Завантажити та скачати торренти українською


ДВД-прографач та підходящі фільми для нього

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
mishashamen 
Свій


З нами з: 14.06.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 147

2011-07-10 22:22  
Скачав фільм(Вол Стріт) у форматі , програвач відмовляється його читати, і так зі всіма фільмами подібного формату. Деякі автори релізів пишуть "цей фільм на програвачі показувати не буде", мене цікавить чому так?

які формати підходять для більшості програвачів і чим це пояснюється?
Romanich 
Свій


З нами з: 14.01.11
Востаннє: 02.02.16
Повідомлень: 117

2011-07-10 22:31  
Якщо ви скачали у форматі mkv то програвач дійсно не буде відтворювати фільм (старенькі програвачі в більшості). А якщо у форматі avi то може бути кілька причин: фільм розміром більше 2Гб, фільм може бути перекодований якимось невідомим кодеком і ше багато чого може бути.
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 5222

2011-07-10 22:55  
mishashamen, якщо дивишся тільки не DVD, то найкраще просити семпл, а далі писати його на RW-шку і пробувати чи читає.

Для повної підтримки на плеєрах краще качати цілі DVD, бо є навіть старі плеєри, які навіть AVI не читають, а лише ліцензійні диски.

Якщо ж твій DVD новіший, то сміло можеш качати усе, що у AVI. 95% піде, а ті 5, то є різне. Наприклад, якщо у AVI у звуці кодек , або ж кодовано не у , чи DivX.
Ще окрім AVI більшість плеєрів читає MPEG, divx, wmv.
mishashamen 
Свій


З нами з: 14.06.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 147

2011-07-11 12:22  
AVI і mkv на скільки мені відомо - це контейнери, а не формати.

тому я конкретно запитую для ДВД-програвача підійде лише ДВДріп, бо не підходить... чи може причина у тому, що фільм більший 2Гб ?
maddd 
Поважний учасник


З нами з: 25.03.09
Востаннє: 06.11.16
Повідомлень: 236

2011-07-11 13:09  
Так, може
Вихід: розбивати фільм на 2 частини, або перекодовувати
Альтернатива: скачати БДРіп менший 2 Гб у форматі .avi (кодек )
kino. 
Модератор відео


З нами з: 27.06.10
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 2900

2011-07-11 14:56  
в мене старенький ДВД-програвач купува років 5 назатБДРіп на 2.18 і більше показує без проблем
mishashamen який в тебе програвач


Ріп з оригінального DVD, переважно стиснутий у MPEG4 для зменшення розміру фільма. Переважно зустрічаються об'ємом 650-700 МБ і 1,3-1,5 ГБ. Якість - дуже гарна, хоча залежить від майстерності творця ("ріпера")..


Ріп з оригінального Blu-Ray диску. Можливе деяке погіршення якості щодо оригіналу.
Бузьок 
програми
програми


З нами з: 18.10.09
Востаннє: 27.11.16
Повідомлень: 1009

2011-07-11 14:56  
mishashamen написано:
AVI і mkv на скільки мені відомо - це контейнери, а не формати.
mishashamen формат і контейнер це практично одне і теж саме (формат це всього лиш кынець в назві файлу), тому що навіть якщо ти перейменуєш відео в конейнері mkv на .avi, то відео залишиться в контейнері mkv і плеєр все рівно не прочитає його.
mishashamen написано:
я конкретно запитую для ДВД-програвача підійде лише ДВДріп, бо не підходить... чи може причина у тому, що фільм більший 2Гб ?
Можливо причина у розмірі. На рахунок ріпів, то просто уважно дивись на кодек ( або DivX - підходить, - не підходить)
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 5222

2011-07-11 15:34  
mishashamen написано:
тому, що фільм більший 2Гб ?

Це точно ні. Просто якщо бульше 2-х гігібайт, то фільм показуватиме не до кінця. Наприклад розмір 2.18, а тривалість 1год 30хв. то відтвориться ~ 1год20хв, а далі просто вибє.
Якщо є у тебе просто невідтворюються усі AVI файли, то це означає, що у тебе Древній плеєр, на якому йдуть тільки DVD диски. Тут лише одна порада: "малюєш" ~ 200гривень, йдеш у магазин і купляєш DVD плеєр.

mishashamen написано:
підійде лише ДВДріп, бо

Це не можна порівнювати!
Це всього навсього джерела ріпів. Треба дивитись на розширення AVI чи MKV. Бо і Blu Ray і DVD можна перекодувати у AVI який піде на плеєрах.

Ну, як я вже писав вище: найкращий спосіб перевірити чи піде фільм на DVD - це скачати семпл (частинка відео, яку релізер може викласти на твоє прохання) і записавши його на диск. Якщо піде, то сміливо качай, а ні, то проси у роздачі, щоб хтось зробив ріп, який піде на плеєрі.

Щодо файлів більше 2-х гігабайт, то є 2 виходи:
1) У багатьох релізах файл має більш ніж 2-гб, тому, що у ньому є більше ніж 1 доріжка (зазвичай українська і оригінальна). Отже, щоб файл пішоп повністю на плеєрі потрібно всього навсього відрізати другу доріжку. Зробити це дуже просто: http://toloka.to/t950

2) Розрізати сам файл на 2 частини (чи більше), які будуть менші за 2 Гб. Для цього можна використити той самий VirtualDubMod
aalleexx85 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 27.07.10
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 1139

2011-07-11 16:28  
треба писати в файловій системі ISO9660+Joilet, більшість плеєрів прочитає
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 5222

2011-07-11 17:53  
aalleexx85 написано:
ISO9660+Joilet

Тоді точно не прочитають. Wink (2)
Хіба що файли до 2-х Гб, але тоді воно і так пише і ISO.
Якщо поставити на 2-гігабайтний файл ISO, то тоді взагалі може не запустити, а в UDF хоч частину покаже. Wink (2)
aalleexx85 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 27.07.10
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 1139

2011-07-11 18:05  
urij546724
тоді що ЦЕ таке!? http://www.hurtom.com/news/works/3410-peregljad--flmv-2-gb-na-ljubomu-dvd.html
всі диски так пишу, і навіть старий плеєр 2005 року читає.
Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2019

2011-07-11 18:37  
1. Кодек стиснення
2. Формат Аудіо доріжки.
3. Бітрейд відео
4. розширення відео
5. Знову ж таки налаштування того самого кодека, як правило ( або Divx)
6. кількість ФПС і т.д.

П.С. ДВД давно пока викинути.
mishashamen 
Свій


З нами з: 14.06.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 147

2011-07-11 18:58  
Sensetivity написано:
ДВД давно пока викинути.


пока не пока, а дивитися на ньому фільми мені зручно...та й з даною проблемою зустрічаюсь вперше, але хочу вияснити причину раз і назавжди.

kino. написано:
mishashamen який в тебе програвач


такий http://www.bbk.ru/products/dvd_karaoke_player/dv214si/ (не реклама) то що, це щось нам говорить?

я дивився, фільм у .Аві, значить причина одна непідходящий кодек? треба переконвертовувати?

і ще, щоб добити це питання, до чого тут Ріпи, я думав вони відіграють вирішальну роль, а виявилось вони взагалі ні до чого...

ЗІ і дякую за таку активність по даній темі!
kino. 
Модератор відео


З нами з: 27.06.10
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 2900

2011-07-11 19:12  
качали цей фільм
Romanich 
Свій


З нами з: 14.01.11
Востаннє: 02.02.16
Повідомлень: 117

2011-07-11 19:22  
В багатьох моїх знайомих двд програвачі також BBK - все читають, такі навіть поцарапані диски що й інколи на компютері не можу запустити. В мене також інколи виникають такі проблеми, коли фільми трапляються 2,18Гб, які ну ніяк не хочуть відтворюватись на ДК - вирішую шляхом переконвертовування (вибираю потрібний кодек, бітрейт трошки зменшую і розмір фільму в результаті зменшується на 50-100Мб), або ж дійсно якщо кілька доріжок у фільмі - відріж непотрібну і заодно зменшиться розмір фільму на 300-350Мб.
mishashamen 
Свій


З нами з: 14.06.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 147

2011-07-11 19:30  
kino. так!

Romanich написано:
вибираю потрібний кодек, бітрейт трошки зменшую і розмір фільму в результаті зменшується на 50-100Мб), або ж дійсно якщо кілька доріжок у фільмі - відріж непотрібну і заодно зменшиться розмір фільму на 300-350Мб.


це все ВіртуалДаб робить?
Romanich 
Свій


З нами з: 14.01.11
Востаннє: 02.02.16
Повідомлень: 117

2011-07-11 19:32  
Звичайно, лиш ним і роблю. Треба всього навсього раз або два спробувати і навчишся, і часу йде на переконвертацію приблизно 30хв (залежно від компа і його потужностей).
kino. 
Модератор відео


З нами з: 27.06.10
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 2900

2011-07-11 19:36  
які данні показує MediaInfo
mishashamen 
Свій


З нами з: 14.06.09
Востаннє: 02.12.16
Повідомлень: 147

2011-07-11 19:41  
Romanich написано:
Звичайно, лиш ним і роблю. Треба всього навсього раз або два спробувати і навчишся, і часу йде на переконвертацію приблизно 30хв (залежно від компа і його потужностей).


дякую, спробую зробити!

kino. написано:
які данні показує MediaInfo

не знаю. не знаю навіть, що воно такеHappy
Romanich 
Свій


З нами з: 14.01.11
Востаннє: 02.02.16
Повідомлень: 117

2011-07-11 19:50  
MediaInfo - це програмка, яка показує всі дані про файл, цитую Sensetivity:
1. Кодек стиснення
2. Формат Аудіо доріжки.
3. Бітрейд відео
4. розширення відео
і там ще багато даних по файлу.
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 5222

2011-07-11 20:27  
aalleexx85 написано:
тоді що ЦЕ таке!?

Ну вперше бачу, ще не пробував. Звісно все можливо, але наскільки я знаю, то для великих файлів не рекомендується використовувати ISO. Ну і у Неро можна записати у ISO, просто зайти у "професійний" режим. Юзерський звісно перекидає автоматично.
Ну скоро запишу якісь фільми і відпишусь. Може дійсно...
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти