Завантажити та скачати торренти українською


Стандартизація (1.45, 2.18, 2.9, 4.36)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна

Увійдіть, щоб проголосувати
Автор Повідомлення
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 5961

2010-04-29 20:13  
Останнім часом помічаю, що деякі релізери плювали на які-небудь стандарти. Ці стандарти не я придумав. Вони створенні для того, аби поліпшити життя звичайним користувачам, яки сберігають коллекції фільмів на двд дисках. Адже 1 двд5 коштує лиш 1.8 гривень (по цінам Радіоринку в Києві). Звісно ж всі чули вислів "жорсткий диск не резиновий". То правда. Якого б розміру не був жорсткий диск вільне місце коли-небудь закінчується. І от тоді постає питання зручності. Звісно ж можна купити собі зовнішній жорсткий, позиливати на нього всі фільми та покласти далі пилитися на полицю. Та чи на довго. Пройде якихось 1-2 місяці я знову доведеться купувати новий такий жорсткий диск, який чимало коштує. До того ж на нього ще треба накопити грошей. Набагато простіше піти в магазин за упаковкою болванок за 18 гривень. Сумарна кількість вільного місця буде дорівнювати 43.6 гб. Зовнішній жорсткий диск на 1 тб коштує десь 950 гривень. Поріхуємо 950/1024 = 92.7 копійок за 1 гб. Тепер 1.8 / 4.37 = 41.2 копійки. Більше ніж в 2 рази економія! Саме тому велика кількість людей так широко використовує болванки. У зв"язку з кризою не хочеться втрачати ні копійки, а тому дуже шкода коли на диску залишається вільне місце. Саме тому придумали стандарти 1.45, 2.18, 2.9, 4.36 гб. Що вони означають? При розмірі фільму 1.45 гб на диск можна записати 3 фільми. При розмірі 2.18 гб 2 фільми. При розмірі 2.9 гб 1 фільм такий + 1 фільм на 1.45 гб. Останнім часом я помічаю що багацько релізерів роблять "обрубки" по 1.8 гб котрі нікуди не засунеш. При тому у фільмах 2 доріжки 5.1 - українська і оригінальна. Трішки порозкинувши мізками можна дійти висновку, що ріп робився спеціально для 1 доріжки 5.1 на 1.45 гб. А такий-сякий релізер Гуртому взяв і зіпсував таку унікальність ріпу. Ну то ще якось можна пережити, наприклад викинути зайву доріжку і записатим оте чудо на диск. Та проблема в тому, що потім не можна підключитися до роздачі, коли вона "помре". Так само щодо роздач, де окремо подаються оригінальні доріжки. Тут вже краще. Можна підключитися до роздачі і роздавати тільки фільм. Всі будуть вдоволені. Фільм буде вантажитися, та проблема в тому, що якщо хтось таки буде потребувати ті доріжки, що лежать окремо, він їх не зможе завантажити, оскільки в роздающих буде тільки фільм. Так само нещодавно сталося з двома індійськими фільмами, які зарелізив drakon87.
тепер щодо HD відео. Останнім часом стало дуже "круто" завнтажити звідкілясь (наприклад з хд-клабу) реліз з укр. доріжку та купою інших, які в сумі давали розмір на 1 двд9, недовикидати звідти доріжки (пр чому залишивши українську ас3 та англійську дтс) і залишити "обрубок" на 5 гб. І що з тим обрубком робити. На двд5 не запишеш, на двд9 вільного місця буде шкода (адже двд9 як-ніяк 10-12 гривень коштує). Пропоную аби релізери Гуртому максимально намагалися триматися стандартних розмірів, а саме 1.45, 2.18, 2.9, 4.36 гб. В ситуації, коли немає гарного ріпу, а є двд диск, вантажити двд диск і проріповувати його під стандартні розміри. Чи згідні ви зі мною?
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 4743

2010-04-29 20:39  
abodnya написано:
Зовнішній жорсткий диск на 1 тб коштує десь 950 гривень.

Менше... 750 грн. Happy

Про все решта - згідний. "Обрубки" робити швидше і простіше, але що потім далі... Якщо не виходить зробити нормальний розмір з вже готовим ріпом, тоді треба робити свій.
zgryvus 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 21.08.09
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1494

2010-04-29 20:43  
В загальному погоджуюся із abodnya але в чомусь і не погоджуюся, оскільки для зчитування "болванок" ще потрібно мати привід, який потрібно міняти що 3-5 років, бо він зношується, а ще якщо врахувати певні механічні пошкодження дисків (особливо DVD9), яких вони можуть зазнати під час транспортування чи зчитування у несправному приводі, сам несправний привід і можливі браки на виробництві дисків, то це не найкращий спосіб зберігання інформації, також не ефективні для пошуку інформації (не зробив списку інформації усього вмісту диску, і паришся у пошуку "На який же я диск записав той файл?").
Якщо брати за основу розрахунки abodnya, то видно, що на 950 грн. можна купити ~528 дисків, а якщо додати вартість приводу, який зносився через часте його використання (зчитування/запис) це 30-35$, що в гривнях 150-175 і це якщо брати дешеві приводи, без прибомбасів типу лайтскрайб і т.п.
І це вже не говорячи про звичайні незручності такого плану, як неможливість перезапису, переставляння диків у привід чи пошуку серед численних диско-збірників того, який вам потрібний.
Я сам користуюся зовнішнім вінчестром на 1 Тб, хоч в ньому зараз тільки 1 Гб вільний, але все ж не збираюся переходити знову на диски. Використовую тільки RW'шки, бо їх можна перезаписати і тільки у випадку, щоб комусь позичити.
Little 
Свій


З нами з: 22.01.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 53

2010-04-29 20:51  
Так, згоден. Але якщо треба буде впихнути багато доріжок?
Didrov 
VIP


З нами з: 04.11.07
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 350

2010-04-29 20:54  
О, це корисно, а то іноді запишеш на диск тільки два фільми, бо іноді нехватає навіть 2-3 Mb...
Обідно буває, жаль коли така ситуація стається...
Konfucius написано:
Менше... 750 грн.

Ну в різних куточках України різні ціни.... І зовнішні трохи дорожчі від внутрішніх...

Додано через 1 хвилину 51 секунду:

Little написано:
Так, згоден. Але якщо треба буде впихнути багато доріжок?

Багато не треба, максимум дві, а саме оригінал і українську Happy
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 4743

2010-04-29 20:55  
Цитата:
Так, згоден. Але якщо треба буде впихнути багато доріжок?


Тобто наприклад різні озвучення? Релізер має очі і розум. Може понизити бітрейт до 384, може робити не на 1,45, а на 2,18 чи 2,9.

Додано через 41 секунду:

Didrov написано:
Ну в різних куточках України різні ціни.... І зовнішні трохи дорожчі від внутрішніх...

Я про внутрішні.
weber 
Почесний гуртомівець


З нами з: 03.08.08
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 7003

2010-04-29 21:05  
Притримуватися стандартів треба, скажімо вже за 1000 грн можна взяти 1,5 ТБ в середину якоїсь зеленої серії в перерахунку 66 коп / ГБ це 3.1 грн, якщо брати десятками вербатім, тдк, решта кака, (а якщо мова про 9, то лише вербатім і бажано японський) то вони по 2,5 грн, але їх не можна перезаписувати і треба витрачати час на запис, займають місце.
Попри все стандартів варто дотримуватися
bodyanuch 
VIP


З нами з: 24.10.09
Востаннє: 17.11.16
Повідомлень: 1256

2010-04-29 21:14  
Дисками не користуюсь, маю дві флешки по 8гіг і вінчестер чого мені хватає(особливо з моїм і-нетом).
Didrov написано:
Ну в різних куточках України різні ціни.... І зовнішні трохи дорожчі від внутрішніх...

Бачив і за 650 на 1Тб, але побоявся за якість такого дешевого пристрою.
weber 
Почесний гуртомівець


З нами з: 03.08.08
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 7003

2010-04-29 21:22  
bodyanuch написано:
Бачив і за 650 на 1Тб, але побоявся за якість такого дешевого пристрою.

старі серії просто, менший кеш менші пластини

Додано через 1 хвилину 30 секунд:

Але все ж є одне але. Релізерам все ж прийдеться писати своє на двд, для архіву, бо якщо дуже багато робитсья, жорстких може бути надто багато, а скільки буде двд... якщо дезто писав що має їх 3000 штук.
bodyanuch 
VIP


З нами з: 24.10.09
Востаннє: 17.11.16
Повідомлень: 1256

2010-04-29 21:30  
Та сам був він(WD WD10EARS) ніби не дуже старий дві пластини по 500Гб і буфер 64Мб, але 888Мбіт/сек замало буде і 5400 обертів...але не наважився брати, поки надумався на Samsung HD103UJ за 800грн.

Додано через 1 хвилину 41 секунду:

А з дисками якось воно дуже вже маштабно, бачив "маленьку" колекцію з 500 дисків, то був в шоці від такої кількості.

Якщо брати вінчестер на 2ТБ і використовувати виключно для збереження даних, тобто можна і із дешевших серій, то можна знайти за 1300грн. Якщо брати диски нормальної якості на той самий об'єм, то по вартості виходить майже те саме. Але скільки місця зберігається!
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 5961

2010-04-29 21:35  
kszitadel 
VIP


З нами з: 02.09.09
Востаннє: 20.08.16
Повідомлень: 369

2010-04-29 21:36  
Петрівка: Verbatim DVD-R (DVD5) 170 грн/100 шт (1.7 грн/шт=39 коп/Гб) або 60 грн/25 шт (2.4 грн/шт=55 коп/Гб)
Verbatim DVD+R DL (DVD9) 120 грн/10 шт (12 грн/шт=1.5 грн/Гб)

Релізи на 5-6 Гб та 8-10 Гб визнаю лише тоді, коли зменшенням кількості та бітрейту доріжок можна вписатися в 4.37 Гб (4483 Мб) або 7.96 Гб (8152 Мб) відповідно. А на покалічені релізи HD, які колись були на 4.3 Гб чи 7.9 Гб, а тепер стали 3.8 Гб мені гидко й дивитися. Якщо їх і вантажитиму, то з першоджерела нормального розміру.
Визнаю потребу викидати зайві доріжки до залишання української та оригінальної та зменшувати бітрейт але саме для підгону релізу який не влазить до стандартного розміру, а не навпаки перероблення зі стандартного на нестандартний.
У крайньому випадку піду шукати взагалі інший відеоряд, який краще впишеться. Навіть якщо в ньому немає української доріжки і доведеться спеціально витягувати її з тимчасово завантаженого нестандартного релізу.

1/3 DVD = 1494 Мб = 1,459 Гб
1/2 DVD = 2241 Мб = 2,188 Гб
2/3 DVD = 2988 Мб = 2,918 Гб
1 DVD = 4483 Мб = 4,377 Гб
1 DVD DL = 8152 Мб = 7.960 Гб

А взгагалі чекаю не дочекаюся, коли в подібних темах писатимуть не (1.45, 2.18, 2.91, 4.37), а (7.7, 11.6, 15.4, 23.2 Гб) і на Петрівці можна буде купувати BD-R хоча б гривень за 10, а потім за 5. Тоді й стандарти доведеться переглядати... Колись основним стандартом було 703 Мб / 1.37 Гб, а зараз такий стандарт нікому не потрібен...

bodyanuch написано:
якось воно дуже вже маштабно, бачив "маленьку" колекцію з 500 дисків, то був в шоці від такої кількості.

У мене вже давно за 2 тищі перевалило, не рахую. Непотрібні, що втратили актуальність відділяю кудись подалі, щоб не заважали.

А вінчестер 7200rpm це не такий уже й супер-пупер клас. бувають і 10000, тільки вони щось не надто завоювали ринок, згадаймо 52х CD-ROM? Велика швидкість потребує технічних викрутасів для підвищення надійності. Системний диск з Віндою добре, щоб був досить швидким, а от додатковий не бачу понаднеобхідності за 7200 гнатися. Воно непогано й вони також достатньо надійні, але можна для зберігання фільмів 5400 або як у мене 5400-7200 з переключанням швидкості.
ssTAss 
Модератор музики


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 10947

2010-04-29 21:36  
немаю нічого сказати.. просто проголосував і підтримую abodnya
тільки помилку виправіть.. немає букви У
Цитата:
Так, важливо, записУю на диски
weber 
Почесний гуртомівець


З нами з: 03.08.08
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 7003

2010-04-29 21:38  
Грін серія, мало тягне, мало грієтсья, але і і не супер швидкість, для зберігання саме воно
DiGen 
Модератор HD та координатор Команди HD
Модератор HD та координатор Команди HD


З нами з: 12.11.09
Востаннє: 24.06.13
Повідомлень: 1452

2010-04-30 02:16  
Стандартиє для того, щоб на них орієнтуватись, але краще мати в колекції якісне відео, ніж підігнане відео під стандарт, яке навіть дивитись не хочеться. Моя думка - якщо фільм вартий того, то немає значення його розмір, головне якість.
kszitadel написано:
А взгагалі чекаю не дочекаюся, коли в подібних темах писатимуть .... 7.7, 11.6, 15.4, 23.2 Гб

Я теж за ці показники.
abodnya написано:
Останнім часом стало дуже "круто" завнтажити звідкілясь реліз ... недовикидати звідти доріжки

Так, є такі, що не викидають непотріб.

А тому все робиться поспіхом, бо випадки, коли ти робиш реліз, а тут раз і його вже хтось виклав - ситуація була з "Охоронцем". В мене на перекодуванні стоїть одночасно по 3-4 фільми і на кожен йде 34-52год (пк слабонький). І ти ставиш його 4-им в списку і майже йде до завершення після 5-6 днів, а тут хтось робить анонс (при чому ця людина може бути з команди), наприклад, ще минулого тиждня на ВІКІ я записав 300спартанців 1080р, а він в анонсах ТУТ. Тому доводиться швидко все оформляти.
Я звичайно намагаюсь втиснутись в межі, але не завжди це можливо
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 5961

2010-04-30 13:29  
zgryvus, я дисковод вже давно не міняв і справно працює. Мабуть, це залежить від виробника.
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 4743

2010-05-01 11:25  
Не знаю, я майже завжди роблю власний ріп, бо нечасто попадає так, що є інший якісний, який підходить за розміром.

Але в будь-якому випадку забороняти нестандартні релізи - це вже занадто великі вимоги. Можна не дати метал (в розділі звичайної якості), але не більше.

kszitadel написано:
А взгагалі чекаю не дочекаюся, коли в подібних темах писатимуть не (1.45, 2.18, 2.91, 4.37), а (7.7, 11.6, 15.4, 23.2 Гб)

Ще б інтернет в кожного був 10/10 Happy
imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 31.10.16
Повідомлень: 7309

2010-05-01 11:29  
а вирішується все просто, зробити обовязкове викладання окремо доріжки, для учасників на сервер для інших окремою роздачею, тоді всі хто за
"стандарти" зможуть її приліпити до відео яке хочуть, бо всім не вгодиш
zgryvus 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 21.08.09
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1494

2010-05-01 12:42  
imonko написано:

а вирішується все просто, зробити обовязкове викладання окремо доріжки, для учасників на сервер для інших окремою роздачею, тоді всі хто за
"стандарти" зможуть її приліпити до відео яке хочуть, бо всім не вгодиш

Ідея хороша, але неможе бути повністю реалізована, бо не всі вміють "приліпляти" доріжку до фільму
imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 31.10.16
Повідомлень: 7309

2010-05-01 14:02  
а всі вміють "стандартизувати" розміри? О_о. те що я пропує більш правильно і необхідно, бо відпаде потреба просити доріжку коли відео є в наявності. двох зайців один пострілом
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 5961

2010-05-01 19:54  
А що там станадртизувати? Потрібні налагтунки поставити в прозі для кодування і все.
Aradesh 
VIP


З нами з: 14.11.07
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 555

2010-05-01 20:22  
Фільми зберігаю на харді, люблю коли все під рукою, не треба переривати купу дисків щоб знайти щось.
Купив недавно Сігейт Баракуду за ~750 грн. 1Тб, скоро відчуваю ще один прикуплю, фінанси дозволяють. Раніше надавав перевагу купувати болванки, але тільки від Verbatim, якість вище за ціну, але потім порахував що там всього-то 100грн. переплати, тому вважаю що тут жлобитися не треба, і саме головне не зациклюватися під розмір файлу, це абсолютно не показник, тоді взагалі качайте фільми на 700мб записуйте по 20 штук на болванки і радуйтеся Wide grin

Додано через 3 хвилини 18 секунд:

abodnya написано:
В ситуації, коли немає гарного ріпу, а є двд диск, вантажити двд диск і проріповувати його під стандартні розміри. Чи згідні ви зі мною?


у 90% випадках файні ріпи є, краще їх качати, ніж робити своє ніфіга не шарячи в кодуванні
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 5961

2010-05-01 20:33  
дивлячись в кодуванні у що. AVC та HD ріпи поки не роблю бо комп заслабкий. А авішні без проблем Xvid4PSP 5.0 допомогає робити
Aradesh 
VIP


З нами з: 14.11.07
Востаннє: 04.12.16
Повідомлень: 555

2010-05-01 21:29  
abodnya, не про тебе мова)))
wrongfunction 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.05.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 882

2010-05-02 14:00  
abodnya написано:
А авішні без проблем Xvid4PSP 5.0 допомогає робити


наскільки мені відомо, в Xvid4PSP 5.0 неможливо виставити бажаний кінцевий розмір відео
бо ця прога визначає це сама автоматично
andy_forummer 
Свій


З нами з: 16.10.09
Востаннє: 30.11.16
Повідомлень: 73

2010-05-02 16:12  
Про що розмова... AutoGK для avi з DVD. MeGui для avi з mkv. Також MeGui чи RipBot264 для меншого mkv з більшого.

Всі ці програми дають можливість наставити розмір.
Romario_O 
Jedi
Jedi


З нами з: 21.11.08
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 1941

2010-05-02 17:06  
abodnya - також до стандартів слід додати такі випадки:
фільм 2,18 гб+орг доріжка та 1,45+орг доріжка = ДВД5
1,45+2 доріжки та 1,45+2 доріжки = ДВД5
2,18+2 доріжки та 1,45 = ~ДВД5
2,9 + дві доріжки = ~ДВД5
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 06.12.16
Повідомлень: 5961

2010-05-02 18:02  
wrongfunction написано:
наскільки мені відомо, в Xvid4PSP 5.0 неможливо виставити бажаний кінцевий розмір відео

Можна, там в налаштуаннях кодування "2 прохода - размер" і виставляєш розмір
wrongfunction 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.05.09
Востаннє: 03.12.16
Повідомлень: 882

2010-05-02 19:35  
дякую. розібрався
Слоник24 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 10.03.10
Востаннє: 07.12.16
Повідомлень: 228

2010-05-03 14:46  
Усім доброго дня. Ото пам'ятаю часи, коли біг у магазин і купував отого диска на 700мв, щоб записати улюблений фільм. А оті DVD, здавалися тільки фантастикою за ціною 50гр. Так і колекцію назбирав. Минуло зо два роки, наші дівідішки впали у ціні і я знову біжу в магазин купляю зо десяток штук за 15 гр. (львів) і створюю нову колекцію зі старими фільмами, правда якість краща. Ну а тепер мої любі, наші вельмишановані блу-рей диски ми купуємо за 50 гр. (ціна на DVD диск 4 роки тому), і записуємо фільми, проте є одне але, а саме - ЯКІСТЬ, тому не треба сперечатися, за рік, а то й менше 50г диски впадуть в ціні і ми знову будемо оновлювати наші колекції проте вже у набагато кращій якості. Проте стандартів дотримуйтеся.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна