Завантажити та скачати торренти українською


Наречена була в чорному / La mariee etait en noir (1968) Ukr/Fra

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 2984

2010-12-19 14:09  
Наречена була в чорному /
La mariée était en noir (1968) Ukr/Fra



Жанр: драма, містика, кримінал
Країна: Франція, Італія



Кіностудія / кінокомпанія: Les Films du Carrosse

Режисер: Франсуа Трюффо (François Truffaut)
Актори: Жанна Моро (Jeanne Moreau), Мішель Буке (Michel Bouquet), Шарль Деннер (Charles Denner), Мікаель Лондсаль (Michael Lonsdale) та інші.

Сюжет:
Жулі Колер змалку мріяла стати дружиною прекрасного принца — сусідського хлопця Давида.
Та того дня, коли закохані серця мали з’єднатися назавжди, сталося страшне: жениха вбили, а наречена змінила білу весільну сукню на жалобну чорну, поклявшись помститися тим п’ятьом, хто відібрав у неї сенс життя…

------------
«Наречена була в чорному», Франсуа Трюффо
З волі випадку п’ятеро чооловіків стають причетними до смерти нареченого, який гине прямо на сходах церкви. Згорьована ж наречена Жюлі Кольєр ставить за мету вбити кожного з них. З диявольською винахідливістю одержима помстою жінка береться за це криваве діло. Та чим менше імен залишається у списку, тим важче дається їй кожен наступний крок, і тим більше мучать її сумніви…

«Наречена була в чорному» – екранізація однойменного роману американського майстра детективного жанру Корнелла Вулріча. Зацікавлення творчістю Вулріча з боку Трюффо не є випадковим. Адже останній був у захопленні від фільмів Альфреда Гічкока, а той залюбки екранізував Вулріча, зокрема, зняв за мотивами його твору один із найкращих своїх фільмів – «Вікно у двір». Окрім того, кілька оповідань Вулріча були екранізовані в рамках популярної програми «Година з Альфредом Гічкоком». Тобто Трюффо не тільки поцінував кінематографічність цього літератора. Його фільм – це, сказати б, данина творчості уклінно шанованого майстра. Разом із тим, Трюффо переніс дію фільму до Франції, ну й, природно, героями зробив французів.

І в нього вийшла поетична історія про жінку-смерть у виконанні неперевершеної Жанни Моро. Власне, не останньою чергою, саме вибір Моро на головну роль забезпечив успіх картині… Моро не назвеш красунею, але в ній присутній владний магнетизм, який одразу прибирає всі «але». Її героїня безапеляційно втручається в життя чоловіків, відкидаючи всі суспільні умовності, чим одразу їх підкоряє. А далі…

Смерть – це жінка, в обіймах якої ти йдеш, хоча передчуваєш небезпеку. Вона – вособлення споконвічної жіночности. Вона – жінка-загадка, всередину якої ніяк не можна проникнути. Тобто із злочинця «чорна наречена» перетворюється на саму Діану, римську богиню полювання.

«Наречена була в чорному» є одним з улюблених фільмів Квентіна Тарантіно. І його стрічка «Вбити Білла» включає в себе чимало посилань на сюжет картини Трюффо та на окремі його сцени. Лишається уважно дивитися і переконатись.

АРҐУМЕНТ-КІНО, 2010
Франсуа Трюффо: Кіно важливіше за життя
Франсуа Трюффо належить відомий афоризм: «Кіно важливіше за життя». В картині «Американська ніч» одна з героїнь цю ж думку висловлює на свій копил: «Я розумію, що можна покинути чоловіка заради фільму, але щоб фільм заради чоловіка?!.». У такий спосіб вона коментує поведінку адміністраторки змінальної групи, яка у розпал фільмування втекла з британським каскадером.

І в цій картині Трюффо не просто освічдчився в любові до кіна, він створив власний портрет – достатньо іронійний та зворушливий. Він тут зіграв кінорежисера, який фільмує мелодраму про трагічний любовний трикутик, і якому сниться один і той самий сон про маленького хлопчика, що той викрадає з вітрини рекламні світлини «Громадянина Кейна» – улюбленої картини самого Трюффо.

Франсуа Трюффо прийшов до кіна на початку п’ятдесятих років ХХ століття спочатку як відданий його шанувальник, засновник кіноклубу, згодом як кінокритик. Він публікується в різних виданнях, проте найважливіші його тексти виходять у часописі «Cahiers du cinema», очолюваного критиком Андре Базеном. Саме Базен, опікуючись молодим кіноентузіастом, спонукав останнього взятися спочатку за перо, а згодом – за кінокамеру.

Повнометражним дебютом майбутнього майстра стануть «400 ударів» – автобіографічна оповідь про тринадцятилітнього Антуана Дуанеля, який зростає з матір’ю та вітчимом. На перший план у картині виходить характер Дуанеля, якого можна описати через його вчинки – часто дикі та необдумані, проте завше продиктовані потягом до свободи. Дуанель чинить дрібні правоорушення, згодом його затримують за крадіжку та скеровують до колонії для неповнолітніх злочинців.

Режисер дивиться на світ очима Дуанеля і знаходить спосіб передати цей погляд глядачеві.

Після успіху «400 ударів» Трюффо багато фільмує і незабаром стає одним з найзнаменитіших представників «нової хвилі» французького кіна. 1962 року він випускає картину «Жюль i Джим», яка відкриє нову сторінку у його творчості.

Фільм розповідає історію любовного трикутника, який склався у десятих роках ХХ століття в Парижі і протривав до початку тридцятих. Його сторонами були австрієць Жюль, француз Джим та загадкова дівчина Катрін.

Зроблена віртуозно, ця картина і сьогодні виглядає напрочуд свіжою. Фільмована з незвичних ракурсів, вона запам’ятовується стрімким монтажем, природним існуванням акторів у своїх ролях, а також загальною атмосферою ліричного піднесення, яке супроводжує героїв упродовж десятиліть їхнього співіснування.

У фільмі йдеться не стільки про примхи кохання, скільки про таємницю жіночої натури, яка виявляється недосяжною для обох чоловіків. Власне, з цієї картини подібна героїня домінує в кінематографі Франсуа Трюффо.

1964 року він фільмує стрічку під промовистою назвою «Ніжна шкіра», в якій оповість традиційну для себе історію любовного трикутника, тільки цього разу той складатиметься з двох жінок та одного чоловіка. Головний герой картини – професор французької літератури, спеціаліст із творчости Бальзака Пєр Ляшне по дорозі на конференцію зауважує молоду стюардесу Ніколь. Незабаром він з нею знайомиться і між ними виникає роман. Молода коханка доволі чуттєва, і професорові, який прожив у шлюбі двадцять років, доводиться докласти чималих зусиль, аби навчитися лавірувати між нею та своєю дружиною.

Багато епізодів у картині тримаються на саспенсі, який Трюффо уміло нагнітає. Яскравим прикладом є епізод у Реймсі, провінційому містечку, куди професор приїхав, аби представити фільм про Андре Жіда. Він має намір швидко залагодити справи, аби залишитись наодинці з Ніколь. Проте йому важко відкараскатися від друга юности, який ніяк не хоче покинути товариства.

Саспенсу Трюффо навчився в Альфреда Гічкока, з яким свого часу записав знамениту книгу інтерв’ю «Кінематограф за Гічкоком». Власне, Трюффо цінував у Гічкокові не стільки вміння фільмувати комерційно успішні картини й творити шедеври у популярних жанрах, скільки за талант переплавляти суто розважальну, навіть бульварну тематику у високу любовну драму. Трюффо пішов слідами вчителя, сторивши низку незабутніх любовних історій, сповнених пристрасти та досьогодні нерозгаданого темного сенсу.

Однією з картин на тему любовного трикутника, саспенсу і трагічного фіналу є його «Сусідка». Трюффо починає стрічку урочисто, ніби йдеться не про банальну людську пристрасть, а про подію майже сакрального плану. І героями тут стають не тільки люди, але й саме місто Ґренобль, і два будинки по сусідству, в яких поселилися дві родини – Бернара і Матильди – колишніх коханців, яких знову звела доля через десять років після розриву стосунків.

Упродовж фільму коханці то розходяться, то сходяться знову. Їх тягне одне до одного, і цей потяг руйнує все навколо. У фіналі стрічки, як завше прийнято у Трюффо, остаточне рішення приймає жінка, і зрозуміло, що вона робить фатальний крок. Кохання Матильди і Бернара залишається нерозгаданим, його можна тільки означити формулою, яка звучить у картині і яка виглядає своєрідним закляттям: «Ні з тобою, ні без тебе».

І саме коханню присвячена стрічка «Наречена була в чорному», що демонструватиметься в АРҐУМЕНТІ-КІНО 21 листопада о 00:55. Героїню тут зіграла Жанна Моро, яка колись уславилася роллю Катрін у фільмі «Жюль і Джим». Однак, цього разу не буде любовного трикутника, не буде вагань і душевних терзань щодо вибору партнера. Буде тільки пристрасть – темна, незрозуміла, проте надзвичайно потужна. Для свого існування вона вимагатиме жертв, яких їй щоразу приноситиме новочасна богиня Діана.

Фільм «Наречена була в чорному» важливий для творчости Трюффо ще й тому, що з нього також виростатимуть інші картини майстра. Зокрема, один з персонажів стрічки, художник Ферґюс, стане прообразом головного героя картини під промовистою назвою «Чоловік, який любив жінок». Але це буде згодом. Сьогодні ж перед нами палка та нестримна жінка, яка любила тільки одного чоловіка і лишилася йому відданою до кінця, заплативши за це дорогу ціну.

Ігор Грабович, 2010
------------
Тривалість: 01:43:24

------------
Якість:

------------
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 x 416
бітрейт: 1619 кб/с
------------
Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с

Аудіо # 2:
мова: французька
переклад: оригінал
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с
------------
Переклад виконано і озвучено студією:


------------
Скріншоти












-----------
Джерело:
------------
Подяка:
Пані olgaya за надану сиру доріжку, та українізований постер
------------
Особиста оцінка: 9 - помста це страва, яку потрібно подавати холодною.


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2010-12-19 14:09
 Розмір:   1.46 GB 
 Оцінка фільму:   9.1/10 (Голосів: 10)
   
imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 31.10.16
Повідомлень: 7309

2011-01-05 12:20  
гарний фільм, але присутні якісь нотки фарсу і не серйозности, не реальності, що зважаючи на рік не так і погано. 7- могло бути і краще

Додано через 4 хвилини 22 секунди:

до речі жінка дуже схожа на Монукі Белуччі, і дуже оригінальні початкові титри)

zaika 
VIP


З нами з: 01.07.12
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 947

2014-05-17 10:37  
В анотації сказано:
Цитата:
Моро не назвеш красунею

Це дивлячись на чий смак. По-моєму малось на увазі, що знімаючись у фільмі Жанна Моро була уже не в юному віці. Як на мене і в той час вона була чарівною.
Такий тип детектива мені не до вподоби. Сприймаю фільм виключно як артхауз. 9/10.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти