Завантажити та скачати торренти українською


Вбити священика / To Kill a Priest (1988) [Fullscreen Edition] Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Останній раз роздавалося Sergiy00 (2016-12-09)
Автор Повідомлення
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 2988

2010-09-13 19:08  
Вбити священика / To Kill a Priest (1988)
[Fullscreen Edition] Ukr/Eng



Жанр: триллер, драма, історія
Країна: Франція, США



Кіностудія / кінокомпанія: Columbia Pictures Corporation

Режисер: Аґнєшка Голланд (Agnieszka Holland)
Актори: Крістофер Ламберт (Christopher Lambert), Ед Гарріс (Ed Harris), Джосс Акленд (Joss Ackland), Тім Рот (Tim Roth), Тімоті Спел (Timothy Spall) та інші.

Сюжет:
Події фільму розгортаються у Варшаві часів «Солідарности», коли цей профспілковий рух практично стає паралельною владою в Польщі й, природно, конфронтує із владою офіційною. Католицький священик отець Алек, що він пов’язаний із «Солідарністю», стає беззаперечним моральним авторитетом серед народу, що серйозно непокоїть комуністичних правителів. Тож аґент таємної поліції отримує завдання вбити священика.

------------
Арґумент-кіно
«Вбити священика», Аґнєшка Голланд

АРҐУМЕНТ-КІНО, 07.09.2010 12:33

У програмі 12 вересня о 01:05 – екранізація історії реального вбивства – злочину польських комуністичних спецслужб початку 80-х років ХХ століття, часів боротьби народного руху «Солідарність» за свободу й незалежність. Таким чином, уперше в АРҐУМЕНТІ КІНО – фільм знаної польської режисерки Аґнєшки Голланд, а саме – «Вбити священика»/ To Kill a Priest (1988, Франція - США).

Події фільму розгортаються у Варшаві часів «Солідарности», коли цей профспілковий рух практично стає паралельною владою в Польщі й, природно, конфронтує із владою офіційною. Католицький священик отець Алек, що він пов’язаний із «Солідарністю», стає беззаперечним моральним авторитетом серед народу, що серйозно непокоїть комуністичних правителів. Тож аґент таємної поліції отримує завдання вбити священика.

Таким чином, фільм Аґнєшки Голланд звертається до реальної історії життя і смерти за ідею, за свободу і справедливість харизматичного польського священика Єжи Попєлушка, що той першим пішов 1981 року до страйкарів Варшавського металургійного заводу. Попєлушко був послідовним антикомуністом і відрізнявся стійкою нонконформістською позицією. В його проповідях поєднувалися духовні настанови з політичними посланнями, критика комуністичної системи і спонукання людей до протесту. Зрештою, за часів військового стану в Польщі (а його було введено того самого 1981 року) саме католицька церква була єдиною силою, яка могла висловити свій протест відкрито, з регулярним проведенням мес, що давали можливість для публічних зібрань у костелах.

Проповіді Попєлушка регулярно транслювало радіо «Вільна Європа», й тому він став відомий у всій країні своєю безкомпромісною позицією. Служба безпеки МВС Польщі намагалася змусити його замовкнути, залякувала, арештовувала, та все дарма. Зрештою, 1984-го його викрали і вбили… Новина ж про це політичне вбивство спричинила небачений народний гнів. На похоронах Попєлушка були присутні понад чверть мільйона людей, включаючи лідера «Солідарности» й майбутнього президента країни Лєха Валенси. І саме смерть ксьондза вважається поворотним пунктом у відомих польських подіях, хоча комуністичний режим по тому зберігав свою силу іще цілих п’ять років… Ну а 6 червня 2010-го у Варшаві на площі Пілсудського відбулася церемонія беатифікації Єжи Попєлушка – католицька церква визнала його мучеником і блаженним.

До речі, рік тому, до 25-х роковин трагічної загибелі Єжи Попєлушка, на польські екрани вийшла іще одна екранна версія життя і подвигу блаженного – фільм Рафала Вєчиньського, що має назву «Попєлушко. Свобода в нас». Ці слова є, власне, кредом самого Попєлушка, який повсякчас закликав відкрити свободу, що є всередині людини… До виходу цього фільму в Польщі було приурочено спеціальну кампанію, мета якої – якнайширше розповсюдити знання про ксьондза Єжи серед співвітчизників. Взагалі ж, знані польські режисери (та й не тільки вони) переконані, що саме історичні фільми – це, напевне, найефективніший шлях пропаґанди знань про власну історію серед молоді. Скажімо, живий класик і патріарх польського кіна Анджей Вайда, останній фільм якого «Катинь» – про знищення енкавеесівцями 1942 року понад 20 тисяч полонених польських офіцерів, планує зафільмувати біографічну ігрову стрічку про того самого Лєха Валенсу. Ну а сценарій має написати та сама Аґнєшка Голланд.

«Вбити священика» Аґнєшка Голланд створила за часів вимушеної еміґрації силами французької та американської кінематографій. Зрештою, не тільки, бо, скажімо, виконавський ансамбль куди ширший і справді блискучий, зауважте: Крістофер Ламбер, Ед Гарріс, Тім Рот, Піт Постлетвейт, Джосс Екленд, Тімоті Сполл… Насамкінець наголошу, що стрічка Аґнєшки Голланд не є, сказати б, документальною реконструкцією історії ксьондза Попєлушка. Але все це – про нього…
Аґнєшка Голланд: Доля людини і доля Європи

Ігор Грабович, 07.09.2010 12:33

Польську режисерку та сценаристку Аґнєшку Голланд можна вважати прикладом сучасного успішного східноєвропейського кінорежисера, який почувається, як удома, будь-де, і чия творчість по праву належить не тільки національній, але й світовій культурі. І попри позірну космополітичність її робіт, творчість Аґнєшки Голланд виглядає доволі цілісною, насамперед – з огляду на центральний конфлікт, який скріплює собою більшість її картин. І цей конфлікт завше пов’язаний з ідентичністю людини. Кожен з її героїв рано чи пізно запитує себе: «Хто я?».

Яскравим прикладом такого конфлікту є картина «Гіркі жнива», що була зафільмована 1985 року в Німеччині. Це історія колишнього лакея Леона, якому Друга світова війна допомогла змінити свій соціальний статус. Водночас, ця війна принесла нещастя багатьом іншим людям, зокрема, євреям, які втратили суспільне становище, майно, і щомиті готові розпрощатися із життям. Одного дня Леон знаходить у лісі єврейку Розу, яку згодом переховує у себе в підвалі. Між ними встановлюються стосунки, що їх важко описати одним словом. Це, природно, стосунки чоловіка та жінки, але й також відносини людей двох різних віросповідувань та національностей, які так чи так, але мають значний потенціал для конфлікту.

Власне, у цьому камерному сюжеті проявилося уміння Аґнєшки Голланд бути делікатною стосовно недавньої європейської історії, проявилася здатність бачити історичні події без ідеологічних упереджень. Стосунки Рози та Леона глибоко вкорінені в історію європейського континенту, їхнє протікання зумовлене і характером головних героїв, і фатальними політичними подіями, на які вони не могли впливати.

1990 року Аґнєшка Голланд фільмує одну із найзнаменитіших своїх картин – «Європа, Європа», у якої є іще одна назва – «Соломон із гітлерюґенда». В основі фільму – реальна історія Соломона Переля, який, рятуючись від нациських переслідувань, разом з родиною покидає Німеччину та перебирається до Польщі.

З початком Другої світової війни розпочинається довга і неймовірна одісея Соломона.
По черзі він побуває і радянським піонером, і німецьким солдатом, і сумлінним учнем у школі гітлерюґенду. Чистокровний юдей, він докладає величезних зусиль, аби вижити.

І знову режисерка виводить на перший план не стільки політичні реалії, скільки долі простих людей, які змушені робити свій вибір. Власне, в картині «Європа, Європа» їй вдалося найповніше продемонструвати парадоксальність людської ідентичности, яка здатна багаторазово змінюватися і під впливом людської волі, і під впливом зовнішніх обставин.

У режисерській, та особливо у сценарній, фільмографії Аґнєшки Голланд є кілька стрічок, які розповідають історії про людей непересічних, знакових для європейської ідентичности. В одній з таких картин, власне у «Повному затемненні», йдеться про взаємини французьких поетів Поля Верлена та Артюра Рембо. І, як завше у Аґнєшки Голланд, спілкування двох видатних художників не обмежуються сферою літератури, тут присутня також і любовна пристрасть, і суперництво, і заздрість, які покладено на два ну геть не схожі характери.

У «Повному затемнені» соціальні катаклізми того часу (а йдеться насамперед про Паризьку комуну) присутні лише як не дуже помітне тло. Європа тільки приміряється до майбутніх соціальних експериментів, що вони у ХХ столітті назавжди змінять і долі окремих людей, і долі цілих націй, а також приведуть до незворотної мутації самих підвалин європейської цивілізації.

1999 року Голланд зафільмувала стрічку «Третє диво», у якій певним чином прокоментувала свої власні духовні пошуки. Річ у тім, що за походженням режисерка –наполовину полька, наполовину юдейка, і її душа по-свому розділена. Свого часу вона була ревною католичкою і якось навіть простояла на колінах у костелі сорок годин підряд. Проте, ця її щира віра не витримала випробування життєвими обставинами, і тепер Аґнєшка Голланд про релігію говорить стримано.

Власне, про пошуки правдивої віри і розповідає картина «Третє диво». Її головний герой, отець Френк, віру втратив, проте відчайдушно чіпляється за найменші докази існування Бога. Річ у тім, що священик розслідує справу такої собі Елени, яка довгий час жила при католицькому монастирі і мала здатність творити дива. Після її смерти статуя Діви Марії у день народження Елени кровоточить кривавими слізьми. Місцева паства просить церкву канонізувати Елену. Отець Френк отримує завдання – розвінчати ще одну, на думку церковних бюркратів, горе-святу. Проте цього разу священик стикається з правдивими дивами…

Наразі ж в АРҐУМЕНТІ-КІНО – фільм Аґнєшки Голланд 1988 року «Вбити священика». Як уже було сказано, в її основі – реальні події, проте картина аж ніяк не може бути вичерпана формулою «історична реконструкція». Насправді – це історія земних пристрастей, які багато в чому повторюють пристрасті, що вони лягли в основу християнства дві тисячі років тому. Власне, Голланд зафільмувала новітню історію страстей Христових із майже буквальним відтворенням сюжетних перипетій Євангелія. Ми тут подибуємо чи не всіх причетних до справи персонажів: Юду, Понтія Пілата, Святого Петра, Марію Магдалину.., тільки зодягнені вони у сучасні шати.

І сама історія тут також максимально проблематизована. Бо кожен із героїв шукає своїх власних відповідей на непрості запитання, проте, так чи так, але опиняється у річищі вічного сюжету. Зрештою, «Вбити священика» – одна з найцілісніших та несуперечливих кіноісторій у творчості режисерки. Тут вона робить спробу зшити розірвану історію Східної Європи, яка на початку вісімдесятих років двадцятого століття знову отримала нагоду повернутися до себе додому. Проте, як і дві тисячі років тому, навернення не може відбутися без жертви.


Загальна тема - ТУТ


------------
Тривалість: 01:57:44

------------
Якість:

------------
Відео:
кодек:
розмір кадру: 640 x 480
бітрейт: 893 кб/с
------------
Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: mp3
бітрейт: 192 кб/с

Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: mp3
бітрейт: 64 кб/с
------------

Про український аудіоряд:
Запис звуку з трансляції телеканалу
Інфо про озвучення та доріжку

Текст читали актори: Олесь Гімбаржевський та Наталя Ярошенко


Запис звуку з трансляції телеканалу "1+1" (192kbps), 12.09.2010 рік




------------
Скріншоти

------------
Джерело:
------------
Подяка:
Пані olgaya за надану сиру доріжку, та знайдений відеоряд,
пану
DrediS за українізований постер.


Цитата:
Увага!!! Торент оновлено.
замінено на
23.11.2011


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2011-11-23 17:43
 Розмір:   983 MB 
 Оцінка фільму:   10/10 (Голосів: 15)
   
Інші релізи
   Вбити священика / To Kill a Priest (1988) sokeel  2 / 0   1.46 GB   2016-08-05 11:03 
   Вбити священика / To Kill a Priest (1988) Ukr/Eng =KateRyna=  1 / 0   1.86 GB   2016-08-01 09:36 
Atmesh 
VIP


З нами з: 27.09.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 366

2010-09-16 12:00  
Цікаво, повне джерело коли-небудь буде?
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 2988

2010-09-16 13:00  
Atmesh написано:
Цікаво, повне джерело коли-небудь буде?


ні, мабуть ніколи.

DrediS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 13.09.08
Востаннє: 22.11.16
Повідомлень: 215

2011-03-13 03:44  
Вбити священика / To Kill a Priest (1988) - так більшого немає

ludens 
VIP


З нами з: 14.01.10
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 347

2011-03-13 10:31  
Напевне, так:
"Католицький священик отець Алек, який пов’язаний із «Солідарністю»"

robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 2988

2011-11-23 17:46  
Цитата:
Увага!!! Торент оновлено.
замінено на
23.11.2011

urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 5222

2011-11-23 18:03  
Як на мене, то краще було паралельно викласти. Той SAT був якийсь якісніший. Wink (2)
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 08.12.16
Повідомлень: 2988

2011-11-23 18:32  
urij546724 написано:
Як на мене, то краще було паралельно викласти. Той SAT був якийсь якісніший.


я не прихильник різних майже однакових роздач одного фільму.
Для мене більш кращий і оптимальніший варіант, саме цей.

Додано через 15 хвилин 35 секунд:

В САТРіпі від СТС була вирізана одна любовна сцена. Яка була показана по 1+1, та яка присутня у цьому ріпі.

reno4kule 
Новенький


З нами з: 09.06.13
Востаннє: 26.07.15
Повідомлень: 1

2013-06-09 11:02  
Spasiba
bohdk 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 23.10.09
Востаннє: 09.12.16
Повідомлень: 561

2013-06-09 13:51  
А до DVD9 прикрутити доріжку? В мережі доступний.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти