Завантажити та скачати торренти українською


Вторгнення викрадачів тіл / Invasion of the Body Snatchers (1978) Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Останній раз роздавалося porfavor (2016-12-07)
Автор Повідомлення
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 2988

2010-12-27 13:22  
Вторгнення викрадачів тіл / Invasion of the Body Snatchers (1978)
Ukr/Eng



Жанр: горор, фантастика, триллер, детектив
Країна: США



Кіностудія / кінокомпанія: Solofilm

Режисер: Філіп Кауфман (Philip Kaufman)
Актори: Дональд Сазерленд (Donald Sutherland), Брук Адамс (Brooke Adams), Джефф Ґолдблюм (Jeff Goldblum), Вероніка Картврайт (Veronica Cartwright), Леонард Німой (Leonard Nimoy) та інші.

Сюжет:
Сан-Франциско, 1970-ті роки. Після сильної зливи по всьому місту розпускаються загадкові квіти. Біолог Елізабет Дрісколл приносить одну з них додому. Невдовзі вона бачить, що її приятель Джеффрі дивно поводиться. Елізабет звертаєтьсяза порадою до свого друга Метью Беннелла й дізнається, що вона не єдина зіткнулася з такою проблемою. Схоже, багато хто в місті здійснює невластиві для себе вчинки.

------------
«Вторгнення викрадачів тіл», Філіп Кауфман
Події фільму розгортаються у Сан-Франциско. В місті почали з’являтися дивні квіти. Помічниця інспектора департаменту охорони здоров’я повідомляє шефа про дивну поведінку свого чоловіка. Інспектор спочатку думає, що жінці потрібна допомога психіатра, але незабаром виявляється – таких людей, як її чоловік, у Сан-Франциско дуже багато. І вони достоту активно взаємодіють одне з одним.

Отже, «Вторгнення викрадачів тіл» є науково-фантастичною стрічкою з елементами фільму жахів. І в ньому легко прочитується ліберальне неприйняття конформізму, оскільки люди в ньому заміняються двійниками, не здатними переживати сильні людські емоції. Натомість вони висловлюють лишень тупе задоволення своїм станом. І Сан-Франциско для цієї екранної інтерпретації роману Джека Фінні вибране зовсім не випадково. Адже це місто славне своєю богемою. Тому у Філіпа Кауфмана саме позасистемні марґінали протистоять, пручаються всезагальному отупінню.

Кілька слів, власне, про режисера. Він на самому початку 60-их років жив у Європі й захопився італійським кінематографом та французькою «новою хвилею». Потім повернувся до Чикаґо, самостійно вивчав кінопремудрості, позичив гроші у батьків та друзів і разом із приятелем – одночасно в якості сценариста, режисера та продюсера – зафільмував свою першу картину. Це була містико-сатирична історія «Ґолдстайн» про стосунки пророка і скульптора. Вона потрапила на Каннський фестиваль. І великий французький режисер Жан Ренуар сказав: «Це найкращий американський фільм, що я бачив за останні 20 років».

Таким чином Філіп Кауфман став багатонадійним молодим американським режисером, що тяжів до європейського кіна з його амбівалентним ставленням до моральної оцінки героїв. А це, своєю чергою, ламало рамки жанрового кінематографа, оголюючи його умовність. І Кауфман послідовно творив у цьому річищі, зокрема, трудився над переоцінкою суто американського жанру – вестерна. Також зауважу на його фільмах, які обов’язково варто подивитися – це «Нестерпна легкість буття», «Генрі та Джун», ну і, звісно, «Вторгнення викрадачів тіл».

Філіпу Кауфману вельми вражаюче вдалося передати й подати параноїдальну атмосферу світу, що злітає з котушок, на очах божеволіє. Швидкий темп, експресивне зображення, неочікувані ракурси – часто камера нахиляється, або ж сцена взагалі зафільмована під кутом – це ніби натяк, що незабаром на Землі усе перевернеться догори дриґом.

АРҐУМЕНТ-КІНО, 2010
Викрадачі тіл у просторі та часі
Сюжет заміни людського тіла спеціально вирощеним тілом прибульця з далеких зірок – один з найпоширеніших у західному масовому кінематографі. В картині Роберта Родріґеса «Факультет» про цей сюжет, як про щось загальновідоме, ведуть мову підлітки.

Загалом, «Факультет» по-своєму трактує історію чужопланетного вторгнення, залишаючи незмінною її основу, осердя, яке апелює до базових страхів сучасної людини.

І впродовж останніх шістдесяти років у цьому сюжеті незмінним лишається одне – заміна тіл веде до повної втрати індивідом набору властивостей, які роблять його власне людиною. Себто в основу всіх цих картин покладено міркування про природу людини, яка в кожний історичний період трактується по-своєму.

А почалося все з роману Джека Фінні «Викрадачі тіл», який був опублікований 1955 року. Роман мав успіх і незабаром був екранізований. Режисером картини став леґендарний сьогодні Дон Сіґел, майбутній постановник резонансних фільмів за участи Клінта Іствуда, зокрема, і «Брудного Гаррі».

Саме Дон Сіґел перетворив історію про чужопланетне вторгнення на досить прозору політичну метафору. Фільмована за часів маккартизму, стрічка розповідала про втрату людської подоби, яка мислиться тут не стільки в політичному сенсі, скільки, як загроза людській емоційності, здатності людини до любови та співчуття. Наприкінці п’ятдесятих, коли навіть у демократичних державах з’явилися повсякчасні загрози свободі, картина «Вторгнення викрадачів тіл» виявилася і політично актуальною, і водночас надзичайно виразною з кінематографічного боку.

Саме в цьому фільмі були зреалізовані кілька класичних прийомів, які згодом перейдуть і до інших екранізацій роману Джека Фінні. Це, насамперед, наглядна сцена заміни людського тіла тілом прибульця. Також – це атмосфера суцільної параної, яка охоплює провідних персонажів. І, зрештою, фінальна самотність головного героя, який відчайдушно намагається попередити інших людей.

1993 року американський режисер Абель Феррара запропонував свою версію цього літературного сюжету. Але в нього заміна людських тіл на тіла прибульців відбувається на американській військовій базі, де служать, зокрема, ветерани недавньої війни у Перській затоці. Військова структура виявилася найбільш підходящою для поширення чужопланетної загорози. Зрештою, картина Феррари аж ніяк не сатира на армію, радше – це історія про втрату людиною індивідуальности. Армія ж фігурує саме тому, що мислить однаковість як певне благо для себе, зрештою, екстраполюючи його на всіх людей.

Головними героями «Викрадачів тіл» Феррари стала цивільна родина фахівця з довколишнього середовища, який прибуває на базу, аби перевірити дотримання військовиками правил зберіганння хімічної та бактеріологічної зброї. Порушень він начебто не виявляє, проте на базі відбуваються речі набагато страшніші. Власне, стрічка дотримується звичного для таких історій перебігу подій, щоправда, вона натуралістичніша та безжальніша стосовно людської раси.

Останню на сьогодні екранізацію роману Джека Фінні здійснив німецький постановник Олівер Гіршбіґель, відомий у себе на батьківщині доволі жорткими стосовно людської природи картинами. І саме він запропонував найрадикальніше бачення того, ким є людина за своєю суттю. У фільмі «Вторгення» він показує людей істотами безнадійно агресивними, схильними до безконечних воєн та руйнувань.

Власне, уся ця картина переповнена політичним насильством. І чужопланетяни, замінюючи людей їхніми копіями, таку заміну представляють як благо, як єдиний спосіб покласти край людській агресії, зробити суспільство стабільнішим і передбачуванішим. Парадокс тільки в тому, що для реалізації свого плану прибульці чинять іще більше насильство.

Олівер Гіршбіґель намагався уникати сучасних спеціальних ефектів, він прагнув реалізму, який бачив насамперед у відтворенні подробиць сучасного світу, неласкавого до людської свободи. Також у центрі його оповіді опинилася практика насильства, яку чинить держава проти окремого індивіда.

А 7 листопада о 00:55 в АРҐУМЕНТІ-КІНО друга за часом екранізація роману Джека Фінні. Власне, йдеться про римейк картини Сіґела «Вторгнення викрадачів тіл». До речі, в епізодах ми побачимо і виконавця головної ролі у картині 1956 року Кевіна Маккарті, і навіть самого режисера цього фільму Дона Сіґела у ролі підступного таксиста, який здає героїв чужопланетним завойовникам.

Зрештою, картина «Вторгнення викрадачів тіл» Філіпа Каумана теж належить своєму часові. І тут також присутня політична кон’юнктура, характерна для кінця сімдесятих років, коли наступали неоконсерватори. І тут також описані ознаки, які роблять людину власне людиною. Та про них вже краще дізнатися самостійно – переглянувши фільм. Лишень зауважу, що до сьогодні стрічка Філіпа Кауфмана, як і ориґінальна картина Дона Сіґела, багатьма кіноісториками вважається взірцевою екранізацією роману Джека Фінні. Обидва фільми цілком пережили свій час.

Ігор Грабович, 2010
------------

Тривалість: 01:55:37

------------
Якість:

від: (автор ріпу: teko)
------------
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 x 384
бітрейт: 2056 кб/с
------------
Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с

Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 384 кб/с
------------
Переклад виконано і озвучено студією:


------------
Скріншоти












------------
Джерело:
------------
Подяка:
Пані olgaya за надану сиру доріжку.
------------
Особиста оцінка: 8 - мені сподобалось.


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2010-12-27 13:22
 Розмір:   2.18 GB 
 Оцінка фільму:   9.6/10 (Голосів: 16)
   
Інші релізи
Lan 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 19.09.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 625

2010-12-28 20:36  
Зробив для себе доріжку 5.1, бажаючі можуть взяти її з файлообмінника:
Invasion of the Body Snatchers (1978) [Ukr 5.1 @448 kbps].Ukr.
Технічні характеристики:

General
Complete name : E:\Sound ways\Invasion of the Body Snatchers (1978) [Ukr 5.1 @448 kbps].Ukr.
Format : AC-3
Format/Info : Audio Coding 3
File size : 370 MiB
Duration : 1h 55mn
Overall bit rate : 448 Kbps

Audio
Format : AC-3
Format/Info : Audio Coding 3
Mode extension : CM (complete main)
Duration : 1h 55mn
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 448 Kbps
Channel(s) : 6 channels
Channel positions : Front: L C R, Side: L R, LFE
Sampling rate : 48.0 KHz
Bit depth : 16 bits
Compression mode : Lossy
Stream size : 370 MiB (100%)

Maximenko Yuriy 
VIP


З нами з: 17.11.08
Востаннє: 23.11.16
Повідомлень: 379

2010-12-29 13:58  
Lan
дуже дякую

imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 31.10.16
Повідомлень: 7309

2010-12-30 18:21  
Lan написано:
Зробив для себе доріжку 5.1, бажаючі можуть взяти її з файлообмінника:

також її можна завантажити тут - http://toloka.to/dorizhky.php

imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 31.10.16
Повідомлень: 7309

2011-02-01 11:25  
почистив тему від зайвого обговорення.
а цей фільм куди більше сподобався ніж "вторгнення", але і тут і там спостерігається зайва емоційність хоча емоцій взагалі не повинно бути, 7/10

eXteSy- 
VIP


З нами з: 06.04.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 1454

2012-01-24 00:12  
Непоганий фільм, особливо зважаючи на рік випуску. Не очікував, що настільки відрізнятиметься сюжетна лінія від нового фільму з Ніколь Кідман.
7/10

igrik09 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.12.11
Востаннє: 02.03.15
Повідомлень: 131

2012-04-05 00:11  
Дякую за доріжку.
boroznaya 
VIP


З нами з: 02.11.12
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1876

2015-02-24 23:11  
Фільм непоганий, але переглядається досить важко, трішки затягнутий як на мене.
Ua.bos_01 
VIP


З нами з: 22.06.15
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 1291

2016-01-17 14:16  
Не варто забувати, що фільм створений у 1978 році! З усіма тодішніми затягуваннями, не зрозумілими виразами облич та неймовірної тупості акторів. Непогана ідея картини, навіть дуже не погана. Зрештою вона доведена практично до ідеалу у фільмі 2007 року - "Прибульці". Для розуміння ситуації варто почати перегляд фільмів на дану тематику саме з цієї частини. Доведеться потерпіти, але якщо її не переглянути, всі подальші (новіші) фільми вже не будуть до кінця зрозумілими.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти