоциклістів. Її колишній хлопець повертається до міста і береться врятувати кохану від наруги. А дія точиться у досить дивному кінематографічному світі, що той перебуває ніби в міжчассі...

------------
„Вулиці у вогні”, Волтер Гілл
11 березня о 00:15 у програмі демонструватиметься романтична музична картина знаного американського кінорежисера Волтера Гілла із загрозливою назвою «Вулиці у вогні»/Streets on Fire (1984).

Цей фільм ще називають рок-н-рольним бойовиком чи рок-н-рольною казкою, або ж міським вестерном. І всі ці умовні визначення мають під собою ґрунт. Картина славна і культова, свого часу достатньо новаторська... Про що йдеться? Рок-н-рольну співачку викрадає банда мотоциклістів. Її колишній хлопець повертається до міста і береться врятувати кохану від наруги. А дія точиться у досить дивному кінематографічному світі, що той перебуває ніби в міжчассі...

Постановник фільму „Вулиці у вогні” Волтер Гілл є важливою фігурою на кінематографічній шаховій дошці 1970-90-х років. У його творчості традиції американської кінокласики, завдяки співвіднесенню їх із тенденціями подальшої урбанізації і технізації кінематографа, отримали нове життя і розвиток. Волтер Гілл вважається послідовником автора „Дикої банди” Сема Пекінпа. Він зафільмував два вестерни, в яких, як і Пекінпа, не романтизує, але й не розвінчує героїв американської історії. Вестерн цікавить його як динамічна та активна форма сюжетної побудови, що їй притаманний показ взаємовідносин людини і природи, колективної та індивідуальної свідомости... Та переважно Волтер Гілл використовує, як він сам каже, „урбаністичний” варіант вестерна. Це коли події перенесено з безкраїх степів американської минувшини до сучасного міського середовища. Це коли ми чуємо не ковбойські пісні, а рок-балади...

Свого часу в АРҐУМЕНТІ-КІНО вже демонструвалася музична стрічка Волтера Гілла – „Перехрестя”/Crossroads. Взагалі ж, цей режисер гарно відомий широкій публіці такими комедійними „урбаністичними” вестернами як „Червона спека”, „48 годин”, і „Ще одні 48 годин”. Останніми прославився актор Едді Мерфі. А чим і як прославився Волтер Гілл – в одному із двох сюжетів програми...

Зрозуміло, що у випадку із музичним фільмом, однією з ключових фігур у творчій групі є композитор. Музику до „Вулиць у вогні” (як і до низки інших картин Волтера Гілла) написав Рай Кудер. Той самий Кудер, якого журнал Rolling Stone свого часу назвав найпрекраснішим і найвиразнішим з усіх живих виконавців на слайд-гітарі... А ось що сказав Волтер Гілл про Кудера: „Він не просто композитор у кіні, гітарист, рок-співак, фолк-співак, блюзовий колекціонер та експериментатор з музичними формами екзотичних і маловідомих культур. Окрім цього, він великий і дивовижно американський артист. Що ж до його кіномузики, то Кудер працює в нетрадиційній манері. Він не стільки нагнітає кульмінаційний момент, скільки додає до нього атмосфери, ніби огортаючи історію музикою. Він радше б’ється за настрій, ніж за подію”... Принагідно для програми підготовлено сюжет, що його ми назвали – „рок-музика і кіно”.

Отже, запрошуємо подивитися „урбаністичний” варіант вестерна, коли замість прерій – асфальт, замість коней – мотоцикли..

АРҐУМЕНТ-КІНО, 06.03.2007 12:11
Рок-музика і кіно
У середині шістдесятих років минулого століття рок-музика на деякий час стала основою популярної культури, змінивши у цій ролі кінематограф. Поки великі голлівудські компанії збиралися з думками, як їм перебудувати свою виробничу політику, рок-музика завойовувала молодь. Першим на кіноекрані встиг відмітитись британський гурт „Бітлз”, життя і творчість якого стали основою для повнометражної картини Річарда Лестера „Вечір важкого дня”. Це був 1964 рік. Сюжет фільму будувався навколо мандрівки музикантів, які їдуть у сусіднє місто, щоб виступити на телебаченні. Все, що стається з ними по дорозі та згодом у місті, є вмілим поєднанням художньої вигадки з документальними кадрами. „Вечір важкого дня”, з його численними імпровізаціями та живим концертом, пов’язав рок-музику з юністю, безтурботністю та свободою.

Проте легкість та рок-н-рол навряд чи сумісні. Наступною художньою картиною, яка пролунала на весь світ і в якій лейтмотивом звучали пісні рок-гуртів, стала стрічка Денніса Гоппера „Безпечний наїзник”. У самому розпалі молодіжних заворушень вона була маніфестом нон-конформізму. Фільм Гоппера раз і назавжди пов’язав рок-музику з протестом. Подорож двох молодих гіпі не була такою легкою та приємною, як у молодих людей з „Бітлз”. Дорога свободи для них оберталась дорогою смерти... Гоппер створив яскравий прецедент, якому слідували інші.

Наступного, 1970 року, на екрани виходить стрічка Мікельанджело Антоніоні „Забріскі пойнт”, де головна героїня, з того самого покоління гіпі, підриває поглядом ненависний їй осередок капіталізму. Багаточисленні вибухи у фіналі картини супроводжувала психоделічна музика гурту „Пінк Флойд”, яка надзвичайно посилювала ефект. Антоніоні вдалось створити незабутні кадри, в яких руйнування стає основою світобачення цілого покоління.

Кіно швидко адаптується до рок-культури. Молодіжний протест стає ласим шматком для ділків. Багато традиційних жанрів отримують префікс „рок”, скажімо, опера. Одна із сенсацій кінематографа сімдесятих – екранізація рок-опери Ендрю Ллойда Вебера „Ісус Христос – суперзірка”. 1973 року її здійснив кінорежисер Норман Джуїсон. Попри всю умовність дійства, у Джуїсона вийшло по-своєму переконливе видовище. Історію розп’яття Христа він розповідає в театральних декораціях, розміщених посеред цілком „біблійної” пустелі, куди приїжджає на репетицію театральна трупа. Таким чином була збережена основа рок-культури, яка почасти спиралась та традиції стихійно сформованих комун гіпі та численних аматорських театральних колективів.

Ще один спосіб розповісти про рок-музику – зафільмувати біографію знаменитого музиканта. Класичним зразком тут залишається „Дорз„ Олівера Стоуна. Зрештою, режисер знімав, сказати б, поетичну біографію Джіма Моррісона. Ми бачимо світ його очима, тому „Дорз” є радше спробою розповісти про внутрішній світ Моррісона, ніж викласти його послідовну біографію. І в картині „Дорз” рок-музика стає синонімом самознищення. Джім Моррісон, який весь час рухався за велінням свого серця, врешті-решт, зумів прожити життя яскраво і померти молодим.

Стрічка Волтера Гілла „Вулиці у вогні” розвивається у річищі подібного кіна. Рок-музика тут також – символ молодости, протесту і насильства. Присутня у фільмі й молода співачка, і банда мотоциклістів, яка її викрадає. Зрештою, головний конфлікт може бути витлумачений як боротьба за пісню. Слід відібрати її у поганих хлопців і повернути хорошим. Рок-н-рол не помре ніколи!

Ігор Грабович, 06.03.2007 17:45
Волтер Гілл: „У дитинстві я мріяв бути карикатуристом”
Не варто надто серйозно ставиться до фільмів Волтера Гілла. У дитинстві цей режисер мріяв бути карикатуристом. Він захоплювався коміксами і вестернами за участю Джона Вейна. І, власне, коли Волтер Гілл сам став кінорежисером, він знімав cтрічки, сюжет яких розвивається за законами вестерна, а візуальний ряд тяжіє до естетики коміксів.

Картина „Воїни” є однією з перших режисерських робіт Гілла. Дія точиться в Нью-Йорку. Кілька десятків вуличних банд збираються разом, аби укласти між собою перемир’я. Але між ними виявляється зрадник, який вбиває того, хто, власне, закликав до перемир’я. Серед підозрюваних –банда „Воїнів” із Коні-Айленда. Тепер цим хлопцям не просто буде дістатися свого району, враховуючи, що на них полює чи не весь „нічний Нью-Йорк”.

Режисер акцентує увагу на зовнішньому вигляді своїх героїв. Кожна з банд має свій розпізнавальний костюм, і разом вони утворюють такий собі вуличний маскарад. Ці герої мало чим схожі на реальних людей, скоріше, вони – персонажі коміксів, ґротескні і смішні, хоча і б’ються один з одним цілком натуралістично... Волтер Гілл знімав цей фільм, сказати б, ще „зеленим режисером”. Проте стрічка „Червона спека” є його вже зрілою роботою.

Цей фільм – знову водночас „урбаністичний” вестерн і комедія. Головний герой, капітан радянської міліції Данко, якого грає дещо ґротескний Арнольд Шварцнеґґер, має знешкодити грузинську банду, ватажок якої втік до Америки. Зрозуміло, Данко – також комічній персонаж. По суті, Шварценеґґер грає випробуваний вже до того ним образ Термінатора, який крокує до своєї мети, не знаючи ані болю, ані жалю....У пролозі фільму, дія якого точиться в Радянському Союзі, герої розмовляють російською мовою з підкресленим акцентом. Наряд чи консультанти стрічки просто не помітили цього. Скоріше, цей акцент є ще одним доказом того, що Волтер Гілл аж ніяк не намагався знімати реалістичне кіно. Навпаки, він одверто тяжіє до ґротеску.

Найбільшої ж слави кінопостановника Гіллу приніс фільм „48 годин”. Принаймні, ця комедія мала найбільший касовий успіх серед його робіт. В центрі сюжету – два ґротескні персонажі: відлюдькуватий поліцейський, якого грає Нік Нолті й гіперекспресивний арештант у виконанні Едді Мерфі. Поліцейський має помститися за вбивство своїх колеґ, і для цього він бере собі в напарники чорношкірого арештанта, звільнивши його із в’язниці на 48 годин.

Стрічка мала продовження. Комедія „Ще одні 48 годин” побачила світ 1990 року. В ній режисер задіяв своїх улюблених персонажів – злочинців на мотоциклах...

1986 року Гілл зафільмував картину „Перехрестя”, в якій несподівано проявив себе дещо містичним режисером. Фільм має статус культового серед шанувальників блюзу. В ньому йдеться про те, як один юний гітарист заради того, аби навчитися грати блюз, продає душу дияволу... Тут варто зауважити, що музика чи не завжди відіграє особливе значення у фільмах Волтера Гілла. Цей режисер є пристрасним меломаном, і тому він надзвичайно прискіпливо добирає музичну партитуру для своїх картин.

Ну а 11 березня в АРҐУМЕНТІ-КІНО – одна з ранніх робіт Волтера Гілла, стрічка „Вулиці у вогні”. „Урбаністичний” вестерн з елементами коміксу... Особисто мені найбільше у цьому фільмі подобається неґативний персонаж Вільяма Дефо. Ось такий чолов’яга на мотоциклі у шкіряних штанцях є класичним ґротесковим героєм Волтера Гілла, принаймні, раннього періоду творчости цього режисера.

Олеся Лук’яненеко, 07.03.2007 16:24
------------

Тривалість: 01:33:53

------------
Якість:

від:
------------
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 x 384
бітрейт: 1827 кб/с
------------
Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с
перекладено як: Вулиці у вогні.

Аудіо # 2:
мова: українська
переклад: багатоголосий закадровий
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с
примітка: на проміжку 01:19:45-01:29:29 вставка озвучки з каналу "Україна".
перекладено як: Вулиці вогню.

Аудіо # 3:
мова: українська
переклад: багатоголосий закадровий
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с
перекладено як: Вулиці у вогні.

Аудіо # 4:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 384 кб/с
------------

Про український аудіоряд:
1-ша доріжка, від студії -
Інфо про озвучення та доріжку
Переклад: Марії Відякіної
Літературний редактор: Ольга Чернілевська
Звукорежисер: Віктор Коляда
Режисер: Станіслав Чернілевський
Текст читали актори: Ірина Стасів та Андрій Твердак

Дата першого показу на ТБ: 11.03.2007 00-15 [канал 1+1]
Джерело звуку: 11.03.2007 00-15 (SAT) [канал 1+1]


2-га доріжка, з трансляції телеканалу -
Інфо про озвучення та доріжку
Текст читали актори:

Дата першого показу на ТБ: 2009-й рік [канал ICTV]
Дата запису та джерело звуку: 02.04.2009 () [канал ICTV]


3-тя доріжка, від "Так Треба Продакшн" на замовлення - ТРК
Інфо про озвучення та доріжку
Текст читали актори:

Дата першого показу на ТБ: 15.12.2012 [канал Україна]
Дата запису та джерело звуку: 15.12.2012 () [канал Україна]



------------
Скріншоти

------------
Джерело:
------------
Подяка:
Пану ProgBassing за надану сиру доріжку №1.
пану Hulk1987 за надану сиру доріжку №2.
та пану karvai0 і пані olgaya за надану сиру доріжку №3.


Цитата:
Увага!!! Торент оновлено.
Додано два переклади, з каналів "ICTV" та "Україна".
17.02.2013


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2013-02-17 15:16
 Розмір:   1.84 GB 
 Оцінка фільму:   9.9/10 (Голосів: 16)
   
NemoInFire 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 12.11.07
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 583

2011-12-12 20:19  
О-го, непогано. Пам'ятаю це: безкомпромісний Паре, легковажна та вродлива Лейн, носій хаосу Дефо.
Дякую. Вісімдесяті - це сила.

KuatemOk 
Поважний учасник


З нами з: 15.11.08
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 167

2011-12-12 21:44  
+1, скільки класних фільмів було знято у 80-ті )
somnambula 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 06.11.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 760

2011-12-12 21:45  
Йоклмн, який там цей дядько із "Святих з Бундока" молодий... ото б ніколи не подумав, що він був молодим)))
waloha 
VIP


З нами з: 29.12.09
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 323

2012-11-30 21:13  
Класний фільм, колоритні байкери і музика 80-х Happy
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 2983

2013-02-17 15:16  
Цитата:
Увага!!! Торент оновлено.
Додано два переклади, з каналів "ICTV" та "Україна".
17.02.2013

soulrush 
Новенький


З нами з: 02.01.09
Востаннє: 30.11.16
Повідомлень: 3

2013-02-19 16:28  
Подякував , хороший фільм.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти