Завантажити та скачати торренти українською


Валхалла: Сага про вікінга / Valhalla Rising (2009) Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 2980

2011-09-27 18:59  
Валхалла: Сага про вікінга /
Valhalla Rising (2009) Ukr/Eng



Жанр: притча, драма
Країна: Данія, Великобританія



Кіностудія / кінокомпанія: BBC Films, Belle Allee Productions, La

Режисер: Ніколас Віндінґ Рефн (Nicolas Winding Refn)
Актори: Медс Міккелсен (Mads Mikkelsen), Маартен Стівенсон (Maarten Stevenson), Ґордон Браун (Gordon Brown), Ендрю Фланаґан (Andrew Flanagan), Ґарі Левіс (Gary Lewis) та інші.

Сюжет:
Фільм про німого воїна, якого називали Одне Око. Він мав надприродну силу, й багато хто вважав його норвезьким вождем Бардом.

------------
«Вальгалла», Ніколас Віндінґ Рефн
Десь тисяча років тому. Земля, часи та звичаї вікінґів. Сюжет оповідає історію бійця-раба, такого собі ґладіатора, що він зі зрозумілих причин отримує ім’я Одноокий та завдяки своїй нелюдській силі та спритності звільняється з полону і пристає до воїнів-хрестоносців, котрі йдуть у кривавий похід до Святої землі. Куди насправді й до чого приведе ця божевільна подорож?...

Передусім варто прокоментувати назву самого фільму, адекватний переклад якого звучить як «Зішестя до Вальгалли». Самк тут, у назві, можна шукати один із ключів для розуміння і трактування стрічки... Отже, загальновідомо, що у германо-скандинавській міфології Вальгалла – це своєрідний рай, небесний покій, житло верховного бога Одіна в Асґарді, країні богів-асів, куди потрапляють по смерті найзвитяжніші воїни. Але в нашому випадку також важливо, як язичницьку Вальгаллу інтерпретує християнство. Важливо, бо сюжет картини веде, зокрема, про криваве зіткнення християнського та язичницького світів. Так от, із метою витіснення язичницьких вірувань і культур, християнство і хрестителі Північної Європи ототожнювали Вальгаллу із протилежним – із пеклом, богів-асів – з демонами, а спочилих воїнів-героїв – із великими грішниками. Ну а принцип повсякденної кривавої бійні та буйних бенкетів після воскресіння з мертвих, що супроводжувалося відростанням відрубаних кінцівок, – у Вальгаллі – християни ототожнювали з безконечними пекельними муками.

Отже, це ключові поняття, ключові речі для розуміння загального сюжетного руху стрічки, в якій її автори намагаються зрозуміти, дослідити художніми, мистецькими засобами, як люди самі творять богів… До того ж, у «Вальгаллі» присутня надзвичайно потужна й переконлива спроба передати все те, що надається до характеристик середньовіччя. Це і релігійно освячений християнський фанатизм, і прикрита благородною риторикою спрага наживи та багато іншого, за чим проступає споконвічна людська сутність у всіх її проявах. Бо, скажімо, не тільки жорстокість і нещадність характеризує головного героя, а й дієва людяність, благородство, що прозирає у його простих вчинках і діях…

Ця кінокартина також є прикметною спробою відтворити і передати тодішнє сприйняття світу, яке разюче відрізняється від сучасного. А за сприйняттям світу, як відомо, слідує і філософія самого життя… Задля цього автори фільму доклали усіх можливих кінематографічних зусиль, що породило воістину сюрреалістичний відеоряд, який, здається, на підсвідомому рівні нашіптує глядачеві авторські ідеї, спонукає їх не тільки зрозуміти, а й відчути.

І, звісно ж, у «Вальгаллі» не можна не звернути увагу на виконавця ролі Одноокого – надзвичайно виразного і потужного данського актора Мадса Міккельсена. Певне, не без своєрідної іронії, та він якось принагідно зауважив, що вживався в образ свого героя, уважно спостерігаючи за поведінкою горилл у зоопарку. В кожнім разі, й абсолютно без іронії – Міккельсен нині стає правдивою зіркою світового популярного кіна. Зокрема, він помітно фільмувався в історичному бойовику «Король Артур» та в передостанній серії бондіани «Казино Рояль»…

Але в програмі на нас чекає розповідь про творчість головного автора «Вальгалли», непересічного данського режисера Ніколаса Віндінґа Рефна, який, до речі, на цьогорічному Каннському фестивалі отримав приз за найкращу режисуру, за фільм «Драйв». Між іншим, Рефн, за його ж словами, прихиляється перед кінотворчістю Тарковського.

Наразі ж, «Сходження до Вальгалли» – атмосферна, похмура психоделічна філософська притча. Фільм-саґа, фільм-епос. Картина про сильних людей, про сенс життя, можливо, навіть про саму ідею життя.

АРҐУМЕНТ-КІНО, 18.09.2011 16:07
Антикіно Ніколаса Віндінґа Рефна
Данському кінорежисерові Ніколасу Віндінґу Рефну – сорок років, і за його плечима шість повнометражних картин, призи на фестивалях (зокрема, за найкращу режисуру – фільм «Драйв» – цього року в Канні) та слава одного з найцікавіших європейських кінематографістів. Водночас кіно Рефна криє певну загадку, бо його фільми не піддаються однозначному трактуванню, і до них доволі важко підібрати ключі.

Ніколас Рефн дебютував 1996 року стрічкою «Пушер», котру найчастіше перекладають, як «Продавець наркотиків», хоча картині більше личить її ориґінальна англійська сленґова назва. Головний герой цієї історії, якого звати Френк, аж ніяк не наркобарон чи хоча б якийсь впливовий представник кримінального світу. Він – дрібнота в системі поширення наркотиків, проте вперто намагається вийти на перші ролі. І Френкові одного разу трапляється нагода, як то кажуть, зірвати шмат. Отримавши замовлення на велику партію наркотиків, Френк бере їх у борг у свого давнього партнера, прибуває на зустріч, проте втрапляє до поліцейської пастки. Відтак він має великі неприємності і з поліцією, і зі своїми кримінальними партнерами, перед якими заборгував солідну грошову суму.

Окрім напруженого сюжету, в «Пушері» велике значення має сама кінематографічна форма, в яку обгорнуто цю загалом класичну історію. Стрічка цілком зафільмована ручною камерою на середніх та близьких планах – таким чином, що ми жодного разу не бачимо широких панорам, які б давали певну об’єктивну картину. Всі події взоруються з погляду одного персонажа, власне, Френка. І режисер цілеспрямовано звужує екранний світ, зводить його до життєвого простору однієї людини, аби зробити історію ще драматичнішою.

Власне, така естетика робить фільми Рефна своєрідним антикінематографом, у якому на перший план виходить фізична, майже фізіологічна реальність у її сконденсованому, згущеному вигляді. Герої його кіна не мають часу ні на рефлексії, ні на особливі маневри, усе їхнє життя підпорядковане простому виживанню.

Другою повнометражною картиною Рефна стала експериментальна стрічка «Стікаючи кров’ю», у якій режисер ніби полемізує із самою природою кінематографа, зокрема, з умовним показом насилля в ньому. У фільмі йдеться про кількох приятелів, шанувальників кіна, які щотижня збираються разом, аби переглянути котрусь із картин. І кожен із них живе цілком звичайним, далеким від екстремальних пригод, сьогоденням – воно відмінне від того, що вони бачать на екрані.

Врешті-решт, у центрі оповіді опиняється такий собі Лео, сердитий молодий чоловік, невдоволений власним життям. Одного разу він стає свідком бійки та стрілянини біля нічного клубу, які справляють на нього виняткове враження. Лео купує пістолета, а вже далі зброя дає йому сміливість вивільнити власну аґресію.

Та його аґресивна поведінка наражається на спротив, і все закінчується, як в американських вестернах – на порожньому майдані, де суперники з’ясовують свої стосунки. Тільки цього разу дійство відбувається не так велично й епічно, як у кіні, а доволі потворно та криваво, як це буває у реальності.

Першою англомовною стрічкою Рефна стала картина «Страх Ікс», у якій він розгорнув майже містичну історію помсти. Тут ідеться про охоронця із супермаркету Гаррі, в якого за нез’ясованих обставин убили дружину. Чоловік одержимий пошуком убивці, проте його непокоїть не стільки помста, скільки відповідь на питання: «Чому все так сталося?».

Розслідуванню він віддає увесь свій вільний час, цілковито ізолюючи себе від людей. І котрогось дня йому здається, ніби він натрапив на слід убивці. Тому Гаррі бере відпустку і рушає до маленького містечка, де сподівається отримати відповіді на всі свої питання. Зрештою бажана зустріч відбувається і навіть має свій кривавий розв’язок, проте згодом з’ясовується, що ніякого вбивці немає, а вся відплата – тільки уява головного героя.

Власне, «Страх Ікс», що його ритм істотно відрізняє стрічку від попередніх картин Рефна, виявив у режисерові уміння не тільки демонструвати нестерпну соціальну реальність та аґресивну реакцію на неї, а ще й формувати своєрідну паралельну дійсність, цілком достовірну та переконливу. Відтоді Рефн продовжуватиме фільмувати історії про мандри головного героя, що будуть водночас фізичними, реальними та метафізичними, уявними.

Саме такою є мандрівка головного героя картини «Бронсон», яка була зафільмована режисером у Британії. Стрічка оповідає про деякі епізоди із життя «найвідомішого британського в’язня» Майкла Петерсена на прізвисько Чарлз Бронсон. Від шкільних років Бронсон відзначався скаженим темпераментом і некерованою поведінкою з одвертим кримінальним ухилом. Відтак він відсидів у в’язниці тридцять чотири роки, з яких тридцять – в одиночній камері. Куди б не потрапляв Бронсон, він усюди зчиняв бійки та заворушення.

Рефн оповідає історію Бронсона, як серію цілком бурлескних епізодів, підкреслено кабареткових, наповнених дивакуватою хореографією та виразною музикою. Персонаж фільму здійснює свою мандрівку як певне сходження до тільки йому відомих вершин. Бронсон – по-справжньому загадковий герой, і мотиви його поведінки не розкриваються у фільмі. Бронсон сам розповідає свою історію перед ледь видимими глядачами у якомусь театрі, і ця химерна оповідь дуже скидається на містифікацію. Правда, як завше, камуфлюється словами.

А "Вальгалла" ("Сходження до Вальгалли"), що вона в АРҐУМЕНТІ-КІНО 18 вересня о 01:00 – стрічка водночас типова і не зовсім звична для режисера Ніколаса Віндінґа Рефна. Вона типова власне героєм – Однооким, який так само не розкриває своїх таємниць, як і герої всіх інших картин режисера. І він так само брутальний, лютий і безкомпромісний. І він так само здійснює своєрідну мандрівку, яка нібито позбавлена жодного маршруту.

Нетиповим цей фільм робить, власне, саме місце дії. Себто вирішальною тут є географія, певне місце у просторі, яке важко розпізнати персонажам картини. І складається враження, що перед нами не стільки подорож фізична, скільки мандрівка у внутрішній світ людини, яка ще не пізнала цивілізації у сучасному значенні цього слова. А головний герой є ніби унікальною та водночас універсальною людською істотою, що вона рухається назустріч новому досвіду і приймає цей новий досвід, як щось цілком належне. Тут немає рефлексій та пізнання окрім того, яким глядач, сказати б, сам наповнить картину. «Вальгалла» – не просто антикіно, це приклад метафізичного досвіду, з яким кожна людина, так чи так, але стрінеться. Якщо хочете, «Вальгалла» – непогана репетиція неминучого.

Ігор Грабович, 18.09.2011 16:41
------------
Тривалість: 01:32:44

------------
Якість:

від: (автор ріпу: Flynn82)
------------
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 x 304
бітрейт: 1849 кб/с
------------
Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: 5.1
бітрейт: 384 кб/с

Аудіо # 2 (окремо):
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 384 кб/с
------------
Переклад виконано і озвучено студією:


------------
Скріншоти

------------
Джерело:
------------
Подяка:
Пані olgaya та пану karvai0 за надані сирі доріжки.
------------
Особиста оцінка: 9 - мені сподобалось.


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2011-09-27 18:59
 Розмір:   1.7 GB 
 Оцінка фільму:   9.3/10 (Голосів: 48)
   
Інші релізи
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 28.11.16
Повідомлень: 5972

2011-09-27 19:08  
Правопис
robotron005 написано:
Саґа про вікінґа

Прошу тицьнути мені носом у правило, за яким двічі вживається "ґ". Ну я б ще промовчав, якби було у слові "сага", але якщо вже "вікінг" писати через "ґ", то літеру "г" мабуть взагалі треба викинути з алфавіту.

vizzi 
Відео Гуртом - озвучення
Відео Гуртом - озвучення


З нами з: 06.08.09
Востаннє: 06.04.15
Повідомлень: 402

2011-09-27 19:39  
Давайте далі, не зупиняйтесь:
мова: анґлійська
переклад: ориґінал

robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 2980

2011-09-27 19:46  
vizzi написано:

Давайте далі, не зупиняйтесь:
мова: анґлійська
переклад: ориґінал


а давайте краще помовчимо =).

AS 
Свій


З нами з: 05.10.08
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 103

2011-09-27 20:53  
Я зацікавився)
JamesDMorgan 
VIP


З нами з: 26.04.10
Востаннє: 22.04.13
Повідомлень: 372

2011-09-27 22:58  
robotron005 написано:
Валхалла


http://uk.wikipedia.org/wiki/алгалла або Вальгалла

robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 2980

2011-09-27 23:20  
JamesDMorgan написано:
http://uk.wikipedia.org/wiki/Валгалла або Вальгалла


по всім питанням щодо перекладу, будь ласка звертайтесь до студії 1+1.

Dean177 
Новенький


З нами з: 02.09.11
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 10

2011-09-28 09:03  
Ви б краще написали як фільм, ніж спорили про "Ґ"
Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 460

2011-09-28 09:42  
Фільм однозначно вартий уваги. А багатоголоска буде?
Anonymous 







2011-09-28 10:40  
Дякую, як кіно?
stepan-himka 
Свій


З нами з: 24.03.10
Востаннє: 24.11.16
Повідомлень: 139

2011-09-30 00:23  
кіно зовсім незрозуміле, знято цікаво, але сюжет веде в нікуди!
AS 
Свій


З нами з: 05.10.08
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 103

2011-09-30 19:28  
Файний фільм, атмосферний
PaGaN 
Частий відвідувач


З нами з: 01.09.09
Востаннє: 22.11.16
Повідомлень: 28

2011-09-30 23:14  
stepan-himka написано:
кіно зовсім незрозуміле, знято цікаво, але сюжет веде в нікуди!


гадаю Вам варто дивитись тоді голівудські фільми-викидні, якщо не зрозуміли такого фільму...

Forestelf 
VIP


З нами з: 06.02.09
Востаннє: 21.01.16
Повідомлень: 894

2011-10-02 09:48  
stepan-himka написано:
кіно зовсім незрозуміле, знято цікаво, але сюжет веде в нікуди!

Як не зрозуміло? - додому! Як на мене, то фільму пасувала б назва Вальгалла. Шлях вікінга (воїна), це просто моє бачення того, що я зрозумів з фільму, не більше!

Sigurd 
Свій


З нами з: 20.01.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 123

2011-11-13 13:23  
Цитата:
атмосферна, похмура психоделічна філософська притча

переконався...

Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 28.11.16
Повідомлень: 5972

2011-12-11 20:02  
Нудна муть із закосом під епічність. Геть зовсім не сподобалося. Сюжет можна було вкласти у 10 хвилинну короткометражку...
superbusok 
Свій


З нами з: 03.11.11
Востаннє: 27.11.16
Повідомлень: 54

2012-04-06 15:34  
Фільм непоганий. (Мабуть переклад головного героя дався легкоHappy
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 8722

2012-04-06 17:47  
Все знято просто і брутально. Без псевдовікінгзького гламуру (рогатих шоломів, величезних сокир, щитів, блискучих лат і т. п.). За це великий плюс.
tyma1 
VIP


З нами з: 27.11.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 692

2012-04-07 13:24  
Фільм якийсь зовсім незрозумілий. Мабуть, не для підлітків.
Redovan 
Свій


З нами з: 06.04.10
Востаннє: 01.12.16
Повідомлень: 77

2012-04-08 15:54  
Фільм аж занадто нудний.. я чуть не заснув. Мабуть через те і не зрозумів, що хотіли донести до глядача автори фільму. Confused
somnambula 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 06.11.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 760

2012-09-12 13:10  
Українізований постер:

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти