Завантажити та скачати торренти українською


За жменю динаміту / Giu la testa / Duck You Sucker / A Fistful of Dynamite (1971) Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 2984

2011-02-23 15:50  
За жменю динаміту / Giù la testa / Duck You Sucker /
A Fistful of Dynamite (1971) Ukr/Eng



Жанр: бойовик, пригодницький, військовий
Країна: Італія



Кіностудія / кінокомпанія: Rafran Cinematografica

Режисер: Серджо Леоне (Sergio Leone)
Актори: Род Стайґер (Rod Steiger), Джеймс Кобурн (James Coburn), Рені Сантоні (Romolo Valli), Ендрю Робінсон (Maria Monti), Браян Томсон (Rik Battaglia), Джон Герзфілд (Franco Graziosi) та інші.

Сюжет:
Події цього спаґеті-вестерна розгортаються за часів Мексиканської революції, яка точилася протягом 1910 – 1917 років. Таким чином, на мексиканських просторах стрічаються двійко солдатів удачі – мексиканський розбійник Хуан Міранда, що він разом зі своїми дітьми грабує поштові диліжанси, та ірландський революціонер Джон Мелорі, торгівець динамітом і, принагідно, фахівець із приведення його в дію. Міранда мріє використати талант Мелорі для пограбування банку. Але, замість того, мінлива доля, не спитавши, виводить його в герої революції…

------------
«За жменю динаміту», Серджо Леоне
Події цього спаґеті-вестерна розгортаються за часів Мексиканської революції, яка точилася протягом 1910 – 1917 років. Таким чином, на мексиканських просторах стрічаються двійко солдатів удачі – мексиканський розбійник Хуан Міранда, що він разом зі своїми дітьми грабує поштові диліжанси, та ірландський революціонер Джон Мелорі, торгівець динамітом і, принагідно, фахівець із приведення його в дію. Міранда мріє використати талант Мелорі для пограбування банку. Але, замість того, мінлива доля, не спитавши, виводить його в герої революції…

Ідею зафільмувати стрічку «За жменю динаміту» підказали молодіжні хвилювання кінця 1960-х років, що вони прокотилися світом. Так чи так, а Серджо Леоне в одному з інтерв’ю назвав це своє творіння «надполітичним фільмом». Разом із тим, наша сьогоднішня стрічка є одним із дуже тонких, філософських і новаторських творів майстра. Довівши жанр вестерна до епічної довершености в попередній своїй картині «Якось на Дикому Заході», Леоне в цій роботі почав ізсередини руйнувати придуману ним самим нову міфологічну конструкцію – людина у двобої безпосередньо із самою Смертю.

Стежачи за його спаґеті-вестернами, слід зауважити: Леоне взагалі вважав, на відміну від американських творців жанру, що епохи епічних героїв і леґендарних фігур, у їхньому класичному розумінні, взагалі ніколи не існувало на Дикому Заході. А кожен з індивідуалістів, що ніби кидав виклик суспільству, всього-навсього боровся за виживання, пручався долі та смерті… А тепер Леоне веде про те, що і ці часи спливають. На арену виходять останні авантюристи Дикого Заходу. Адже у світі – поміж людиною та її долею – з’являється «третя сила». Назва їй – держава. І боротися з державою не під силу практично нікому. У фільмі єдиною зброєю проти неї стає динаміт, яким можна моментально послати на той світ десятки й навіть сотні людей. І так далі…

Таким чином, Серджо Леоне, сказати б, відспівує «золоту добу індивідуалізму», а з ним, фактично, і сам вестерн як живий жанр. І, вочевидь, він підкреслює це трагіфарсовим фіналом картини, яку ми сьогодні з вами подивимось... У головних ролях – Род Стайґер (втілює Хуана Міранду), а також Джеймс Кобурн (грає Джона Мелорі).

Для шанувальників, сказати б, контекстів творення, зауважимо, що фільм Серджо Леоне «За жменю динаміту» частково заснований на ідейних мотивах оповідання Хорхе Луїса Борхеса «Тема зрадника і героя» та стрічки іншого видатного італійського кінорежисера, Бернардо Бертолуччі, «Стратегія павука», в підґрунті якої те саме оповідання того самого арґентинського письменника.

І, насамкінець, завершуючи ретроспективу класики та класика спаґеті-вестерна, прикметне висловлювання одного з американських революціонерів жанру, кінорежисера Сема Пекінпа: «Вестерн – це унікальна оболонка, яка дозволяє висловлювати міркування з приводу сьогоднішнього дня»… Перевірено.
АРҐУМЕНТ-КІНО, 2011
Джеймс Кобурн, він умів тримати удар
Джеймс Кобурн належить до покоління акторів, які проявили себе у шістдесятих та сімдесятих роках ХХ століття в одному доволі своєрідному виді розважального кінематографа. Йдеться, власне, про класичні американські кіножанри на кшталт вестерна, які під випливом закордонних кіномитців піддалися значній, фактично генетичній, мутації. Картини стали натуралістичнішими, відвертішими, у них з’явилося більше насильства та лишилося менше компромісів. І ці фільми демонстрували погляд на життя, який ми можемо умовно назвати чоловічим. У сюжетах цих фільмів практично не було жінок, а в самій логіці оповіді було дуже мало того, з чим звикло асоціюється світ, сказати б, фемінний. Це було суцільно мускулінне кіно, у якому війна та протистояння складали основу сюжету.

Кобурн ідеально вписався у такий кінематограф. Високий, мовчазний, часто на других ролях, він був свого роду персонажем-сфінксом, який до пори до часу не розкриває своєї суті. Саме такі риси мав його герой Брітт з картини «Чудова сімка». Майстер з метання ножів, він спокійно робив свою справу та ніколи не зачіпав інших.

Зрештою, Кобурн став одним з улюблених акторів чи не найбезкомпроміснішого голлівудського кінорежисера шістдесятих-сімдесятих Сема Пекінпи. Зокрема, актор зіграв Пета Ґеррета у його картині «Пет Ґеррет та Біллі Кід». До сьогодні це один з найзагадковіших вестернів світового кіна, бо сюжет цієї стрічки складається винятково з переслідування, а згодом і вбивства одного чоловіка іншим.

Пет Ґеррет у виконанні Джеймса Кобурна постає втомленим чоловіком середніх літ, що той вирішив перейти на службу державі і згодом доживати свої дні на пенсії. Для цього йому слід упіймати давнього приятеля Біллі Кіда, котрий аж ніяк не планує припиняти криваве ремесло. Власне, дії обох чоловіків – це війна на знищення, і кожен з них розуміє, що смерть іншого нічого, зрештою, не вирішить у його власному житті, бо Пет Ґеррет та Біллі Кід – разом назавжди і в житті, і в смерті.

Сем Пекінпа аж ніяк не романтизує своїх героїв, для нього вони обидва – убивці та насильники, які цілком заслуговують на смерть від кулі чи у петлі ката. І фінальну сцену з’ясуванння стоунків між героями він ставить уночі, бо вона ніщо інше, як підступний постріл у спину.

Джеймс Кобурн у фільмах цього режисера – здебільшого суворий, небагатослівний чоловік, відданий своєму обов’язку до кінця. Таким він постає і в картині «Залізний хрест», яка оповідає про один з підрозділів німецького вермахту на східному фронті наприкінці Другої світовї війни. Його очолює фельдфебель Штайнер у виконанні Кобурна. Штайнер – умілий солдат і відповідальний командир, який водночас ненавидить війну і дуже далекий від показного геройства. Йому протистоїть аристократ, капітан Штранський, який приїхав на війну по Залізний хрест. Власне, дуель між цими персонажами і складає основу картини. Та прямою вона стає тільки наприкінці стрічки, коли Штайнер запрошує майора нарешті взяти участь у реальному бою.

Найдраматичніші епізоди фільму присвячені вибору героєм Кобурна між обов’язком солдата і можливістю залишитися в тилу. Він вагається, бо вже достатньо воював і розуміє, що, зрештою, війну програно і час складати зброю. І все ж пам’ять про вбитих товаришів не дає йому спокою. Він повертається в окопи, власне, на останній бій, що стане боєм зі своїми та чужими, безконечним боєм за самого себе.

Кінорежисери часто використовували непересічну фактуру Джеймса Кобурна, до того ж, актор свого часу захоплювався східними єдиноборствами. Усе це згодилося в пародійній картині «Наш аґент Флінт», яка доводила до абсурду кліше про надзвичайно популярного тоді Джеймса Бонда. Кобурн зіграв спеціального аґента Дерека Флінта, який виконує урядові завдання, використовуючи свої унікальні вміння та невідпорну чарівність.

Флінт став доволі популярним героєм, щоправда, сам Кобурн прохолодно ставився і до картии, і до слави, яка йому випала. Він надавав перевагу іншому кінематографу та іншим героям.

1999 року Кобурн отримує «Оскара» як найкращий актор другого плану в картині режисера Пола Шрьодера «Скорбота». Він зіграв авторитарного батька Ґлена Вайнтгауза, який суворо виховує своїх синів та жорстоко поводиться з їхньою матір’ю. Герой Кобурна – класичний американський патріархальний батько, який заклав основи жорстокости у своїх дітей, що вони через багато років проявили себе найбрутальнішим чином.

Власне, ця роль стала своєрідним підсумком екранного імджу Джеймса Кобурна. Уся суворість та безкомпромісність його героїв, уся їхня мужність та стійкість зрештою виродилися в образ вічно п’яного і напівбожевільного старого, якого, зрештою, убиває власний син.

А 20 лютого о 02:25 в АРҐУМЕНТІ-КІНО – стрічка Серджо Леоне «За жменю динаміту» – історія про стосунки двох чоловіків на тлі Мексиканської революції. Кобурн зіграв у фільмі ірландського терориста, травмованого зрадою найближчого друга. Стрічка Леоне, звісно, ширша за сюжет про дружбу та зраду, проте саме людський, майже інтимний, вимір робить цю картину повсякчас актуальною, по-справжньому універсальною. І роль Джеймса Кобурна тут ключова. У цій парі він, сказати б, представляє Захід, усю білу цивілізацію, тому змушений іти до кінця. Власне, перед нами одна з найкращих ролей Кобурна, актора, який завжди умів тримати удар та лишався вірний власному вибору.
Ігор Грабович, 2011
------------
Тривалість: 02:30:40

------------
Якість:

------------
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 x 304
бітрейт: 1860 кб/с
------------
Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с
------------
Переклад виконано і озвучено студією:


------------
Скріншоти

-----------
Джерело:
------------
Подяка:
Пані olgaya, та пану Romario_O за надані сирі доріжки.
------------
Особиста оцінка: 9 - мені сподобалось.


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2011-02-23 15:50
 Розмір:   2.92 GB 
 Оцінка фільму:   9.5/10 (Голосів: 27)
   
Lion91 
Фільмографії та Фільми за жанрами


З нами з: 28.01.10
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 361

2011-02-23 15:58  
Дуже Дякую!!!
Фільм має бути дуже цікавим, як тільки зявиться можливість обовязково завантажу, завжди подобались роботи Серджіо Леоне.

oprysko 
Свій


З нами з: 26.10.09
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 79

2011-02-28 00:17  
Хороший фільм, починається як звичайний вестерн але далі все йде набагато цікавіше і драматичніше. 8/10
ppk21 
Свій


З нами з: 28.02.09
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 102

2011-03-16 19:39  
Гарне кіно. Останній вестерн Серджіо Леоне - самий глибокий та драматичний з усіх його спагетті-фільмів.
Poltavan 
Свій


З нами з: 09.03.10
Востаннє: 29.07.15
Повідомлень: 62

2011-03-16 20:06  
Я перепрошую, на скріншоті(передостанній ряд, зправа) чоловік цілиться із німецького кулемету MG-38, але ж його випустили тільки кінці 30-х - у фільмі, наскільки я зрозумів, описуються події 1910-17рр.
ppk21 
Свій


З нами з: 28.02.09
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 102

2011-03-16 22:27  
Про німецький кулемет Леоне потім відмазався. Сказав, що це типу привіт з майбутнього - художня алюзія на боротьбу з фашизмом, а герої фільму уподоблюються антифашистам.
Lion91 
Фільмографії та Фільми за жанрами


З нами з: 28.01.10
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 361

2011-04-27 10:54  
Дуже цікавий фільм. Особливо кінець. Друга частина значно сильніша за початок.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 28.11.16
Повідомлень: 5972

2011-12-18 00:22  
А мені і перша, і друга половини фільму сподобалися. Перша - класичний Леоне - легка, іронічна, некваплива. Друга - якийсь незвичайний Леоне - більш динамічна, драматична, дещо трагічна... Хоча в цілому фільм вийшов непоганий. Трохи поступається "доларовій трилогії", але, як на мене, однозначно цікавіший за "Одного разу на Дикому Заході", який мені не дуже сподобався.

Додано через 8 хвилин 27 секунд:

А взагалі, переглянувши нарешті всі фільми Леоне, окрім дебютного "Колоса", можу з впевненістю назвати його одним з найкращих і моїх найулюбленіших режисерів. Шкода, що він відзняв не так вже й багато кінострічок...

yuranako 
VIP


З нами з: 03.11.10
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 1139

2013-04-13 22:19  
І хоч цей фільм має трошки нижчий рейтинг на ІМДБ і менш відомий, ніж інші режисерські роботи Серджіо Леоне, та незважаючи на це, він ані чим не гірший за них. Навіть скажу, що особисто мені він більше сподобався, ніж його "За жменю доларів" і "На кілька доларів більше".
Він більш глибокий, драматичний, трагічний, серйозний, але при цьому, особливо на початку, дуже легкий, іронічний і, навіть, веселий. Як і в інших роботах - чудова режисура, вдалий, потрібний кадр, погляди акторів і прекрасно підібрана музика говорять глядачеві значно більше, ніж просто слова.
Також не можливо оминути просто таки шикарну акторську гру у виконанні Рода Стайґера - настільки органічно, сильно, майстерно, що просто не вистачає слів, щоб висловити захоплення.
Отож, це - чудовий, майстерний, якісний, цікавий фільм, який раджу подивитися усім.
Tarasyk написано:
А взагалі, переглянувши нарешті всі фільми Леоне, окрім дебютного "Колоса", можу з впевненістю назвати його одним з найкращих і моїх найулюбленіших режисерів. Шкода, що він відзняв не так вже й багато кінострічок...

Happy Аналогічна ситуація і в мене.

Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 656

2015-06-06 17:31  
Непогане кіно, початок такий собі, проте далі цікавіше.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти