Завантажити та скачати торренти українською


adobe premiere pro cs4 експорт. ДОПОМОЖІТЬ!

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
немає
Автор Повідомлення
Brodyaga 
Поважний учасник


З нами з: 12.12.08
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 160

2011-08-15 09:38  
Така проблема.
Змонтував куски відео до купи. Тепер хочу експортувати в кінцевий файл. жму Файл- Експорт - Медіа.
Параметри такі як на скріні. Воно починає експорт, десь на 45% в Adobe Media Enkoder біля назви мого файла появляється жовтий знак оклику і на цьому все зупиняється!!!
ПРобував експотрувати ще на початку роботи, коли відео тривало 4 хв, то експортувало в МЕГА великому розмірі файла.

МОжливо хтось знає, які параметри краще там виставити, щоб воно було все ОК.
Наперед дякую.


 Зображення: Bez imeni-1.jpg
 Опис: скрін
 Розмір: 328.14 KB

Bez imeni-1.jpg
Воїн 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 30.06.08
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 1130

2011-10-03 18:50  
Вітаю.
На жаль, чомусь, не можу переглянути скрін щоб побачити помилку.

Проте перше що спадає на думку - можливо не достатньо вільної пам"яті для експорту.

Якщо Ви хочете зберегти хорошу якість відео - воно обов"язково буде дуже великого розміру, і лише після експорту можна буде перекодувати з невеликою втратою якості, проте в значно менший по об"єму розмір.

щодо рекомендованих параметрів - напишіть чим писали відео, його формат та розширення, тоді можна буде дати відповідь точно.

Ну і вибачте що з таким запізненням відповідь, не очікував тут таке питання побачити, та і взагалі випадково на нього натрапив.

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 11.12.16
Повідомлень: 711

2012-06-13 23:15  
Воїн
Проблема схожого роду. Рендерить з такими значеннями 40х30 кадри ставлю на 15/с. 25 хв відео.
Отримуваний файл важить дуже багато (робив співвідношення), адже прораховував не більше 1% всієї роботи зважаючи на те що вся робота повинна прораховуватись близько 1-2 годин. ПК не сильний. Знаєте, як допомогти з цим?
Або порадьте іншу програму. (потрібно прискорити відеоряд до 104.3%, обрізати аудіо та синхронізувати ці дві доріжки) Можливо знаєте щось інше?

Воїн 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 30.06.08
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 1130

2012-06-15 10:52  
Дмитро митро
Які саме параметри компа?
Цитата:
40х30 кадри ставлю на 15/с

не розумію що маєте на увазі.

Скажіть що це за відео, тобто чим воно знімалась та оригінальне розширення кадру (в пікселях. Переглянути можна за допомогою любого програвача).

проблема в виборі формату експорта. Дайте оригінальні параметри відео, тді зможу дати рекомендовані для експорту.

Також 25 хв для адоба це трошки за багато. Та ще й якщо слабкий комп. Для довготривалих відео краще брати Edius або Avid Media Composer

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 11.12.16
Повідомлень: 711

2012-06-15 11:03  
Оригінальне 640х352. Серіал "Джої" хотів звести укр. доріжку і відео. Хоч трішки помучився, все гаразд, звів програмою MKVmerege GUI. Перша серія вийшла просто чудово. Проте інші якщо кінці сходяться (це я вже про синхрон) то середина відстає або навпаки. Тому однією серією я задовольнився цілкомHappy
Воїн 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 30.06.08
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 1130

2012-06-15 11:12  
Зводити краще через пакет Sony. Тобто за допомогою Sony Vegas. Тобто там звук повністю підганяється під відео (окремо доріжка). Потім виводиться аудіо і за допомогою VirtualDub просто приєднується до оригінального відео. Така система на багато краще, бо не треба зайвий раз експортувати відео. Окрім втрати якості експорт додає ще багацько геморою )

На Гуртомі, здається. десь є тема про зведення доріжок.

abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5960

2012-06-15 11:15  
Дмитро митро
Не займайся фігнею, зібрався він тут вже відео перекодовувати щоб звук звести.. пффф.

http://toloka.to/t15351 - на, читай, вивчай, практикуй

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 11.12.16
Повідомлень: 711

2012-06-15 11:22  
Воїн,abodnya
Суть в тому що як тільки дізнався про можливість MKVmerege GUI в перекодуванні проблема пропала, залишилася в синхронізації. Треба просто звукову доріжку різати щоб підігнати її до відео. + якщо звукова доріжка іде 25:43 (наприклад) то відео іде (26:16) в чому іще виникає морока... Можливо ще спробую Вегасом...

Воїн 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 30.06.08
Востаннє: 05.12.16
Повідомлень: 1130

2012-06-15 11:25  
Дмитро митро
))))

[quote=abodnya]http://toloka.to/t15351[/quote]
третій крок ваш

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 11.12.16
Повідомлень: 711

2012-06-15 11:33  
Нічого нового мені ця інструкція не сказала. Доріжку потрібно різати, от і все. Чого я дуже не хочу робити.
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5960

2012-06-15 11:35  
Дмитро митро написано:
Чого я дуже не хочу робити.

Релігія забороняє?

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 11.12.16
Повідомлень: 711

2012-06-15 11:38  
Ні, це дуже важка справа і ще мене відлякує різний час. Тобто мені прийдеться або прискорювати відео або уповільнювати звук(що не можна - бо стає не Джої, а Ддддджжжжжооооїїїїїїїїї).
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5960

2012-06-15 11:39  
Ні, приповільнення звуку в 1.0427 рази не зробить з Джої Ддддджжжжжооооїїїїїїїїї.
Будь-яка справа спочаткку важка і становиться легкою коли починає подобатись та знаєш вже що і як

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 11.12.16
Повідомлень: 711

2012-06-15 12:44  
Дякую! Все усвідомив і зробив другу серію!!!! Всім велика подяка!!! У Вегасі і справді набагато легше працювати!))))
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти