Завантажити та скачати торренти українською


Горбата гора / Brokeback Mountain (2005) Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 2989

2010-12-15 13:50  
Горбата гора / Brokeback Mountain (2005) Ukr/Eng



Жанр: драма, мелодрама, вестерн
Країна: США, Канада



Кіностудія / кінокомпанія: Alberta Film Entertainment

Режисер: Енґ Лі (Ang Lee)
Актори: Гіт Леджер (Heath Ledger), Джейк Джилленгол (Jake Gyllenhaal), Ренді Квейд (Randy Quaid), Мішель Вілльямс (Michelle Williams), Ен Гетевей (Anne Hathaway) та інші.

Сюжет:
На тлі мальовничих просторів штату Вайомінг розгортається витончена романтична історія складних взаємин двох молодих людей - помічника власника ранчо і ковбоя родео.
Зовсім випадково жарким літнім днем герої зустрічаються і скоро розуміють, що тепер не можуть прожити і дня один без одного. Доля вперто випробовує їх на міцність. Однак загальні труднощі роблять їх взаємини ще більш проникливими ...


Тривалість: 02:14:33

------------
Якість:

від: (автор ріпу: SENATOR)
------------
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 x 384
бітрейт: 1869 кб/с
------------
Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Аудіо # 2 (окремо):
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с
------------
Переклад виконано і озвучено студією:

------------
Скріншоти












-----------
Джерело:
------------
Подяка:
Пану SsashI за надану сиру доріжку,
та пану
vahaul за українізований постер.

------------
Особиста оцінка: 0 - ще непереглянув.


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2010-12-15 13:50
 Розмір:   2.6 GB 
 Оцінка фільму:   7.6/10 (Голосів: 92)
   
SsashI 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 16.10.10
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 504

2010-12-15 21:56  
Дякую тобі, що підготував цей реліз, дуже чудовий фільм Wink (2)
BMK12 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 13.04.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 2986

2010-12-15 23:28  
Я перепрошую, але гасло на постері, це воно відноситься до тих двох хлопців??
Chloptschyk 
VIP


З нами з: 23.10.08
Востаннє: 18.11.16
Повідомлень: 372

2010-12-15 23:44  
Цитата:
Я перепрошую, але гасло на постері, це воно відноситься до тих двох хлопців??

так

abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 5961

2010-12-15 23:46  
Я так розумію, що тут описане гомосексуальне кохання, варто це зазначити в описі, аби не травмувати психіку дітей та аби уникнути повідомлень роздратованих гомофобів
zgryvus 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 21.08.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 1494

2010-12-15 23:48  
abodnya написано:
Я так розумію, що тут описане гомосексуальне кохання, варто це зазначити в описі, аби не травмувати психіку дітей та аби уникнути повідомлень роздратованих гомофобів

+1

wrongfunction 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.05.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 882

2010-12-18 02:49  
травма може статися не через фільм. а через хибне уявлення про гомосексуалізм.
зазвичай у людини формується уява про це під впливом вулиці, після розмов про це з друзями, однолітками. більш "досвідченіші і розумніші" розказують про це, використовуючи грубі вирази, простіше кажучи - матюки. яка тут може бути мова про те, щоб людина дійсно правильно зрозуміла цей дуже складний різновид міжлюдських стосунків.
користі від такого пояснення для формування правильної уяви про гомосексуалізм ніякої.
самі розумієте, з друзями поговорити про це нормально неможливо.
фільм не містить якихось дуже відвертих еротичних сцен. я вважаю, зазначати в релізі, що цей фільм є "травмуючим психіку підлітків" чи якось іще, абсолютно неправильним. це значило б погоджуватися з "вуличними педагогами".
я навіть більше скажу - якщо і формувати у молодої людини уяву про голубих, то саме з допомогою цього фільму.
в ефірі і Інтернеті повно фільмів не про голубих, які дійсно завдають шкоди психіці підлітків. і вулиця це не засуджує, часто навіть вихваляє.
ps
в усіх розвинутих і навіть в більшості нерозвинутих країнах гомосексуалізм вважається нормальним явищем. принаймні, офіційно. у радянському союзі це вважалося хворобою і карним злочином в одному понятті. але як це таке може бути - я не розумію.

yurko1976 
Свій


З нами з: 01.02.09
Востаннє: 10.02.16
Повідомлень: 72

2010-12-18 08:57  
Фільм ще не дивився, але не думаю що то пропаганда гомосексуалізму, а просто гарно показана життєва історія. А коли так то ніяких проблем.
Phantom 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 29.01.08
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 303

2010-12-18 09:38  
Попрошу гомофобів не писати в темі. Не подобається тихенько поставте свою оцінку і все. Дайте людям самим обирати, що дивитись. Не будьте як наша влада. На гуртом демократія !!!!!!
AlanAlan 
Почесний гуртомівець


З нами з: 29.06.08
Востаннє: 06.02.16
Повідомлень: 1377

2010-12-18 09:50  
Офф-топ прибрав, деякі повідомлення відредагував.

Прошу не розгортати тут просторих дискусій на голубу тему - повідомлення будуть просто видалятись, дописувачам світить попередження чи бан, однаково захисникам і противникам - за офф-топ.
Тему закривати не варто, думаю.

imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 31.10.16
Повідомлень: 7309

2010-12-18 10:17  
Phantom написано:
Попрошу гомофобів не писати в темі.

та тут спостерігається відверта фобія до гомофобів радше.

egoistnumberone 
Новенький


З нами з: 26.09.10
Востаннє: 26.01.11
Повідомлень: 9

2010-12-18 18:43  
Дякую) Скачав)
Chloptschyk 
VIP


З нами з: 23.10.08
Востаннє: 18.11.16
Повідомлень: 372

2010-12-20 02:27  
Не сподобався, нудний, але зіграли класно.
Poltavan 
Свій


З нами з: 09.03.10
Востаннє: 29.07.15
Повідомлень: 62

2010-12-20 17:49  
хм....чому видалили мій пост?
The_Marlboro 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 23.05.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 2854

2010-12-20 21:18  
Цитата:
травма може статися не через фільм. а через хибне уявлення про гомосексуалізм.

Особисто я був шокований цим фільмом, хоча не приймаю фільми близько до душі.

wrongfunction 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.05.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 882

2010-12-21 06:39  
так. якийся осад в душі цей фільм таки залишає
lov1k 
VIP


З нами з: 13.12.09
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 266

2010-12-21 22:20  
не розумію, чому видалено мій пост, адже я нічого гомофобного не написав! але все таки раджу зробити відповідну позначка, адже є навіть цілий так називаємий жанр "LGBT Films"(ЛГБТ (від. англ. LGBT: Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender) — лесбійки, геї, бісексуали і трансгендерні люди. Абревіатура, що прийнята у всьому світі.)
AlanAlan 
Почесний гуртомівець


З нами з: 29.06.08
Востаннє: 06.02.16
Повідомлень: 1377

2010-12-22 13:40  
lov1k написано:
не розумію, чому видалено мій пост, адже я нічого гомофобного не написав!

коли я коли чистив тему, то повидаляв багато дописів, про що був Ваш не пригадую - може то була відповідь на чийсь офф-топ, може після видалених дописів він "не стикувався" з іншими. Мабуть справді нічого жахливого не було, не пригадую...

Papa_Het 
Новенький


З нами з: 20.08.10
Востаннє: 16.04.15
Повідомлень: 1

2010-12-22 23:17  
чудовий фільм, гарні актори
imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 31.10.16
Повідомлень: 7309

2011-02-15 23:49  
нє я думав до перегляду що фільм про "один раз не пі..." а тут....... та це... тіки то і роблять, збоченьці, тьху ти. 2/10 - 1 фільму і 1 за масовку з овець. а що найцікавіше, якщо відкинути голубизну, то це звичайна нудна посередня драма, можливо хіба з гарними краєвида, але зважаючи як то лоно природи гвалтували то не такі вони і гарні.
Moron 
Новенький


З нами з: 28.01.11
Востаннє: 11.03.11
Повідомлень: 1

2011-02-16 17:27  
wrongfunction Я цей фільм не бачив і навіть не хочу!А хто оце написав:"травма може статися не через фільм. а через хибне уявлення про гомосексуалізм...", [лайка, видалено. AlanAlan]
Devil_guy 
Новенький


З нами з: 03.03.09
Востаннє: 02.07.16
Повідомлень: 10

2011-03-06 23:49  
wrongfunction
Згоден!

Якби Ви, люди, могли ставити себе на місце інших людей, зокрема гомосексуалістів, то всі ми б жили зовсім інакше. А то ви тут постите всяку хр*нь, вважаючи свою думку самою правильною. Тож тримайте її при собі, а люди на цій планеті вправі самі обирати спосіб свого життя, і спосіб взаємостосунків з іншими людьми. Єдине що я проти - це всілякого роду гей паради, вони несуть в собі поганий тон.
А щодо фільму, мені сподобався, він освітлює реальну прірву в непорозумінні і небажанні людей, сприймати інших, не таких як вони.

DejaVu 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 20.12.10
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 754

2011-03-07 00:19  
Devil_guy написано:
Якби Ви, люди, могли ставити себе на місце інших людей, зокрема гомосексуалістів, то всі ми б жили зовсім інакше. А то ви тут постите всяку хр*нь, вважаючи свою думку самою правильною.
Devil_guy написано:
А щодо фільму, мені сподобався, він освітлює реальну прірву в непорозумінні і небажанні людей, сприймати інших, не таких як вони.

Цілком згідний.

Lan 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 19.09.09
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 625

2011-03-07 13:00  
Цитата:
Якби Ви, люди, могли ставити себе на місце інших людей

Не завжди, далеко не завжди потрібно ставити себе на місце інших. Онопрієнки, чикатили, некрофіли, педофіли, зоофіли - чому нормальна людина, без збочень, має ставити себе на їх місце? Те ж саме стосовно педерастії - це неприродне явище, а такі фільми якраз пропагують терпиме ставлення до неї.
Цитата:
А то ви тут постите всяку хр*нь, вважаючи свою думку самою правильною.

Вони тому й постять свої думки, бо вважають їх правильними Wide grin
А ви свою думку хіба самі вважаєте хибною?

AlanAlan 
Почесний гуртомівець


З нами з: 29.06.08
Востаннє: 06.02.16
Повідомлень: 1377

2011-03-07 13:28  
Lan, Sherlock249 та інші, - якщо не звернули увагу на один з попередніх дописів, я його продублюю, це не важко...
AlanAlan написано:

Прошу не розгортати тут просторих дискусій на голубу тему - повідомлення будуть просто видалятись, дописувачам світить попередження чи бан, однаково захисникам і противникам - за офф-топ.

Devil_guy 
Новенький


З нами з: 03.03.09
Востаннє: 02.07.16
Повідомлень: 10

2011-03-07 13:30  
Lan
Гарна відповідь.
Ну за маняків мова не йшла, це трошки інше... Можливо і гомосексуалізм теж хвороба.
Тут фішка в тому що силою, примусово нікого не вилічиш.
Якщо ці люди причиняють іншим людям/тваринам зло, то безперечно з цич треба щось робити.
Силою, як показували в тому фільмі, гомосексуалістів не позбутись, і не налякаєш їх. Нас же комуняки німчури не знищили Happy
Просто довічне питання. Що таке добре, а що таке погано... Не хочу навіть вступати в дискусію з Вами, так як це марна трата часу.
Але я не бачу нічо поганого коли двоє людей просто люблять один одного, це показуючи це на показ і не схиляючи до збочинства інших людей, дітей.
Всьо, мовчу, мовчу Happy

Otani-kun 
VIP


З нами з: 28.08.10
Востаннє: 21.06.16
Повідомлень: 461

2011-04-10 20:52  
Щойно глянув. Фільм не поганий проте містить багато плюсів та мінусів, раджу поставити в темі попередження щоб люди знали, що фільм містить деякі "моменти", щоб попередити глядача. А взагалі гарно поставлений та заслуговує на оскар.
Quasar 
Частий відвідувач


З нами з: 17.11.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 41

2011-05-28 11:24  
Вельми сумний фільм Sad (1)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 10.12.16
Повідомлень: 8774

2012-07-14 20:32  
Чудовий фільм про непросту життєву ситуацію.
TheRoman616 
Новенький


З нами з: 20.07.12
Востаннє: 09.03.15
Повідомлень: 3

2012-08-05 20:30  
Цитата:
Не завжди, далеко не завжди потрібно ставити себе на місце інших. Онопрієнки, чикатили, некрофіли, педофіли, зоофіли - чому нормальна людина, без збочень, має ставити себе на їх місце? Те ж саме стосовно педерастії - це неприродне явище, а такі фільми якраз пропагують терпиме ставлення до неї.

Не треба плутати грішне з праведним! Онопрієнки, чикатили, некрофіли, педофіли, зоофіли в будь якому випадку чинять наругу над іншою людиною/твариною, а гомосексуали - це два дорослі, адекватні чоловіки,які чинять свідомий вибір, який нікому очевидної шкоди не завдає! Тому лікувати чи заарештовувати їх за це немає сенсу, бо шкоди соціуму вони не завдають.Вони просто живуть своїм тихим життям і хочуть, щоб їх ніхто не зачіпав! Тому до таких людей треба відноситись спокійно, а не з ненавистю.
По темі: Фільм - досить посередній - 6/10. Якщо хочете переглянути дійсно хороший фільм на гей-тематику, рекомендую "Молитви за Боббі".

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна