Завантажити та скачати торренти українською


Синій оксамит / Blue Velvet (1986) Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 2988

2010-09-21 23:05  
Синій оксамит /
Blue Velvet (1986) Ukr/Eng



Жанр: кримінал, містика, триллер
Країна: США



Кіностудія / кінокомпанія: De Laurentiis Entertainment Group (DEG)

Режисер: Дейвід Лінч (David Lynch)
Актори: Ізабелла Росселіні (Isabella Rossellini), Кайл КакЛоклен (Kyle MacLachlan), Деніс Гоппер (Dennis Hopper), Лора Дерн (Laura Dern), Дін Стоквелл (Dean Stockwell) та інші.

Сюжет:
Місце дії – провінційні Сполучені Штати, таке собі респектабельне містечко, майже село, Ламбертон. Юнак, що він стане головним героєм фільму, знаходить на зеленому моріжку чиєсь відтяте вухо. Намагаючись з’ясувати, а кому ж це вухо належало, юнак потрапляє до похмурого, моторошного світу, до своєрідного задзеркалля, що ховається за позірно вилизаним фасадом американського містечка.

------------
«Синій оксамит», Дейвід Лінч
19 вересня о 01:35 у програмі демонструвався один з найзагадковіших і найвидатніших фільмів 80-х років ХХ століття – «Синій оксамит» / Blue Velvet (1986, США) Дейвіда Лінча…

Місце дії – провінційні Сполучені Штати, таке собі респектабельне містечко, майже село, Ламбертон. Юнак, що він стане головним героєм фільму, знаходить на зеленому моріжку чиєсь відтяте вухо. Намагаючись з’ясувати, а кому ж це вухо належало, юнак потрапляє до похмурого, моторошного світу, до своєрідного задзеркалля, що ховається за позірно вилизаним фасадом американського містечка.

Виявляється, що в тихомирному, безтурботному Ламбертоні, де хлопець і виріс, існує злочинне підпілля. Сліди ведуть до неймовірно красивої і не менш загадкової співачки з кабаре у знеможно-терпкому виконанні Ізабелли Росселліні, коронним номером якої є пісня у стилі блюз із назвою «Голубий оксамит». Між іншим, «голубим оксамитом» називається і препарат, що містить опіум. Чи мав собі на увазі щось таке Дейвід Лінч, не знаю, але герой Кайла Маклахлена потрапляє до, сказати б, опіумного світу, від якого у нього голова йде обертом. А цьому всьому асистує злий геній збоченого наркоторгівця, що схильний до садомазохістичних утіх. Останній – у неперевершеному виконанні Денніса Гоппера.

Зауважу на пролозі фільму, що в ньому, вочевидь, криється концепція як «Синього оксамиту», так і культового серіалу «Твін Пікс», створеного Лінчем одразу по тому… Як побачите, стрічка починається пасторальною картинкою: синє небо, доглянуті прибудинкові території, троянди, щасливі діти – «квіти життя», щаслива старість. Але все це вондораз ніби перевертається, і нам негайно дають побачити, услід – майже фізіологічно відчути, що це лиш ґлянсова картинка. На рівні кінематографічного образу – моторошно і надзвичайно влучно.
У «Синьому оксамиті» Ламбертон, як і у «Твін Піксі» власне Твін Пікс – на перший погляд, рай земний, на відміну від божевільних, збочених, порочних мегаполісів. Але Дейвід Лінч ніби каже: ви забули, ви зовсім забули – адже тут також живуть люди! Таким чином режисер зображає смерть у сучасному Едемі, проїдену червоточинами сільську пастораль. Зрештою, він фокусується на головному героєві та послідовно доводить, що зло – воно ховається всередині людської душі, немов за милостивими фасадами акуратних будиночків моральних провінціалів.

Маймо на увазі, що стиль для Дейвіда Лінча часом є важливіший за фабулу, і він сам питомо перетворюється на правдивий зміст фільму. Дія стрічки точиться неквапно, непоспішливо, повільно, мов той чудернацький і тривожний сон. Разом із тим, режисер створює постмодерністське навколожанрове марево, де жонглює традиціями трилера, жорстокої мелодрами, фільму нуар (зауважмо, попри насичену кольорами картинку), а також маніпулює можливостями саспенсу. Він, зрештою, ідеально вибрав виконавців на ролі. А Деніс Гоппер – це щось на межі можливого. Інші актори відмовлялися, а він одразу заявив: «Я готовий зіграти Френка. Саме тому, що я і є Френк!». І його виконання справедливо поцінували, як «одне з найкращих, із будь-коли втілених із маніякальним надхненням!»…

Та свій особливий фокус ми в програмі наводимо на деміурга «Синього оксамиту», що його небезпідставно вважають одним із найвпливовіших світових кінорежисерів останніх десятиліть. Отже, на вас чекає відеорозвідка – дещо про Дейвіда Лінча з погляду Ігора Грабовича…

«Синій оксамит» у своїй нагородній скарбничці має сімнадцять різноманітних призів за різноманітні чесноти, але найбільше – і справедливо – дісталося Лінчу та Гопперу. А ось Ізабелла Росселліні єдина отримала престижну американську нагороду «Незалежний дух». Вона присуджується за досягнення в царині незалежного кіна і вручається незадовго до «Оскара». Таке собі символічне протиставлення нагородам Кіноакадемії.

Росселліні, до речі, розповідала, що Лінч не міг утриматися від сміху протягом усіх дублів, коли фільмували сцену зґвалтування. Вона здивувалася й образилась. Та коли побачила відзняте, їй теж видалося, що смішно…

У фільмах Лінча так буває часто – сказати б, і сміх і гріх.

АРҐУМЕНТ-КІНО, 14.10.2010 14:14
Дейвід Лінч – поет глибин
Американський кінорежисер, сценарист, художник, фотограф Дейвід Лінч належить до тих сучасних кіномитців, чиє значення важко обмежити рамцями кінематографа чи навіть популярної культури. Лінч, без перебільшення, – цілий материк сучасного світу, а його творчість – одне з наочних утілень внутрішнього простору сучасної людини, яка перебуває у дивному місці – десь посередині між реальністю та сном.

За словами самого режисера, до кіна він прийшов випадково, коли студентом Пенсильванської художньої академії зафільмував свою першу «живу» картину, що називалася «Шість чоловіків блюють шість разів». За цей опус Лінч отримав свій перший ґрант у тисячу доларів, половину з яких витратив на купівлю кінокамери. Від того часу, власне, і починається Лінч-кінематографіст.

Його першою повнометражною роботою стала стрічка «Голова-ґумка», фільмована режисером упродовж п’яти років. Саме у цій картині було заявлено кілька важливих для режисера тем та образів, які супроводжуватимуть митця впродовж усього його творчого життя.

У двох словах фабула «Голови-ґумки» зводиться до історії стосунків такого собі Генрі Спенсера зі своєю дівчиною Мері та її родиною. Одного дня Мері народила дивну істоту, про яку сказано: «навіть лікарі не певні, що це дитина». Мері з новонародженим переїжджає до Генрі, і для нього починається нове життя.

Звісно, перебіг подій важливий для цієї стрічки, проте більше значення мають художні засоби, якими вирішена ця історія. На перший план фільму вийшли ірраціональні, сюрреалістичні образи, пояснити які режисер навіть не намагався. Загалом, він схарактеризував «Голову-ґумку» як «Сон про похмурі та тривожні речі».

Важливе місце у кінематографі Лінча посідає звук. Саме він покликаний транслювати перебіг внутрішнього життя, взагалі – внутрішнє. Власне, звук допоміг режисерові схарактеризувати іншого свого знаменитого героя – людину-слона з однойменної картини.

І саме в цьому фільмі режисер уперше наочно розводить внутрішній та зовнішній світи. Зовні потворний, Джон Меррік виявляється витонченою і творчою натурою всередині, на відміну від так званих нормальних людей, які його оточують. Проте ця очевидна та заспокійлива думка не може вичерпати стрічки Лінча, бо тут ідеться про вагоміші матерії.

Людина-слон у його картині радше позначає собою певне універсальне Внутрішнє з великої літери, яке, своєю чергою, дає можливість проявитися внутрішньому хаосу кожної людини. У цій картині режисер поки що притримує віжки, остаточно не випускаючи внутрішній хаос людей назовні. Він закінчує картину своєрідним примиренням людини-слона з оточуючим світом.

1990 року на екрани виходить найтитулованіша картина Лінча «Дикі серцем». Стрічка не тільки отримала «Золоту пальму» на Каннському фестивалі, але й стала провісницею кінематографа дев’яностих, з його скаженою енергією, з любов’ю до брутального насилля, з поклонінням перед популярною культурою. Себто, перед усім тим, що довгий час трималося осторонь престижної художньої практики.

Дейвід Лінч зафільмував сучасну казку про двох закоханих, які намагаються знайти свою «чарівну країну Оз». Герої тікають від сімейних таємниць, але насправді вони тікають від сучасного світу, що постає місцем концентрованого насилля та людських пороків.

Тематика картини тут майстерно доповнена фірмовими лінчевськими виражальними засобами: надблизькими планами, ретельно прописаним звуком, несподіваними шоковими образами.., себто усім тим, що здатне пробудити мертву душу сучасної людини. Тут герої постійно наслідують ідолів популярної культури, тут індивідуальність остаточно розчинилася у світі штучних образів, які, своєю чергою, повністю витіснили усе природне.

У дев’яностих роках Лінч також експериментує з музикою, а на телебаченні фільмує новаторський серіал «Твін Пінкс», який принесе йому світову славу. Проте головна увагу режисер скеровує на повнометражні картини. Саме там він може здійснити своє дослідження внутрішнього світу сучасної людини. Одним, сказати б, із найавтентичніших фільмів того часу стала стрічка «Шосе в нікуди». Лінч казав, що під час написання сценарію він пильно стежив за процесом О. Джей Сімпсона, леґендарного спортсмена та кіноактора, звинуваченого у подвійному вбивстві. Лінча здивувала поведінка Сімпсона, який вів себе на суді так, ніби не здійснював ніяких злочинів.

Власне, «Шосе в нікуди» – це розповідь про психопата-вбивцю, який придумує собі нову ідентичність. Ми стаємо свідками його здвоєного існування, схожого на страшний сон. Проте сам сон будується, як кінострічка у стилі нуар. Лінч іще раз наголошує, що уява сучасної людини не може позбутися штучних образів популярної культури. Власне, у цій картині Внутрішнє цілком витіснило собою Зовнішнє, сон став воістину безпробудним, перетворившись на вічний кошмар, на гонитву по загубленому шосе, яке веде до ще більших жахіть.

Сьогодні ж в АРҐУМЕНТІ-КІНО «Синій оксамит» – переламний у творчій біографії Дейвіда Лінча фільм. Саме на цій картині режисер отримав повну художню свободу, саме тут він зумів цілком відточити свій художній метод.

«Синій оксамит», що й більшість стрічок Лінча, побудований, як своєрідна подорож усередину. Камера тут рухається від світу видимого до світу прихованого. Важливо також, що світ видимий давно вже існує як світ суцільної симуляції. Оманливо безпечний, він може щомиті відкрити свої небезпечні глибини.

І подорож юного героя в картині – це не тільки мандрівка до світу таємниць маленького американського містечка, це ще й подорож усередину самого себе, у світ Внутрішнього, де на нього, цілком можливо, чекатиме первородний хаос. На наших очах неофіт зробить свої перші кроки. Побажаймо йому – не заблукати.

Ігор Грабович, 14.10.2010 14:14
------------

Тривалість: 02:00:32

------------
Якість:

від: (автор ріпу: kingsize87)
------------
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 x 304
бітрейт: 2009 кб/с
------------
Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с

Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 384 кб/с
------------
Звук з трансляції телеканалу:

Текст читали актори: Олег Лепенець та Людмила Ардельян


------------
Скріншоти

------------
Джерело:
------------
Подяка:
Пану karvai0 та пані olgaya за надані сирі доріжки.

Цитата:
Увага!!! Торент оновлено.
Українська доріжка перероблена наново,
замінено на .
23.10.2012


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2012-10-23 21:11
 Розмір:   2.18 GB 
 Оцінка фільму:   9.7/10 (Голосів: 27)
   
Інші релізи
   Синій оксамит / Blue Velvet (1986) 1080p Ukr/Eng | Sub Eng ninenine  0 / 0   10.65 GB   2015-01-11 12:09 
   Синій оксамит / Blue Velvet (1986) 720p Ukr/Eng | Sub Eng Dim-ON  3 / 0   5.82 GB   2011-11-09 00:19 
XKiRKX 
Свій


З нами з: 04.11.08
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 141

2010-09-22 07:45  
Круто, не дивився, має бути щось дуже класне.
Шкар 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 11.11.08
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 253

2010-09-22 23:06  
о_О Невже таке показали по ТБ?
oprysko 
Свій


З нами з: 26.10.09
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 79

2010-09-25 21:53  
Класний фільм, тримає в напрузі від початку до цінця. Френк Бут зіграний Хоппером просто втілення зла і жорстокості. Взагалі у фільмах Лінча дуже яскраві персонажі, часто дуже загадкові, так і тут. Ще дуже гарна музика що для мене меломана має велике значення. Цей фільм один з представників жанру нео-нуар - більшість подій відбуваються вночі і з жінками тут обходяться жорстоко і зневажливо. Якщо ви любите триллери чи вам подобаються інші фільми Лінча то і цей має сподобатися.
9/10

Додано через 1 хвилину 59 секунд:

Цитата:
о_О Невже таке показали по ТБ?


По ТБ показували після опівночі

Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 28.11.16
Повідомлень: 5972

2011-02-19 21:52  
Еммм... Знову та сама історія, що і з Малхолланд Драйв... Перша половина фільму - це просто щось - надзвичайно інтригуюче й захопливо, але чим далі, тим все нудніше і місцями навіть бредовіше. Але як би там не було, трилер вийшов непоганий. Вміє Лінч створювати напружену атмосферу протягом цілого фільму... 7/10
ludens 
VIP


З нами з: 14.01.10
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 347

2011-03-13 11:40  
Лінч "вміє створювати атмосферу", але не завжди розумієш, для чого (хтозна, чи він сам це розуміє)
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 2988

2012-10-23 17:42  
Цитата:
Увага!!! Торент оновлено.
Українська доріжка перероблена наново,
замінено на .
23.10.2012

MaksymRusyn 
Новенький


З нами з: 03.02.11
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 10

2012-10-23 22:25  
Опис - цукерочка!
Щиро вдячний! Tongue up (2) Wide grin

daVisla 
Поважний учасник


З нами з: 24.11.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 243

2013-02-12 18:17  
ludens написано:
Лінч "вміє створювати атмосферу", але не завжди розумієш, для чого (хтозна, чи він сам це розуміє)


розуміє не розуміє, але полікуватися йому точно не завадило б... daVisla в ауті)))...
0/10 - давно такого лайна не переглядав.

яфіук56н 
VIP


З нами з: 15.11.12
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 339

2014-08-25 18:10  
Чудесний фільм. 9/10!
Далі читати лиш після перегляду,невеличкий спойлер.
Здавалося б,доволі стандартна штука: якийсь надто допитливий хлопчина,в пошуках правди пихає свого носа куди слід і куди не слід. Це мене уже навіть почало дратувати. Але в середині фільму,приблизно на 40-х хвилинах,так би мовити починається солодка "начинка" прісного пирога. І тут лиш скажу браво! Адже сцена,коли жінка повертається додому і знаходить у шафі чоловіка дійсно геніальна(я такими словами часто не розкидаюсь). На мою думку Лінч,як "поет глибин" намагався зообразити дві сторони однієї людини(обох персонажів,а то й кожної людини),два кінці однієї палки,а саме гострі садо-мазо протиріччя кожного індивіда,коли бажання принизити змінюється бажанням бути приниженим. Тому,коли жінка,з ножем у руці тримає хлопця,оголеного,із по-молодечому субтильним тілом і по-дитячому білими сідницями,під контролем,готова його ударити,вбити вона виглядає сильною;а потім навпаки,хлопець,тримаючи її в руках,перебирає роль жінки на себе,ну а вона відповідно стає на його місце,і тепер він готовий її ударити,вбити,до речі,не дарма Лінч акцентує тепер увагу глядача на її беззахисній шиї,грудині та його мужніх плечах. А помінятись місцями їх змушує втручання стороннього об"єкту(в даному випадку чоловік що втілює в собі одночасно і мазо і садо потяги,тоді як головні герої лише одну,мінливу сторону перверсії)що стоїть між ними,між їхніми стосунками. Словом,якщо розглядати перверсію,як палицю,то чоловік і жінка втілюватимуть собою її протилежні кінці,нестійкі,мінливі,а негативний перонаж її цілком;і якщо піти далі,можна сказати,що ті двоє в сукупності як той один,нічим не кращі. Але.мабуть,мене трохи понесло,тож закінчую,хоч у фільмі є ще багато чого цікавого!
Дякую за реліз.

Maters 
VIP


З нами з: 27.03.12
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 1162

2015-07-10 21:21  
oprysko написано:
Класний фільм, тримає в напрузі від початку до цінця

не знаю, що вас там в напрузі тримає. блін, я почав дивитись цей фільм ще в понеділок і тільки зараз додивився. це вперше я дивлюсь фільм цілих 5 днів, кожен раз засинаючи від нудьги. не розумію чого такий рейтинг і не розумію в чому саме "ізюминка" фільму. я ставлю 4/10 і шкодую про ті 2 години перегляду.
ну хоч цього тижня добре висипався)))

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти