Завантажити та скачати торренти українською


Ансамбль традиційної музики "Буття" - Ой весілля, весіллячко (2003) [FLAC] | Ethno / Folk

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
ssTAss 
Модератор музики


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 10947

2011-07-10 21:00  
Ансамбль традиційної музики "Буття" - Ой весілля, весіллячко (2003) [FLAC] | Ethno / Folk



Стиль: Ethno, Folk (троїста музика)
Країна, місто: Україна, Київ
Сайти: Офіційний сайт
Видавець: САМЕ ТАК
Виконавці:
Олег Бут (спів, перша скрипка)


Керівник та перший скрипаль гурту від початку його створення. Більшість учасників тою чи іншою мірою навчалася етнічній манері співу та гри на музичних інструментах саме у нього. На це є певні підстави, оскільки у свій час (з 1997 по 2005 рр.) Олег побував у чисельних фольклорних експедиціях (ним особисто обстежено близько 250 сіл з Чернігівщини, Полтавщини, Сумщини, Полісся, Волині, Гуцульщини, Закарпаття, Тернопільщини, Київщини). З 1998 р. й по цей день Олег працює у Київській Музичній Національній Академії ім. П.Чайковського (Консерваторії), де займається музичним експедиційним архівом Музичної Лабораторії Етнографії (близько 1500 касет та бобін), що накопичився внаслідок тривалої експедиційної роботи Лабораторії у 70х, 80х та 90х рр. XX ст. Експедиційні здобутки ретельно вивчалися й одразу включалися у репертуар.

Контакти: (097) 608-38-91, написати Олегу, Skype-адреса - boottia
Василь Бут (спів, барабан)


Є одним із засновників гурту Буття. Незмінно співає верхній голос у чоловічому складі гурту. Любов до співу та музики перейняв від свого батька Дениса Бута, який грав на скрипці, мандоліні, гітарі, гармошці, керував сільським ансамблем музик у селі Переселення у 1930-40 рр. Хоча музичної освіти Василь Денисович не має, він співає все життя, а грати почав в гурті Буття на барабанчику із тарілочкою власної конструкції, який зробив сам. Це бажання зробити все своїми руками – є важливим правилом для ансамблю. Василь Денисович, як ідеолог подібної самостійності, по праву вважається незамінною людиною в гурті Буття. А ще – це надзвичайно енергійна і позитивно настроєна людина, яка постійно вимагає вивчення нових пісень чи награвань, готова репетирувати або займатися вуличним музикуванням увесь свій вільний час, майструє та ремонтує при потребі інструменти ансамблю.

Контакти: (044) 223-94-71
Оксана Бут (спів, цимбали, бубон)


Керівник гурту, грає і співає від початку його створення. Оскільки Оксана - професійний звукорежисер (КНУ театру, кіно і телебачення ім. І.К.Карпенка-Карого), саме вона записувала й готувала до видання майже всі аудіоальбоми Буття. Оксана є найсуворішим критиком і духовним цензором гурту. Дуже консервативна і наполеглива, не переносить будь-якого роду неякісну роботу, чи то в музичному виконанні, чи то у написанні текстів, чи то у аудіозапису тощо. Має науковий ступінь кандидата мистецтвознавства.Самостійно освоїла гру на бубні. Від традиційного сільського музиканта Самокіщука Юрія Миколайовича з с. Космач вчилася грати на цимбалах гуцульські награвання. Решту стилів гри на цимбалах опанувала з записів та оосбистих бесід. Грає на гуцульських діатонічних цимбалах з с.Жеб'є (Верховини) та подільських цимбалах. Оксана керує жіночим гуртом, що виконує катендарно-обрядові та весільні пісні (повний обряд проведення дівич-вечора та весілля), досліджує, вивчає та навчає західним та центрально-українським сільським танцям. Докладніше >>

Контакти: (066) 172-18-49, (063) 696-84-33 написати Оксані, Skype-адреса - but.oksana
Анастасія Бут (басоля)


До "Буття" Асю привів ряд захоплень: участь у рольовому русі (клуби "Росічі", "Фалькон"), народні танці, зокрема ірландські. На думку Асі, особливість автентичної музики полягає в тому, що вона є не музикою до слухання, як-от академічна або рок-музика, а натомість є складовою частиною ритуалу чи забави. Намагаючись втілити цю ідею в життя, Ася організовувала концерти фольк-гуртів ("Рун", "Гурт ЙО'Гурт", "Бурдон"), причому таким чином, щоб слухачі мали можливість танцювати. Беручи участь в "Школі традиційного танцю", Ася познайомилася з родиною Бутів. Згодом виникло бажання і самій пограти, і тоді під керівництвом Олега Бута Ася опанувала гру на басолі. Спільне музикування згодом пробудило романтичні почуття між Асею та Олегом, і тепер Ася є частинкою не тільки родинного гурту, але й родинного кола Бутів.

Контакти: (067) 447-67-86 написати Асі, Skype-адреса - butasja
Ірина Сосницька (друга скрипка)


Закінчила в 1993 р. київську ДМШ №15 із класу скрипки. Після закінчення музичної школи, бажання грати на скрипці не було жодного. Аж до того часу, поки одного вечора по радіо Іра почула інтерв’ю молдовського гурту "Ann'sannat", який виконував власні композиції, утворені з ірландських інструментальних награвань та пісень. Ірину зачарувала народна манера скрипкової гри. Як виявилось, окрім етюдів та гам існує ще цілий, невідомий до того світ танцювальної народної музики: веселої, жвавої, невимушеної. З’явилось бажання грати, яке привело її у гурт "Foreign Folk" (1999-2002), що був створений ірландцями, які працювали в Києві. Разом із "Foreign Folk" Іра прийняла участь у записові аудіоальбомів "Схід зустрічається з заходом" й "Друзі зі сходу та заходу". Гурт перестав існувати одночасно із закінченням контрактів його учасників. В той же час, у 2000 р. Іра приймала сесійну участь у київському гурті "Баскери". Потім грала з київським гуртом "Rún" (2001-2003). Все наче б то чудово, але музика чужа. Хотілося грати щось своє, рідне, українське. Спробувала свої сили у рок-гуртах "Чорна рада" (2004-2006) й "Оркестр Янки Козир" (2005-2006). І, нарешті, доля спрямувала Іринку до Школи традиційних танців, де Олег й Оксана Бут вчили молодь українським народним танцям і грали. Це було саме те, що вона так довго шукала! Іра попросилася грати в гурті Буття. Почалися репетиційні будні, результат яких було одразу апробовано на концертах й зрештою записано в аудіоальбомі «Танці Буття» (2006). Ірина ствердила себе в гурті як талановитий і грамотний музикант, як людина надзвичайно обов’язковна й послідовна.

Контакти: (096) 639-41-51
Михайло Качалов (скрипка-втора)


Михайло походить з Росії (Ростовська обл.). Вчився грати на скрипці в музичній школі. Досить давно цікавиться народною музикою різних країн, зокрема шведською, ірландською, угорською, молдавською, румунською, українською. Брав участь в фольк-гурті "Welladay" (Санкт-Петербург), час від часу виступає з гуртом "Бурдон" (Львів), є постійним учасником ансамблів "Фанфаре Оркестра" та "Хо" (Київ). Подорожував по Європі та Скандинавії, де відвідував фольклорні фестивалі та майстер-класи. Цікавиться також і старовинною музикою, грає на фіделі - ренесансному попереднику скрипки (ансамблі "Laterna magica" та "Vita Nova"). До "Буття" Михайла привів інтерес до українських народних танців, на майстер-класі з яких він і познайомився з сім'єю Бутів. Згодом Михайло почав вчитися традиційному виконанню української музики у Олега Бута, ставши невдовзі постійним учасником Буття як скрипаль-вторист.

Контакти: (096) 226-55-46
Ярослава Чистякова (спів)


Народилася і виросла у Києві. Свого часу співала і у дитячому хорі при Консерваторії, і у «Веснянці» при університеті Тараса Шевченка. Проте свого часу (десь 1996-97) почула «Древо», потім почула на якомусь фестивалі Крячківку – і все! Ось так все і почалося. Училася потім співати у Г.М.Коропніченко (1999-2002), потім трішечки у І.В.Клименко, яким була вдячна безмежно. Зрештою осіла в Бутті. Ось така штука спів: раз захворієш – і продовжується така хроніка роками!

Контакти: (063) 422-33-99
Євгенія Шевченко (спів)



Співає з дитинства. Перший досвід гуртового співу - п'ять років у складі Театру-студії «Родина» (керівник Павло Дудар). Закінчила школу мистецтв №1 з класу бандури. В роки навчання в університеті (за спеціальністю фольклористика) співала в ансамблі «Веснянка» (керівник Галина Шумська). Євгенія надзвичайно вдячна своїм керівникам гуртів і вчителям музики, зокрема і за те, що цей досвід допоміг їй усвідомити власний потяг до більш природнього, «найнароднішого» співу. Тому дякує Богові за зустріч з Ярославою Чистяковою і гуртом української молоді, які впроваджують в сучасний побут давні культурні традиції як-то пісні, танці тощо у максимально природньому вигляді. Це коло інтересів привело до участі в гурті Буття, щасливим учасником якого Євгенія і є на даний момент.

Контакти: (097) 440-36-11
Пісні:
    1 Надобридень (Львів-Турка-Либохора)
    2 Козачки (Львів-Турка-Либохора)
    3 Ладканки (Львів-Турка-Либохора)
    4 Коломийки (Львів-Турка-Либохора)
    5 До повниці (Чернівці-Путила)
    6 Похода до початку весілля (Волинь-Любешів-Велика Глуша)
    7 Похода пощедровищна (Волинь-Любешів-Велика Глуша)
    8 Як до церкви ідуть (Волинь-Любешів-Велика Глуша)
    9 Гори-полька (Тернопіль-Заліщики-Новосілка)
    10 Вальс 12 годин (Тернопіль-Заліщики-Новосілка)
    11 Фокстро (Тернопіль-Заліщики-Новосілка)
    12 Вальс фенешенебельний (Тернопіль-Заліщики-Новосілка)
    13 Полька фа (Тернопіль-Заліщики-Новосілка)
    14 Шир (Рівне-Дубровиця-Городище)
    15 Поліські марші (Рівне-Дубровиця-Городище)
    16 Крутак (Рівне-Рокитне-Кисоричі)
    17 Поліський вальс (Рівне-Рокитне-Кисоричі)
    18 Полька (Рівне-Рокитне-Кисоричі)
    19 Оберек (Рівне-Рокитне-Мушні)
    20 Полька-марш (Рівне-Рокитне-Кисоричі)
    21 Троян (Рівне-Рокитне-Мушні)
    22 Марш (Рівне-Дубровиця-Городище)
    23 Полька на два боки (Рівне-Рокитне-Мушні)
    24 Падеспань (Рівне-Рокитне-Мушні)
    25 Польки із Кисоричів (Рівне-Рокитне-Кисоричі)
    26 Козачок (Вінниця-Гайсин-Зятківці)
    27 Надобридень (Черкаси-Тальне-Зеленьків)
    28 Тарілочки (Черкаси-Тальне-Зеленьків)
    29 Випий, свашечко, випий (Черкаси-Тальне-Зеленьків)
    30 У сусіда біла хата (Черкаси-Тальне-Зеленьків)
    31 Дурибало (Черкаси-Тальне-Зеленьків)
    32 Гречаники (Черкаси-Тальне-Зеленьків)
fooCDtect

fooCDtect - foobar2000 + auCDtect, baralgin.

auCDtect: CD records authenticity detector, version 0.8.2
Copyright (c) 2004 Oleg Berngardt. All rights reserved.
Copyright (c) 2004 Alexander Djourik. All rights reserved.

mode: 0

=======================================================
Track: 01 - Надобридень
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 02 - Козачки
Quality: CDDA, 99%
=======================================================
Track: 03 - Ладканки
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 04 - Коломийки
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 05 - До Повниці
Quality: CDDA, 99%
=======================================================
Track: 06 - Похода До Початку Весілля
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 07 - Похода Пощедровищна
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 08 - Як До Церкви Ідуть
Quality: CDDA, 99%
=======================================================
Track: 09 - Гори-Полька
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 10 - Вальс 12 Годин
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 11 - Фокстро
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 12 - Вальс Фенешенебельний
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 13 - Полька Фа
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 14 - Полька Із Городища
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 15 - Поліські Марші
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 16 - Крутак
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 17 - Поліський Вальс
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 18 - Полька
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 19 - Оберек
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 20 - Полька-Марш
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 21 - Троян
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 22 - Марш
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 23 - Полька На Два Боки
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 24 - Падеспань
Quality: CDDA, 99%
=======================================================
Track: 25 - Польки Із Кисоричів
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 26 - Козачок
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 27 - Надобридень
Quality: CDDA, 99%
=======================================================
Track: 28 - Тарілочки
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 29 - Випий, Свашечко, Випий
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 30 - У Сусіда Біла Хата
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 31 - Дурибало
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Track: 32 - Гречаники
Quality: CDDA, 100%
=======================================================
Тривалість: 01:12:39
Мова: українська
Аудіо-кодек: FLAC
Бітрейт: 820 кб/с
Джерело: окремі треки зібрані до купи програмою CUETools
якщо в когось є ріп з логом і сканами (був на шарі) - прохання поділитись
Додаткова інформація:
про гурт

Українська народна музика – це сільське минуле? Одвічна цінність? Буття переконане, що це – сучасна та затребувана міська музична течія. Секрет успіху Буття – в природній красі живої акустичної музики. Київський гурт традиційної музики Буття створено у 2000 р. Сім’я Бутів складає його основу. Учасники записують репертуар у фольклорних експедиціях та виконують його в умовах сучасного мегаполісу. Поєднання скрипки, скрипки-втори, басолі, цимбал, барабана з тарілочкою, бубна, сопілки в троїстій музиці з автентичною манерою чоловічого і жіночого співу – все це складає творче обличчя гурту.

За понад 10 років експедиційної діяльності обстежено близько 300 сіл з Слобожанщини, Полісся, Волині, Поділля, Бойківщини, Гуцульщини та Закарпаття. Буття намагається розкрити унікальність кожного з цих регіонів. У ліричних піснях Полтавщини, Чернігівщини та Сумщини Буття підкреслює виразність багатоголосся, експресивність виконання. У колядках і щедрівках з Полісся заглиблює в архаїчний світ давнини. У танцювальній культурі центральної, північної та східної України, лаконічністю простих рухів встановлює безпосередній контакт із слухачами й глядачами, залучаючи їх до співтворчості.

Буття виконує інструментальну музику з усіх куточків України із збереженням стилістики виконання й інструментарію. Спільна гра спонукає до імпровізації, індивідуального творчого прояву кожного учасника гурту. „Троїста музика” центральних та східних регіонів оживає у натхненній реконструкції з записів окремих виконавців.

Буття приділяє увагу не тільки реставрації та виконанню, а й проводить майстер-класи для глядачів, влаштовує для них вечірки, свята й весілля у сільському стилі. В селі музика була нерозривно поєднана з побутом, танцем, обрядом - а отже являлась органічною частиною щоденного життя. Так і в гурті Буття: кожний учасник володіє декількома інструментами, проводить майстер-класи і своїм прикладом надихає глядачів розвивати приховані таланти. Втім, називати шанувальників гурту саме „глядачами” й „слухачами” не зовсім вірно. Своєю діяльністю Буття стирає такий кордон між артистами й публікою як сцена. Виступи гурту часто відбуваються в колі, де всі присутні танцюють, граються в ігри, стають безпосередніми учасниками народних обрядів. Таким чином народна музика набуває нової актуальності для сучасного мегаполісу.

Не дивлячисть на те, що у спілкуванні ми ставимо себе рівними з слухачами, переважна більшість учасників гурту має професійну музично-фольклорну освіту і ставиться до виконання із сумлінністю профессіоналів. Керівники гурту Олег Бут – магістр музичного мистецтва, Оксана Бут – кандидат мистецтвознавства.

В період з 2000 по 2008 р. творчість гурту зафіксована у 10-ти дисках. Серед них є візитівка творчості гурту, диск „Життя Буття” (2005), що представляє різноманітні жанри і течії автентичної музики України. Решта дисків тематичні: „Розкопаю я гору” (2001) – ліричні багатоголосні протяжні пісні, „Поклонімося” (2002) – архаїчні колядки й щедрівки, „Ой весілля весіллячко” (2003) – троїста інструментальна весільна музика переважно західних регіонів України, „Мелодії душ” (2004) – козацькі пісні у виконанні чоловічого гурту без інструментального супроводу, „Танці Буття” (2006) – музика і приспівки до танцю із центральної та східної України, „Коло Буття” (2007) – акапельна традиція співу різних жанрів, „Українські побутові танці” (2007) – відео-підручник з сільських танців, „Ми ідем за Україну” (2008) – пісні визвольних змагань 1913-54 рр., „Українське весілля” (2008) – зафіксоване на відео весілля із дотриманням звичаїв Київщини, Черкащини та Полтавщини.

Гурт Буття відомий в Україні та за її межами, учаcник практично всіх чільних фестивалів в Україні: Країна Мрій, Шешори, Трипільське Коло, Етноеволюція, Рожаниця, Ростоки, Рожаниця, Тайстра-чугайстра, Покрова, Орелі, Родовід, Світовид, Київська Русь; учасник закордонних фестивалів: Skamba Skamba Kankliai (Литва), Viljandi (Естонія), Mykolajki Folkowe, Українська Маланка (Польща).
Диск представляє "троїсту музику" Бойківщини, Буковини, Тернопільщини, Волині, Рівненщини, Вінничини і Черкащини.

Бурхливого розвитку народна інструментальна музика набула завдяки використанню скрипки, що відома на Україні з кінця XVI ст. Без неї не обходиться жодне свято, весілля чи вечорниці. Вона використовується як сольний і акомпануючий інструмент в традиційному ансамблі двох скрипок та ударних.

В інструментальних капелях Бойківщини обов'язковою є басоля, що зовні нагадує віолончель. Грають на ній смиком (коротким саморобним смичком) по непритисненим струнам.

Характерними для регіону є так звані "бурдонові" цимбали, струни яких настроюються на два тони. Грають на них ритмічно вдаряючи гнучким прутиком. На Тернопільщині використовуються "мелодичні" цимбали, на яких виконують гармонічний супровід.

На всій території України побутує двосторонній барабан з тарілкою, по шкірі якого б'ють довбешкою, а по тарілці – іншою тарілкою або дротом. Розмір спостерігаємо від малого (Черкащина), до великого (Бойківщина, Тернопільщина). На Західній Україні його називають "бубень", на Черкащині поширена назва "бухало". На Волині, Центральній та Східній Україні побутує односторонній барабан із брязкальцями (решітко або бубон), на якому грають дерев'яною паличкою або рукою.

Якщо Ви справді бажаєте підтримати українське - після прослуховування, якщо музика вам сподобалась,
придбайте ліцензійний диск.
Підтримаймо вітчизняних виконавців!


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати українську музику



відео для новачків



 Зареєстрований:   2011-07-10 21:00
 Розмір:   426 MB 
 Оцінка музики:   4.6/10 (Голосів: 5)
   
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти